Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 29. 15h:09' EZ A 776. JÁTÉKHETED, 374. FORDULÓD 777. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5188 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 116. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 157. varázslatot a 182. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
* 9. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 10. KP: | VP spórolása: 15 |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
bpb 9 | bef. parancs berakása: 9 |
vv 3 83 140 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 140. varázslatot |
bpb 10 | bef. parancs berakása: 10 |
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [183,19] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál jobb vállát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) Hoppálé! 5 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 60) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 38, gyógyulás: 34, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath nyakát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 42) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 88, gyógyulás: 31, összesen: -57 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A 4 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 72) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 52, gyógyulás: 75, összesen: +23 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai jobb lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel megdöföd az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 arany, egy ezüst kulcs és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 66) össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 134, gyógyulás: 40, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [183,20] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy quwarg nagymester. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 211-250.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar pálinka (ld. enc.). 1440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 50, gyógyulás: 7, összesen: -43 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [184,22] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő roguena nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 7d5+15.} Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a roguena jobb vállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a roguena malacfejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a roguena testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [184,23] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. (A balkezes gyűrű védett meg.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 35 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 51, gyógyulás: 5, összesen: -46 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák lebegő nyúlványait. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a szutykos remák. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár ragyás testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a bávatag golombár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (83 életpontot vesztettél) A bávatag golombár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 102, gyógyulás: 3, összesen: -99 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Vasalt bunkóval megütöd az epokitféreg farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion fejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az ekharion fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 36 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis fejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az éjkornis jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 55, gyógyulás: 8, összesen: -47 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [182,25] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy varkaudar felderítő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. 1440 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [181,26] Fák, mindenütt csak fák. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán jobb lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 31, gyógyulás: 3, összesen: -28 ÉP}
be 666 | bemész a 666. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 55: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 118.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 106.]
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[182,26] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor. {egyik sebzési módja: 6x 1d8+3.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
ef 12 511 | energia fejlesztése 12 |
at 4144 30 | TU-t adsz át a 4144. kalandozónak 30 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 37. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 34 pontért |
* 6. BP: | imádkozol |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet |
VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY) Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani. |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 41 | Támadás: | 23 (25) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 41 (43) | Védekezés: | 68 (72) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 29/30 év |
Egészség: | 44 (46) | Életpont: | 441/285 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 50 (51) | Varázspont: | 664/168 | Pénz: | 1145 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 143/225 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/64 | ökölvívás: | 3/6 | szúrófegyverek: | *30/101 |
vágófegyverek: | 8/96 | ütőfegyverek: | 18/8 (+57%) | lőfegyverek: | *26/100 (+4%) |
dobófegyverek: | 4/2 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/83 | 2. nyomkövetés: | 84/10 (+24%) | 3. lopás: | 3/57 |
4. mászás: | 13/41 | 5. csapdakészítés: | 27/2 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/90 |
7. gyógyítás: | 58/12 | 8. titkosírás: | 6/43 | 9. felderítés: | 31/94 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 14/90 | 11. teológia: | 43/11 (+19%) | 12. taumaturgia: | 35/76 (+11%) |
13. zene: | 32/60 (+34%) | 14. szörnyismeret: | 12/23 | 15. pszi: | 20/35 (+5%) |
16. vadászat: | 16/7 | 17. bányászat: | 33/28 (+4%) | 18. úszás: | 15/82 |
19. csapatmunka: | 1/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bőrkantárt (#1125) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | Symulf rúnája (#182) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | karmos tankány (#137) | lángcsóva (#31) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 3 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 155 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaja (#2) | 4 | púderkő (#119) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | aranytermő ládikó (#504) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
80 | arany (#50) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | purifikátor háj (#269) | 4 | ragasztó (#83) | |||
1 | remák szív (#264) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
2 | vasérc (#152) |