Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. máj. 6. 9h:17' EZ A 782. JÁTÉKHETED, 377. FORDULÓD 783. játékheted kezdete: máj. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5188 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 116. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 157. varázslatot a 182. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
* 9. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 10. KP: | VP spórolása: 15 |
kf 111 94 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 1549 4718 1 | átadod az 1549. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel bal oldalát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [185,27] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Továbbmész...) [184,27] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy pordémon vigyorog kajánul.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 45) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 120, gyógyulás: 25, összesen: -95 ÉP}
(Továbbmész...) [182,29] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Látsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy U.M.A. orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.}
Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 342 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a sötét főgnóm testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a sötét főgnóm jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis farkát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az éjkornis testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod az éjkornis testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 54) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 64, gyógyulás: 10, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [181,30] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. {max. életpontja: 141-170.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [179,32] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Észreveszel egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Arany Macska formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor ízelt testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dehidrátor ízelt testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dehidrátor melléd csap a farkával! A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg bal vállát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg farkát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az óriásféreg testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Az óriásféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval megütöd az óriásféreg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod az óriásféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák egyik csápját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a szutykos remák jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 33) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 141, gyógyulás: 29, összesen: -112 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 34 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és egy fűszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord bal lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bávatag golombár testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a bávatag golombár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (73 életpontot vesztettél) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 85, gyógyulás: 3, összesen: -82 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 225 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 225, gyógyulás: 0, összesen: -225 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[170,31] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Találsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. {max. életpontja: 111-121.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [168,31] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [59 pontot használtál fel, van még 33.]
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[182,26] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor lehet. {védettsége: 21 szúró, 21 vágó, 21 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
ef 90 518 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 37. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 6. BP: | imádkozol |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 140. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 324 |
TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY) Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed). |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 42 | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 41 (43) | Védekezés: | 68 (73) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 29/31 év |
Egészség: | 44 (46) | Életpont: | 454/196 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 48 (49) | Varázspont: | 702/87 | Pénz: | 4652 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 30/1 | Pszi pont: | 143/198 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/64 | ökölvívás: | 3/6 | szúrófegyverek: | 31/9 (+6%) |
vágófegyverek: | 9/11 (+15%) | ütőfegyverek: | 18/72 (+43%) | lőfegyverek: | 27/4 (+3%) |
dobófegyverek: | 4/2 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/94 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 84/44 (+16%) | 3. lopás: | 3/57 |
4. mászás: | 13/53 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 27/20 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/90 |
7. gyógyítás: | 58/12 | 8. titkosírás: | 6/43 | 9. felderítés: | 32/27 (+33%) |
10. szörnyidomítás: | 14/90 | 11. teológia: | 43/72 (+30%) | 12. taumaturgia: | 36/2 (+7%) |
13. zene: | 33/62 (+34%) | 14. szörnyismeret: | 12/23 | 15. pszi: | 20/50 (+5%) |
16. vadászat: | 16/7 | 17. bányászat: | 33/29 | 18. úszás: | 15/82 |
19. csapatmunka: | 1/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bőrkantárt (#1125) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | Symulf rúnája (#182) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | karmos tankány (#137) | lángcsóva (#31) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: éhhalál küszöbén van |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 81 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 644 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | varázskő (#305) | |||
21 | víz (#27) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | aranytermő ládikó (#504) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
66 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) | 5 | spiritusz (#170) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | vassisak (#160) |