Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 4. 9h:08' EZ A 416. JÁTÉKHETED, 415. FORDULÓD 417. játékheted kezdete: ápr. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 69. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 247. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 16. varázslatot a 140. varázslatot |
* 5. KP: | energia fejlesztése 5 |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 139. varázslatot a 172. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat az 1542. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
a 609 2290 1 | átadod a 609. tárgyat a 2290. kalandozónak (1 darabot) |
a 1537 2290 1 | átadod az 1537. tárgyat a 2290. kalandozónak (1 darabot) |
kf 1369 956 | kézbeveszed/felveszed az 1369. tárgyat a 956. tárggyal |
ek 273 14 210 | t. energia kisütése: 273 14 210 |
ek 273 12 410 | t. energia kisütése: 273 12 410 |
tno 1 4 | növeled az 1. tulajdonságodat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske jobb szárnyát. (4 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az aranyfecske testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 184 életpontot sebeztél. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 62 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 95 aranyat. Jutalmad nem marad el (+65 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 79, gyógyulás: 120, összesen: +41 ÉP}
t 278 | támadod a 278. szörnyet |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a viharóriás villámló testét. (7 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 50 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. Jól harcoltál! (+65 varázspont.) 8404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 972, sebződés: 128, gyógyulás: 157, összesen: +29 ÉP}
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord testét. (6 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord fejét. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {HD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 175 életpontot sebeztél. Az árnylord megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. Jutalmad nem marad el (+65 varázspont). 4566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 0, gyógyulás: 73, összesen: +73 ÉP}
(Továbbmész...) [363,60] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mösze uralkodó lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmezte.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a mösze uralkodó kitines hátát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony tette ezt számára lehetővé.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Csáprágójával a mösze uralkodó megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) {HD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a mösze uralkodó jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmezte.) A mösze uralkodó csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Csáprágójával a mösze uralkodó megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 mösze hátpáncélt. Varázserőd töltődik (+65 varázspont). 18070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1287, sebződés: 485, gyógyulás: 299, összesen: -186 ÉP}
(Továbbmész...) [362,61] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy árnylord. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 228 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord fénytelen testét. (6 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnylord jobb vállát. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az árnylord testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 225 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnylord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. Varázserőd töltődik (+65 varázspont). 4566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 27, gyógyulás: 72, összesen: +45 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal súrolod az aranyfecske farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 163 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 62 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 876, sebződés: 80, gyógyulás: 130, összesen: +50 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 120 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió bal oldalát. (6 támadással 62 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 164 életpontot sebeztél. A sziklaskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 3086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 2, gyógyulás: 67, összesen: +65 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 110 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 86 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (98 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány nyakát. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 78 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a zafír sárkány testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 96 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.)
A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], 10 arany, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és 2 gyöngymangó. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1478, sebződés: 645, gyógyulás: 260, összesen: -385 ÉP}
(Továbbmész...) [363,63] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy zafír sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (107 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) {HD:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a zafír sárkány jobb oldalát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 109 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány jobb első lábát. (4 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) {HD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a zafír sárkány farkát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 99 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP], 14 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 7 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1527, sebződés: 641, gyógyulás: 271, összesen: -370 ÉP}
(Továbbmész...) [364,64] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lidérckirály került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály bal vállát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály testét. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). {FM:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a lidérckirály fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A seb azonnal beforr! A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ököllel párszor keményen megütöd a lidérckirály jobb lábát. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {FM:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a lidérckirály bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A seb azonnal beforr! A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 43, gyógyulás: 225, összesen: +182 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] A terep változik: ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor bal vállát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor testét. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {FM:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A seb azonnal beforr! Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 89 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 4063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 21, gyógyulás: 112, összesen: +91 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kb 512 60 | kiveszel a bankból az 512. tárgyat (60 darabot) |
kt 511 2 | elkészíted az 511. tárgyat (2 darabot) |
v 198 230 79 | elmormolod a 198. varázslatot |
[230,79] Magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő tündöklő griff nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 700 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tündöklő griff jobb oldalát. (6 támadással 113 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tündöklő griff jobb lábát. (7 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 122 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor megpöccinted a tündöklő griff jobb szárnyát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 210 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tündöklő griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10046 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1802, sebződés: 444, gyógyulás: 162, összesen: -282 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 700 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff bal szárnyát. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) A tündöklő griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5278 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
kf 824 743 | kézbeveszed/felveszed a 824. tárgyat a 743. tárggyal |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 700 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tündöklő griff bal lábát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel eltalálod a tündöklő griff bal szárnyát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 163 életpontot sebeztél. A tündöklő griff csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 5808 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1099, sebződés: 121, gyógyulás: 33, összesen: -88 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hótarantula hófehér potrohát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hótarantula egyik lábát. (8 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a hótarantula testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 91 életpontot sebeztél. A hótarantula csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hótarantula jobb csápját. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) {HD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a hótarantula hófehér potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 81 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a hótarantula többször is megmar! (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 tarantulakarmot. 10081 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1656, sebződés: 303, gyógyulás: 317, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [233,80] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tündöklő griff. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tündöklő griff testét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tündöklő griff jobb szárnyát. (5 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 114 életpontot sebeztél. A tündöklő griff karmai majdnem eltalálnak! A tündöklő griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a tündöklő griff testét. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 109 életpontot sebeztél. A tündöklő griff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a tündöklő griff testét. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10196 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1704, sebződés: 212, gyógyulás: 304, összesen: +92 ÉP}
(Továbbmész...) [234,81] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Anram Salle hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tündöklő griff. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tündöklő griff fejét. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tündöklő griff jobb lábát. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 178 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször eltalálod a tündöklő griff testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 165 életpontot sebeztél. A tündöklő griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5336 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 269, gyógyulás: 137, összesen: -132 ÉP}
szk 464 762 | keresed a 464. szörnyet a 762. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 189. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 821. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
FOLRANG (331. SÁRKÁNY) Folrang, az ősöreg rubin sárkány nagyúr egyesek szerint már akkor a Sötét Földön élt, amikor azt még nem a Thargodanok uralták, hanem egy békés civilizáció. Folrang a létező legravaszabb és leghatalmasabb sárkány. Az elmúlt ezer év során mégis több alkalommal próbálták mágusok, óriások és Thargodanok megszerezni legendás kincsét, de hiába, főként azért, mert az öreg hüllő az elmúlt évek során teljesen immúnissá vált a sajátján kívül mindenféle mágiára. Egyesek szerint Folrang halhatatlan, ha valaki képes is lenne elpusztítani a fizikai testét, hamarosan újramaterializálódna. Mindenesetre tény, hogy ha a Sötét Földön egy 40. szintű kalandozónak kedve támad öngyilkosságot elkövetni, keresve sem találhat gyorsabb és fájdalommentesebb halálnemet, mint meglátogatni Folrang barlangját. Hogy nehogy inadba szálljon a bátorságod az utolsó pillanatban, nem árt egy FT 331 parancsot kiadnod. |
TLEIKAN HADÚR (509. SZÖRNY) A tleikan nép ősi harcos faj. Mielőtt még a bo'adhun vagy az esthar nép első képviselői letelepedhettek volna Kelet-Ghallán, a tleikanok már akkor is itt éltek. Amíg az újonnan jöttek nem háborgatták különösen idegen építményeiket, egyáltalán nem zavarta őket a közelben hazára lelő népek mindennapos élete, amikor azonban kitörtek az első háborúk, - melyek a tleikan raktárak mélyén felhalmozott kincsek megszerzésére irányultak - az esztelen betolakodók megtanulták félni a tleikanok hatalmát. A hadurak a tleikan hadsereg élén álló vezetők voltak, tulajdonképpen varázstudással megáldott élőholtak, akik a közelharcban is rendkívül tehetségesnek bizonyultak. Robosztus termetük már önmagában tekintélyt parancsoló, amikor azonban szemük zöldje felvillan a sötétségben, és láthatatlan ajkuk emésztő hatású varázslat kimondásába kezd, valószínűleg már a látványtól megfagy a vér az ereidben. Vámpirizációra teljesen immúnisak. |
NITMÁK LORD (498. SZÖRNY) Ínséges időszakok a pengekarú nitmákok életében is léteztek. Amikor a faj túlzott mértékben elszaporodott, a mutakok - kedvenc eledelük - száma pedig aggasztóan lecsökkent, a nitmákok végső lépésként, erőiket összevonva további potenciális eleség után néztek. A csapatok élén a nitmák lord állt, aki rendkívül okos stratégának bizonyult. Állítólag egyszer még egy mennydörgő titánt is leterítettek, majd felfaltak, de ezt még a roealothi történelemírók tekercsei is csak másodkézből hallott hírként említik. |
HAKAMA (1369. TÁRGY) A szamurájok szoknyaszerű bő nadrágját hakamának hívják. A szürkéskék színű holmi remekül passzol a harcosok sötét felsőruházatához. Ha a hakamát viselni szeretnéd, legalább 40. tapasztalati szintre lesz szükséged. Az általa adott bónuszok: +8 védelem, +8 támadás, +2 sebzés. |
JÁTÉKMESTERI PALÁST (824. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető varázstárgy vörös bársonyból készült, teljesen egyszínű, ezt az állapotot a palást külsején egyetlen felfestett szimbólum sem töri meg. Ha viszont az ujjánál kifordítod, felfedezheted az ide szőtt rúnákat, melyek a tárgy mágikus tulajdonságaiért felelősek. Ezek nem is akármilyenek, ha a palástot magadra öltöd (páncélként KF-eled), a következőket tapasztalhatod: +40 védettség, +200 max. ép, +150 VP regeneráció a kör elején, +10 minden tulajdonságra, és +5% esély, hogy véletlen kincset találj a legyőzött szörnyeknél. Ezenkívül nem szomjazol, amíg ezt a palástot viseled. A tárgy nem adható át másik kalandozónak. |
Erő: | 72 (108) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 70 (91) | Támadás: | 71 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 (56) kg |
Ügyesség: | 62 (75) | Védekezés: | 133 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 11/54 év |
Egészség: | 61 (88) | Életpont: | 1122/1167 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (96) | Varázspont: | 3552/118 | Pénz: | 6735 arany | Kép. pont: | 69 |
Tudatpont: | 42/-2 | Pszi pont: | 579/389 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/36 | ökölvívás: | 40/94 (+7%) | szúrófegyverek: | 12/8 |
vágófegyverek: | 33/73 (+3%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 16/0 |
dobófegyverek: | 37/71 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << mágusölő (#422) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/62 | 2. nyomkövetés: | 104/19 (+46%) | 3. mászás: | 20/69 |
4. csapdakészítés: | 31/41 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 17/53 | 6. gyógyítás: | 7/19 |
7. titkosírás: | 5/17 | 8. felderítés: | 29/52 | 9. szörnyidomítás: | 16/56 |
10. teológia: | 74/37 (-2137%) | 11. taumaturgia: | 77/53 (-466%) | 12. versengés: | 19/92 |
13. harcművészetek: | 38/7 | 14. zene: | 59/54 (+44%) | 15. szörnyismeret: | 45/10 (+20%) |
16. pszi: | 66/28 (+12%) | 17. zárnyitás: | 5/38 | 18. vadászat: | 5/75 |
19. vitalitás: | 4/77 | 20. bányászat: | 34/34 (+11%) | 21. úszás: | 9/79 |
22. főzés: | 26/22 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 46 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
uchako (#308) (csak egyszer), halálelementál (#279), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), bávatag golombár (#165), éjkornis (#228), aranyfecske (#283), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 14 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 12 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | kí koncentráció (#69) | szemmelverés (#137) |
elme dominanciája (#247) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | planetáris őrdémon (#172) | hadiszerencse II (#24) |
tárgyvédelem (#178) | fürkésző szemek (#213) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | pszi őselementál (#258) | gyóntatás (#56) | >> | Authoricus (#1671) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | taalru (#249) | élőholt pozdorja (#134) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
vakító fény (#43) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi ragyogás (#166) | >> | élőholt mágus (#175) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | halálosztó kain (#168) | háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | fehérál.roncsolása (#248) | >> | férfiak (#998) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | nők (#999) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 33. szintű lényekre | az agy kifacsarása (#197) | >> | 38. szintű lényekre | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | 41. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 16 lidércóriást, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 0) |
2.) A jóság és a fény mindig győzedelmeskedik a sötétség és halál felett. Töröld el Dornodon avatárját! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok kesztyűje (#609) | 2 | drótszőr (#37) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | mihlanil medál (#823) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ragasztó (#83) | 2 | varázskő (#305) | 5 | víz (#27) | |||
1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) | 1 | Zu'lit koronája (#821) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
511 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 59 | Eldereth szilánk (#512) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 2 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | játékmesteri palást (#824) | 7 | madártoll (#112) | 18 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mösze hátpáncél (#1229) | 12 | sárkánypikkely (#292) | 2 | sötét ital (#284) | |||
1 | tarantulakarom (#887) | 1 | vortex talizmán (#812) |