Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 17. 17h:06' EZ A 423. JÁTÉKHETED, 365. FORDULÓD 424. játékheted kezdete: jan. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 1133 1629 2373 | használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat a 2373. tárgyat |
vv 71 224 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
hh 1100 2306 1253 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
vv 26 78 70 | elmormolod a 26. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot |
hh 1269 1554 0 | használod az 1269. tárgyat az 1554. tárgyat |
Ellenfeled árnyak segítsége varázslattal készül a csatára. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az árnyékfoltozó testét. (8 támadással 209 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod az árnyékfoltozó testét. (8 támadással 375 életpontot sebezve.) A lény immúnis erre a varázslatra! Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod az árnyékfoltozó testét. (7 támadással 173 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Csápjaival az árnyékfoltozó lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 313 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod az árnyékfoltozó testét. (8 támadással 384 életpontot sebezve.) A lény immúnis erre a varázslatra! Zarknod szemével gyengén megütögeted az árnyékfoltozó testét. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. A lény immúnis erre a varázslatra! Az árnyékfoltozó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1313, sebződés: 806, gyógyulás: 167, összesen: -639 ÉP}
vv 275 188 53 | elmormolod a 275. varázslatot a 188. varázslatot az 53. varázslatot |
vv 182 243 209 | elmormolod a 182. varázslatot a 243. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 178 138 220 | elmormolod a 178. varázslatot a 138. varázslatot a 220. varázslatot |
ek 40 15 0 | t. energia kisütése: 40 15 |
ek 215 15 0 | t. energia kisütése: 215 15 |
* 2. KP: h 1168 16 0 | használod az 1168. tárgyat |
* 3. KP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
hu 324 1112 857 | hulladék: 324 1112 857 |
bb 2 50 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot) |
kb 848 11 | kiveszel a bankból a 848. tárgyat (11 darabot) |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
hh 286 1228 504 | használod a 286. tárgyat az 1228. tárgyat az 504. tárgyat |
h 1268 754 | használod az 1268. tárgyat |
Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a titokzatos kroa örvénylő testét. (8 támadással 588 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a titokzatos kroa hosszú farkát. (6 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Zarknod szemével néhányszor megcsapod a titokzatos kroa örvénylő testét. (7 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. A titokzatos kroa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Teriád lándzsával kicsit megsebzed a titokzatos kroa testét. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Zarknod szemével épp hogy eltalálod a titokzatos kroa nyakát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 85 életpontot sebeztél. A titokzatos kroa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A titokzatos kroa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 825 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2090, sebződés: 75, gyógyulás: 324, összesen: +249 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (5 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Zarknod szemével megcsapod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Az ősdentor karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 60 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 128, gyógyulás: 152, összesen: +24 ÉP}
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
vv 104 73 73 | elmormolod a 104. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 253 90 | elmormolod a 198. varázslatot |
216 | 217 | 218 | |
72 | |
|
|
73 | |
|
|
74 | |
|
|
[253,90] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Nátha formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy nekrofunt. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy gránátkaktusz van. Délnyugatra egy oázis van. Nyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északra egy xantusz-kaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
be 131 | bemész a 131. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 3 2 9 | mozogsz 3 2 9 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 19 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a tűzmadár lángoló tollait. (8 támadással 591 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tűzmadár testét. (6 támadással 676 életpontot sebezve.) Zarknod szemével párszor keményen megütöd a tűzmadár testét. (7 támadással 506 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. A tűzmadár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csőrével a tűzmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Teriád lándzsával kicsit megsebzed a tűzmadár jobb szárnyát. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megpöccinted a tűzmadár jobb szárnyát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a tűzmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad a tűzmadár csőrével. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 13 751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2135, sebződés: 105, gyógyulás: 61, összesen: -44 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a tűzivadék testét. Kritikus ütés! (8 támadással 728 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzivadék hömpölygő testét. (8 támadással 1043 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a tűzivadék lángoló végtagjait. (7 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A tűzivadék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2540, sebződés: 63, gyógyulás: 350, összesen: +287 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a tűzivadék bal lábát. (8 támadással 601 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzivadék testét. (8 támadással 1071 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+215 életerő). 172 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a tűzivadék jobb lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. A tűzivadék ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2504, sebződés: 61, gyógyulás: 366, összesen: +305 ÉP}
lm 16 9 16 | mozogsz 16 9 16 |
lm 8 7 9 | mozogsz 8 7 9 |
lm 10 3 2 | mozogsz 10 3 2 |
lm 8 7 9 | mozogsz 8 7 9 |
lm 11 15 16 | mozogsz 11 15 16 |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz a 3. ponthoz |
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 3 5 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 3 | mozogsz a 3. ponthoz |
szk 467 | keresed a 467. szörnyet |
ef 20 514 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
TŰZMADÁR (708. SZÖRNY) Az utadba sodródott tűzmadár viselkedése és tulajdonságai látszólag minden fizikai törvénynek ellentmondanak: puha szőrszálakkal borított nyaka, és vörös, a szárnyvég felé növekedő, rombuszforma tollai, bár tűznyelvek mardossák őket, egyáltalán nem gyulladnak meg, hogy aztán továbbterjedve a lény egészét felégessék. Sőt, amikor az agresszív teremtmény, lángoló szemeit villogtatva, eszeveszett rikácsolásba kezd - na annál elrémisztőbbet nehezen találhat kalandozó messze e Ghallának nevezett földtekén. Helytállás vagy menekülés? Vonzó lenne az utóbbit választani... A lény vámpirizációra immúnis, ráadásul mágikus fegyver nélkül botorság lenne kiállni ellene. |
TŰZIVADÉK (707. SZÖRNY) Képzeld magad elé a jelenetet, ahogy egy tolmokov-koktél felrobban egy rád támadó másik kalandozó testén, majd a lángok pillanatok alatt körbeölelik ellenfeledet, és néhány további másodpercig, mint egy perzselő burok, izzanak körülötte. Bár a tolmokov-koktél hatása ekkor véget ér, ezt a rövid ideig tartó látványt senki nem képes elfelejteni, aki valaha már részesült benne. A tűzivadék pont ilyen látványt nyújt. Bár alakja túlságosan is emberi, a további részletek elnagyoltsága arra utal, nem evilági lénnyel van dolgunk. Az izzó, testét körülölelő könyörtelen forróságból bizony arra következtethetünk, a tűzivadék a tűz létsíkjáról származó anyagtalan teremtmény. Ha egyáltalán van idő következtetni, mikor a lény már - látszólag önvédelemből - rád is támadt. |
ANIMÁLT TŰZBESTIA (709. SZÖRNY) Bár kisebb tűzijátékhoz hasonlatos látványosság kíséri ennek a lénynek a közeledtét, mégsem ajánlom a túlzott bámészkodást ahelyett, hogy fegyvert ragadnál. A trollok termetével megáldott bestia büszkén viseli bajuszszerű, redős és íves szarvait, akár minden végtagjának végén ott éktelenkedő, hosszan elvékonyodó, éles karmait. Szüksége is van ezekre, ha harcra kényszerül. Állítólag ezek a bestiák a tűz létsíkjának őrei. Még Dornodon kovácsolta őket istenné emelkedésének hajnalán, hogy megvédje lángokkal borított birodalmát a többi isten potenciális haragjától. Már csak azt kellene kitalálni, hogy ezek az animált tűzbestiák hogyan kerülnek ebbe a bo'adhun vidékeken épült föld alatti labirintusba. Nos, erre reméljük idővel meglesz a válasz. A tűzbestiát csak FT-vel fogod megtámadni. |
TUDATI KITÉRÉS I. (514. TUDATI KÉPESSÉG) Talán nyilvánvaló, hogy az egykori lovagrendek nem csak a támadó, de a védekező harcmodor tökéletesítésére is felhasználták a tudati energiáikat. Az egyik legkönnyebben megtanulható ilyen védekező technika a kitérés alapfoka. A kitérés során a rendtársaktól kölcsönzött energiákat a lovag a rá lőtt lövedékek elkerülésére használta fel. Ennek a képességnek semmi köze nincs a harcművészek belső összpontosításon alapuló technikájához, ezért egymás mellett, mindkettő működik. A harcművészek a saját reflexeiket fejlesztik tökéletességre, miáltal képesek félreütni a lövedékeket. Ezzel szemben a kitérés birtokosai "megérzik", hogy hová és mikor fog becsapódni a lövedék, és egyszerűen elmozdulnak az útjából. Különösebb odafigyelést - energia kisütést - nem igényel a képesség. Kis gyakorlással egyszerű megérzéssé halványodik, és épp ezért bármikor, bárhol működni fog. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a rád lőtt lövedékeket elkerülöd. Ez az esély független az ellenfél támadásától, az általa használt távfegyvertől, és az esély kiszámításánál lefelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé.] |
Erő: | 70 (102) | Szint: | 53 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 54 (98) | Támadás: | 133 (142) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 53 (82) | Védekezés: | 203 (213) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 27/29 év |
Egészség: | 53 (103) | Életpont: | 2887/2636 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 29 |
Szerencse: | 54 (103) | Varázspont: | 3575/3230 | Pénz: | 387996 arany | Kép. pont: | 60 |
Tudatpont: | 96/12 | Pszi pont: | 424/1671 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/24 | szúrófegyverek: | 41/66 (+4%) | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 52/20 (+4%) | lőfegyverek: | 43/74 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád lándzsa (#1282) << ent pásztorbot (#1384) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -28.); tüske (#22) max. 1 db (29 .); ében nyílvessző (#848) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
253,90 mezőn táborozol, a 131. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 422 |
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 270,97 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 203 időszaki: 203 |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59, 62, 63, 22, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 99 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 132 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/18 | 2. nyomkövetés: | 62/96 | 3. mászás: | 29/95 |
4. csapdakészítés: | 48/4 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 39/4 (+12%) | 6. gyógyítás: | 10/24 |
7. titkosírás: | 37/91 | 8. felderítés: | 39/96 | 9. szörnyidomítás: | 20/69 |
10. teológia: | 94/48 (+14%) | 11. taumaturgia: | 101/4 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 28/21 |
13. versengés: | 33/89 | 14. zene: | 22/87 | 15. szörnyismeret: | 59/79 |
16. pszi: | 45/37 (+4%) | 17. zárnyitás: | 51/73 (+18%) | 18. vadászat: | 11/58 |
19. vitalitás: | 1/74 | 20. bányászat: | 41/87 | 21. testépítés: | 23/86 (+355%) |
22. úszás: | 17/97 | 23. főzés: | 26/66 (+11%) | 24. csapatmunka: | 2/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 61 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 4. max. életpont: 4 |
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1(2) | 7. tulajdonságpont: 1 | 8. képességpont: 1 |
9. gyors fejlődés: 2 | 10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), triklem drakolder (#275), aranyfecske (#283), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), élőholt drakolder (#628), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a hatalom szava (#196, 50 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9751,0) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (128,2,2) | esszenciavédelem (#165) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134), éjfattyak végzete (#260), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | bo'adhun csapás (#266) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | bo'adhun csapás (#266) | >> | fényhozó (#602) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | fürgülés (#92) | >> | Techiulan (#400) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
király szilmill (#7459) (+12 védettség) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +10 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
3.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): többek közt 965. tárgyat kell leadnod. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): kész. vályogviskó (739): új. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): kész. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 86, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 245, 277, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 13, 14, 18, 24, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 40, 46, 47, 50, 51, 52. |
Kész: 1, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1668, az összesen kapott pontszám: 174925. |
2019. II. félévének Vlagyimir díjas zármestere vagy. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 5. Legjobb pontszámod: 181. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: hh 1133 1629 2373, vv 71 224 88, hh 1100 2306 1253, vv 26 78 70, hh 1269 1554, vv 275 188 53, vv 182 243 209, vv 178 138 220, ek 40 15, ek 215 15. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5526 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csavart smaragd (#754) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | |||
1 | fáklya (#36) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 51 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | Sheran főzete (#286) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | sziklazúzó (#857) | 1 | varkaudar che-kard (#1112) | |||
238 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
276 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
10 | ében nyílvessző (#848) | 4 | hollókristály (#1102) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | sólyomcsőr (#1223) |
252 | 253 | 254 | |
89 | |
|
|
90 | |
|
|
91 | |
|
|