Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 11. 9h:11' EZ A 674. JÁTÉKHETED, 425. FORDULÓD 675. játékheted kezdete: júl. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1987 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
le 1325 532 | leveszed/lerakod az 1325. tárgyat az 532. tárgyat |
kf 1572 814 | kézbeveszed/felveszed az 1572. tárgyat a 814. tárggyal |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák egyik csápját. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-2 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
jlk 2717 | jelszó kimondása 2717 |
jlk 1921 | jelszó kimondása 1921 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 18. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 7. pont 18: 1. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: kijárat 7: 2. térkép 1. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 541.]
t 232 1 | támadod a 232. szörnyet |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ekharion jobb oldalát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 23 életpontot vesztettél. Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 36 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 50, gyógyulás: 7, összesen: -43 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
ek 396 14 | t. energia kisütése: 396 14 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (143,61)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló nyakát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és 2 csuklyavirág. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő moa rubin. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 7 spiritusz. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
ek 396 13 | t. energia kisütése: 396 13 |
m 4 6 5 | mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 32 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Fókuszpengével néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [152,95] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Hideg szél borzolja a hátadat. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc jön feléd.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 35 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 27 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [151,96] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [149,98] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 32 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével megvagdalod az ongóliant testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 34 arany, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy vas dobónyíl. 3499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 156, gyógyulás: 26, összesen: -130 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 35 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [148,100] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben A Tűzhajú irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy átokmurgattyú. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 160 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja az ekharion bébi testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [148,101] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Észreveszel egy kristálypalotát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 128 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 132 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4514 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 260, gyógyulás: 0, összesen: -260 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
tk 30 5827 | többszemélyes kaland 30 5827 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: | keresed a 687. szörnyet |
* 4. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 78 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a hattyúkirály bal szárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 949. tárgyat |
Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 187 életpontot sebeztél. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Erő: | 30 (44) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 44 (50) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 29 (32) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/157 év |
Egészség: | 51 (60) | Életpont: | 440/366 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (29) | Varázspont: | 929/85 | Pénz: | 5496 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 34/15 | Pszi pont: | 159/4 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 58 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 2/28 | szúrófegyverek: | 6/22 |
vágófegyverek: | *26/100 (+7%) | ütőfegyverek: | 17/92 | lőfegyverek: | 29/37 (+4%) |
dobófegyverek: | 4/3 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/78 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 100/63 (+15%) | 3. lopás: | 3/33 |
4. mászás: | 8/45 | 5. csapdakészítés: | 41/44 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 13/2 |
7. gyógyítás: | 61/92 | 8. titkosírás: | 19/69 (+20%) | 9. felderítés: | 26/21 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 14/67 | 11. teológia: | 75/11 (+14%) | 12. taumaturgia: | 79/92 (+7%) |
13. versengés: | 8/81 (+8%) | 14. zene: | 237/15 (+175%) | 15. szörnyismeret: | 10/55 |
16. pszi: | *22/100 | 17. zárnyitás: | 1/56 | 18. vadászat: | 21/30 |
19. bányászat: | 16/35 (+35%) | 20. úszás: | 2/77 | 21. csapatmunka: | 3/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot ) |
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg harcos (#201) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | szintszívó (#96) | banshee-sikoly (#373) | >> | nómenklatúra (#158) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | banshee-sikoly (#373) | >> | taalru (#249) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (teljesítve) |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 1080. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 40. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | moa rubin (#379) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
528 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 4 | gyöngymangó (#135) | 5 | hattyútoll (#1222) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | remák szív (#264) | |||
14 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | tünde nyíl (#554) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |