Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. ápr. 30. 21h:30' EZ A 1052. JÁTÉKHETED, 386. FORDULÓD 1053. játékheted kezdete: máj. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3838 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: kf 1565 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1565. tárgyat |
* 2. KP: kf 1613 820 1559 | kézbeveszed/felveszed az 1613. tárgyat a 820. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 3. KP: kf 477 1530 1614 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat az 1530. tárggyal az 1614. tárgyat |
* 4. KP: le 687 956 0 | leveszed/lerakod a 687. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: kf 527 1564 1249 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat az 1564. tárggyal az 1249. tárgyat |
* 6. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 745 841 1099 | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
hh 1100 1253 1546 | használod az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
hh 1760 1133 507 | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 507. tárgyat |
ek 116 35 133 | t. energia kisütése: 116 35 133 |
v 1 999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 999 20 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
vv 28 182 224 | elmormolod a 28. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 71 178 184 | elmormolod a 71. varázslatot a 178. varázslatot a 184. varázslatot |
vv 188 220 443 | elmormolod a 188. varázslatot a 220. varázslatot a 443. varázslatot |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+105 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske testét. (7 támadással 718 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod az aranyfecske testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 53 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 57, gyógyulás: 19, összesen: -38 ÉP}
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
im 377 | imádkozol |
kb 500 19 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (19 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 377 | elmormolod a 377. varázslatot |
v 21 100 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
fas 32 | felt. ásás 32 pontért |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (55 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel többször eltalálod a rubin góliát rubinvörös karját. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a rubin góliát bal oldalát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A rubin góliát Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor megcsapod a rubin góliát testét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a rubin góliát testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A rubin góliát leken néhány pofont. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1510, sebződés: 676, gyógyulás: 363, összesen: -313 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tündöklő griff csillogó szárnyát. (8 támadással 820 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+295 életerő). {KCC:} Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tündöklő griff csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a tündöklő griff jobb lábát. (3 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). {KCC:} Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tündöklő griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
11 313 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1772, sebződés: 431, gyógyulás: 553, összesen: +122 ÉP}
(Továbbmész...) [230,76] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy harcos hárpia. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 80 szúró, 75 vágó, 80 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia jobb lábát. (8 támadással 708 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a harcos hárpia testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 53 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia fejét. (5 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a harcos hárpia szélfútta haját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 53 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 15 madártollat. 11 850 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1914, sebződés: 477, gyógyulás: 461, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [230,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ében tigris közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 1396-1535.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében tigris nyakát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (62 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris ébenfekete bőrét. (8 támadással 813 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+251 életerő). {KCC:} Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az ében tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Az ében tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 496 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1536, sebződés: 362, gyógyulás: 332, összesen: -30 ÉP}
m 7 4 6 | mozogsz északnyugatra, délre, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia fejét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia szélfútta haját. (8 támadással 735 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a harcos hárpia szélfútta haját. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 54 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia fejét. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a harcos hárpia testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 55 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 madártollat. 12 248 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1917, sebződés: 633, gyógyulás: 479, összesen: -154 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy tüskepajzs mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 23 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megütöd a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg őrparancsnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
4 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 48, gyógyulás: 79, összesen: +31 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg b.háborító jobb első lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel többször eltalálod a quwarg b.háborító fejét. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+239 életerő). {KCC:} Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg b.háborító testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg b.háborító többször is megmar! (2 támadástól 333 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 272 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+321 életerő). {KCC:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg b.háborító testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Több marást ejt rajtad a quwarg b.háborító csáprágójával. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 261 életpontot vesztettél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1998, sebződés: 1139, gyógyulás: 725, összesen: -414 ÉP}
(Továbbmész...) [229,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fekélyes hernyó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-19 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekélyes hernyó jobb vállát. (6 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+284 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a fekélyes hernyó testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A fekélyes hernyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hernyópete. 11 605 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2101, sebződés: 425, gyógyulás: 634, összesen: +209 ÉP}
(Továbbmész...) [228,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített hájas okerón. {egyik sebzési módja: 2x 12d20+16.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hájas okerón testét. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a hájas okerón tömzsi lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 30 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hájas okerón mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki a hájas okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
5 980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 980, sebződés: 191, gyógyulás: 240, összesen: +49 ÉP}
m 6 2 4 | mozogsz nyugatra, keletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó hosszú csőrét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 52 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 53 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 109 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1276, sebződés: 308, gyógyulás: 294, összesen: -14 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hájas okerón testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal súrolod a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki a hájas okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
5 661 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 937, sebződés: 52, gyógyulás: 202, összesen: +150 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében tigris testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (49 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében tigris testét. (8 támadással 796 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+294 életerő). {KCC:} Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Karmával néhányszor az ében tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Az ében tigris megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 332 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1544, sebződés: 319, gyógyulás: 372, összesen: +53 ÉP}
(Továbbmész...) [228,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [228,76] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
be 692 | bemész a 692. épületbe |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | |
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pusztulás sírjait. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
kno 14 1 | képesség-növelés 14 |
ea 1249 2 | eladod az 1249. tárgyat 2 |
m 8 | mozogsz északra |
ek 503 230 102 | t. energia kisütése: 503 230 102 |
227 | 228 | 229 | |
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|
[230,102] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felfedeztél egy nothar cserjét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Raia angyala.
ef 10 513 | energia fejlesztése 10 |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca jobb első lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 drótszőrt. 2 009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vérkeszeg testét. (3 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a vérkeszeg vörös pikkelyeit. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A vérkeszeg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 halcsontot. [halcsont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 283, gyógyulás: 136, összesen: -147 ÉP}
* 1. BP: kf 691 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat |
* 2. BP: kf 688 690 693 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat |
* 3. BP: kf 689 692 1657 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal az 1657. tárgyat |
* 4. BP: le 527 1249 0 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat az 1249. tárgyat |
* 5. BP: kf 687 956 709 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 956. tárggyal a 709. tárgyat |
* 6. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 7. BP: vv 3 83 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 8. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
PAPI AURA (377. VARÁZSLAT) Végre igazán közel kerülhetsz istenedhez, ha jellemed nem torzult egyik irányba sem, és a semleges utat járod! Mostantól fogva nem szükségesek számodra a fétisek, ereklyék, szent tárgyak ahhoz, hogy érezhesd az istenedtől kapott erőt, amely eddig csak a papi karkötőkben tudott materializálódni. A varázslatnak éppen ezért anyagi komponens igénye sincs, 50 VP-ért és 5 TVP-ért tudod elmondani, ha az arany papi karkötő hatalmát akarod érezni a következő táborozásod végéig (azaz varázslataid erőssége megnő). Hatása nem adódik össze a tárgy viselésével! |
TÜNDÖKLŐ GRIFF (466. SZÖRNY) Ha a bo'adhun birodalom magasabban fekvő tájain jársz, és a fejed fölött megcsillan valamin egy kósza napsugár, ráadásul olyan szerencsétlenül, hogy a fény teljesen elvakít, kilencvenkilenc százalék, hogy az nem a véletlen műve. Sokkal valószínűbb, hogy egy tündöklő griff szemelt ki a következő áldozatának. Testének minden pontját tükörfényes tollak fedik, melyeket képes tudatosan úgy borzolni, hogy az arról visszaverődő fény jelentősen csökkentse az ellenfél esélyeit. Hosszú csőrével a legkeményebb páncélt is képes tönkretenni, és kihámozni a benne rejlő potenciális eledelt. Páncélszerű tollazatáról a vágófegyverek támadása ártatlanul visszapattan. |
QUWARG ŐRPARANCSNOK (677. SZÖRNY) A quwargok tömött rendben sorakoznak mögé, ha fenyegetés éri a bolyt, és szükség támad a katonaság hadrendbe hívására. Aztán ő harcol az első sorokban minden félelem nélkül, csupán a bátorságára, és tökéletes vívótudására hagyatkozva. Ha pedig elesne, halálával szolgálja a boly érdekeit, olyan paprikás bosszúhangulatot teremtve alattvalói sorában, mely a legtáltosabb ellenséget is képes megfutamítani. Persze egy quwarg őrparancsnok halálára legalább olyan kicsi az esély, mint hogy egy újszülött csecsemő Zarknod kovácsai által alkotott páncélöltözékben vonuljon végig egy Thargodanoktól nyüzsgő településen. Talán még annyi sem. |
QUWARG BIRTOKHÁBORÍTÓ (850. SZÖRNY) Már azt hitted, hogy egy tengeren való átkeléssel végre sikerült megszabadulnod ezektől a bosszantó rovaroktól, de nem... Sőt! A quwargok itt még nagyobbra nőnek, és még ravaszabbak, mint odahaza. Ez felháborító! A quwarg birtokháborító nappal a föld alatt lapul, és éjszaka indul vadászatra, teheneket ragad el a tanyákról. Tenni ellene nem sokat lehet, hiszen akár egy vasvillával felszerelt paraszt indul ellene, akár egy páncélozott szamuráj, mindkettőt könnyedén kettéroppantja csáprágójával... |
Erő: | 61 (92) | Szint: | 48 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 59 (81) | Támadás: | 88 (92) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 66 (75) | Védekezés: | 78 (87) | Menekülés: | 25 % | Életkor: | 33/144 év |
Egészség: | 66 (75) | Életpont: | 1028/1467 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 56 (78) | Varázspont: | 3125/497 | Pénz: | 12765 arany | Kép. pont: | 29 |
Vérpont: | 92/71 | Pszi pont: | 372/1296 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/57 (+9%) | ökölvívás: | 38/98 (+7%) | szúrófegyverek: | 27/72 |
vágófegyverek: | 27/66 (+2%) | ütőfegyverek: | *24/101 | lőfegyverek: | 21/46 |
dobófegyverek: | 28/5 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -34.); vas dobónyíl (#189) (35 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); bogyógránát (#430) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
230,102 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 228,76 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 410 |
Kedvenc táborhely: 230,102 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2021. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/23 | Max életkor 1659 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/17 | ||
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/67 | 2. nyomkövetés: | 41/54 | 3. mászás: | 31/57 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 30/13 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 27/14 | 6. gyógyítás: | 28/10 |
7. titkosírás: | 3/31 | 8. felderítés: | 36/28 | 9. szörnyidomítás: | 14/22 |
10. teológia: | 138/72 (+99%) | 11. taumaturgia: | 85/25 (+26%) | 12. szerencsejáték: | 4/83 |
13. versengés: | 20/12 (+5%) | 14. harcművészetek: | 38/53 | 15. zene: | 123/73 (+40%) |
16. szörnyismeret: | 25/76 | 17. pszi: | 35/73 (+11%) | 18. zárnyitás: | 23/34 |
19. vadászat: | 23/68 | 20. vitalitás: | 2/67 | 21. bányászat: | 34/93 (+11%) |
22. úszás: | 15/92 (+16%) | 23. főzés: | 15/65 (+11%) | 24. csapatmunka: | 5/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 56 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 6. regeneráció: 3 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 999 darabot ) |
elfogod roguenát (#779) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 55 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50) |
kőevő (#62), sünmedve (#33), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), varkaudar mágus (#128), tüskés harci gromak (#156), vércápa sámán (#281), ongóliant (#159), tyrannoszaurusz rex (#160), noth szellem (#250), ongóliant hadúr (#178), triklem drakolder (#275), ezerszemű bestia (#288), ragadozó (#292), halálelementál (#279), átokosztó (#372), öregedést okozó lények (#9095), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), kronoelementál (#287), aranyfecske (#283), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), A Homály Dalnokai (#9143), Meckanor (#4834), bűbájlidérc (#761), Raia szent lovagja (#239), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 15 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (984,0) | áldomás II (#169) (985,20) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (97,6,2) |
Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tárgyvédelem (#178) | varázsszem (#184) | esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) |
harci induló (#443) | papi aura (#377) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő II (#193), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tüskepajzs (#30), ongóliant tombolás (#146) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | puha ütés (#60) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | Rém (#315) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Strissha (#528) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Strissha (#528) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Rém (#315) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | ongóliant tombolás (#146) | >> | viharóriás (#278) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ragadozó (#292) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +101% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +64 kg teher) státusz: éhes |
gyilkos szilmill (#7456) (+4 sebzés közelharcban) státusz: éhes |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 97. labirintus (409,65). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 858. tárgyat kell leadnod. barbár barlang (692): többek közt 878. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 99, 100, 101, 103, 107, 108, 167, 170, 171, 193, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 11, 12, 15, 19, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 7, 8, 21, 23, 44. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 696, az összesen kapott pontszám: 58100. (összesen ölhető: 696 ) |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: hh 2306, h 1271 1253, hh 745 841 1099, hh 1100 1253 1546, ek 116, h 697 9999, hh 1760 1133 507, ek 116 35 133, v 1 999, v 169 999 20. |
2. makró parancsai: vv 28 182 224, vv 71 178 184, vv 188 220 443, v 84 283, vv 73 73 73. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
vámpír születése (241) |
a butaság ára (273) |
csepp a vérteng. (281) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
halandóság álcája (325) |
harci mágia (334) |
a vámpír álma (347) |
halhatatlanság ára (358) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a belső szörnyeteg (424) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3788 TU szükséges.) |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | Thargodan karkötő (#1249) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4156 | arany (#50) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | hernyópete (#878) | 70 | kaja (#2) | 36 | madártoll (#112) | |||
14 | manakristály (#500) | 2 | vámpírfog (#1221) | 4 | víz (#27) |