Vakmerõ Bagoly 37. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. szept. 20. 9h:27'
EZ A 45. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
46. játékheted kezdete: szept. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4843
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 623
Extra forduló: 6 |
|
VAKMERÕ BAGOLY KALANDJAI
11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,16] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 umbatari karkötõt (100 arany).
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed,
hogy egy hatalmas, pikkelyes bõrû rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több
sebbõl vérzõ törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemû szörny hatalmas csapást mér a
törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze.
A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog
történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erõ lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testérõl újabb
sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztõ csapásnak még õ sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál
küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévõ Tharr szimbólumot markolja vérzõ tenyerében. Ahogy
felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából elõtörõ gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik
csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+3 életerõ.) Lassan
kijózanodva, kimászol a sörsátorból. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
ve 3 2 | megveszed a 3. tárgyat 2
| Vásároltál 2 vizestömlõt. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 21 1 | megveszed a 21. tárgyat 1
| Vásároltál 1 ormánygõte csontot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 25 2 | megveszed a 25. tárgyat 2
| Vásároltál 2 kavadu iszákot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 33 1 | megveszed a 33. tárgyat 1
| Vásároltál 1 lapockacsontot. 8 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 72 1 | megveszed a 72. tárgyat 1
| Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 332 2 | megveszed a 332. tárgyat 2
| Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 96 1 | megveszed a 96. tárgyat 1
| Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 82 2 | megveszed a 82. tárgyat 2
| Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 78 1 | megveszed a 78. tárgyat 1
| Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 185 1 | megveszed a 185. tárgyat 1
| Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 75 1 | megveszed a 75. tárgyat 1
| Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 245 1 | megveszed a 245. tárgyat 1
| Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 124 1 | megveszed a 124. tárgyat 1
| Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 69 1 | megveszed a 69. tárgyat 1
| Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 100 2 | megveszed a 100. tárgyat 2
| Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
ve 169 1 | megveszed a 169. tárgyat 1
| Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
| [43,17] Síkság, továbbra is csak síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elõl. A feléd lopakodó szörny nem
volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan
várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a
csatára.
Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kõ. Eltalálod a piromenyét izzó bundáját.
(1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (11 életpontot
vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét testét. (2 támadással
24 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a piromenyét farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A
piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy tiszta vizû patakot, amely délrõl folyik északra.
Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egy nagy, kõszerû lényt pillantasz meg.
Közelebbrõl megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug
láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába
gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kõre van szükség. A segítség 0
TVP-be kerül (13. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Döbbenetes dolog
történik... Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Chara-din neve... (ld. enc.) A feléd lopakodó szörny nem
volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos sallank
közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A parittyával ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 1 kerek kõ. Eltalálod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 1 életpontot
sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (2
támadással 30 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gyilkos sallank karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3
életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A
gyilkos sallank karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos
sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [44,18] Továbbra is síkságon vagy. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egyszercsak
megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Továbbmész...) [45,19] A talaj süppedõs, nedves: mocsaras terepen vagy. Ez a fülledt levegõjû mocsár jelöli Nimeron
földjének nyugati szélét. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 171.]
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
| [46,20] Még mindig a süppedõs, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.
(Továbbmész...) [47,21] Még mindig a süppedõs, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan
agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [48,22] Dombos vidékre érkeztél. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözõi elõl
állítólag az itteni barlangokban rejtõzött el a menekülõ Nimeron herceg. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oopsz, e
mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Azt látod, hogy egy
árnymanó suhanc kõkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa
áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). A feléd
lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy
kõevõ. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kõ.
Eltalálod a kõevõ testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat
szórva összezúzod a kõevõ karszerû nyúlványát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült
teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kõevõ száján, majd halk hörgéssel a porba
hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot
kaptál. [36 pontot használtál fel, van még 135.]
[49,22] Elmarad a göröngyös terep, sûrû bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep
egyhangúságát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledõ púpos burástya mosolyt csal ajkaidra.
Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kõ. Telibe
trafálod a púpos burástya testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva,
egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya
nyakát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. A púpos burástya farka végigsúrolja a bal
karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Ököllel
eltalálod a púpos burástya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal
bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A
szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Magad mögé lököd a pitiáner mélységi grittang trófeát, és kinyersz egy alkalmas púpos burástya trófeát. 235 tapasztalati
pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Észreveszel egy oltárt.
Valamilyen ismeretlen istené lehet. A földön egy pityergõ gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik,
hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba).
Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 123.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés
ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 83.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés
ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 43.]
tf 1 13 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
| Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok
gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 84 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van
még 30.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre
szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.)
Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól vakmerõ kalandor helyett életképes felfedezõ. Ennek
eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +4 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 2
tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 178 pontot. A következõ körben
tehát 208 pontot költhetsz el.
UMBATARI KARKÖTÕ (278. TÁRGY)
Az umbatari karkötõ nemcsak egy szép ékszer, hanem varázserejû tárgy is egyben: mondják, hogy az umbatari mágusok a
karkötõ elkészítésekor egy süvítõ rája lelkét zárják a felhasznált ezüstbe, és így valamit ellopnak a szörny fürgeségébõl, és
átadják a viselõjének. Hogy ez mennyire igaz és mennyire nem azt nem lehet tudni, de az tény, hogy ha magadra öltöd az
umbatari karkötõt (KF 278) kicsit ügyesebb leszel.
|
LAPOCKACSONT (33. TÁRGY)
Ha sikerül legyûrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját.
|
CHARA-DIN MEGIDÉZÉSE
Félelem markol a szívedbe, ahogy érzed, hogy lelked eltörpül egy fölébe magasodó gigantikus árny mellett. Aztán nagyon,
nagyon távolról egy idegen hangot hallasz, amely nagyon halk, mégis tökéletesen értesz minden irtózatos hangsúllyal
kiejtett szót:
"Halandó! Egy nagyhatalmú Thargodan vagyok, akinek a parancsait a Sötét Földön ezrek követik. A ti síkotokra ugyan nem
léphetek még nagyon hosszú ideig, de segíthetek, hogy szolgálhasd az egy és mindenható urat, Chara-dint. Fogadd el, hogy a
káosz és a pusztulás az egyetlen út a hatalomhoz, és mutasd be a megfelelõ áldozatot istenem rúnakövénél! Ha sikerrel
jársz, beléphetsz Chara-din papjainak sorába. Az áldozat legyen egy grákó bõr, egy deus ex machina és Chara-din ékköve!
Segítségedre lesznek a Káosz Lordjai. Vigyázz, ha lelked nem elég sötét, amikor a szertartást végrehajtod, kudarc fog
várni...
A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva.
|
KÕEVÕ (62. SZÖRNY)
Bármely nagyobb kõ, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy
kõevõt álcáz. A kõevõket a legtöbb bölcs a fejlõdés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy
viselkednek, mintha a közeljövõben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérõjû, igen vastag bõrû lények a
dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthetõ kõzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielõtt még
felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kõevõket ugyanis
NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják õket az oldalukból kinövõ, vaskos,
bunkószerû nyúlványokkal. Mivel a kõevõ bõre nagyon kemény, egy kõkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a
gyomrában.
|
KARAKTERLAP |
Vakmerõ Bagoly, egy copfos ezüsthajú, piros szemû kobudera nõ vagy. Bõröd bronzként csillog. Ez a 37. fordulód.
Erõ: | 18 (19) | | Szint: | 9 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 12 | | Támadás: | 9 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 14 | | Védekezés: | 18 | | Menekülés: | 50 % | | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 15 | | Életpont: | 131/97 | | Jellem: | semleges (+6) | | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 11 (13) | | Varázspont: | 0/0 | | Pénz: | 1 arany | | Kép. pont: | 1 |
|
Eddig összesen 127 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 687 TP-t kaptál. Jelenleg 7295 TP-d van. A következõ szinthez még 4705 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, piromenyét. A 36. fordulódban 570 arany került a bankszámládra. 578 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 11 | | szúrófegyverek: | 1 | | ütõfegyverek: | 1 |
lõfegyverek: | 3 | | dobófegyverek: | 1 | | | |
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 1 | | 2. nyomkövetés: | 2 | | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | | 5. gyógyítás: | 20 | | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | | 8. harcmûvészetek: | 5 | | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. zárnyitás: | 1 | | 11. vadászat: | 6 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
manifesztátor (#124) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | bõrpáncél (#51) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | sárga erõöv (#276) |
1 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | teknõcpajzs (#417) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
6 | | bot (#4) | 2 | | bunkó (#5) | 1 | | dárda (#10) |
15 | | kerek kõ (#19) | 1 | | kõhegyû lándzsa (#7) | 5 | | kõkés (#6) |
3 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | * | parittya (#18) | 3 | | szögletes kõ (#17) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | örökkéval. rubinja (#900) | 1 | | umbatari karkötõ (#278) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | | fáklya (#36) | 6 | | kaja (#2) |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] |
4 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 80 korty víz (#27), fér még: 0] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 1 | | lapockacsont (#33) | 1 | | ormánygõte csont (#21) |
6 | | pirkit (#153) | 5 | | sallank karom (#128) | 5 | | smirglilevél (#29) |
3 | | tükör (#43) | | | | | | |
|
Összsúly: 62.65 kg | Megterheltség: 130% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
50 | | arany (#50) | 4 | | kaja (#2) | 3 | | kerek kõ (#19) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | kavadu iszák (#25) | 1 | | lapockacsont (#33) | 1 | | ormánygõte csont (#21) |
2 | | pirkit (#153) | 5 | | sallank karom (#128) | 40 | | víz (#27) |
2 | | vizestömlõ (#3) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(42,16) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607)
(43,17) piromenyét (#99), patak, Tharr oltár, 13. jellempróba, Chara-din rúnaköve, gyilkos sallank (#85)
(44,18) oltár
(48,22) vaskohó (#155), oltár, 18. jellempróba, kõevõ (#62)
(49,22) púpos burástya (#92), móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), oltár, 3. jellempróba
|