Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 21. 15h:05' EZ A 675. JÁTÉKHETED, 427. FORDULÓD 676. játékheted kezdete: júl. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1987 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
vv 19 26 86 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 86. varázslatot |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (6 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a magger testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 42, gyógyulás: 8, összesen: -34 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos nyakát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos. (7 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
tvn 364 |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó jobb oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 7 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 4 2 1 | mozogsz délre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [148,103] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy ekharion! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion fejét. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 36 aranyat. 2197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 188 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [149,102] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy! Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?
Odakint is körülnézel.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Találsz egy Chara-din monolitját.
tps 40 | TVP spórolása: 40 pontért |
tim 90 | titkosírás megfejtése 90 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
tpf 40 | TVP elővétele: 40 pontért |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 107 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszpengével kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Fókuszpengével néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [147,103] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Látsz egy oltárt. Chara-din híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (6 támadással 93 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó jobb oldalát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kék rothasztó bal első lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 60, gyógyulás: 15, összesen: -45 ÉP}
tk 30 5827 | többszemélyes kaland 30 5827 |
ek 500 100 | t. energia kisütése: 500 100 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 75 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 134, gyógyulás: 27, összesen: -107 ÉP}
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: | keresed a 687. szörnyet |
* 4. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 171 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 949. tárgyat |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 77 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (6 támadással 92 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Fókuszpengével megkarcolod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 kaját. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 122, gyógyulás: 26, összesen: -96 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 35 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 35 pontért |
Erő: | 30 (44) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 44 (50) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 29 (32) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/157 év |
Egészség: | 52 (61) | Életpont: | 440/362 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (29) | Varázspont: | 935/755 | Pénz: | 17823 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 159/158 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 2/28 | szúrófegyverek: | 6/22 |
vágófegyverek: | 27/5 (+5%) | ütőfegyverek: | 17/92 | lőfegyverek: | 29/50 (+6%) |
dobófegyverek: | 4/3 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/78 | 2. nyomkövetés: | 101/18 (+25%) | 3. lopás: | 3/33 |
4. mászás: | 8/53 | 5. csapdakészítés: | 41/54 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 13/2 |
7. gyógyítás: | 61/92 | 8. titkosírás: | 20/14 (+45%) | 9. felderítés: | 26/61 (+20%) |
10. szörnyidomítás: | 14/67 | 11. teológia: | 75/44 (+15%) | 12. taumaturgia: | 80/26 (+15%) |
13. versengés: | 8/89 (+8%) | 14. zene: | 242/75 (+245%) | 15. szörnyismeret: | 10/55 |
16. pszi: | *22/100 | 17. zárnyitás: | 1/56 | 18. vadászat: | 21/30 |
19. bányászat: | 16/97 (+10%) | 20. úszás: | 2/77 | 21. csapatmunka: | 3/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot ) |
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg harcos (#201) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | szintszívó (#96) | banshee-sikoly (#373) | >> | nómenklatúra (#158) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | banshee-sikoly (#373) | >> | taalru (#249) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (teljesítve) |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 6036. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 264. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | drótszőr (#37) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
126 | arany (#50) | 1 | bot (#4) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | hattyútoll (#1222) | 12 | kaja (#2) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
3 | rákfatty váladék (#333) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tünde nyíl (#554) |