Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 19. 9h:22' EZ A 698. JÁTÉKHETED, 368. FORDULÓD 699. játékheted kezdete: márc. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1666 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 209. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 177. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 865. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat az 1211. tárggyal az 1322. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 8. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 841. tárgyat |
vi 10 3 40 | viselkedésed: 10 3 40 |
fas | felt. ásás |
ftv 106 7097 | felt. tám/véd. varázslat a 106. varázslatot a 7097. szörnyet |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
ek 273 9 212 | t. energia kisütése: 273 9 212 |
ek 273 25 408 | t. energia kisütése: 273 25 408 |
vv 53 64 | elmormolod az 53. varázslatot a 64. varázslatot |
ek 395 | t. energia kisütése: 395 |
le 956 518 836 | leveszed/lerakod a 956. tárgyat az 518. tárgyat a 836. tárgyat |
kf 738 1572 865 | kézbeveszed/felveszed a 738. tárgyat az 1572. tárggyal a 865. tárgyat |
vv 112 161 | elmormolod a 112. varázslatot a 161. varázslatot |
le 738 1572 865 | leveszed/lerakod a 738. tárgyat az 1572. tárgyat a 865. tárgyat |
kf 956 518 836 | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 518. tárggyal a 836. tárgyat |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél.
be 747 138 220 | bemész a 747. épületbe |
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath bal lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 143 életpontot sebeztél. 143 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével eltalálod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl és 6 arany. 2292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 9, gyógyulás: 186, összesen: +177 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 142 életpontot sebeztél. 127 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 0, gyógyulás: 222, összesen: +222 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a lidérckirály jobb oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Zarknod szemével többször eltalálod a lidérckirály bal lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Daramoula pálcájával súrolod a lidérckirály testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Zarknod szemével súrolod a lidérckirály bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7744 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 69, gyógyulás: 33, összesen: -36 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-33 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (67 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 28 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüst karkötő felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vas dobónyíl, egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 1 galachmitot. 14300 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1114, sebződés: 351, gyógyulás: 146, összesen: -205 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 143 életpontot sebeztél. 143 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 0, gyógyulás: 221, összesen: +221 ÉP}
(Továbbmész...) [363,71] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében halálhajcsár. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Zarknod szemével épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 23, gyógyulás: 78, összesen: +55 ÉP}
(Továbbmész...) [364,70] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia angyala. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 139 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia angyala fehér testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Raia angyala fehér testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 144 életpontot sebeztél. 144 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a Raia angyala bal szárnyát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 22 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Raia angyala megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Beugrasz a Raia angyala tettetett csapásának, és nem tudod hárítani a második, alulról jövő vágást. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a Raia angyala testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 137 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a Raia angyala fehér testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Raia angyala fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a jobb karodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10800 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1174, sebződés: 396, gyógyulás: 353, összesen: -43 ÉP}
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
m 1 2 7 | mozogsz északkeletre, keletre, északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr bal oldalát. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 142 életpontot sebeztél. 142 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd az ében hadúr testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7092 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 53, gyógyulás: 245, összesen: +192 ÉP}
(Továbbmész...) [366,69] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy Raia angyala nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia angyala fehér testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Raia angyala fehér testét. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 144 életpontot sebeztél. 144 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a Raia angyala angyali szárnyát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A Raia angyala fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a bal karodat. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A Raia angyala fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a jobb karodat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 10800 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 842, sebződés: 213, gyógyulás: 269, összesen: +56 ÉP}
(Továbbmész...) [365,68] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy viharóriás barlangot. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Banyapók közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 30 szúró, 70 vágó, 90 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Banyapók szőrös potrohát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Banyapók testét. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csáprágójával a Banyapók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 19, gyógyulás: 89, összesen: +70 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 82 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás sámán testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a viharóriás sámán villámló testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 141 életpontot sebeztél. 141 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a viharóriás sámán villámló testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 81 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 2 púderkő. Szereztél 47 aranyat. 8280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 968, sebződés: 220, gyógyulás: 245, összesen: +25 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Ritka erdőbe érkeztél. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem bal lábát. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. 130 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 7613 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 998, sebződés: 169, gyógyulás: 235, összesen: +66 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 703 11 1 | bemész a 703. épületbe |
ve 2 100 | megveszed a 2. tárgyat 100 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 180 89 | elmormolod a 198. varázslatot |
[180,89] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg nagymester került az utadba. {támadása: 30.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 149 életpontot sebeztél. 142 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megütöd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 102 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1973 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+1486 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 0, gyógyulás: 173, összesen: +173 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 6 | mozogsz nyugatra |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
kf 475 560 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 560. tárggyal |
lm 900 15 15 | mozogsz 900 15 15 |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 682 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 39 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a várvédő testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány ében nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 89 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a várvédő jobb oldalát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a várvédő páncélozott testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Gyilkos csapásokat oszt a várvédő fegyverével. (6 támadástól 222 életpontot vesztesz.) A várvédő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 9462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1344, sebződés: 354, gyógyulás: 37, összesen: -317 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 679 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a várvédő páncélozott testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény néhány stukilövedéket lő feléd. 99 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a várvédő testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 134 életpontot sebeztél. 134 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a várvédő testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Kavargó pengefalként zúdul rád a várvédő. (6 támadástól 229 életpontot vesztesz.) A várvédő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fekete gyöngy és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 9462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1316, sebződés: 332, gyógyulás: 179, összesen: -153 ÉP}
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zsoldoskatona fejét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 158 életpontot sebeztél. 158 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zsoldoskatona jobb karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A zsoldoskatona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
687 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 200, összesen: +200 ÉP}
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a zsoldoskatona páncélozott testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 156 életpontot sebeztél. 140 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a zsoldoskatona jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
687 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 0, gyógyulás: 176, összesen: +176 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 676 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a várvédő bal lábát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány stukilövedéket lő ki rád. A becsapódástól 90 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a várvédő nyakát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 150 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a várvédő testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A várvédő védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (6 támadástól 242 életpontot vesztesz.) A várvédő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és 7 arany. 9462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1320, sebződés: 353, gyógyulás: 111, összesen: -242 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 661 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a várvédő fejét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány stukilövedék. A becsapódástól 106 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a várvédő testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 136 életpontot sebeztél. 136 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a várvédő fáradó végtagjait. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A várvédő támadásai összeszabdalják a lábaidat! (6 támadástól 212 életpontot vesztesz.) A várvédő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 9462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1292, sebződés: 352, gyógyulás: 179, összesen: -173 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 693 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a várvédő bal oldalát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány stukilövedék. A becsapódástól 91 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a várvédő bal lábát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. 135 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a várvédő páncélozott testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 43 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Kavargó pengefalként zúdul rád a várvédő. (6 támadástól 250 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc. 9462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1338, sebződés: 345, gyógyulás: 179, összesen: -166 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 658 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 16 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a várvédő testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány ében nyílvesszőt lő ki rád. 94 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a várvédő bal lábát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 140 életpontot sebeztél. 140 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a várvédő páncélozott testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 86 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A várvédő fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (6 támadástól 228 életpontot vesztesz.) A várvédő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, egy ezüst karkötő és egy aranytű. 9462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1318, sebződés: 338, gyógyulás: 186, összesen: -152 ÉP}
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
le 527 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
ek 273 9 272 | t. energia kisütése: 273 9 272 |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
vv 171 171 171 | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
ek 273 9 212 | t. energia kisütése: 273 9 212 |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | viselkedésed: 90 |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 5. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 842. tárggyal a 373. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 18 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért |
VIHARÓRIÁS BARLANG (612. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangbejárat ásítozik előtted. Micsoda irtózatos fenevad verhetett itt tanyát? Elbújsz egy szikla mögé, és úgy várakozol. Egyszercsak remegni kezd a föld, valamilyen óriási teremtmény közeledik. Egy viharóriás! Tátott szájjal bámulod irtózatos alakját, amely körül villámok csapdosnak. Itt lakik tehát ez a mesés lény! Hallottál róla, hogy néhány kivételes személynek sikerült már életében üzletet kötnie a viharóriásokkal, de hogy hogyan, arról fogalmad sincs, hiszen nyilvánvaló, hogyha fel is tudod magadra hívni a figyelmét, legfeljebb egy agyontaposást provokálhatsz ki magadnak. Mindenesetre, ha úgy gondolod, van esélyed a tárgyalásra, add ki a BE 612 parancsot 10 TVP árán, és reménykedj a legjobbakban! És ne felejtsd el a barlangba való belépés előtt 1-re állítani az agressziódat. Vigyázat: ha magas szintű kalandozó vagy, aki esetleg képes akár egy viharóriás legyőzésére is, készülj fel rá, ha túl sokszor lépsz be a barlangba ellenséges szándékkal, egy idő után már képtelen leszel üzletet kötni az óriásokkal. |
VIHARÓRIÁS SÁMÁN (324. SZÖRNY) A viharóriások közül néhány különleges mágikus képességekkel rendelkezik. Uralni tudják az elemi villámmágiát, képesek az idők kezdete óta létező, az ősi istenektől származó ősvillám megidézésére. Az ősvillám ellen nem védenek a védőmágiák, mindenen áthatolva égetik szénné az áldozatot. Úgyhogy vigyázz, ha egy viharóriás sámánnal szembekerülsz: az agyontaposáson kívül sok egyéb veszéllyel is szembe kell nézned... |
A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY) E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak. |
PÁNCÉLFÉNYEZŐ (1678. TÁRGY) Upsz! Valamelyik versenyző hagyhatta el ezt a tubust, mely tele van valamilyen szagtalan fekete pasztával. Hmm, ez egy adag páncélfényező - jössz rá, ahogy alaposan megvizsgálgatod. Amennyiben a tubus tartalmát a H 1678 <vért száma> paranccsal 5 TVP-ért szétkened a páncélodon (legyen az fém vagy bőrpáncél, mindegy), miután rászáradt, úgy fog csillogni, hogy teljesen elvakítja majd az életedre törőket, vagyis minden egyes harcban +3 támadást kapsz majd. A vérteden addig marad a csillogás, amíg azt el nem veszted, ajándékozod, vagy egy másik adag páncélfényezőt egy másik vértre nem kensz. A most talált tubust csak te használhatod fel, nem adhatod át másik kalandozónak. (Hogy mire kented legutóbb a páncélfényezőt a karakterlap "Harci ismeretek" részében ellenőrizheted.) |
DERIT LÁNCVÉRT (1206. TÁRGY) A Sötét Földön üzemelő deritbányák még jóval a kalandozók erre a létsíkra érkezése előtt bezártak. A Thargodan ásatások olyannyira kimerítették a föld nyersanyagkészleteit, hogy nem is maradt ebből az anyagból több a földkéreg alatt, amit pedig a felszínre hoztak, az idők folyamán fokozatosan szétszóródott, majd eltűnt a világban. Könnyen el is feledkeztünk volna róla örökre, hogy létezik derit, ha a közelmúltban eseményei (a derit láncszemek előkerülése az egyik varkaudar látógömb által megmutatott helyről) nem fordítja a figyelmet újra e mesés érc felé. Alanor a történteken felbuzdulva összeállított egy expedíciót a legjobb királyi katonákból, élükre Thornnt, a Sötét Földet már többször megjárt neves kalandort jelölte ki, majd útjára indította őket. A csapat a királyi könyvtár hátsó polcairól előkerült, amúgy elfeledett térképek útmutatásai alapján választotta ki úticéljait, a tizenhat régészeti célpontot. Hónapok teltek el, és nem sokan tértek vissza. A kincs azonban, melyre bukkantak, kárpótolta őket az elveszített életekért. Értékes tárgyak, eddig sosem látott relikviák kerültek elő a múltból. A derit láncvért is egy volt ezek közül. A nép először a XXI. olimpián hallhatott a régészeti expedícióról, na meg a kincsként hazahurcolt tárgyakról, melyek egy részét (több derit láncvértet is) színpompás ceremónia keretében elárverezték a gazdag kalandozók között. Arról még a palotában sem beszélnek, maradtak-e még derit láncvértek a királyi raktárakban, így nem lehet tudni, a jövőben bukkannak-e elő majd újabb darabok ebből a vértből. A vért maga apró láncszemekből áll, melyek mérete és összekapcsolódása a tárgy különböző pontjain nagyon eltér. A kicsiny egységek hol vízszintesen csatlakoznak, hol egymással párhuzamosak, és egy keresztlánc tartja össze őket. Furcsa egy szövés, eddig még nem igazán láthattunk ilyet. Elképzelhetetlenül magas hőfok kellett ahhoz, hogy a deritet ilyenre lehessen hajtogatni. A vért láncszemek alkotta vázára egy vékony, átlátszó mágikus réteget húztak, mely összetartja az egészet. Az ősi mágia amellett, hogy ruganyossá és ezáltal könnyed viseletté teszi a derit láncvértet, egy különleges hatással bünteti a vértet illetéktelenül érintőket: leginkább az áramütéshez hasonlítható sebzéssel. Ez a tulajdonsága teszi a tárgyat igazán különlegessé, hiszen a vért gazdáját támadó szörnyek sebzésük 30%-át elszenvedik sérülésként is. Kalandozókkal való harc esetén sajnos nem produkálja a vért a sebző hatást. Ezenkívül a mágiaimmúnis teremtmények is bizonyos szempontból kivételek, ezeken a vért csak feleannyit képes sebezni. Mellesleg a tárgy +20 védettséget és +5 támadást is ad. A derit láncvért értékesebb annál, mint hogy boltban eladd, vagy másik kalandozónak adományozd, így ilyesmi meg sem fordulhat fejedben. Most, hogy elérted, hogy ilyen vértet hordhass, kezdődhet az ácsingózás az újabb derit páncéldarabok után. Ki tudja, mit hoz a jövő, talán a Thargodanok földje rejt még párat a múlt becses derit relikviái közül, és eljön az idő, hogy te is teljes derit páncélszettben pompázhass. |
Erő: | 49 (74) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 46 (57) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 35 kg |
Ügyesség: | 35 (45) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 60 % | Életkor: | 34/40 év |
Egészség: | 44 (63) | Életpont: | 723/715 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 21 |
Szerencse: | 47 (71) | Varázspont: | 2007/101 | Pénz: | 5482 arany | Kép. pont: | 48 |
Tudatpont: | 21/15 | Pszi pont: | 250/303 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/84 | ökölvívás: | 3/10 | szúrófegyverek: | 2/15 |
vágófegyverek: | 21/0 | ütőfegyverek: | 40/17 (+15%) | lőfegyverek: | 33/82 (+6%) |
dobófegyverek: | 10/53 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (100%) << ent pásztorbot (#1384) (140%) << vámpírkard (#358) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/10 | 2. nyomkövetés: | 84/87 (+33%) | 3. lopás: | 32/20 |
4. mászás: | 19/87 | 5. csapdakészítés: | 25/70 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 29/77 |
7. gyógyítás: | 39/10 | 8. titkosírás: | 12/4 | 9. felderítés: | 27/77 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 7/67 | 11. teológia: | 137/57 (+172%) | 12. taumaturgia: | 103/86 (+68%) |
13. szerencsejáték: | 3/97 (+11%) | 14. versengés: | 17/31 (+24%) | 15. harcművészetek: | 7/34 |
16. zene: | 1/88 | 17. szörnyismeret: | 14/87 | 18. pszi: | 19/99 (+4%) |
19. zárnyitás: | 28/36 (+11%) | 20. vadászat: | 12/12 | 21. vitalitás: | 2/78 (+11%) |
22. bányászat: | 31/27 (+4%) | 23. úszás: | 3/66 | 24. főzés: | 1/27 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), Ylgoroth (#332) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), skarlátdémon (#790), zafír sárkány (#329) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (180,10,1) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | túlvilág lehelete (#177) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) | óriáserő (#53) |
pszi-ernyő (#64) | varázsenergia (#161) | hatalomvarázs (#220) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | puha ütés (#60) | >> | zangrozi terrier (#672) | |
armageddon (#218) | >> | testzabáló (#438) | pusztító végzet (#106) | >> | különítmény (#7167) | |
armageddon (#218) | >> | Ylgoroth (#332) | pusztító végzet (#106) | >> | várvédő (#7097) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | különítmény (#7167) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kreálj hét szopógödröt! (számláló: 4) |
2.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
3.) Eljött a végítélet napja. Használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 17 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
156 | arany (#50) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 6 | karbin plazma (#199) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
12 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | 2 | sötét ital (#284) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | derit láncvért (#1206) | 1 | deus ex machina (#1) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fémrúd (#104) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 2 | gyöngymangó (#135) | 30 | isteni könnycsepp (#260) | |||
91 | kaja (#2) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | páncélfényező (#1678) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | Szent Kulacs (#285) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 3 | toxyl (#591) | 4 | vas dobónyíl (#189) |