Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 7. 9h:24' EZ A 412. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD 413. játékheted kezdete: márc. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 69. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 247. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 16. varázslatot a 140. varázslatot |
* 5. KP: | energia fejlesztése 5 |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 139. varázslatot a 172. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat az 1542. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
hu 43 | hulladék: 43 |
ek 116 65 150 | t. energia kisütése: 116 65 150 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske bal lábát. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) {HD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 131 életpontot sebeztél. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 55 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 99 aranyat. Kiváló munka volt (+66 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 74, gyógyulás: 125, összesen: +51 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Látsz egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A helyiek errefelé azt híresztelik, hogy Vlagyimir ismét Ghalla földjét járja.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske nyakát. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske fejét. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) {HD:} Möszehát pajzzsal súrolod az aranyfecske jobb szárnyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 78 életpontot sebeztél. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy aranykulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 56 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 95 aranyat. Jutalmad nem marad el (+66 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 75, gyógyulás: 141, összesen: +66 ÉP}
ve 150 20 | megveszed a 150. tárgyat 20 |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
f 887 83 | kísérletezel a 887. tárggyal a 83. tárggyal |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 978 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kettéroppantó testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kettéroppantó égigérő testét. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a kettéroppantó irtózatos combját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 88 életpontot sebeztél. A kettéroppantó mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+66 varázspont.) 10317 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1812, sebződés: 313, gyógyulás: 139, összesen: -174 ÉP}
be 108 | bemész a 108. titkos labirintusba |
lm 17 17 3 | mozogsz 17 17 3 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 947 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zztrissh veterán kitinpáncélját. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a zztrissh veterán éles csáprágóját. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a zztrissh veterán bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 94 életpontot sebeztél. A zztrissh veterán belecsíp a derekadba. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zztrissh veterán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+66 varázspont). 10116 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1723, sebződés: 284, gyógyulás: 138, összesen: -146 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 968 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zztrissh harcos kitinpáncélját. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zztrissh harcos bal oldalát. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). {FM:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a zztrissh harcos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 85 életpontot sebeztél. A zztrissh harcos csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+66 varázspont). 9804 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1766, sebződés: 298, gyógyulás: 142, összesen: -156 ÉP}
lm 4 13 13 | mozogsz 4 13 13 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 969 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zztrissh harcos testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a zztrissh harcos kitinpáncélját. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). {FM:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a zztrissh harcos jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 76 életpontot sebeztél. A zztrissh harcos csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+4 varázspont). 9459 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1654, sebződés: 254, gyógyulás: 117, összesen: -137 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 860 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zztrissh harcos kitinpáncélját. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zztrissh harcos fejét. (8 támadással 622 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Möszehát pajzzsal súrolod a zztrissh harcos kitinpáncélját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 88 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zztrissh harcos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9644 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1734, sebződés: 251, gyógyulás: 156, összesen: -95 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 839 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zztrissh veterán testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod a zztrissh veterán bal lábát. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). {FM:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a zztrissh veterán éles csáprágóját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 88 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a zztrissh veterán testét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {HD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a zztrissh veterán éles csáprágóját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 215 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10516 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2034, sebződés: 526, gyógyulás: 178, összesen: -348 ÉP}
ek 116 65 133 | t. energia kisütése: 116 65 133 |
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 911 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zztrissh harcos fejét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd a zztrissh harcos éles csáprágóját. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). {FM:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a zztrissh harcos egyik karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 178 életpontot sebeztél. A zztrissh harcos megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zztrissh harcos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9735 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1764, sebződés: 294, gyógyulás: 129, összesen: -165 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 1006 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zztrissh harcos jobb oldalát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a zztrissh harcos testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). {FM:} Möszehát pajzzsal súrolod a zztrissh harcos bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 78 életpontot sebeztél. A zztrissh harcos csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) A zztrissh harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9619 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1698, sebződés: 306, gyógyulás: 119, összesen: -187 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 963 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zztrissh veterán éles csáprágóját. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zztrissh veterán fejét. (5 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {FM:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a zztrissh veterán nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 99 életpontot sebeztél. Csáprágójával a zztrissh veterán megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10370 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1804, sebződés: 276, gyógyulás: 146, összesen: -130 ÉP}
lm 16 16 16 | mozogsz 16 16 16 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 876 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zztrissh veterán bal oldalát. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zztrissh veterán testét. (8 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). {FM:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a zztrissh veterán testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 186 életpontot sebeztél. A zztrissh veterán belecsíp a derekadba. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A zztrissh veterán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10394 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1883, sebződés: 284, gyógyulás: 168, összesen: -116 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 1053 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zztrissh veterán bal lábát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször eltalálod a zztrissh veterán jobb lábát. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). {HD:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a zztrissh veterán testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 86 életpontot sebeztél. A zztrissh veterán belecsíp a derekadba. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zztrissh veterán megcsapja a fejedet. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10499 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1829, sebződés: 261, gyógyulás: 133, összesen: -128 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 1013 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Strissha kitinpáncélját. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Strissha testét. (6 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). {FM:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a Strissha jobb lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 56 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) A Strissha csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel épp hogy eltalálod a Strissha éles csáprágóját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {HD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a Strissha kitinpáncélját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 85 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A Strissha néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12831 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2112, sebződés: 715, gyógyulás: 195, összesen: -520 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
v 198 234 81 | elmormolod a 198. varázslatot |
[234,81] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske testét. (5 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az aranyfecske testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 152 életpontot sebeztél. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 64 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 899, sebződés: 80, gyógyulás: 139, összesen: +59 ÉP}
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 894 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff bal oldalát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a tündöklő griff testét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 151 életpontot sebeztél. A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9157 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1523, sebződés: 163, gyógyulás: 87, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [232,80] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rubin góliát közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 867 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {FM:} Mágusölővel néhányszor megcsapod a rubin góliát testét. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a rubin góliát combját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 53 életpontot sebeztél. A rubin góliát mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 379 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {HD:} Mágusölővel végigvagdosod a rubin góliát testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a rubin góliát testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 83 életpontot sebeztél. Hatalmas mancsaival a rubin góliát lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A rubin góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14588 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1820, sebződés: 752, gyógyulás: 190, összesen: -562 ÉP}
(Továbbmész...) [231,79] Továbbra is magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy tündöklő griff. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 947 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tündöklő griff bal lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel néhányszor megcsapod a tündöklő griff testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 98 életpontot sebeztél. A tündöklő griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9331 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1546, sebződés: 178, gyógyulás: 96, összesen: -82 ÉP}
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 959 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a tündöklő griff testét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 152 életpontot sebeztél. A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9492 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1631, sebződés: 177, gyógyulás: 101, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [229,78] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rubin góliát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 977 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a rubin góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3848 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 977, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [228,78] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Kevés hó szitál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tündöklő griff. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 856 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel párszor keményen megütöd a tündöklő griff csillogó szárnyát. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 84 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 237 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9731 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1816, sebződés: 417, gyógyulás: 127, összesen: -290 ÉP}
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Fehér Özvegy fejét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Mágusölővel végigvagdosod a Fehér Özvegy fejét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a Fehér Özvegy testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 39 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a Fehér Özvegy. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) {FM:} Mágusölővel megvagdalod a Fehér Özvegy testét. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) {HD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a Fehér Özvegy szőrös lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 50 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a Fehér Özvegy. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) {FM:} Mágusölővel megvagdalod a Fehér Özvegy testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a Fehér Özvegy hófehér potrohát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 74 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.)
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1515, sebződés: 795, gyógyulás: 278, összesen: -517 ÉP}
(Továbbmész...) [226,77] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Nátha előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy rubin góliát. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. {FM:} Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a rubin góliát rubinvörös karját. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) {HD:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a rubin góliát bal karját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 83 életpontot sebeztél. A rubin góliát leken néhány pofont. (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {GYD:} Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a rubin góliát jobb vállát. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a rubin góliát fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 82 életpontot sebeztél. Hatalmas mancsaival a rubin góliát lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 691, gyógyulás: 200, összesen: -491 ÉP}
(Továbbmész...) [225,77] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy tündöklő griff. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tündöklő griff jobb lábát. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 95 életpontot sebeztél. A tündöklő griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (7 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 66 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1314, sebződés: 350, gyógyulás: 248, összesen: -102 ÉP}
kt 886 | elkészíted a 886. tárgyat |
a 886 3113 1 | átadod a 886. tárgyat a 3113. kalandozónak (1 darabot) |
szk 464 466 486 | keresed a 464. szörnyet a 466. szörnyet a 486. szörnyet |
av 24 15 | alakváltás 24 15 |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 189. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 821. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
A MESTER MEDITÁCIÓJA Ezúttal nem kapsz újabb kí képességet, hanem hosszas meditációba kezdesz, felkészülsz kí energiád abszolút fókuszálására, hogy készen állj azon képességek elsajátítására, amelyre csak néhány legendás harcművész mester volt előtted képes. Amikor befejezed a meditációt, mentálisan felfrissülve érzed magad, és tudod, hogy megértél arra, hogy életed egy új szakaszába lépj. Ennek eredményeképp mostantól képes vagy arra, hogy elsajátítsd a kobudera ősmesterek tudását, ha találkozol egy ilyennel, és felajánlja neked valamilyen küldetés elvégzéséért cserébe, hogy tanítson. Ezenkívül felkészültnek érzed magad, hogy némi továbbképzés után elméd befogadja és megértse a harcművészet csúcstechnológiáját, a Haláltáncot. |
PÓKKARMOK (886. TÁRGY) Eszedbe jut a pillanat, amikor egy pókot egy teljesen sima, függőleges felületen láttál kapaszkodni. Amikor közelebb léptél, a kis állat, nem törődve a gravitációval, pillanatok alatt elmászott a szemed elől. Nos, igen, ha te is ilyen póklábakkal rendelkeznél, nem lenne az a meredek felület, amin ne tudnál felmászni. Már csak egy megfelelő pókot kellene keresni... Micsoda felfedezés! A hótarantulák fehér lábainak végén apró karmok meredeznek, melyek pont megfelelőek lennének e célra. Ha három karmot két csepp ragasztóval összeillesztesz, remek mászóeszközt kapsz. Ha mind a négy végtagodra ilyet helyezel, (tehát 12 tarantulakarom, 8 csepp ragasztó) szinte a legmeredekebb falfelületen is tesztelheted mászótudásodat. A pókkarmok elkészítése aprólékos munka, így elkészítéséhez kell némi idő: a KT 886 paranccsal 40 TVP-be kerül. |
KETTÉROPPANTÓ (471. SZÖRNY) Ha a bo'adhun erdőket járod, és egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy előtted a fák recsegve-ropogva széthajlanak, hogy utat engedjenek egy nagytestű lénynek, előfordulhat, hogy egy kettéroppantó közeledik. Aztán amikor felismered, hogy ennek a barnabőrű óriásnak te a combja közepéig sem érsz, elgondolkozhatsz az esélyeiden. Vicsorgó pofájából eszméletlen bűz árad, mely már magában is olyan gyomorfelkavaró, hogy ha nem vagy elég edzett, gondolkozás nélkül futásnak eredsz az ellenkező irányba. |
HALGAR KULCS (877. TÁRGY) A halgar kulcs szürke, nyúlós anyagból készült, melyet némi varázsenergia tart össze, nehogy idő előtt szétfolyjon. Az ősi időkben használtak ehhez tartozó zárakat a nagyobb kincseskamrák őrzésére. A kulcs, ha ilyen zárral egyesül, a megfelelő formára olvad - feltárva ezzel az előtted álló ajtót -, de ezután sajnos már nem tudod semmire sem használni. |
BO'ADHUN CSAPÁS (266. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) A Bo'adhun sámánok mágikus hatalma legendás volt. Most, egy ősi labirintus mélyén, végre eltanulhatsz egy parányi morzsát ebből az elveszett tudásból! A Bo'adhun csapás félelmetes villámvarázslat, egyetlen nyalábba sűrített, koncentrált csapást mér az ellenfélre, amely 500 életpontot sebződik, mentődobás nincs ellene. Természetesen, a varázslat sebzése tovább módosítható varázslatokkal és tárgyakkal, de persze az elektromos pajzs véd ellene. Elmondása mindössze 60 varázspontba kerül, anyagi komponense pedig szerves energiát kíván - 3 kaját kell elmorzsolnod, amikor elmondod. |
STRISSHA (528. SZÖRNY) A rovarlények általánosan elismert vezetője! A félelmetesen nagyra nőtt zztrissh legalább háromszor akkora mint bármelyik fajtársa, és hihetetlen intelligencia szorult testéhez képest kicsiny fejébe. Rég volt már, hogy ő is csupán egy volt a bo'adhun fenyegetés idején gyűlést ülő veteránok közül, azóta sok minden történt: a zztrisshek élére állt, kegyetlen rajtaütéseket szervezett a bo'adhun falvak lakosságán, és elismertette a barbár néppel jogos követeléseiket. Azóta kicsiny közösségeik háborítatlanul élnek a környék legsötétebb szegleteiben. |
KYORGÖLŐ PENGE (875. TÁRGY) Ez a csodálatos, kék színben ragyogó, keresztvas nélküli penge az ősi idők legendás vágófegyvere. Sok ehhez hasonló eszköz készült, mely a kyorgok mágiában való mérhetetlen jártasságát hivatott ellensúlyozni a nép ellenségei számára. A kyorgölő pengét a bal kezedbe is veheted, 3D4+4 a sebzése, használatakor +5-öt kapsz támadásodra. Ezenkívül, a kyorg terület lényeinek 8-cal több sebzést okoz. Nem adhatod át másik kalandozónak. |
KROSSAN PÁRNÁJA (876. TÁRGY) Csak egy bíborborítású párna! - gondolod, amikor megpillantod. Azonban ne feledkezz el a tényről: a tárgy egykor Krossannak, a bo'adhun remetének a tulajdona volt, aki híres volt a halandók között kivívott halhatatlanságáról. Már ez felbecsülhetetlen értéket ad a párnának. Ezenkívül azonban van még egy jó tulajdonsága: ha nálad van (nem kell hozzá KF-elni), megterheltséged 8 kg-mal csökken. A párnát nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 66 (82) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 70 (93) | Támadás: | 62 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 (61) kg |
Ügyesség: | 60 (68) | Védekezés: | 107 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 11/57 év |
Egészség: | 61 (74) | Életpont: | 1170/1061 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 71 (84) | Varázspont: | 3445/1543 | Pénz: | 13289 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 543/17 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 424 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 40 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | 33 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 37 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << mágusölő (#422) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 101 | 3. mászás: | 19 |
4. csapdakészítés: | 31 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 17 | 6. gyógyítás: | 7 |
7. titkosírás: | 5 | 8. felderítés: | 29 | 9. szörnyidomítás: | 16 |
10. teológia: | 94 | 11. taumaturgia: | 80 | 12. versengés: | 19 |
13. harcművészetek: | 38 (+2) | 14. zene: | 57 (+1) | 15. szörnyismeret: | 44 |
16. pszi: | 63 | 17. zárnyitás: | 5 | 18. vadászat: | 5 |
19. vitalitás: | 4 | 20. bányászat: | 33 | 21. úszás: | 9 |
22. főzés: | 25 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 104 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), halálelementál (#279), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), bávatag golombár (#165), csontváz lord (#177) (csak egyszer), éjkornis (#228), aranyfecske (#283), albinó küklopsz (#338), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | kí koncentráció (#69) | szemmelverés (#137) |
elme dominanciája (#247) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tárgyvédelem (#178) |
a lélek védelme (#57) | fürkésző szemek (#213) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | pszi őselementál (#258) | gyóntatás (#56) | >> | Authoricus (#1671) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | taalru (#249) | élőholt pozdorja (#134) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
vakító fény (#43) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi ragyogás (#166) | >> | élőholt mágus (#175) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | 30. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | halálosztó kain (#168) | |
háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | fehérál.roncsolása (#248) | >> | 33. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | fehérál.roncsolása (#248) | >> | férfiak (#998) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem és élet mindig is uralkodni fog a sivár halál felett. Pusztítsd el Leah avatárját! |
2.) A jóság és a fény mindig győzedelmeskedik a sötétség és halál felett. Töröld el Dornodon avatárját! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1703 | arany (#50) | 1 | amul kulcs (#565) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | árnyékkulcs (#566) | 6 | fiatalság itala (#473) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | Krossan párnája (#876) | 1 | kyorgölő penge (#875) | |||
16 | mákrózsa virág (#56) | 1 | márványkulcs (#245) | 18 | szent jogar (#150) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 3 | varázskő (#305) |