Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 12. 12h:06' EZ A 654. JÁTÉKHETED, 408. FORDULÓD 655. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5088 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 19. varázslatot a 138. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 224. varázslatot a 90. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 192. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 8. varázslatot a 16. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1658. tárgyat az 1573. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 1524. tárgyat az 1569. tárgyat a 473. tárgyat |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
amt 1243 2 | MXTU-t adsz át az 1243. kalandozónak 2 |
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 1658 | kézbeveszed/felveszed az 1658. tárgyat |
a 610 1243 | átadod a 610. tárgyat az 1243. kalandozónak |
m 8 7 1 | mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre |
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája bal vállát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 284 életpontot sebeztél. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája nyakát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 321 életpontot sebeztél. A fényaura 27 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra rontasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 302 életpontot sebeztél. Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vérkeszeg vörös pikkelyeit. (4 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 163 életpontot sebeztél. A fényaura 27 ép-t sebez. A vérkeszeg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 halcsontot. 5622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 150, gyógyulás: 79, összesen: -71 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a hidra két fejét is. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Nunchakuval eltalálod a hidra jobb hátsó lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Fényaurád 20 sebzést okoz. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 60, gyógyulás: 148, összesen: +88 ÉP}
(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét.
(Továbbmész...) [199,121] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a csataremák nyakát. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval csak érinted a csataremák testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 22 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 164, gyógyulás: 82, összesen: -82 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy csataremák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Nunchakuval párszor keményen megütöd a csataremák testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csataremák fejét. (6 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Nunchakuval gyengén megütöd a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2031, sebződés: 304, gyógyulás: 308, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc és egy ezüstshuriken. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök bal oldalát. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 116 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Nunchakuval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fegyvered 14 ép-t sebzett rajtad. A fényaura 25 ép-t sebez. A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 22, gyógyulás: 129, összesen: +107 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. A fényaura 18 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 50, gyógyulás: 50, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar jobb oldalát. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval megcsapod a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3045 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 73, gyógyulás: 91, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zoloboo sámán. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csataremák. {támadása: 78.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a csataremák nyakát. (6 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Nunchakuval többször eltalálod a csataremák testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Fényaurád 7 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal többször eltalálod a csataremák jobb oldalát. (4 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Nunchakuval meghorzsolod a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 36 ép-t sebzett rajtad. A fényaura 6 ép-t sebez. A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1901, sebződés: 263, gyógyulás: 263, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal vállát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 20 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nunchakuval kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 39 ép-t sebzett rajtad. A fényaura 26 ép-t sebez. A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 79, gyógyulás: 32, összesen: -47 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 111 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Nunchakuval megcsapod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+1509 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 104, gyógyulás: 94, összesen: -10 ÉP}
v 198 142 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[142,60] Épületek tűnnek fel.
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
kb 150 10 | kiveszel a bankból a 150. tárgyat (10 darabot) |
sze 344 | elengeded a 344. szörnyet |
be 749 | bemész a 749. épületbe |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 305 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 28, gyógyulás: 27, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sámán farkát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 288 életpontot sebeztél. A vércápa sámán belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sámán testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 326 életpontot sebeztél. A vércápa sámán fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 295 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 270 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 160 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 141 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra rontasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 244 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 331 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 305 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa uszonyát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 298 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 294 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 305 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 307.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+488 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 305.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
be 749 | bemész a 749. épületbe |
[-67,-61] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt városépítkezést. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy vércápa formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy szent tölgyfát. Nicsak, ki jön szembe! Az elf mesterharcos, a villából! Köszöntitek egymást, beszélgettek a víziharcról. Az elf elmondja, hogy nemrégiben sportcentrumot nyitott, ahol a víziharcot lehet gyakorolni, és szeretettel vár, mivel úgy tűnik, már kellő tapasztalatod van. Íme a sportcentrum helye!
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
RYUKU KALÓZKENDŐ (1157. TÁRGY) Elment az eszük ezeknek a ryuku navigátoroknak, hogy egy kendővel takarják el fele látásukat - gondolod, amikor magad elé idézed a tenger alján fekvő ryuku tetem kinézetét, akinek fejéről az új ereklyédet leakasztottad. De azért egy próbát talán megér, hogy egy percre te is úgy néz ki, mint ő, és megfejthesd a ryuku kalózkendő igazi titkát. Elég csak megkötnöd a tarkódon, majd körülnézni, és a látásról alkotott eddigi véleményed egy csapásra a múltba vész. A szemlélet elavultságának oka pedig a következő: egy szemeddel sokkal élesebben látsz, mint eddig kettővel. Határozott kontúrokat fedezel fel a távolban, épületek és növények jól látható körvonalai bontakoznak ki előtted. Ha a továbbiakban is magadon hagyod, a kendő viselésének további pozitív hatásait is kifigyelheted: szerencsédhez +4 adódik, és sem a koordináta-meghatározáshoz, sem a szeksztánsot igénylő varázslataidhoz nincs szükséged többé szeksztánsra. A kalózkendőt viselve mindig egyértelműen tudod, hol tartózkodsz. Ugye beleszerettél az új csecsebecsédbe? Jó, akkor elmondom az egyetlen negatívumot is, ami akkor jelentkezik, ha nem a távolba kell révedned, vagyis a harc közben: támadásod 1-gyel csökken, amíg a kendőt hordod. Ha nem zavar öltözködésed bizarrsága, a ryuku kalózkendő felcsatolása mellett természetesen húzhatsz másik sisakot is. |
ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] Az elf tekercset nem lehet átadni és ellopni. |
Erő: | 97 | Szint: | 40 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 53 | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 470 kg |
Ügyesség: | 51 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 47 | Életpont: | 612/782 | Jellem: | jó (538) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 59 | Varázspont: | 1464/1422 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 40 |
Tudatpont: | 40/1 | Pszi pont: | 187/69 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 53 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 21/38 (+36%) | ökölvívás: | 5/81 | szúrófegyverek: | 3/54 |
vágófegyverek: | 20/10 | ütőfegyverek: | 42/25 (+2%) | lőfegyverek: | 12/4 |
dobófegyverek: | 33/83 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/40 | 2. nyomkövetés: | 83/2 (+28%) | 3. mászás: | 27/70 |
4. csapdakészítés: | 23/67 | 5. csapdaészlelés: | 12/35 | 6. gyógyítás: | 86/75 (+40%) |
7. titkosírás: | 11/54 | 8. felderítés: | 29/39 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 11/70 |
10. teológia: | 73/8 (-460%) | 11. taumaturgia: | 82/65 (-1493%) | 12. szerencsejáték: | 3/84 |
13. versengés: | 11/44 | 14. zene: | 13/65 | 15. szörnyismeret: | 25/5 |
16. pszi: | 23/34 (+32%) | 17. zárnyitás: | 5/80 | 18. vadászat: | 10/41 |
19. vitalitás: | 3/23 | 20. testépítés: | 103/23 | 21. úszás: | 19/82 (+63%) |
22. csapatmunka: | 4/66 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 38 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 80 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), ezerszemű bestia (#288), sötét ölész (#314), Rém (#315), halált okozó lények (#9098), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281), mutáns bunthar (#398) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), kreiton idéző (#510) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
bűbájlidérc (#761), Kvazársziklák Népe (#9119), troll (#5) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 15 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi ragyogás (#166) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi ragyogás (#166) | >> | férfiak (#998) | pszi ragyogás (#166) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
energiafolyam (#136) | >> | szubreális vámpír (#223) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | védelem sav ellen (#36) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
2.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 2) |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
Összsúly: 0.00 kg | Megterheltség: 0% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 150 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |