TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2002. dec. 11. 15h:00'
EZ A 210. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
211. játékheted kezdete: dec. 18.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4513
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1093
Extra forduló: 17 |
XANTUS MAXIMUS KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú
ezüsthajú, szürke szemû ember nõvel. Bõre teljesen fehér! Raia hûséges követõje. Egy kígyóbõr kesztyût, egy bronzsisakot,
egy rézpáncélt, egy nap szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát és egy ezüst gyûrût visel. Fegyverzetét egy piromenyét trófea és
egy palotaõr trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Elég egy mentális
pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Yaxina von
violent. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon
unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: felismered, õ Timothy.
Chara-din hûséges követõje. Egy lánckesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy
rejtõköpenyt, egy Eldaran karkötõjét, egy smaragd védõgyûrût, egy ezüst nyakláncot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy
arató csattanat trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy vérfürdetõ magszim trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez
tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemû obszidián pók. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében
egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét,
akárcsak a lelke. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban.
Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl.
Az 1. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, kék szemû gnóm nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Egy fekete
bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy ezüst papi karkötõt, egy kvazár sisakot, egy vasvértet, egy sárga erõövet, egy
umbatari karkötõt és egy lánckesztyût visel. Ruházatát egy sörényes ubuk trófea és egy alpesi tehén trófea díszíti. Jobb
kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Bemutatkoztok egymásnak.
Az õ neve Krisztofóró. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök
egymástól. A 2. napon összefutsz egy fekete hajú, szürke szemû kobudera férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Sheran
kisebb papja. Egy virág szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy láncinget, egy fekete bõrcsizmát, egy bíbor erõövet, egy
arany papi karkötõt, egy vassisakot, egy tankány karmot és egy smaragd védõgyûrût visel. Ruházatát egy purifikátor trófea,
egy nómenklatúra trófea és egy élõholt mágus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ
RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kõkést tart. Lõfegyvere egy
bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Összeismerkedtek. Az õ neve Lord
of Nimeron. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól. A 2. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú,
szürke szemû troll férfival. Fekete a bõre. Egy fekete bõrcsizmát, egy sárga erõövet és egy tankány karmot visel.
Felszerelését egy bibircsók-óriás trófea, egy rõtmanó berzerker trófea és egy szeppent rákfatty trófea díszíti. Jobb kezében
egy szöges bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Zulu. Telepatikus
kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
A 2. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Kecskeszakálla és bajsza van. A bõre sötétebb
az átlagosnál. Egy vassisakot, egy szürke bõrkesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt és egy bronzpáncélt
visel. Fegyverzetét egy púpos burástya trófea és egy topránypolip trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát tart.
Lõfegyvere egy bumeráng. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Mocskos Buddha. Mentális kapcsolatot vesztek fel
egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy
visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, órási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan
közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed amit tudsz a kard
visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax
személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyûjteni a hozzád hasonló õszinte és becsületes
kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelõ nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd
egy részét. (+36 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+26 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+6 pszi pont.)
A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy sörényes ubuk nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a
pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 193.]
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet
|
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefollya testedet. Kiengeded magadból
a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot
|
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a
hadiszerencse I varázslatot! (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
|
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
|
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
m 4 4 | mozogsz délre, délre
|
[94,-52] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A helyi graffiti egyik
megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A táblán Borax király portréja látható! K.B.
91x25-ös méretben. " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelõ, így jár mind ki
hiszi õ nagymenõ. Tour-Mix. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Minden
áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " Annyira éhes vagy, hogy kínodban
már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerõ.) Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató
táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek.
(Napkeleti Nyaff) "
(Továbbmész...) [94,-51] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed.
Közelebb nyomulva meggyõzödhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt
ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény
szentélyét. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit
megennél, ami mozog. (-6 életerõ.) A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593.
épület.).
Eladsz 10 uzbány csõrt 60 aranyért, 1 surranó kígyó bõrt 2 aranyért.
[16 pontot használtál fel, van még 167.]
be 593 | bemész az 593. épületbe
|
Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet
a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlõ (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu
bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg
(#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszõr (#37) 4 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó
bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70)
2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó
(#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág
(#110) 20 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank
karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, grifftojás (#179) 20 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfû (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár
gyökér (#205) 8 ap /db, ovimon-bogyó (#207) 1 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony
tüdõ (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232)
6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db,
lant (#238) 30 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db,
márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10
ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 18 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap
/db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta
(#299) 50 ap /db, kõszem (#304) 10 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék
(#333) 2 ap cseppje, acéltû (#334) 2 ap /db, olló (#335) 14 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4
ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa
obszidián (#380) 24 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, aurach bõr (#658) 28 ap /db,
alligátorbõr (#661) 20 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap
/db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
deus ex machina 25 ap /db, aranyló ugarhéj 4 ap /db, álompor 1 ap /db, sallank karom 2 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db,
sünmedve tüske 1 ap /db, pirkit 2 ap /db, madártoll 1 ap /db, rákpáncél 4 ap /db, sullár hólyag 7 ap /db, tinta 1 ap cseppje
áron [5 pontot használtál fel, van még 162.]
ve 90 1 | megveszed a 90. tárgyat 1
|
Vásároltál 1 bronzpáncélt. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]
[93,-51] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb
nyomulva meggyõzödhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123
mérföldre keletre van. Egy hû követõje. " Vízcsobogást hallasz magad elõtt: egy szökõkút! Feltöltöd a vizestömlõt. Utad
során felfedezel egy megrongált Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2360 pontot kell rá költeni.) Egyszercsak
megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal.
Elolvasod: " Metamorph Böffenet harcmûvész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Látsz egy quwargot. Gyorsan
eltaposod a kártevõt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod:
" Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " A következõ épületeket látod:
egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-5 életerõ.)
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók!
Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 80
mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [8
pontot használtál fel, van még 154.]
be 578 | bemész az 578. épületbe
|
Közelebb mész az õrhöz. A fickó mereven bámul rád.
- Van valamilyen munka? - érdeklõdsz hanyagul. Az õr biccent, majd a fejével befelé int. Aztán megakad a szeme a
fegyvereiden: rájuk bök. Azt akarja, hogy kint hagyd õket? Nincs más választásod, ha az erõszakos utat elveted: kint hagyod
a fegyverzetedet. Odabent egy hivatalnok fogad.
Elmondja, hogy mostanában egyre romlik a városban a közbiztonság, és ez részben a környéken garázdálkodó orgyilkos
klánnak köszönhetõ. Ha volnál olyan kedves, és segítenél a várost megtisztogatni tõlük, nagyon hálásak lennének...
Bizonyítékként a hivatalnok három orgyilkos tõrt kér tõled. Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz.
[5 pontot használtál fel, van még 149.]
[93,-52] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledõt.
Hiszen csak egy orgyilkos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 4 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a
mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal karját. (2 támadással 12 életpontot
sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos bal lábát. (2
támadással 50 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kap a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla,
felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is,
mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény
Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban
büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy
buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt
kovácsolunk. -Acél Öklök. " Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerõ.) Valami
egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen
minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1].
Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony
(597. épület.). Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, barna szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. Egy sötét fellegek közül
elõtörõ hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg elõtted, amikor ámulva nézed az õsök e nemes lovagját. Raia tanítványa. Egy
nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt és egy smaragd védõgyûrût, egy örökkéval. rubinját visel. Ruházatát egy nukleáris
cickány trófea, egy vörös rakolits trófea és egy pattanóböde trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy
nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy goldugar a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó.
Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Khayness Dieur. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki
megy tovább a maga útján.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Naplovagból parányi
porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [8 pontot használtál fel, van még 141.]
be 572 | bemész az 572. épületbe
|
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Szabadkozni kezdesz: - Semmit, semmit. - Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 136.]
be 572 1 | bemész az 572. épületbe
|
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy ökölvívás szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdõdik az
oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval
vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a
segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 10 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot
használtál fel, van még 86.]
be 572 1 | bemész az 572. épületbe
|
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy ökölvívás szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdõdik az
oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval
vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a
segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 20 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot
használtál fel, van még 36.]
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2
|
H 147 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
szk 131 | keresed a 131. szörnyet
|
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van
még 36.]
* 1. BP: | gyakorolsz a 127. tárggyal 1 pontért
|
Vívóleckéket adsz magadnak. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 35.]
* 2. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
|
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amõbázás egy kemény dolog,
de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. Ha így folytatod a
kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 5.]
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat
|
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás
parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból.
Csak most veszed észre, hogy milyen nagy sürgés-forgás folyik a városban: a fogadós külön kemencét állított fel a fõtéren, és
fõnix szimbólumos alakok egy fenyõfát díszítenek piros és arany színû, csillogó díszekkel. Vajon mi készülõdik? Egy darabig
még nézed õket, és közben látod, hogy egyre több bámészkodó gyûlik össze az utcákon - te is közelebb mész. Végül valaki
feláll egy székre, és megszólal: "Köszöntünk mindenkit! Szeretnénk megünnepelni veletek a szeretet és boldogság ünnepét,
tartsatok velünk!". Nagy éljenéz következik, majd mikor kiderül, hogy a kemencében éppen most lett kész a friss kalács,
nagy zsibongásba csap át az egész. Aztán hozzád is odalép valaki, s átnyújt neked egy kerek, csodás illatokat árasztó kerek
cipót (+1 kaja) és egy parányi, virágszirmokba burkolt csomagot (+1 álompor). "Boldog karácsonyt!" mondja, majd eltûnik
a tömegben. Valaki örömében dalra fakad, egyre többen - köztük te is - csatlakoznak hozzá. Elõkerül néhány lant és
furulya, s csakhamar azon kapod magad, hogy a többiekkel kört alkotva ropod a táncot. Késõ éjszakába nyúlik az ünneplés,
s végül fáradtan, de nagyon boldogan térsz nyugovóra. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort
verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a hadiszerencse I
hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következõ körben
tehát 181 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAPOD
Xantus Maximus, egy szõke, göndör hajú, piros szemû alakváltó férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Tharr követõje vagy. Ez a
37. fordulód.
erõ : | 23(25) |
iq : | 23 |
ügyesség : | 24 |
egészség : | 12 |
szerencse: | 16 |
| |
| |
|
szint : | 11 |
támadás : | 10 |
védekezés: | 26 |
életpont : | 133/105 |
varázspt : | 88/ 30 |
pszi pont: | 14/ 8 |
| |
|
merészség: | 6/ 4 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | semleges |
pénz : | 41 arany |
| |
| |
|
magasság: | 164 cm |
testsúly: | 67 kg |
életkor: | 1 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 9 |
| |
| |
|
Eddig összesen 87 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 321 TP-t kaptál. Jelenleg 19205 TP-d van. A
következõ szinthez még 5795 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, sóhajtó dorony, sullár.
Harci ismeretek (szint)
ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 10 ütõfegyverek: 1
lõfegyverek: 1 dobófegyverek: 7
Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); ubuk dobónyíl (1-); mérg.ubuk dobónyíl (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 8 nyomkövetés: 13 mászás: 1 csapdakészítés: 5
csapdaészlelés: 1 gyógyítás: 22 titkosírás: 1 felderítés: 1
teológia: 1 taumaturgia: 2 versengés: 1 szörnyismeret: 2
pszi: 2 zárnyitás: 1 vadászat: 2 bányászat: 1
Feltételes parancsok
DX 8; *készítesz 114. tárgyat (max. 10 db-ot);
gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért max. 2 alkalommal; cirkusz 4;
Barátságosság: 111; 155; semleges jellemûek; jó jellemûek;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
áldomás (#6 *5) hadiszerencse I (#13 *4) energiatüskék (#29 *5)
pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12)
Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 29
Isteni küldetéseid
1.) A következõ áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. 2.) Egy sörényes ubuk
elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy
fordulón belül] legalább egy szörnyet ütõ, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1*rézpajzs (#73) 1*gromak páncél (#270) 1 bronzpáncél (#90)
1*vassisak (#160) 1*fekete bõrcsizma (#247)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszurony (#12) 1 csontszablya (#64) 2 orgyilkos tõr (#225)
3*ubuk dobónyíl (#138) 2 bumeráng (#249) 1*mandibulakasza (#127)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 hebrencs csapda (#147) 1 deus ex machina (#1) 4 aranypikkely (#415)
1 kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [ benne 4 csepp tinta (#101) ]
1 vizestömlõ (#3) [ benne 16 korty víz (#27) ]
2 sullár hólyag (#168) [ üres ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 kaktusztüske (#114) 10 smirglilevél (#29) 15 álompor (#396)
21 sallank karom (#128) 11 sünmedve tüske (#14) 4 pirkit (#153)
10 madártoll (#112) 1 rákpáncél (#97)
Összsúly: 33.84 kg megterheltség: 48 %
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
E körben tett lépéseid térképe
(93,-52) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), Khayness Dieur (3775. kalandozó)
(93,-51) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(94,-51) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376)
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található
forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted.
Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|