Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jan. 23. 12h:14' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4342 SZÁMLA : XXXX |
flh 7 19 | felt. lőfegyver haszn. 7 a 19. tárggyal |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
be 836 | bemész a 836. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyíkember testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gyíkember karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [46,32] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy téfea magoflux nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a téfea magoflux jobb karját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Nyelvével a téfea magoflux eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az agglomerátor testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az agglomerátor testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [46,30] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy agglomerátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az agglomerátor testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [46,28] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy.
(Továbbmész...) [46,27] Füves síkságra érkeztél. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az uzbány testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
gyk 64 80 | gyakorolsz a 64. tárggyal 50 pontért |
szk 33 | keresed a 33. szörnyet |
UZBÁNY (102. SZÖRNY) Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat. |
MANIPULÁCIÓK TEVÉKENYSÉGPONTTAL Biztosan megesett már, hogy nagyon szeretted volna, hogy az UL vége felé levő parancsok közül valamelyik mindenképpen teljesüljön, de a TVP-t persze elvitték addigra a feltételes parancsok. Nos, ennek megoldására kapsz most két új parancsot. A Tevékenység Pont Spórolása: TPS <TVP> paranccsal letilthatsz valamennyit a rendelkezésre álló TVP-idből. A soron következő parancsok csak a maradékból gazdálkodhatnak. Később, az olyan parancs előtt, amelynek végrehatását mindenképp szeretnéd, szabadíts fel a Tevékenység Pont Felszabadítása: TPF <TVP> paranccsal annyi TVP-t, amennyire szükség van. Vigyázat, a kör végén az összes letiltott TVP automatikusan felszabadul (tehát nem vihetsz át a következő körre letiltott TVP-t.) Példa: 1. parancsnak kiadod TPS 15 parancsot, 10. parancsnak TPF 10, 11. M 2 (így a mozgás közben sem feltételes lopás, sem gyógyítás, sem egyéb nem hajtódhat végre) majd 12. TPF 5 végül 13. BE 540. [Megjegyzés: 900 TVP-nél többet nem tehetsz félre a paranccsal.] |
TÖBB MINT 20 PARANCS Bizonyára gyakran előfordult már, hogy az UL-en elférő húsznál több parancsot szerettél volna kiadni. Ilyenkor két lehetőséged van: jobban átgondolod, hogyan lehetne a leírt dolgokat kevesebb parancsból megadni, vagy kihúzol néhány kevésbé fontos parancsot, amelyek kiadása ráér a következő körben. Monstantól azonban van még egy lehetőséged - az ún. kezdeti és befejezési parancsok használata. A 20-nál több parancsra az esetek 90%-ában olyan parancsok miatt van szükség, amelyeket minden körben kiadsz. Ilyenek az egyre szaporodó varázslatok, a csapdaállítás, esetleg a viselkedés. Mostantól megadhatsz maximum 5 parancsot, amely mindig végre fog hajtódni a forduló elején, a táborbontás és az első, az UL-en megadott parancs között (kezdeti parancsok), és max. 5 parancsot, amely a forduló végén, az UL-en szereplő UTOLSÓ UTASÍTÁS UTÁN hajtódik végre (befejezési parancsok). Ha kiadod a Kezdeti Parancs Berakása: KPB parancsot, akkor az UL-en következőnek szereplő parancs végrehajtódik, ÉS tárolásra kerül. A Befejezési Parancs Berakása: BPB hatására a következő parancs végrehajtódik, és a következő fordulótól kezdve minden forduló végén végrehajtásra kerül. A K.P. Kivétele: KPK <sorszám> hatására a K.P. lista megadott helyén álló parancs törlődik (tehát NEM az a parancs, amelyiket az UL-en a következő sorba írsz). Vigyázat, ha több parancsot törlünk egyszerre, a törölt utániak sorszáma értelemszerűen eggyel lecsökken! A KPK 6 hatására az összes Kezdeti Parancs törlődik. Hasonló a BPK parancs működése is. Lehetőség van arra, hogy a KPB és a BPB parancsoknál megadjál egy 1-5 közötti paramétert - a következő parancs pontosan ennyiedik helyre fog bekerülni a KP és BP listán (ha már van legalább ennyi parancs abban a listában). Néha ugyanis ennek az 5-5 parancsnak a sorrendje is fontos lehet. Figyelem! Ha már öt KP ill. BP parancsod van, és egy újabbat akarsz beszúrni, akkor egyet előtte ki kell törölnöd! Néhány példa arra, hogy milyen parancsokat érdemes a KP listába rakni: TPS, egy körig tartó varázslatok elmondása, VI, balkezes fegyver kézbevétele. Példák a BP listára: Csapdaállítás, tulajdonságfejlesztés, VI, balkezes fegyver helyett értékes tárgy bal kézbe vétele, táborozás alatt érvényes varázslatok felrakása. |
Erő: | 20 | Szint: | 9 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 147/124 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 10 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 8 (+1) | lőfegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 .); kerek kő (#19) (5 .); kerek kő (#19) (6 -); |
46,70 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 103 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 14 | 5. szörnyismeret: | 1 | 6. zárnyitás: | 2 |
7. vadászat: | 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 20 TVP-ért |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) |
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rákpajzs (#98) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | 13 | kerek kő (#19) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | ||
1 | * | szöges bunkó (#8) | 6 | ubuk tüske (#131) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | tirik-hun medál (#2212) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 7 | kaja (#2) | |||
2 | kötél (#92) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 30] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | grákóbőr (#41) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | rákpáncél (#97) | 6 | sallank karom (#128) | 4 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 36.24 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | grákóbőr (#41) | 13 | kerek kő (#19) |
45 | 46 | 47 | 48 | 49 | |
26 | |
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|