Varelse 40. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. aug. 10. 9h:33'
EZ A 47. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD
48. játékheted kezdete: aug. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5681
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1621
Extra forduló: 17 |
|
VARELSE KALANDJAI
15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [33,19] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+9 életerõ.) Csak
most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idõ: már 1 éve vagy a Túlélõk Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog
pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy lila brekk nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a
környéken. [10 pontot használtál fel, van még 192.]
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat
| A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erõsebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
fl 2 | lopsz a 2. fajúaktól
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
fl 8 | lopsz a 8. fajúaktól
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
le 1 | leveszed/lerakod az 1. tárgyat
| Már nem õrzöd annyira a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán elõveszed a deus ex machinát, és az
oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra,
melynek neve életszívás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás
számodra a másik kettõ: 1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. 2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. 3.) Ölj meg
egy színes dözmöngöt. [30 pontot használtál fel, van még 162.]
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az életszívás varázslatot! A növényzet
elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerõ). [-5 varázspont.] Valami egészen új
dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [teológia: 1. szint.] (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 157.]
[34,20] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
Fehér mandula illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez
feltehetõen Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Raia hívõi építették. Valami
érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mély kutat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel
körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt.
Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy rúnakõ van. Elrakod a távcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel,
van még 147.]
h 92 | használod a 92. tárgyat
| A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel.
Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétbõl egy szörny ront elõ! Egy százfogú! (ld. enc.)
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a százfogú szivacsos
testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontkést. Félelmet nem ismerve a másikra
rontasz. Csontkéssel jól megszúrod a százfogú testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy irtózatos
ütéssel felvágod a százfogú jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa a levegõben csattan.
A százfogú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 59
tapasztalati pontot kaptál. A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 133.]
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre
| [35,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tûnik túl
veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vízionár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a
jómodorra...
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vízionár puha bõrét. (1 támadással
11 életpontot sebezve.) Maga a levegõ sûrûsödik össze, és változik félelmetes levegõ-démonná. Forgószélként csap le rád,
és felragad a levegõbe. Nem kapsz levegõt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyûjtve, az agykérgedet védetté
teszed a külsõ beavatkozással szemben. A következõ pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltûnik! Fegyvert váltasz:
elõkapod a csontkést. Meglengetve a csontkést a másikra támadsz. Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod
a vízionár bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod a vízionár fejét. (1 támadással 4
életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre.
Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 66 tapasztalati pontot kaptál. Egy haldokló gnómra bukkansz egy
tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha
adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt.
Dornodon hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Már
gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült sullár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) No,
ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár testét. (1
támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal végigvagdosod a sullár
testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.)
Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rövid karddal néhányszor
megcsapod a sullár lihegõ pofáját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a sullár testét. (1
támadással 2 életpontot sebezve.) A sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával
meglök a sullár. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [36,21] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó
valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebzett csontlepke. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te
felkészülten várod.
Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontlepke bordás testét. (1
támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör
testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 44
tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi
mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Raia rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem:
kiszúrsz egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a
távcsõvel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Raia
oltár van. Északra egy rúnakõ van. Elrakod a távcsövet. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 113.]
h 92 | használod a 92. tárgyat
| Odaerõsíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a
pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletbõl valami elõront! Egy topránypolip! (ld. enc.)
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip
testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal hatalmas
csapásokat adva felmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a
topránypolip testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek.
Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megvágod a topránypolip testét. (1
támadással 12 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod a topránypolip testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.)
Csápjaival a topránypolip lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit,
majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megakad a kezed valamiben.
Megvizsgálod - találtál 1 kis bõrpajzsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 %
fölé emelkedett! [14 pontot használtál fel, van még 99.]
[37,20] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Egy pillanat alatt
megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sünmedve. Rögtön látod, hogy ez
nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sünmedve testét. (1 támadással 15
életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 57 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál:
azonosítasz magad elõtt egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran
híveié. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 smirglilevelet. [13 pontot használtál fel, van még 86.]
rm 171 29 | rombolsz a 171. tárggyal a 29. tárgyat
| Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 86.]
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
| [38,21] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ágak ropogására leszel
figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévõ távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy
megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze
északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy
rúnakõ van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [39,22] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy quwarg mozdul a
földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a
távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt.
Délre egy rúnakõ van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [40,23] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet.
Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Tharr hívõi építették. [36 pontot használtál fel, van még 50.]
[41,24] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt.
Leah hívõi építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledõt. Csak egy
sebesült púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a
jómodorra...
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a
púpos burástya bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Rövid karddal irtózatos
ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vadászkéssel
súrolod a púpos burástya nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a
karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet,
esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
193 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledõt. Csak egy surranó
kígyó. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a surranó kígyó pikkelyes testét. (1
támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontkést. Meglengetve a csontkést a másikra ugrasz.
Csontkéssel eltalálod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy irtózatos
ütéssel felvágod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A surranó kígyó fogai végigkarcolják
a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja,
miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bõrt. 30 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [12
pontot használtál fel, van még 38.]
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige
kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe
áramlik (+17 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 33.]
szk 67 | keresed a 67. szörnyet
| Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy húsevõ magszimot. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 2 3 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
| Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas
IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz
egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó
hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Mostantól lehetõséged van a varázspont hatékonyabb beosztására. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 180 pontot. A következõ körben
tehát 210 pontot költhetsz el.
ÉLETSZÍVÁS (10. VARÁZSLAT)
A sötét mágia követõi nem rettennek el attól, hogy saját sebeiket más élet elpusztításával regenerálják. A varázslat
elmondásakor elszívod a környezõ növényzet életenergiáját, és sajátod pótolására fordítod. Minél sûrûbb a növényzet az
adott tereptípuson, annál jobb a varázslat hatásfoka. Aktuális életerõd így akár még a maximális lehetséges fölé is mehet
egy picivel. Elmondása 5 VP-be kerül.
|
TEOLÓGIA
Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit
sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntõen függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az
istennek tetszõ cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követõje
jóságpontot kap), eltávolíthatnak tõle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerû
KÖVETÕ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz elõre a ranglétrán az egyre
magasabb fokozatba - a követõ után a hûséges követõ, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban
még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erõs a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia
megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia
szinted jelentõsége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet
játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követõ 4-es
teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erõs varázslatokat tud lõni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5
jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetõleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok
befolyásolják a varázslás pontos erõsségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetõtõl, mert nem fogja tudni megadni.]
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erõsséged szempontjából.
|
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerû, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj
foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja
arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.
|
SULLÁR (101. SZÖRNY)
Ez a bozótosban élõ elefánttestû, kígyópikkelyes, bikafejû szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elõl jobb
elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztõrendszere
mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy
hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd.
|
TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepõdj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregbõl egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra
képtelen, a sziklafalra tapadva élõ szárazföldi puhatestû félelmetes erõvel tudja áldozatát fojtogatni. Mielõtt észbekapnál,
máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip
saláta zagmózium gombával.
|
MANIPULÁCIÓK VARÁZSPONTTAL
A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Varázspont Spórolása: VPS <VP> és Varázspont
Felszabadítása: VPF <VP> parancsokat. A VPS-el letárolt varázspontjaidat a következõ VPF parancsig nem fogod
használni, így biztonsággal lehet VP-t tartalékolni egy kör végi városi teleportra vagy más fontos varázslatra. A befejezõ
parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy VPF az összes, még fel nem szabadított varázspontodra.
Vigyázat: a VPF-el kinyert vp-vel sem mehet a varázspontod a maximális lehetséges fölé! Ha túl sok vp-t szabadítanál fel,
csak annyit fogsz kapni, hogy a vp-d maxba kerüljön (ill. kör végén elvész).
|
KARAKTERLAP |
Varelse, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû, kecskeszakállas árnymanó férfi vagy. Bõröd sárga. Leah követõje vagy. Ez a 40. fordulód.
Erõ: | 12 (14) | | Szint: | 9 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 107 cm |
IQ: | 16 | | Támadás: | 8 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 21 (22) | | Védekezés: | 21 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 14 | | Életpont: | 125/62 | | Jellem: | gonosz (5) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | | Varázspont: | 19/9 | | Pénz: | 358 arany | | Kép. pont: | 3 |
|
Eddig összesen 145 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 657 TP-t kaptál. Jelenleg 10512 TP-d van. A következõ szinthez még 1488 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, uzbány, sörényes ubuk.
HARCI ISMERETEK |
| szúrófegyverek: | 1 | | vágófegyverek: | 10 | | dobófegyverek: | 10 |
|
Feltételes fegyverváltás: csontkés (#11) << rövid kard (#171) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 5 | | 2. nyomkövetés: | 2 | | 3. lopás: | 4 |
4. mászás: | 2 | | 5. csapdakészítés: | 3 | | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 8 | | 8. titkosírás: | 1 | | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 1 (+1) | | 11. zene: | 1 | | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. zárnyitás: | 6 | | 14. vadászat: | 6 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
lopsz az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a törpéktõl (3) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az emberektõl (1) bármit, az elfektõl (2) bármit, a kobuderáktól (8) bármit |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
|
VARÁZSLATAID |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) |
1 | | kis bõrpajzs (#45) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | | Mágikus Koponya (#279) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | | rákpajzs (#98) | 1 | * | sötét kámzsa (#699) |
1 | * | vassisak (#160) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | * | bumeráng (#249) | 1 | | csontkés (#11) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 1 | * | rövid kard (#171) | 5 | | ubuk tüske (#131) |
1 | * | vadászkés (#1264) | 1 | | vas dobónyíl (#189) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | aranygyûrû (#193) | 1 | | Eldaran karkötõje (#373) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | umbatari karkötõ (#278) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | furulya (#233) |
1 | | hebrencs csapda (#147) | 2 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) |
2 | | kristálygömb (#265) | 1 | | távcsõ (#42) | 1 | | tüskecsapda (#242) |
1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
4 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 8 csepp tinta (#101), fér még: 32] |
3 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] |
2 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 15] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 18 korty víz (#27), fér még: 22] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
2 | | acélpengõke (#231) | 3 | | antilopbõr (#48) | 1 | | bakkura bõr (#95) |
1 | | bordacsont (#16) | 5 | | drótszõr (#37) | 1 | | evaporõr háj (#105) |
1 | | grákóbõr (#41) | 1 | | grifftojás (#179) | 2 | | kaktusztüske (#114) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | lapockacsont (#33) | 8 | | madártoll (#112) |
4 | | magszim bél (#103) | 1 | | mákrózsa virág (#56) | 6 | | móri gyümölcs (#116) |
1 | | óndarab (#85) | 2 | | ormánygõte csont (#21) | 2 | | pirkit (#153) |
4 | | rézdarab (#70) | 17 | | sallank karom (#128) | 6 | | smirglilevél (#29) |
16 | | sünmedve tüske (#14) | 2 | | surranó kígyó bõr (#47) | 1 | | szárnyas hernyó (#69) |
1 | | vadász tatu bõr (#15) | 6 | | vízionár szem (#102) | | | |
|
Összsúly: 38.73 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | deus ex machina (#1) | 1 | | kaja (#2) | 2 | | víz (#27) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | kis bõrpajzs (#45) | 1 | | smirglilevél (#29) | 6 | | sünmedve tüske (#14) |
1 | | surranó kígyó bõr (#47) | 2 | | vízionár szem (#102) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(34,20) Raia rúnaköve, Raia oltár, mély kút (#93), százfogú (#53)
(35,20) vízionárok (#66), 30. jellempróba, Dornodon oltár, sullár (#101)
(36,21) csontlepke (#746), Raia rúnaköve, mély kút (#93), Raia oltár, topránypolip (#86)
(37,20) sünmedve (#33), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), Sheran oltár
(38,21) Dornodon oltár, 26. jellempróba
(39,22) Dornodon oltár
(40,23) Tharr oltár
(41,24) Leah oltár, púpos burástya (#92), surranó kígyó (#30)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* A könnyebb követhetõség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott
karakter hátizsákjában.
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Varelse 40. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | mérges pók (#20) | | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | lebegõ gomba (#39) | óriás patkány (#42) | | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | | bo-skorpió (#54) | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | | umor-pióca (#63) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | evaporõr (#69) | | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | bombagoly (#79) | | spagulár (#82) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | sörényes ubuk (#89) | | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | | piromenyét (#99) | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | emberevõ (#119) | | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | karmazsin huhogó (#185) | massza (#217) | | halálmadár (#351) | nektoraf (#355) | sarki róka (#636) | jegesmedve (#637) | csontlepke (#746) | | csodabogár (#755) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | csontkés (#11) | | csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | bordacsont (#16) | | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | ormánygõte csont (#21) | | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | | királygyík bõr (#44) | kis bõrpajzs (#45) | surranó kígyó bõr (#47) | antilopbõr (#48) | kígyóbõr kesztyû (#49) | | arany (#50) | bõrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bõrsisak (#57) | | csontszablya (#64) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rát-fa (#77) | | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | | bronzhegyû lándzsa (#87) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyû nyíl (#94) | | bakkura bõr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | evaporõr háj (#105) | rövid íj (#107) | | nyílvesszõ (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) | | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | koponya szimbólum (#139) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | vassisak (#160) | | ugh méreg (#166) | uzbány csõr (#169) | rövid kard (#171) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | | vas dobónyíl (#189) | aranygyûrû (#193) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | láncing (#222) | | orgyilkos tõr (#225) | obszidián karkötõ (#229) | acélpengõke (#231) | furulya (#233) | tüskecsapda (#242) | | fekete bõrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) | kristálygömb (#265) | sárga erõöv (#276) | | umbatari karkötõ (#278) | Mágikus Koponya (#279) | bíbor erõöv (#291) | rézgolyó (#343) | phua-kúp (#372) | | Eldaran karkötõje (#373) | szent tölgyfa (#393) | aranypikkely (#415) | szent liget (#439) | sörsátor (#486) | | erõdítmény (#488) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkõ (#700) | Rahn ékkõ (#701) | | rõtmanó kacagány (#714) | mûvészi porolit (#720) | vadászkés (#1264) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
ÉP épület TVP TVP építkezés
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
&d@KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZK szörny 10 szörnykeresés
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
|