Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 12. 9h:06' EZ A 645. JÁTÉKHETED, 401. FORDULÓD 646. játékheted kezdete: júl. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5088 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 19. varázslatot a 138. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 224. varázslatot a 90. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 192. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 8. varázslatot a 16. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1658. tárgyat az 1573. tárggyal |
fu 5623 | udvarolsz az 5623. kalandozónak |
fu 1243 | udvarolsz az 1243. kalandozónak |
d 36 12 | eldobod a 36. tárgyat (12 darabot) |
at 5623 6 | TU-t adsz át az 5623. kalandozónak 6 |
a 607 1243 2 | átadod a 607. tárgyat az 1243. kalandozónak (2 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércóriás testét. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Nunchakuval többször eltalálod a lidércóriás testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Fegyvered 26 ép-t sebzett rajtad. A lidércóriás Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1056, sebződés: 161, gyógyulás: 129, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [311,43] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Észreveszel egy ében sziklatornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Longnower egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében hadúr! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr jobb karját. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 123 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval gyengén megütöd az ében hadúr testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 33 ép-t sebzett rajtad. Az ében hadúr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8601 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 926, sebződés: 61, gyógyulás: 111, összesen: +50 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány drakón jobb hátsó lábát. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval gyengén megütöd a márvány drakón jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fegyvered 11 ép-t sebzett rajtad. A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 42, gyógyulás: 105, összesen: +63 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 62 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege bal karját. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Sötétség Hercege jobb oldalát. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval csak érinted a Sötétség Hercege bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fegyvered 37 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 107 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc, 15 arany, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 10672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 254, gyógyulás: 109, összesen: -145 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Banyapók egyik lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Banyapók szőrös potrohát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 129 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval csak érinted a Banyapók nyolcszemű fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Banyapók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 7778 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 20, gyógyulás: 83, összesen: +63 ÉP}
(Továbbmész...) [310,44] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánybarlangot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy taalru. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával eltalálod a taalru bal karját. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval megütöd a taalru póklábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 4701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 33, gyógyulás: 36, összesen: +3 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval épp hogy eltalálod a smaragd drakón fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 11 ép-t sebzett rajtad. A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 99, gyógyulás: 80, összesen: -19 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 198 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (96 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 561 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Nunchakuval párszor keményen megütöd a márvány sárkány jobb oldalát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fegyvered 22 ép-t sebzett rajtad. Előremozdulva, a márvány sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 53 életpontot vesztettél. A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20289 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1171, sebződés: 615, gyógyulás: 153, összesen: -462 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg fejét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru herceg jobb karját. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval súrolod a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fegyvered 36 ép-t sebzett rajtad. A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű, 13 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 9604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 95, gyógyulás: 106, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [312,46] A terep még halottabb innét, ha lehet, mint előtte volt: a vörös sivatagban semmi sincs, csak homok. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hmm, csak egy Thargodan légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 58.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós fejét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós bal karját. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 118 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval gyengén megütöd a Thargodan légiós testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fegyvered 39 ép-t sebzett rajtad. A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10767 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 146, gyógyulás: 106, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [313,47] Lábaddal a vörös homokot taposva mész előre. Annyira elfásultál, hogy már nem érdekel senki és semmi. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy uchako közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {támadása: 56.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uchako ízelt testét. (6 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Nunchakuval megpöccinted az uchako testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az uchako, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az uchako, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 8 csepp sáfrányport. 9625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 802, sebződés: 32, gyógyulás: 133, összesen: +101 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval megpöccinted a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 71, gyógyulás: 107, összesen: +36 ÉP}
(Továbbmész...) [315,49] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. Szerencsére nem hatott rád. (védelem sav ellen védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr jobb lábát. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval párszor keményen megütöd az ében hadúr jobb oldalát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fegyvered 21 ép-t sebzett rajtad. Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8601 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 40, gyógyulás: 106, összesen: +66 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány drakón bal hátsó lábát. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval többször eltalálod a márvány drakón bal szárnyát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 62, gyógyulás: 117, összesen: +55 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi báró kosfejét. (6 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Nunchakuval néhányszor megcsapod a Notermanthi báró bal lábát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Fegyvered 16 ép-t sebzett rajtad. A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 161 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő, egy vasérc, egy ezüst nyaklánc, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. 14674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 250, gyógyulás: 152, összesen: -98 ÉP}
v 198 366 7 | elmormolod a 198. varázslatot |
[366,7] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Látsz egy sárkánybarlangot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Oldalt pillantva, meglátsz egy édesmohát. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sharg, a Raepa vigyorog kajánul. Észreveszel egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval súrolod a márvány drakón jobb szárnyát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fegyvered 33 ép-t sebzett rajtad. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A márvány drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 59, gyógyulás: 107, összesen: +48 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval megpöccinted a káoszbajnok állatpofáját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fegyvered 34 ép-t sebzett rajtad. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 89, gyógyulás: 83, összesen: -6 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón jobb hátsó lábát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón bal hátsó lábát. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval súrolod a márvány drakón csontos pofáját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 81, gyógyulás: 111, összesen: +30 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi báró bal oldalát. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval párszor keményen megütöd a Notermanthi báró izmos testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 92 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 vas dobónyíl, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc és egy fekete gyöngy. 14674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 178, gyógyulás: 133, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Night Buster lábát masszírozza. Látsz egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében halálhajcsár! {egyik sebzési módja: 2x 2d10+25.}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár nyakát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár bal karját. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Nunchakuval csak érinted az ében halálhajcsár bal vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 30, gyógyulás: 100, összesen: +70 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány drakón jobb hátsó lábát. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval gyengén megütöd a márvány drakón fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 53, gyógyulás: 105, összesen: +52 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval párszor keményen megütöd a Notermanthi báró testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pszi kő, 11 arany, egy fűszertartó és egy rejtőköpeny. 14674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 152, gyógyulás: 102, összesen: -50 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
szk 328 | keresed a 328. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY) A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted. |
LIDÉRCÓRIÁS (401. SZÖRNY) Bár a viharóriások nagyhatalmú teremtmények, nem legyőzhetetlenek. Ha egy-egy magányos viharóriás kivívja egy Thargodan herceg haragját, akkor megsemmisülése bizonyos, és pusztulása után lelke nem nyugodhat, a herceget szolgáló lidércként kell a Sötét Földön bolyongania. Ezek a jellem nélküli élőholtak csatában félelmetes ellenfelek, akár fagyos leheletükről, akár jeges, csontig hatoló érintésükről van szó. Az egyetlen ok, amiért valaki egy lidércóriásra támad, annak reménye, hogy rátalál az óriásnál rejtett mesés kristályra... |
FAIRLIGHT KÖPENYE (303. TÁRGY) Ezt a sárga, aranymintákkal teleszőtt köpenyt azért hívják Fairlight köpenyének, mert nemcsak hogy Fairlight papjai készítették, hanem csakis Fairlight papjai viselhetik. Ha a köpenyt viseled (KF 303) könnyebbé válik a más által elrejtett, eldugott értékek megtalálása: felderítése szakértelmed ezidőre megnő hárommal. |
UCHAKO (308. SZÖRNY) Az uchako a sivatagok mélyén élő, féregtestű Thargodan, három ébenfekete szemgolyóval, óriási, megnyújtható, hegyes fogakkal teli állkapoccsal. A homokdűnék mélyén rejtőznek, áldozatukra lesve. Bármilyen élőlényt mérföldekről megéreznek, és váratlanul csapnak le rá, legyen az egy kóbor mópat, egy másik Thargodan vagy nagy ritkán egy eltévedt térutazó. |
ÉDESMOHA (1478. NÖVÉNY) Van egy ősi mondás, amivel a ryukuk a behízelgő modorú, ravasz embereket illetik. Azt mondják rá: "sikamlós, mint az édesmoha". Nos, ez a sziklákon foltokban szétterülő, telepes növény bizonnyal kiérdemelte ezt a jelzőt, mert magába gyűjtve az esőt, és a harmatot, számottevő nedvességet képes tárolni magában. Hogy ez miért fontos? Csak lépj rá óvatlanul, jól megpúpozott zsákkal a hátadon, és megtudod! Az édesmohából a KT 1479 paranccsal 1 TVP-ért szedhetsz le egy keveset (egy csomóról max. 3-at). |
FOLRANG (331. SÁRKÁNY) Folrang, az ősöreg rubin sárkány nagyúr egyesek szerint már akkor a Sötét Földön élt, amikor azt még nem a Thargodanok uralták, hanem egy békés civilizáció. Folrang a létező legravaszabb és leghatalmasabb sárkány. Az elmúlt ezer év során mégis több alkalommal próbálták mágusok, óriások és Thargodanok megszerezni legendás kincsét, de hiába, főként azért, mert az öreg hüllő az elmúlt évek során teljesen immúnissá vált a sajátján kívül mindenféle mágiára. Egyesek szerint Folrang halhatatlan, ha valaki képes is lenne elpusztítani a fizikai testét, hamarosan újramaterializálódna. Mindenesetre tény, hogy ha a Sötét Földön egy 40. szintű kalandozónak kedve támad öngyilkosságot elkövetni, keresve sem találhat gyorsabb és fájdalommentesebb halálnemet, mint meglátogatni Folrang barlangját. Hogy nehogy inadba szálljon a bátorságod az utolsó pillanatban, nem árt egy FT 331 parancsot kiadnod. |
Erő: | 95 (103) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 52 (57) | Támadás: | 79 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 470 kg |
Ügyesség: | 51 (55) | Védekezés: | 100 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/29 év |
Egészség: | 47 (56) | Életpont: | 779/1013 | Jellem: | jó (510) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 59 (65) | Varázspont: | 1466/201 | Pénz: | 4939 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 146/117 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/86 | ökölvívás: | 5/81 | szúrófegyverek: | 3/54 |
vágófegyverek: | 20/10 | ütőfegyverek: | 41/88 (+12%) | lőfegyverek: | 12/0 |
dobófegyverek: | 33/57 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/34 | 2. nyomkövetés: | 81/6 (+28%) | 3. mászás: | 27/9 (+24%) |
4. csapdakészítés: | 23/37 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 11/70 | 6. gyógyítás: | 85/5 |
7. titkosírás: | 11/49 | 8. felderítés: | 28/89 | 9. szörnyidomítás: | 11/62 |
10. teológia: | 74/72 (+74%) | 11. taumaturgia: | 96/80 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 3/77 |
13. versengés: | 11/23 | 14. zene: | 13/58 | 15. szörnyismeret: | 24/68 |
16. pszi: | 22/4 (+2%) | 17. zárnyitás: | 5/80 | 18. vadászat: | 10/41 |
19. vitalitás: | 3/23 | 20. testépítés: | 100/75 (+104%) | 21. úszás: | 18/56 |
22. csapatmunka: | 4/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 38 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 80 TVP-ért |
udvarolsz az 1243. karakternek |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), ezerszemű bestia (#288), sötét ölész (#314), Rém (#315), halált okozó lények (#9098), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281), mutáns bunthar (#398) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), kreiton idéző (#510) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Kvazársziklák Népe (#9119), troll (#5) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | bűvölés (#20) (164,1) | vámpirizáció (#1) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs II (#63) | láth. észlelése (#78) | szemmelverés (#137) | Symulf rúnája (#182) |
óriáserő (#53) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem 2 (#188) | mentális pajzs (#72) |
pszi-ernyő (#64) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi ragyogás (#166) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi ragyogás (#166) | >> | férfiak (#998) | pszi ragyogás (#166) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
energiafolyam (#136) | >> | szubreális vámpír (#223) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | védelem sav ellen (#36) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
2.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 1) |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 5 | amniosz (#203) | 12 | fáklya (#36) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | tükör (#43) | 6 | víz (#27) | |||
2 | vortex amulettje (#607) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
721 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | Fairlight köpenye (#303) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | jégkristály (#593) | 1 | kék orchidea (#68) | 12 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 8 | sáfránypor (#211) | |||
6 | sárkányfog (#617) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |