36. forduló, 38. forduló, Von Rolik összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. júl. 29. 9h:15'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: aug. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5400
SZÁMLA : XXXX

VON ROLIK KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,12] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 zafír erőövet (850 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+232 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+1 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

kf 397 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a bíbor erőövet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 209.]

t 10 támadod a 10. szörnyet
FT 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[96,11] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. {támadása: 8.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manifesztátor közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 nyu-shuriken. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Elsőnek egy vadász varkaudar száll szembe veled.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar bal karját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar.

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő kincseket találtad: 2 rézdarab.
Összefutsz egy barna, copfos hajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy harci maszkot, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy purifikátor trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ryuku futárbérenc trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított homokféreg. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sötétség Pásztora. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [95,10] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ryuku gárdista bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy vérfürdető magszim. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy vark. nekromanta.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 26 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 29 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy vadász varkaudar. {támadása: 17.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A következő kincseket találtad: 2 spiritusz.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [94,9] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. Itt csata lesz.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megütöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar mágus.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus bal vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar kósza.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [35 pontot használtál fel, van még 174.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[95,9] Még mindig bozótos. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ragyás burástya lehet. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar kósza. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy ork bérgyilász. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [96,9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szürke rinocérosz volt. {max. életpontja: 91-97.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar kölyök volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy ork bérgyilász. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+1.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [97,9] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy legyengült ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 436 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy kérődző etra. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy ork bérgyilász ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ork bérgyilász volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 144.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[98,8] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy ryuku gárdista ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar kölyök. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Sorvadsz (-1 életerő).
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített lant. Egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt és egy rothasztó talizmánt visel. Fegyverzetét egy ryuku ostromteknős trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. {támadása: 18.} Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mithgil. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [99,9] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy sullár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar. {támadása: 8.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar mágus volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Sorvadsz (-1 életerő). [20 pontot használtál fel, van még 124.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 84.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 42 TVP-t kell elköltened.] Sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 44.]

tf 2 14 fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [14 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZAFÍR ERŐÖV (397. TÁRGY)
Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselőjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod.

RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

KARAKTERLAP

Von Rolik, egy barna, kontyos hajú, zöld szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr tanítványa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 37. fordulód.

Erő: 19 (29) Szint: 15 Merészség: 8/5 Magasság: 143 cm
IQ: 14 (19) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 325/74 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 13 (20) Varázspont: 242/5 Pénz: 9280 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 24/6 Pszi pont: 16/9
Eddig összesen 194 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 580 TP-t kaptál. Jelenleg 80 643 TP-d van. A következő szinthez még 39 357 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, epokitféreg, vark. nekromanta.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12/48 (+24%) szúrófegyverek: 2/55 vágófegyverek: 7/47 (+6%)
dobófegyverek: 13/3 (+40%)

99,9 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 121 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/81 (+225%) 2. nyomkövetés: 2/16 3. mászás: 3/9
4. csapdakészítés: 1/25 5. gyógyítás: 8/50 6. titkosírás: 1/10
7. felderítés: 1/12 8. szörnyidomítás: 1/69 9. teológia: 3/91 (+4%)
10. taumaturgia: 9/66 (+18%) 11. harcművészetek: 16/3 12. zene: 1/0
13. szörnyismeret: 1/0 14. pszi: 3/66 (+3%) 15. vadászat: 7/33
16. bányászat: 4/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trollfa (#80) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 80 (limit: 950), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 8 450.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 245 TU szükséges.)
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
2 csontszablya (#64) 2 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
1 * rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
2 kerek kő (#19) 2 mérgezett vasnyíl (#187) 5 ubuk tüske (#131)
1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
9 bumeráng (#249) 17 ezüstshuriken (#327) 5 * nyu-shuriken (#157)
5 tolmokov-koktél (#351) 3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * optiri agysisak (#315)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * arany papi karkötő (#309)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * örök. csillagköve (#2109) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
6 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 27]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 57]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 54 csepp spiritusz (#170), fér még: 6]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 87]
3 vizestömlő (#3) [bennük 50 korty víz (#27), fér még: 10]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Eszközök, használati tárgyak
3 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
6 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576)
1 + hebrencs csapda (#147) 3 inváziós trófea (#2166) 30 kaja (#2)
1 kötél (#92) 8 krónika (#1725) 3 leviatán hólyag (#2182)
1 mágikus térkép (#2167) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
1 szeksztáns (#32) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
13 álompor (#396) 4 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
6 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 3 dorony tüdő (#212)
189 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 1 grákóbőr (#41)
44 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 2 lajhár csont (#236)
32 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 moa üveggömb (#383)
1 moa zafír (#381) 4 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 óndarab (#85) 23 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
6 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124)
4 sallank karom (#128) 6 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69)
4 szulfagor agyar (#677) 2 trikornis szarv (#198) 2 tükör (#43)
3 vadász tatu bőr (#15) 13 varkaudar csont (#1113) 33 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 114.63 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 4 kaja (#2) 8 nyu-shuriken (#157)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 magszim bél (#103) 2 rézdarab (#70)
2 spiritusz (#170) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100
7
8
9
10
11
12
13
(94,9) 31. jellempróba, ryuku légiósok (#361), varkaudar mágus (#128), varkaudar kósza (#347)
(95,9) egy ismeretlen isten rúnaköve, 28. jellempróba, ragyás burástya (#111)
(95,10) ryuku gárdisták (#360), Raia oltár, 48. jellempróba, vérfürdető magszim (#148), vark. nekromanta (#173), vadász varkaudar (#108)
(96,9) szürke rinocérosz (#346), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba, Fairlight oltár
(96,11) 44. jellempróba, tetemember (#123), manifesztátor (#124), vadász varkaudar (#108), varkaudar (#64), Sötétség Pásztora (3206. kalandozó)
(97,9) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 36. jellempróba, ryuku légiósok (#361), kérődző etra (#368)
(98,8) ryuku gárdisták (#360), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Mithgil (1197. kalandozó)
(99,9) sullárok (#101), nekrofun (#173), 31. jellempróba, Tharr oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Kiszámoltuk, hogy ki mennyit TVP-t nyert azzal, hogy a 0 TVP-ért használt tárgy varázslata TF-elt 5 TVP-t egy tulajdonságba A mágia szeretete KT-képességgel. Csak azt számoltuk, amikor 0 TVP-ből TF-elt a karakter, és a fordulónkénti és tárgyankénti első használatot nem számoltuk. Az így nyert TVP-t tulajdonságok formájában levontuk azoktól, akiknél ez a nyereség 100 TV-nél nagyobb volt.
* - Mostantól Erdauinon a káoszportál varázslat elvihet ősi rúnatoronyba is.
* - A méregsemlegesítés és állatvédelem II. varázslat megújtásának mechanizmusa olyan lett, mint az áldomás/vámpirizációé. Ez azzal jár, hogy nem fejleszt tulajdonságot A mágia szeretete KT-képességgel, amikor 0 TVP-ért megújítják őket.

Üzenet küldése a karakternek