Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. márc. 10. 15h:52' EZ A 123. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD 124. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5095 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
d 97 1 | eldobod a 97. tárgyat (1 darabot) |
d 33 1 | eldobod a 33. tárgyat (1 darabot) |
d 16 1 | eldobod a 16. tárgyat (1 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a királygyík testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kt 22 25 | elkészíted a 22. tárgyat (25 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a púpos burástya testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-26] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy félelem-járó közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a félelem-járó bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Marokra fogva a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a félelem-járó jobb első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a félelem-járó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-27] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy umor-pióca lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az umor-pióca testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed az umor-pióca gumiszerű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az umor-pióca megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a gyíkember testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyíkember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-29] A terep változik: ismét síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy kaffogó hebrencs. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Elszántan a másikra támadsz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-30] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [42,-31] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
be 539 | bemész az 539. épületbe |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a sakál testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sakál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (ld. enc.) 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
TINTA (101. TÁRGY) A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...) |
SASSZÁRNYAK (9. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Hah! Képes vagy szárnyakat növeszteni a hátadból! A sasszárnyak segítségével fel tudsz repülni a földről! Döbbenetes, hogy milyen távlatok nyílnak meg előtted mostantól. Ahhoz, hogy felemelkedj, az alakváltás: AV 9 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. Ettől kezdve a levegőben repülve közlekedsz. A mozgás egy szomszédos mezőre mindössze 5 pontba kerül, és egy körben maximum 20 lépést tehetsz meg [Mivel a térképre csak tíz mező fér egymás mellé, részletes térképet sajnos csak az utolsó tíz berepült mezőről fogsz kapni]. Repülés közben mindent látsz, ami az adott mezőn van, de nem küzdesz meg a szörnyekkel, és nem létesítesz kapcsolatot más kalandozókkal. Repülés közben valamivel kevesebb élelemre van szükséged, mint normál mozgás közben. Ahhoz, hogy leszállj, újból az AV 9 parancsot kell kiadnod, 0 pontért. Ezután, ha már legalább 10 mezőt repültél, nem repülhetsz többet. Ha nem repültél még 10 mezőt, akkor annyit léphetsz még, amennyivel kevesebbet repültél 10-nél. Kör végén, táborozás előtt automatikusan leszállsz a földre. Egy körben csak egyszer szállhatsz fel, az alakváltás ugyanis nagyon megviseli a szervezetet. |
Erő: | 17 | Szint: | 10 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 138/98 | Jellem: | semleges (+8) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 43/13 | Pénz: | 108 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 9 | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 9 (+1) |
lőfegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << bunkósbot (#9) << csontszurony (#12) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
43,27 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 6 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 4 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. vadászat: | 4 | 12. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 19. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) |
1 | * | szöges páncél (#65) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bunkósbot (#9) | |||
1 | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | * | csontszurony (#12) | ||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | ||
15 | mérgezett tüske (#23) | 1 | szögletes kő (#17) | 23 | * | tüske (#22) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | virág szimbólum (#143) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
6 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 2 | + | tüskecsapda (#242) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 65] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 2 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | bakkura bőr (#95) | 2 | dözmöng szív (#122) | 32 | drótszőr (#37) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | |||
3 | kaktusztüske (#114) | 5 | királygyík bőr (#44) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
20 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | óndarab (#85) | |||
7 | rézdarab (#70) | 5 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
18 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
18 | varányszem (#30) |
Összsúly: 54.71 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 3 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | rákpáncél (#97) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | királygyík bőr (#44) | 5 | tinta (#101) | |||
5 | tüske (#22) | 6 | víz (#27) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | |
-33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|