Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. márc. 16. 12h:14' EZ A 654. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD 655. játékheted kezdete: márc. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX |
Úgy döntesz, első sellő őrszem lesz az első ellenfeled.
[első sellő őrszem:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 24 életpontot vesztettél. [második sellő őrszem:] Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél.
Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem jobb oldalát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). [első sellő őrszem:] Az első sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) [második sellő őrszem:] A második sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) [első sellő őrszem:] Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben. Szembefordulsz a következő ellenféllel, második sellő őrszem lesz az.
Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem nyálkás bőrét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). [második sellő őrszem:] A második sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) [második sellő őrszem:] Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
[első sellő őrszem:] 2 247 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [második sellő őrszem:] 2 247 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 167, gyógyulás: 83, összesen: -84 ÉP}
Ellenfelet választasz, első sellő őrszem lesz az.
[első sellő őrszem:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. [második sellő őrszem:] Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél.
Szigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem farkát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). [első sellő őrszem:] Az első sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) [második sellő őrszem:] Kisebb sebet ejt oldaladon a második sellő őrszem. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) [első sellő őrszem:] Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét! Következő áldozatnak második sellő őrszemet választod.
Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). [második sellő őrszem:] Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) [második sellő őrszem:] Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
[első sellő őrszem:] 2 247 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. [második sellő őrszem:] 2 247 tapasztalati pontot kaptál. Szereztél 1 szigonyt. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 179, gyógyulás: 83, összesen: -96 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 16: 2. térkép 1. pont 17: 2. térkép 22. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 20: 3. térkép 21. pont 21: 3. térkép 1. pont 22: 1. térkép 17. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 21. pont 21: 2. térkép 20. pont 22: 4. térkép 28. pont 23: 4. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 23. pont 28: 3. térkép 22. pont |
Sajnos a várost őrszemek vigyázzák, sokkal nagyobb számban, mint amennyivel az imént találkoztatok, és túlságosan legyengültetek már az eddigi úton. Jobb, ha most nem kockáztatjátok meg a behatolást. Egymásra néztek, és amerről érkeztetek, visszaértek a felszínre. Egy óra múlva már a történteket tárgyaljátok odafenn. Az elf nyomatékosan felhívja a figyelmeteket rá, hogy a felfedezés titkos, és senkinek ne mutassátok meg a város helyét. Azt ő akarja felderíteni. No hiszen! Csak széledjen szét a társaság - tűnődsz, kaján vigyorral, s akkor majd visszatérhetsz. 121 800 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 660.]
A táborozás 9. napján találkozol Dort Amessix-szel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr prófétája. Egy A Végzet kitűzőjét, egy Arany Beholderfejet, egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy bajvívó kesztyűt, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz vadászmedált, egy bronz végzetmedált, egy bronztornyot, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy éjsötét rémcsizmát, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfmedált, egy fejvadász medált, egy ganüid masszapáncélt, egy gárdista övcsatot, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy Istenek talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyószemet, egy kisebb napkorongot, egy klasszik bronzmedált, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy kristály vállvédőt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. igazgyöngyét, egy moa lábszárvédőt, egy moa rohamsisakot, egy napfény karkötőt, egy nefil-rin medált, egy nemesi vívópalástot, egy nerub sámánövet, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy Obarraan köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai aranymedált, egy opál karkötőt, egy ősi csillagfókuszt, egy ősi emblémát, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy purifikátor páncélt, egy Putakalu karkötőjét, egy q. irtó medált, egy q. taposó éremet, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku védőfókuszt, egy Sárkány Amulettjét, egy szerencsekockát, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy tépett lobogót, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy topáz erényövet, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tükörpáncélt, egy tűzhaj diadémet, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot, egy vihargyűrűt, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió arany emlékérmét. Felszerelését egy rőt yeti trófea, egy nerub desszantos trófea és egy paragráf trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Egy vajúdó angyal sötéten izzó árnyéka. Övén 7 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Gungirt, bal kezében egy Vércsapolót tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd haragvó pegazus. Málhásállata egy mutáns hegyitroll.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: pirkit, pókkarmok, pszi kő, purifikátor háj, Quttaqrua pörölye, quwarg iszák, quwarg teleportgömb, quwarg védőkenőcs. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudása észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 9. napon ismét összefutsz Dort Amessix-szel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: azúrharmat, bajnoktalizmán, bányászlámpa, bátorság medálja, Beholder csapda. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 11. napon összeakadsz egy hollófekete, tüsi hajú, szemüveget viselő ember férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Anram Salle. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: gyógykenőcs, gyökérsarjadék, gyöngykagyló, Hajózás Krónikája, halálfej szimbólum, halcsont, Handastye karkötője, hatalmasoknyaklánca. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 11. napon találkozol Anram Salle-lal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ősi nyaklánc, ősmatéria, Phaltagore gyűrűje, pszi kő, purifikátor háj, quwarg igazgyöngy, quwarg iszák. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 12. napon találkozol Anram Salle-lal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ryuku talizmán, ryuku tűvető, sáfránykő, sámánmaszk.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 32. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szemüveget viselő mutáns férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rao Lance. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: Zu'lit tarsolya, zúzókesztyű, arany emlékérem, Zarknod szeme. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-420 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. (ld. enc.) A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Az aranytermő erszény 116 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+323 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+544 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+57 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Elindult a Mászásverseny! Ghalla-szerte égigérő grok képződmények jelentek meg! Mászd meg ezeket és a többi másznivalót, öld a szörnyeket, gyűjtsd a pontokat! (ld. enc.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy purifikátor császár nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 678.]
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1133 0 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 9. KP: vv 26 443 0 | elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 10. KP: vv 188 72 0 | elmormolod a 188. varázslatot a 72. varázslatot |
v 198 257 62 | elmormolod a 198. varázslatot |
145 | 146 | 147 | |
2 | |
|
|
3 | |
|
|
4 | |
|
|
[257,62] A partot elhagyva, egy ritka erdőben találod magadat.
a 207 4953 10 | átadod a 207. tárgyat a 4953. kalandozónak (10 darabot) |
a 269 4953 70 | átadod a 269. tárgyat a 4953. kalandozónak (70 darabot) |
a 205 4953 17 | átadod a 205. tárgyat a 4953. kalandozónak (17 darabot) |
a 360 4953 500 | átadod a 360. tárgyat a 4953. kalandozónak (500 darabot) |
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
256 | 257 | 258 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 677 | megveszed a 677. tárgyat |
m 7 7 2 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, keletre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrjáratozó katona bal karját. (8 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). A 11 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (11 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel megdöfködöd az őrjáratozó katona jobb oldalát. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Nem vagy felkészülve a 3 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv és egy ezüst karkötő. 11 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 956, sebződés: 106, gyógyulás: 192, összesen: +86 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[257,62] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő testzabáló nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény zöld felhőt fúj rád. Borzalmas rosszullét fog el. (162 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 130 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-19 támadás). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 123 életpontot vesztettél. A testzabáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 705, gyógyulás: 61, összesen: -644 ÉP}
(Továbbmész...) [258,62] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadkos közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadkos testét. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). A vadkos többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Összetipor lábával. 80 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a vadkos előremeredő szarvát. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A vadkos sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 70 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vadkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 9 526 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1237, sebződés: 545, gyógyulás: 315, összesen: -230 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (9 támadással 719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. A lomha morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. A lomha morf leken néhány pofont. (4 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1401, sebződés: 284, gyógyulás: 312, összesen: +28 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A natharion gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A natharion gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 486, gyógyulás: 100, összesen: -386 ÉP}
m 2 3 6 | mozogsz keletre, délkeletre, nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc testét. (9 támadással 727 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc rothadó alakját. (8 támadással 621 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1395, sebződés: 291, gyógyulás: 63, összesen: -228 ÉP}
(Továbbmész...) [260,63] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő vérszomjas karvaly mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 89 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (93 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel többször eltalálod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (8 támadással 598 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 49 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 55 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 563, gyógyulás: 76, összesen: -487 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 98 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a halálos morf testét. (8 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 42 életpontot vesztettél. Marásokat ejt rajtad a halálos morf. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf bal csápját. (8 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). A halálos morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 45 életpontot vesztettél. Marásokat ejt rajtad a halálos morf. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1324, sebződés: 539, gyógyulás: 342, összesen: -197 ÉP}
(Továbbmész...) [259,63] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lidérctűz közeledik. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 80 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. (-17 védekezés.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 193 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 292, gyógyulás: 2, összesen: -290 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 34 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 70 életpontot vesztettél. A lomha morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (8 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. A lomha morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1190, sebződés: 545, gyógyulás: 325, összesen: -220 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [257,62] Még mindig az erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő Sshreakza mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Borzalmas rosszullét fog el. (241 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 158 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-23 támadás). A Sshreakza megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 636, gyógyulás: 48, összesen: -588 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az éltető morf karmával. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az éltető morf védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 378 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-58 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 378, gyógyulás: 76, összesen: -302 ÉP}
a 36 4953 10 | átadod a 36. tárgyat a 4953. kalandozónak (10 darabot) |
a 677 4953 | átadod a 677. tárgyat a 4953. kalandozónak |
a 117 4953 | átadod a 117. tárgyat a 4953. kalandozónak |
a 657 4953 4 | átadod a 657. tárgyat a 4953. kalandozónak (4 darabot) |
a 280 4953 | átadod a 280. tárgyat a 4953. kalandozónak |
ef 50 511 | energia fejlesztése 50 |
szk 481 | keresed a 481. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
* 7. BP: v 14 0 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
KORLÁTLAN TUDAT (574. TUDATI KÉPESSÉG) Már korábban is próbálkoztatok azzal, hogy a közös tudat által nyújtott számtalan lehetőség közül némelyeket a KT-n kívül is tudjatok alkalmazni. Ennek eredménye lett a KT-szövetség, amiben információkat, tárgyakat, TU-t és MXTU-t is tudtok átadni a veletek egy szövetségben levő KT-k tagjainak. Ezt most sikerült tovább bővítenetek, mivel ezentúl információt, tárgyakat és TU-t bármelyik másik KT tagjának képesek vagytok átadni, illetve ezeket bármnely más KT tagjától képesek vagytok fogadni. (Vagyis nem kell kiadnotok ehhez az EK 99 parancsot.) Sajnos az MXTU átadásra ez nem vonatkozik, az továbbra is csak a szövetségen belül működik. Ezenkívül mostantól a maximális tudatpontodat (MXTU) 90 helyett 120-ig növelheted. Természetesen magától nem fog nőni, csak TNO ráköltésével. |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
YAURRI MÁSZÓVERSENY Az utóbbi időkben a csodálatos remeték, a síkok és egyéb élvezetek hajhászása miatt a kalandozók elhanyagolták a másznivalók rendszeres tisztogatását. Emiatt ezekben a - korábban turisták által is biztonságosan látogatható - tereptárgyakban a szörnyek hihetetlen módon elszaporodtak! Ezért aztán a Yaurri királyság 2 hónapon át tartó akciót hirdet, amelyben megjutalmaz mindenkit, aki segít a másznivalók kitakarításában! (Játéktechnikai információk: A mászóhelyeken +1 szörny jön az utolsó szörnyből. (Ha az adott mászóhelyre ki van kapcsolva a plusz szörny a H <mászóhely száma> 1 paranccsal, akkor az eseményből jövő plusz szörny sem jön a másznivalóban.) A mászóhelyeken megölt összes szörnyet beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az esemény szörnyek erősödésének megfelelően. A mászóhelyeken a szörnyek 50%-kal több TP-t érnek. Bekerült minden területre egy új másznivaló, az égigérő grok. Az égigérő grokok csak a yaurri mászóverseny idején lesznek elérhetőek. Az égigérő grokok pontos koordinátája megnézhető a honlapról letölthő térképen. A minieventek során használható az ERO {szörnyerősség} parancs. Ahol a szörnyerősségre 0-300 közötti érték állitható be, de legfeljebb feleannyi, mint ahány szörnyet a karaktert megölt az aktuális minieventben. A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye |
SELLŐ ŐRSZEM (7033. SZÖRNY) Sosem hitted volna, de a tenger színe alatt is léteznek értelemmel bíró, összetett társadalmat építő lények. Pedig a sellők és a tritonok sok-sok évszázada léteznek már, és vívják örökös harcukat egymással, kibékíthetetlen ellentétük okán. A sellőknek jónéhány városuk van szerte a nyílt vizek mélyén, de ezeket megtalálni szinte lehetetlen. A sellő őrszem a legképzettebb, és a harcban leginkább járatos sellő. Elsődleges feladata megvédeni a várost a behatolóktól, ami többnyire ében tritonok portyázó csapatait jelenti. Halszerű altesttel, és izmos, emberszerű felsőtesttel rendelkezik ő is, akár többi fajtársa, azonban félelmetes szigonyforgató tudása. Ha ez még nem volna elég, némileg képes a pszi használatra is, ami leginkább támadó jellegű metódusokra korlátozódik. |
KABUTO (1373. TÁRGY) A szamurájok arcvédővel ellátott sisakja remek darabja a harcművészek öltözékének, melyet néhány csattal rögzítenek a fejükre. Ahhoz, hogy ezt te is megtehesd, legalább 40. tapasztalati szintűnek kell lenned. Ha a kritériumnak eleget teszel, és a szamurájsisakot viseled, +13 védelmet, +13 támadást, és +50 max. ÉP-t ad neked. |
GOTHAG DÖGLIDÉRC (429. SZÖRNY) Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra. |
LIDÉRCTŰZ (457. SZÖRNY) Egy hihetetlen sebességgel mozgó parányi energiakoncentrátum, amelyet egy harcművész mesteren vagy egy máguson kívül senki sem tud eltalálni. Ez az apró entitás olyan pusztító varázslatarzenállal rendelkezik, amely a legtöbb varázslót megszégyeníti. Állítólag az Esthar császárság idejében a bíbor mágusi vizsga letételéhez szükséges volt, hogy valaki párviadalban legyőzzön egy lidérctüzet. A próba vagy sikeres vizsgával, vagy halállal végződött, szégyenkezve elkullogó varázsló nem akadt. |
SSHREAKZA (496. SZÖRNY) A testzabálók legöregebbike. Fajtársai szürkeségével ellentétben az ő pikkelyei a szivárvány minden színében tündökölnek. Már a roelaothi tudósok is megemlítették kódexeikben különös kinézetét, és úgy vélték, a barlanglakó nép urával van dolguk. Nos, Sshreakzát tényleg valami ilyesminek tekinthetjük, hiszen amellett, hogy testi erejével a többiek fölé emelkedik, neki köszönhető, hogy a testzabálók nem szóródtak szét Ghallán, hanem még mindig egy zárt és összetartó közösségben élnek a volt Roealoth erdeiben. |
Erő: | 74 (99) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 60 (79) | Támadás: | 87 (91) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 58 (79) | Védekezés: | 111 (120) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/34 év |
Egészség: | 60 (81) | Életpont: | 1407/671 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 68 (91) | Varázspont: | 3082/976 | Pénz: | 3798 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 259/837 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 57 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/64 | ökölvívás: | 7/0 | szúrófegyverek: | 47/41 (+3%) |
vágófegyverek: | 20/0 | ütőfegyverek: | 22/8 | lőfegyverek: | 24/19 |
dobófegyverek: | 37/4 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
257,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/70 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 67/50 | 3. mászás: | 29/34 |
4. csapdakészítés: | 44/4 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 25/22 | 6. gyógyítás: | 60/13 (+209%) |
7. titkosírás: | 3/75 | 8. felderítés: | 33/91 | 9. szörnyidomítás: | 14/47 |
10. teológia: | 126/8 (+13%) | 11. taumaturgia: | 137/79 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 8/85 |
13. versengés: | 28/65 | 14. harcművészetek: | 4/7 | 15. zene: | 122/27 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 22/32 (+22%) | 17. pszi: | 30/29 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/94 |
19. vadászat: | 10/14 | 20. vitalitás: | 2/3 | 21. bányászat: | 45/91 |
22. testépítés: | 47/28 (+2%) | 23. úszás: | 5/32 | 24. főzés: | 29/22 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/98 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50) |
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279), lélekorzó (#390), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), Rém (#315), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,6,2) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (15,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) |
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gonyolék (#13) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | rubin sárkány (#330) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | gázpajzs (#467) | >> | smaragd drakón (#321) | |
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! (teljesítve) |
2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 98. labirintus (409,65). Invázióügyi Minisztérium (687): kész. karbionális látomás (693): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 167, 170, 171, 172, 173. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 15, 16, 18, 30, 35, 36, 38, 41, 43, 44, 49, 51, 52. |
Kész: 8, 47. |
HŐSTETTEID | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 36, az összesen kapott pontszám: 1841. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 1323, az összesen kapott pontszám: 151686. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 43 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | aurach fog (#657) | 11 | bordacsont (#16) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | csontszablya (#64) | 4 | dentor bőr (#551) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 62 | jégkristály (#593) | 17 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 30 | kvazár (#244) | 1 | madártoll (#112) | |||
12 | mandibulapenge (#125) | 33 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
10 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | pular kristály (#239) | 39 | purifikátor háj (#269) | |||
492 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
31 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tyrex csont (#280) | 32 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 5 | víz (#27) | 1 | Zinthurg pallos (#716) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2693 | arany (#50) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |
256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | |
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|