Karakterszám: |
2367 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
42 |
Játékhét: |
140 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
474 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. már. 9. 7h:58' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. már. 10. |
|
E-mail!
VERMINATOR KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Cessily vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója.
Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek
téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered
méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A szellem lassan eltûnik.
Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31334.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú
védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3609.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 20.* Malior az Éjben Kacagó felköltözött a következõ szintre.
*feb.
22.* Electra és Mérgezõ Wurm megküzdöttek egymással, és Electra gyõzött.
*feb. 23.* Electra gyõzelmet aratott Mérgezõ Wurm felett.
*feb. 27.*
Dzsohar al Dzsokma csatában legyõzte Mérgezõ Wurmot.
*feb. 28.* Electra
teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott.
*már. 2.* Dzsohar
al Dzsokma és Mérgezõ Wurm megküzdöttek egymással, és Dzsohar al Dzsokma
gyõzött.
*már. 2.* Electra és Mérgezõ Wurm megküzdöttek egymással, és
Electra gyõzött.
*már. 3.* Electra gyõzelmet aratott Mérgezõ Wurm felett.
*már. 7.* Electra és Mérgezõ Wurm megküzdöttek egymással, és Electra gyõzött.
*már. 8.* Dzsohar al Dzsokma teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban
kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 21.* Clow pszionikus párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét.
*feb. 27.*
Éjfény gyõzelmet aratott Brutus felett.
*feb. 27.* Dark Valek a Renegát
Elf gyõzelmet aratott Brutus felett.
*feb. 28.* Pindurutalagala szolgálatába
állt egy halál sekrestyése.
*feb. 28.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Quad Damage felett.
*feb. 28.* Aranyszemû Reglinde pszionikus
párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent.
*már. 2.* Kronx pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Lelkes Nyuszifül felett.
*már. 2.* Lord Khalelt kis híján
megölte egy óriás szójer.
*már. 3.* Nomis Leinád egy új varázsitalt talált
fel, melynek neve "orgling aranykoktél."
*már. 3.* Kronx pszionikus párviadalban
legyõzte Hószakáll Arnondot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 568.]
hp 2 12 16 11 200 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: savlehelet használata ha ellenfeled
a Tudósok klán tagja. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 568.]
be 4 49 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Megmondod, hogy
a rugalmasság képességet szeretnéd itt megtanulni.
Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik oktatótermébe
irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi
mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt
tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 548.]
kno 49 10 |
49. képességre 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot a rugalmasság szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a rugalmasság szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 548.]
be 20 60 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz
60! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk
munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket
egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket,
akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt
kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg
azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete odalép hozzád, alaposan megvizsgál, és végül így szól:
- Alkalmasnak
látszol a feladatra, de tudnod kell, hogy egyedül gyenge vagy hozzá. Én
elmondom mi a teendõd, Te keress néhány társat magad mellé, és azután már
csak rajtatok áll a dolog, hogy sikerül-e.
Van a csatornának egy zárt
része, ahol valami megmagyarázhatatlan okból kifolyólag igen különös mágikus
kisugárzások lépnek fel. Ennek következtében idõrõl-idõre brutális szörnyetegek
bukkannak fel azon a részen. Rendszeresen küldünk expedíciókat megpucolni
azt a részt, de sajnos a hely mágikus vonzását nem sikerült megszüntetni.
Ezt persze tõletek sem várjuk el, a dolgotok pusztán a "takarítás". Ismét
megszaporodtak a kártékony torzszülöttek azon a részen, és a hírek szerint
egy nagyobb portyára készülnek a szintünkön. Szóval munkára fel!
(50. kaland,
összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 543.]
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 543.]
ho 5 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 543.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. A kolónia
egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû
lesz választani. Nocsak, mit találtál! 1
mitulen fû ! Óvatosan begyûjtöd.
Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé.
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán
Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. A Katonák klánjának katona rangú tagja.
Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, az elfek vándorcsizmája,
a túlélés malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, az ellenállás karikaszimbóluma,
a ragadozó díszes pikkelyvértje, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság
amulettje, Enyészmester, a gyorsaság nagy pajzsa, ozin fülkarika, Rogan
karkötõje, a lich kõrisfa íja, kék gömb, a káosz rettenetes nyaklánca,
a sün márványgyûrûje, az energia csillogó fejpántja, a káosz ur-gathal
öve, a rend köve, arany porontyköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, a bûz
csepp fülbevalója. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Olyan szûk a ruhád, hogy
visít alatta a bolha." Nem késik a válasszal: "Te göthös hernyó!" A következõvel
folytatod: "Te idétlen torszülött-karikatúra!" Dühösen kiabálja vissza:
"Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet."
Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni.
Dzsohar al Dzsokma a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 átokszórás; [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 543.]
pv 1 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, egy-egy
elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 543.]
Elküldesz egy kihívást Riddick részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 543.]
kno 50 3 56 2 47 6 |
50. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 3. szintre
nõtt. Elköltesz 2 képességpontot a varázsitalfõzés szakértelmed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a varázsitalfõzés szakértelmed 3.
szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 5. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 543.]
bb 16 16 |
több épület meglátogatása |
[be 16:] Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Érj el 5-ös rugalmasságot.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: létforma. A következõ feladat,
amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Sajnos klánunk tagjait rendszeresen
üldözik, bántalmazzák furcsa kinézetünk, megjelenésünk, másságunk miatt.
Meg kell tanulnunk elrejtõzni! Érj el legalább 8-as álcázás szakértelmet.
[be 16:] Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe. [Érj el 8-as álcázás szakértelmet.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.)
Klánunk egyik legkitûnõbb szabadidõ programjával ismerkedhetsz meg, ha
kipróbálod a Halálfolyosón való átkelést (39-es Klánkaland).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 533.]
(39. kaland:) Halálfolyosó... Hát, ez nem hangzik túl vonzónak! Az idétlen
zöld bõrû galetki, Woyaishu förmedvény fogadja a jelentkezésedet. Mint
megtudod, egy igazi mutáns számára a Halálfolyosón való átkelés valójában
gyönyörökkel teli luxusutazás. Majd meglátjuk! Jelzed, hogy készenállsz.
Az elsõ szakaszon dermesztõ hideg uralkodik. Vacogva futsz végig. [15 életpontot
sebzõdsz.]
Egy terembe érkezel, itt viszont pokoli a hõség! Nem is csoda, hiszen a
padló izzó láva. Itt átszaladni... csak megfelelõ tûzimmunitással lehet!
[Tûzimmunitás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Futsz tovább, lábad épp hogy csak érinti a talajt. [11 életpontot sebzõdsz.]
A következõ teremben mérges gáz terjeng. Mit tehetsz? Befogod az orrod,
és megpróbálsz átjutni. [12 életpontot sebzõdsz.]
Az utolsó teremben mágikus sötétség uralkodik. Ahogy belépsz a sötétségbe,
izzó energia próbál elemészteni.
[Mágia próba 12-es küszöbre: sikeres]
Ellenállsz a borzalmas mágiának. Hirtelen sercegést hallasz, és a hajad
is égnek áll a villámtól, ami belédcsap. [20 életpontot sebzõdsz.]
Fáradtan, meggyötörve lépsz ki a túloldalon. Woyaishu gratulál, de megjegyzi,
hogy az igazi mutánsok sértetlenül szoktak innen kisétálni. (+1 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 503.]
kf 144 |
bekészíted a 144. tárgyat |
Leveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 503.]
k 4 15 |
kaland elvállalása |
(4. kaland:) Természetesen igent mondasz a boltosnak, és elindulsz a déli
negyed felé. Jódarabig lófrálsz a környéken de nem látod a fickót. Nekiállsz
kérdezõsködni. Odamész egy pár viszonylag rossz kinézetû galetkihez, és
megpróbálsz információt kinyerni belõlük.
[Meggyõzõkészség próba 7-es
küszöbre: sikeres]
Jó pár percig beszélsz hozzájuk minden látható eredmény nélkül. Végül beveted
a nagy ötletet, és azt mondod, ha nem találod meg a tolvajt, a boltos õket
fogja leöletni valami mindenre kapható galetkivel. Erre összenéznek, és
úgy látszik, elhiszik ezt az idétlenséget. (Méghogy egy galetki megszegné
az õsi törvényt!) Az egyik rádnéz, és azt mondja, hogy tényleg csúnya dolog
lopni, és szívesen megmondják, hol lakik az általad keresett galetki. Csak
hát õk is itt élnek, és kínos lenne ha kiderülne, hogy beárultak valakit.
Viszont mondjuk 20 aranyért vállalnák ennek a kockázatát.
[Tárgyhasználat: 20 arany]
Átadod nekik a pénzt, és az egyik elvezet egy barlanghoz. Jó sokáig kavarogtok
a szûk kis járatok között, magadtól még egyszer nem találsz ide vissza,
az biztos.
Itt lakik a fickó, most is otthon van, éppen alszik. Kicsit
gondolkozol, hogy mi lenne a célravezetõbb, csendben beosonni, vagy bemenni,
és kiosztani egy kicsit a fickót. Végül az utóbbi mellett döntesz és becsörtetsz
a barlangba. A galetki nem lehet egy mély alvó, egy pillanat alatt talpon
terem. Úgy dönt, a küzdelem esélytelen lenne, ezért odaugrik a hátsó falhoz,
meglök valamit, és máris feltárul egy hátsó kijárat. Mielõtt mozdulni tudnál,
már ki is ugrik rajta és egy pillanat alatt eltûnik szem elõl. Nekiállsz
átkutatni a barlangot. Hamarosan egy lezárt kis ládára bukkansz, ami be
van építve az egyik falba. Mivel kiszedni nem tudod, megpróbálod a zárat
kinyitni rajta.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Egy kis matatás, és máris nyitva a láda. Jó pár érdekes dolog van benne.
Ha már megruházni nem tudtad a fickót, másképpen adsz leckét neki. Elteszed
a boltos gyûrûjét, kiveszed a ládából még a tudás csonttõrét, valamint
100 aranyat. Átrobogsz a városon, és odaadod a boltosnak a gyûrût.
- Mindig
tudtam, hogy vannak még becsületes emberek. Nagyon hálás vagyok. Tudod,
a gyûrûnek nincs igazán nagy értéke, még a nagymamámtól örököltem. Tudom,
hogy nem vársz jutalmat, de mert biztosan sokat fáradoztál vele, fogadj
el tõlem 20 aranyat ezért a nemes cselekedetért.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(15. kaland:) Jelentkezel Hektor Urogtarnál, hogy készen állsz a kék gömböt
becserélni egy teljes varázsital elemzõ felszerelésre. Hektor elégedetten
dörzsöli a tenyerét, és int, hogy kövesd. Az akadémia alsó kamráiba vezet,
ahol sötét barlangszobákban mindenféle gyanús kísérleteket folytatnak munkatársai.
Egy nagyobb barlangba vezet. Szörnyû bûz van itt! Majdnem rosszul leszel.
[Egészség próba 10-es küszöbre: sikeres]
De aztán visszafojtod a rosszullétet, és a feladatra koncentrálsz. Hektor
bemutatja neked a felszerelést. Hatalmas lombikok, kémcsövek, párlók, vezetékek
és mindenféle egyéb szerkezet egybekötve. Hektor nekilát, hogy elmagyarázza
a használatát, te pedig koncentrálni próbálsz.
[IQ próba 11-es küszöbre:
1 hõsiesség pont árán sikeres]
Bár nem könnyen, de megérted a szerkezet mûködését. Most már csak egy dolog
van hátra: kipróbálni! Hektor elõvarázsol egy varázsitalt. Majd' leesik
az állad: egy aranyszínû ital! Meg sem mered kérdezni, hogy mi lehet ez.
Hektor töltögetni kezdi az italt a kémcsövekbe, te pedig segédkezel.
[Varázsitalfõzés próba 7-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Ámulva nézed, ahogy a csillogó folyadék az üvegekbe áramlik. Hektor végül
az egyik kémcsõre bök, amelyben sárgásbarna, pöttyös folyadék buzog.
- Õsgomba! Minden kétséget kizáróan ez a különleges varázsital õsgombát
tartalmaz. No de elég a demonstrációból! Az apparátust a barlangodba vitetem,
amikor továbbköltözöl, akkor gondoskodunk róla, hogy újat kapjál. - és
már nyújtja is a kék gömb felé a kezét.
[Tárgyhasználat: 1 kék gömb]
Hektor elégedetten zsebre rakja a tárgyat, rádnéz, és azt mondja: "Ezzel
végeztünk is!" És már trappol is kifelé. Hamarosan felszállítják a barlangodba
az apparátust.
[ld. enc.]
(+2 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 468.]
le 23186 171 |
elrakod a 23186. tárgyat |
Leveszed az enyészet utazóköpenyét. Leveszed a fekete nadrágot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 468.]
bb 16 1 1 |
több épület meglátogatása |
[be 16:] Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 39-es Klánkalandot
(KK 39)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni
téged: 1.) Az agglomerátorok hozzánk hasonló sorsú, mutáns tagjai a torzszülöttek
világának. Mutasd ki irántuk szimpátiádat: mészárolj le közülük ötöt, és
hogy még érdekesebb legyen a feladat, csakis leheletedet használhatod!
Varázslatot, varázsitalt sem használhatsz a csatában.
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled,
mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap,
parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz
(#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 78 ap,
kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében láncing (#134) 78 ap,
díszes fejék (#135) 19 ap, mandibula (#157) 7 ap, a Tél ezüstlánca (#170)
78 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas
lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, pikkelyvért
(#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, díszes pikkelyvért (#1017)
133 ap, láncing (#1030) 78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing
(#1032) 210 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek
pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak
(#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, szarvas sisak (#1078) 173
ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092)
74 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt
(#1107) 74 ap, csillogó fejpánt (#1108) 149 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma
(#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny
(#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap,
köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152)
74 ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, nyílpuska (#1285) 39
ap, könnyû nyílpuska (#1286) 74 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301)
28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 44
ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, a védekezés fejpántja
(#4705) 107 ap, a sas vándorcsizmája (#15971) 280 ap, az elefánt köpenye
(#16435) 103 ap, a sebezhetetlenség könnyû láncinge (#19481) 390 ap, a
ragadozó pikkelyvértje (#19915) 136 ap, a küzdelem barbár lándzsája (#20681)
297 ap, a tûz nagy pajzsa (#22212) 311 ap, a tûz fejpántja (#22255) 58
ap, a tûz zöld köntöse (#22301) 154 ap, a tûz görbekardja (#22466) 170
ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 128 ap, a jég lemezpáncélja (#22600)
146 ap, a jég csatos öve (#22766) 149 ap, a jég barbár lándzsája (#22931)
170 ap, az enyészet elit lemezpáncélja (#23053) 706 ap, az enyészet görbekardja
(#23366) 170 ap, a méreg vas lemezpáncélja (#23951) 294 ap, a méreg könnyû
íja (#24221) 170 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 170 ap, a sün halotti
maszkja (#24941) 154 ap, a teknõs lemezpáncélja (#25300) 146 ap, a szalamandra
malachitgyûrûje (#25977) 292 ap, a yeti köpenye (#26335) 54 ap, a sav díszes
pikkelyvértje (#26667) 351 ap, a sav zöld köntöse (#26801) 154 ap, a sav
karikaszimbóluma (#26861) 163 ap, a sav csonttõre (#26951) 154 ap, az elektromosság
könnyû láncinge (#27131) 264 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206)
154 ap, az elektromosság lándzsája (#27430) 68 ap, a légzés vas lemezpáncélja
(#27551) 294 ap, a légzés vassisakja (#27626) 170 ap, a légzés kék köpenye
(#27687) 285 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 77 ap, a légzés csonttõre
(#27851) 154 ap, az angyalok bõr mellvértje (#28046) 248 ap, az angyalok
köntöse (#28150) 58 ap, az ellenállás barbár lándzsája (#28781) 170 ap,
a bûz bronz mellvértje (#28947) 409 ap.
[be 1:] Elhagyod a boltot. Felkeresed a szint vegyesboltját. A boltos odalép
hozzád:
- Ifjú barátom, szükségem lenne a segítségedre, remélem nem tagadod
meg tõlem. Itt a szinten közismert vagyok jószívemrõl és nagylelkûségemrõl,
ám néhány rosszindulatú ellenségem kihasználva naív ártatlanságomat folyamatosan
megpróbál befeketíteni. A napokban is megszállta a boltomat a hatóság,
mert névtelen feljelentést kaptak, hogy állítólag lopott ékszerekkel kereskedek.
Ezt a gyalázatot! Megtudtam, hogy ki áll az egész dolog háta mögött, és
annyi lenne a dolgod, hogy egy üzenetet elviszel neki. Nem személyesen
kéne átadni, az lenne a legjobb, ha be tudnád csempészni a barlangjába.
Ez persze csak a Te érdekedet szolgálja, gondolom nincs rá szükséged, hogy
ezentúl esetleg téged is zaklassanak.
(2. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 453.]
a 8795 21 2 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Riddick részére 2 mátekel gombát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 453.]
v 146 2 8 |
146. varázslat elmondása |
Hazamész a boltból. Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 450.]
v 146 5 8 |
146. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 447.]
v 146 8 8 |
146. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják
a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel,
maradt még 444.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
[ld. enc.]
Ebben a körben +11 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen
0 sebzést okoztál, és 58 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 444 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
644 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Verminator, egy "bunkó ügyvéd" gyilkos nõ vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 42.
fordulód.
|
[1] erõ: |
8 / 2.09 |
[2] IQ: |
6 / 1.54 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.91 |
[4] egészség: |
8 (9) / 0.41 |
[5] mágia: |
8 / 1.77 |
[6] gyorsaság: |
5 (2) / 1.16 |
[9] Méret/ép: |
70 / 12 |
Min. méret: |
64 |
Barlangméret: |
70 |
|
|
Varázspont: |
88 / 28 |
Képességpont: |
17 / 88% |
Hõsi pont: |
30 (5) |
Tám.bónusz: |
-2% |
Véd.bónusz: |
32% |
Galetki erõ: |
234 / 136 |
Hírnév : |
330 |
Jóllakottság: |
61% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
70 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
24 (0) |
Torzsz. csaták: |
160 (0) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
140 (0) |
Leölt torzszülött: |
201 (0) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
37 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: létforma (12)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 22%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt agglomerátort, csak lehelettel! 2.) Ölj három zombit, csak
lehelettel! [számláló: 2] 3.) Sajátítsd el a pszi támadás szakértelmet!
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
3 / 1.68 |
[17] vastag bõr: |
10 / 2.20 |
[18] tûzimmunitás: |
1 (3) / 0.84 |
[20] savimmunitás: |
1 / 0.24 |
[22] imm.mérg.gázra: |
2 / 0.20 |
[25] illat: |
5 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 1.70 |
[47] zárnyitás: |
5 / 0.16 |
[48] mászás: |
5 / 1.90 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 0.30 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.25 |
[54] kereskedelem: |
1 (4) / 0.15 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.15 |
[57] gyógynövények: |
3 / 1.45 |
[58] nyomkeresés: |
3 (5) / 1.20 |
[59] vezetõkészség: |
2 (3) / 0.25 |
[62] lopás: |
5 / 1.44 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 0.09 |
[65] álcázás: |
13 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
2 (4) / 0.82 |
[67] régészet: |
1 / 0.58 |
[68] zene: |
1 / 0.15 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
13 (14) / 0 |
[101] szakért.: |
13 (14) / 2.53 |
[102] sebzõ
méreg: |
12 / 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[11] elektromos kéz: |
3 / 0.80 |
[29] életszívás: |
1 / 0.80 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0.08 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.88 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
kno 65 1 |
kno 65 1 |
kno 65 1 |
kno 65 1 |
kno 65 1 |
|
|
3. Makró |
pv 6 |
ism 6 |
p |
gy |
vd |
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #26. Prioritás: 100. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #45. Prioritás: 101. |
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 110. |
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #110. Prioritás: 102. |
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #67. Prioritás: 103. |
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #142. Prioritás: 150. |
9: savlehelet használata ha ellenfeled #29. Prioritás: 130. |
10: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 150. |
11: védelem itala v.var. ha ellenfeled #67. Prioritás: 120. |
12: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #67. Prioritás: 119. |
13: savlehelet használata ha ellenfeled a Tudósok klán tagja. Prioritás:
200. |
4: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás:
110, és ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van. |
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:500% ép:2%;
PV 1 2;
PSZ 65 58 62 47 46
66;
L 20 15 50 52 24 23;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 8795 21 2;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület), #9 (4. épület), #10 (7. épület),
#20 (9. épület), #50 (20. épület).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz mellvértje (#28945) |
|
1 a lich maszkja (#11890) |
|
1 a majom
köpenye (#14185) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a szalamandra kerek pajzsa (#25811)
|
|
1 a Tél ezüstlánca (#170) |
|
1 az enyészet utazóköpenye (#23186) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 díszes
pikkelyvért (#1017) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 fekete nadrág (#171) |
|
1 kék köpeny (#1137)
|
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
* |
1 suhanó csizma (#195)
|
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 zöld köntös (#1151)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
609
arany (#1) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
30 drágakõ (#2)
|
* |
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a majom barbár lándzsája (#14381) |
|
1 a tudás csonttõre (#2201) |
|
1 az enyészet görbekardja (#23366) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
5 kés (#5) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
10 csótányláb (#25) |
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
1 gyilkos boróka (#27)
|
|
2 hónakkupók (#30) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
10 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
5 ragálygomba (#26)
|
|
1 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
10 üvegcse (#14) |
|
21 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
3 elektronit (#141) |
|
2 húsevõ bibe (#151)
|
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
6 mandibula (#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
5 nordkristály (#146)
|
|
2 õsi relikvia (#17) |
|
2 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
1 xenópete (#278) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): maszk
#1090 (1).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 100 arany (#1), 1 mitulen fû (#20),
1 a tudás csonttõre (#2201).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 kék gömb (#143).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VARÁZSITAL ANALÍZIS Az összetettebb varázsitalok receptjeinek megfejtése
különösen kemény dió a galetkik számára. Most azonban szereztél egy teljes
varázsital elemzõ felszerelést! Lombikok, üvegcsék, kémcsövek - hogy fog
ez a barlangba beférni? A felszerelés használatához varázsital fõzés szakértelem
is szükséges természetesen. Ha egy varázsitalt meg akarsz vizsgálni, add
ki a VA (varázsital) parancsot, 3 TVP árán. Ekkor a kémcsövekbe öntöd,
felforralod, meg hasonló érdekes dolgokat csinálsz vele, és a folyamat
végén ki tudod mutatni egy (magas varázsital fõzés szakértelem esetén kettõ)
alkotóelem jelenlétét. Persze mondani sem kell, hogy a varázsital ezután
már használhatatlan lesz, de valamit valamiért (legalább az üvegcsét visszakapod).
A folyamat egyetlen hátránya, hogy az nem derül ki, az ital hány komponensbõl
tevõdik össze, és bizony, szerencsétlen esetben az is elõfordul, hogy több
ugyanolyan típusú ital megvizsgálásakor esetleg ugyanazt az alkotóelemet
mutatod ki, míg egy másik ismeretlen marad. No de ez is több a semminél!
Az, hogy mekkora varázsital fõzés szakértelem szükséges egy ital kielemzéséhez,
attól függ, hogy mekkora kell az elkészítéséhez. A felszerelés nincs külön
kijelezve a karakterlapodon, csak úgy, mint a többi alapfelszerelésed,
mert úgysem fogod sehova magaddal vinni.
ÉHEZEM! A jóllakottságod minden táborozásod alatt csökken kb. 25-30%-kot.
Ezenkívül elõfordulhat, hogy egy torzszülött vagy egy másik galetki megkínál
egy éhínség varázslattal, ami drasztikusan csökkenti a jóllakottságodat.
Ha a jóllakottság 50% alá csökken, akkor kezdesz egy kicsit éhes lenni.
Ez azt jelenti, hogy a forduló elején nem nyered vissza az összes életpontodat,
és közelharc támadásod sikerére mínusz százalékokat kapsz, ill. leheleted
kevesebbet fog sebezni. Érdemes tehát odafigyelni, hogy jóllakottságod
mindig 50% fölött legyen.
Hogyan növelheted a jóllakottságodat? Legegyszerûbben
úgy, hogy vadászol. Ha minden körben kiadsz legalább négy VD parancsot,
akkor valószínûleg ritkán fogsz éhezni. Ha ez nem segít, használd az E
parancsot, vegetáriánusoknak E 10 (+40%) vagy E 20 (+80%), a többieknek
E 30 (+50%). Ha barátságosan beszélgetsz más galetkikkel, akkor õk is megkínálhatnak
a félrerakott, számukra emészthetetlen kajafajtákkal. A barátságos beszélgetéshez
a PV 5 (ha biztosra akarsz menni, akkor a PV 5 8) parancsot, majd a P parancsot
kell kiadnod. Ezenkívül a tolvajok sikeres lopás esetén lophatnak az áldozat
élelmiszertartalékaiból.
Ha a karaktered jóllakottsága forduló elejére
nullára csökken, akkor automatikusan kiadunk neked egy E parancsot, nehogy
éhenhalj.