Karakterszám: |
4006 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
43 |
Játékhét: |
523 |
E
forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
865 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2021. már. 3. 20h:11' |
A következõ
fordulód táplálható: 2021. már. 4. |
|
E-mail!
SAGENA KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû,
sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1955.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
be 4 34 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Elmagyarázod, hogy
a párbajozás harci képességet szeretnéd elsajátítani.
Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Hosszadalmas és alapos
mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is.
Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított
harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni.
(-5 képességpont.)
[ld. enc.]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]
kno 34 3 61 3 60 3 |
34. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a párbajozás harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a párbajozás szakértelmed 3. szintre nõtt.
Elköltesz 3 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 3. szintre nõtt.
Elköltesz 3 képességpontot a pszi támadás szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]
kno 50 1 57 1 |
50. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 4. szintre
nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 3. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]
t 64 12 |
64. szakértelem tanulása 12 TVP-ért |
Azt gyakorlod, hogyan vagy képes csak úgy spontán minél cifrább, minél sértõbb
átkot megereszteni képzeletbeli vitapartnered felé.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]
var 132 3 |
132. varázslatra 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot tudati méreg varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen tudati méreg varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]
bb 5 4 16 |
több épület meglátogatása |
[be 5:] Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy
óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak
az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész
hozzá. Köszöntöd, és 15 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron
következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato
Terrasini, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). Huh, máris harcolhatsz!
Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).
*** 1. KÖR *** Az 1. nekropoid elõhív egy sorvasztás varázslatot. A varázslat
nem hatott rád. Heves kézmozdulatok közepette a 2. nekropoid elmormol egy
sorvasztást. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Az 1. nekropoid felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az 1. nekropoidot. Elõre szúrsz jobb
karmoddal.
(8 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Rúgsz bal
lábaddal.
(4 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(12 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az 1. nekropoid ellõ egy életszívás varázslatot.
14 életpontnyit
sebzõdsz. Az 1. nekropoid gyógyul 14 ép-t. A 2. nekropoid varázshatalma
segítségével elmond egy életszívást.
Sebzõdsz 14 ép-t. Támadod az 1. nekropoidot.
Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(5 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el
(+6%). Rúgsz bal lábaddal.
(3 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+3 ép). Bûzöd
fojtogatja
(9 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot.
Sebzõdsz
14 ép-t. Az 1. nekropoid gyógyul 14 ép-t. A 2. nekropoid elõhív egy életszívás
varázslatot.
14 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod az 1. nekropoidot. Felé
suhintasz jobb karmoddal.
(6 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%).
A hasát célzod bal lábaddal. Fürgén elhajolt. Bûzöd fojtogatja
(11 sebzés).
Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Az 1. nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot.
14 életpontnyit
sebzõdsz. Az 1. nekropoid gyógyul 14 ép-t. A 2. nekropoid elmond egy életszívás
varázslatot.
14 életpontnyit sebzõdsz. Támadod az 1. nekropoidot. Rávágsz
jobb karmoddal.
(7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Lendítesz
egy nagyot bal lábaddal.
(4 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Szagod
látható benyomással van rá
(10 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 84 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. Ez bizony szégyenteljes vereség volt!
Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+54 életpont.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Hozzád lép egy oktató,
látszik, hogy megismer.
- Á, Sagena! Az egész szinten ismert a gyógyító
füvek szakértelemben való jártasságod. - elpirulsz a dícséret hallatán.
- Nem volna kedved esetleg egy elõadást tartani? Korrekt fizetséget kapnál!
(17. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 16:] Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 40-es Klánkalandot
(KK 40)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni
téged: 1.) Egy mutáns úgy burjánzik, úgy tenyészik, hogy a sok-sok csáp
és egyéb kinövés szemet gyönyörködtetõ. Gyere el a klánépületbe, ha már
legalább három harci végtagot növesztettél!
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
k 99 17 21 |
kaland elvállalása |
Ellátogatsz arra a helyre, ahol elõzõ alkalommal találkoztál Troy Archiddal.
És igen, ugyanazon a kövön ül! Ezúttal azonban nem veszik körbe a hallgatók,
láthatóan vár valakire - nos, valószínûleg pontosan terád. Egyenesen feléd
néz, biztatóan mosolyog, és int, hogy lép közelebb. Átadod a drágakövet,
amit õ fejhajtással köszön meg.
- Nagyon kedves tõled, Sagena, hogy meglátogattál!
Nagylelkûségednek köszönhetõen, ma sem lesz gondom az ebéddel. - azzal
magasba emeli a drágakövet, megforgatja a milgandok fényénél, majd egy
gyors mozdulattal a zsebébe csúsztatja. - Nos, egy történetet ígértem...
Egy történetet, amire mindig emlékezni fogsz! - ahogy beszélni kezd, a
külvilág szinte megszûnik létezni számodra. A bárd szavai lévén életre
kel a mese, lelki szemeid elõtt látod a történetet.
- Élt egyszer egy
ifjú galetki, nemes õsök leszármazottja, a neve Rintelki Anator volt. Szülei
családfájukat egészen az elsõ menekülteket vezetõ nemesekig vezették vissza.
Amikor fiuk elérte a 12 éves kort, hogy megkezdhesse a felnõtté válás ceremóniáját
a Rúvel hegy alsó szintjén, gondoskodtak róla, hogy származása ellenére
semmiféle különleges bánásmódot ne kapjon. Anator egy volt a szintre megérkezõ
riadt és kissé félõs kamaszokból. De mivel erõs és okos volt, gyorsan beilleszkedett,
megtalálta a helyét. Minden vadászata sikeres volt, könnyedén teljesítette
a feladatokat, amelyeket a szint vezetõi adtak neki. A vele együtt érkezõk
közül elsõként költözött tovább, és két év múlva már a fogak szintjének
lakója volt. Szülei, amikor híreket kaptak felõle, nagyon büszkék voltak
rá, és õ meg is akart felelni az elvárásaiknak. Számos kitüntetést kapott
a helytartótól és az akadémiától, és a szinten, az idõsebb galetkik között
is igen kevés akadt, aki ki merte volna hívni egy portyára. Aztán megtörtént
az a dolog, ami örökre megváltoztatta az életét... khm... - a bárd torokköszörülése
kizökkent a varázslatból. - Fiam, teljesen kiszáradt a torkom a történetmondásban!
Hoznál nekem egy korsó gombasört a Feketeszakállú Orglingból?
Biccentesz,
és futásnak eredsz. Te ritkán fanyalodsz alkoholra, mert a vadászat során
meggyengíti a kart és eltompítja az elmét. Így aztán eltart egy darabig,
amíg végül megtalálod a lakószint hátsó szegletében a nevezett talponállót.
Sietsz vissza a gombasörrel, ahogy tudsz, de a téren már nem találsz senkit.
Bosszús vagy, hiszen kíváncsi voltál a történet folytatására! Csak abban
reménykedsz, hogy talán a következõ napon itt találod a mesemondót.
[A
bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
(17. kaland:) Úgy érzed, kellõen felkészült vagy ahhoz, hogy egy elõadást
tarts az akadémián a kezdõ galetkiknek, akik épphogy csak elsajátították
a füvek ismeretét. Egy tágas, kényelmes barlangba vezetnek. Elakad a lélegzeted:
több, mint harminc galetki vár rád!
[Vezetõkészség próba 2-es küszöbre:
sikeres]
Magabiztosan a fiatal galetkik elé lépsz, és hozzálátsz az elõadáshoz. A
füvekrõl beszélsz, arról, hogy melyiket hogyan lehet felismerni, hogyan
kell õket begyûjteni, meg hasonlók.
[Meggyõzõkészség próba 4-es küszöbre:
sikeres]
A diákok csillogó szemmel figyelnek, látszik rajtuk, hogy érdekes, amit
mondasz. Aztán elérkezik az elõadás legizgalmasabb része: egy kísérletet
kell bemutatnod, amely során elõre kikészített füveket keversz össze és
fõzöl varázsitallá! A diákok izgatottan figyelnek.
[Varázsitalfõzés próba
5-ös küszöbre: sikeres]
A kísérlet tökéletesen sikerül, az elkészített hajnövesztõt mindenki végigkóstolhatja.
A diákok nevetve tapogatják frissen serkent szakállukat. Te azonban még
nem lazítasz: tudod, hogy most következik az elõadás leghúzósabb része,
a kérdések! A diákok kérdéseinek kereszttüzében kevés a szaktudás - hihetetlenül
éles elme szükséges.
[IQ próba 10-es küszöbre: sikeres]
Egyszerre többfelé figyelsz, értelmesen válaszolsz, egyszóval tökéletesen
kiállod a próbát! A diákok vidáman, feldobódva távoznak, az oktató is elégedettnek
tûnik veled.
- Gratulálok, és köszönjük az elõadást! - fizetségként a
kezedbe nyom egy tucatnyi drágakövet, és megvendégelnek egy vacsorával
(+25% jóllakottság.) Jókedvûen távozol, érzed, hogy az elõadás rád is jó
hatással volt.
(+4 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(21. kaland:) Felkeresed Ertyon meditátort. Sajnos nem rendelkezel a szükséges
tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
m 11 9 3323 1411 1245 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 11,9) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 11,10) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Egy zöld pöttyös,
gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy
próbát kell kiállnod! - mennydörgi. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz:
egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 5-ös küszöbre:
sikeres] - Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 11,11) A délre vezetõ folyosót követed. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel
benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).
*** 1. KÖR *** A protolisk lárva megközelíti az agglomerátort. Az agglomerátor
feléd mozog. Megközelíted az agglomerátort. A protolisk lárva az agglomerátort
támadja. Az agglomerátor rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. Elhibázta.
Megpróbál megmarni fogával. Félrehajoltál. Beléd próbál marni fogával.
Nem talált. Az agglomerátort próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(7 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(8 sebzés). Regenerálsz
(+5 ép)
*** 2. KÖR *** A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Megtámadod az
agglomerátort. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(5 ép-t sebeztél).
Szagodtól fuldoklik
(11 sebzés). Az agglomerátor rád veti magát. Harapásra
nyitja száját, támad fogával. Elkerülted. Állkapcsát csattogtatva, harapásra
készül fogával. Mellé! Elõrehajolva harapni próbál fogával. Elhibázta.
Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod az agglomerátort. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(6 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(9 sebzés).
Az agglomerátor rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül
fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Állkapcsát csattogtatva,
harapásra készül fogával. Nem talált. Harapásra nyitja száját, támad
fogával. Nem talált. A protolisk lárva az agglomerátort támadja.
*** 4. KÖR *** A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Az agglomerátor
téged támad. Támad fogával.
(7 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni
próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. Beléd próbál marni fogával.
Mellé! Az agglomerátort próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(6 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(10
sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 10/0.]
Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 11,10-es mezõn
vagy.
(M 12,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 11,9) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A következõ helyszínen
nincs semmi érdekes.
(M 10,9) A folyosó nyugatra visz. A teremben egy elpusztult torzszülött
lerágott csontváza hever.
(M 10,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,9) A következõ terem keletre van, így arra mész. A boltíves csarnok
kong az ürességtõl.
(M 10,9) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A teremben csak halvány
bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
Kimész a Csarnokból.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]
m 11 7 4111 2121 2121 2121 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 11,7) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 10,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Üres szobába
érkezel.
(M 10,6) A négy égtáj közül északot választod. Fehér szálú, a sötétséghez
szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát. Nocsak, mit
találtál! 1
mátekel gomba ! Óvatosan begyûjtöd.
(M 10,5) Irány észak! Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat
itt.
(M 10,4) Irány észak! A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 11,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) Észak felé mozogsz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz
be.
(M 11,3) A keletre menõ folyosót követed. Megpillantasz egy díszesen faragott
oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott
itt be valaki. Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát...
(sebzõdsz 8 ép-t.)
(M 11,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,3) Kelet felé mozogsz. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ
gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod.
A galetki különbözõ apró feladatokkal a gyorsaságodat, fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy!
- gratulál ámulva a galetki.
(M 12,2) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A földön heverõ mocsok,
a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két
torzszülött. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).
*** 1. KÖR *** Az agglomerátor feléd rohan. A protolisk lárva megközelíti
az agglomerátort. Megközelíted az agglomerátort. Az agglomerátor rád veti
magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(8 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva
harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elõrehajolva
harapni próbál fogával.
(8 ép-t sebzõdtél). A protolisk lárva az agglomerátort
támadja. Megtámadod az agglomerátort. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(7 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(11 sebzés). Regenerálsz
(+5 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az agglomerátort. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(5 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(11 sebzés).
A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Az agglomerátor téged támad.
Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(8 ép-t sebzõdtél). Beléd próbál
marni fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Kitátja száját, harapni
próbál fogával. Mellé! Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Savat lehelsz ellenfeledre.
(5 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(9 sebzés). A protolisk lárva
az agglomerátort támadja. Az agglomerátor rád támad. Pofáját nagyra tátva
harap fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Acsarogva harapni próbál
fogával.
(4 ép-t sebzõdtél). Beléd próbál marni fogával.
(4 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Támadod az agglomerátort.
Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(7 ép-t sebeztél).
Nehezen bírja a szagodat
(10 sebzés). Az agglomerátor téged támad. Acsarogva
harapni próbál fogával.
(5 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra
készül fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Beléd próbál marni
fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 7/0.]
A küzdelem eredménye döntetlen. Újra a 12,3-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+19 életpont.)
(M 13,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 13,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
szgy 3 |
szolga gyógyíttatása körönként max. 3 alkalommal |
Szolgáidat egy körben max. 3 alkalommal gyógyíttatod a templomban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
szl 20 |
szolgák lélekenergia-részesedése 20% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 20 százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kimész a Csarnokból. [Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid
gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid sétálás
után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni
járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy
sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Megpillantasz
egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen,
nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).
*** 1. KÖR *** A protolisk lárva az agglomerátor irányába megy. Az agglomerátor
máris elõtted terem! Az agglomerátor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A
protolisk lárva az agglomerátort támadja. Az agglomerátor téged támad.
Beléd próbál marni fogával. Nem talált. Támad fogával. Elkerülted. Harapásra
nyitja száját, támad fogával.
(3 ép-t sebzõdtél). Támadod az agglomerátort.
Savat lehelsz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(9 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(8 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(12 sebzés). A protolisk lárva az agglomerátort támadja. Az agglomerátor
téged támad. Támad fogával.
(3 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját,
támad fogával. Félrehajoltál. Megpróbál megmarni fogával. El sem talált,
haha. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(6 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(10 sebzés). Az agglomerátor rád támad.
Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
(5 ép-t sebzõdtél).
Elõrehajolva harapni próbál fogával. Ez mellément. Kitátja száját, harapni
próbál fogával. Nem talált. A protolisk lárva az agglomerátort támadja.
Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(5 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(13 sebzés). A protolisk
lárva az agglomerátort támadja. Az agglomerátor halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 8/0.]
Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+23%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 5% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 29 arany és egy hamis arany.
A protolisk lárva az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
[Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon
keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Megpillantasz egy
másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos
szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Ahogy
belépsz a terembe, rögtön érzed a mágia tömény jelenlétét. A terem egy
sarkában valami döbbenetes dolgot pillantasz meg. Apró, zselészerû, lüktetõ
golyók tömege egy széles és vastag függönyt alkot, amely a magasból lóg
alá. A furcsa képzõdmény tetején pedig valami mozgást látsz! A dolog veszélyesnek
látszik, de rögtön életre kel benned a felfedezõ. Vajon mi lehet odafent?
Érdemes lenne valamikor megvizsgálni.
(362. kaland, összköltsége 20 TVP.)
Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül
begyûjteni. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos
csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** A kõzúzó máris elõtted terem! A kõzúzó felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. A protolisk lárva a kõzúzó irányába megy. A kõzúzó rád veti
magát. Villámgyorsan elõrevág nyelvével.
(7 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg
gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). Támadod a kõzúzót. Kitátod a szádat,
és fekete savat köpsz rá!
(13 ép-t sebeztél). A protolisk lárva a kõzúzót
támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A kõzúzó rád támad. Elõresuhint nyelvével.
(5 ép-t sebzõdtél).
Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-11% támadás).
A protolisk lárva a kõzúzót támadja. Megtámadod a kõzúzót. Savat lehelsz
ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). A kõzúzó halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 9/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak is jut 6%. Elrakod a zsákmányt, ami
4 drágakõ. Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+16% jóllakottság.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
[Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy
baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy
lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Odalent a fentinél
sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen
boldogulsz. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét.
Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy elektraton
(#34).
*** 1. KÖR *** Az elektraton ellõ egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz
5 ép-t. A protolisk lárva megközelíti az elektratont. Megközelíted az elektratont.
A protolisk lárva az elektratont támadja. Az elektratont próbálod megsebezni.
Felé suhintasz jobb karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+6%). Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal.
(12 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+5 ép). Szagodtól fuldoklik
(15 sebzés). Az elektraton hörögve elterül.
Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 7/0.]
Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%).
Szolgáidnak 6% jut. Viszed, ami mozdítható: egy elektronit, 22 arany és
egy hamis arany.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
mak 2 4 |
2. makró definiálása/hívása |
2. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
szl 90 |
szolgák lélekenergia-részesedése 90% |
[Parancs 2. makróba tárolva.] Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 90
százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Parancs 2. makróba tárolva.]
[Parancs 2. makróba tárolva.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
szl 20 |
szolgák lélekenergia-részesedése 20% |
[Parancs 2. makróba tárolva.] Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 20
százalékát engeded át szolgáidnak.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz
az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Vérescsápú Nald 'Wo, egy , egy harcias,
õrült tekintetû galetki férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja.
Felszerelése: bronzmedál, a sebesség vándorcsizmája, könnyû láncing, szivárvány
karkötõ, sisak, az egyensúly gyûrûje, a kígyó csatos öve, a szakács üstje,
fekete nadrág. Vérescsápú Nald 'Wo mosolyogva tessékel beljebb, és leültök
a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed
az ételt, amit hoztál, míg Vérescsápú Nald 'Wo finomságai már a földre
terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. A vacsora után a
mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott
energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Megköszönöd a vendéglátást,
összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+5% jóllakottság)
Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a kis orgling sámán.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Elhaladsz néhány elhagyatott
barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ
soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Megközelíted az egyik alkalmasnak
látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Lucifer, egy kopasz, zöld szemû, barna bõrszínû
férfi. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
malachitgyûrû, kristályamulett, sárgaréz nyaklánc, szivárvány karkötõ,
csontmaszk, fekete csizma, a tökéletesség utazóköpenye, az egyensúly gyûrûje.
A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és
kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok!
Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Az ennivalóról eszetekbe
jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen!
Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Bár még szívesen
maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+5% jóllakottság)
A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a zombi
mester.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt
xenópetéd már óriásira nõtt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod
hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid
egy xenó lárva (#416) és egy xenó atka (#415).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A xenó lárva közelebb jön, hogy támadhasson. A xenó atka
a protolisk lárvát rohamozza. A xenó lárva felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A protolisk lárva megközelíti a xenó atkát. A xenó lárva rád veti magát.
A xenó lárva savat lehel rád.
(16 ép-t sebzõdtél). A xenó atka és a protolisk
lárva egymással harcolnak. Támadod a xenó lárvát. Gyorsan felé lendítesz
jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). A hasát
célzod bal lábaddal.
(16 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Nehezen
bírja a szagodat
(5 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A xenó lárva rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp
rád!
(15 ép-t sebzõdtél). A xenó atka és a protolisk lárva egymással harcolnak.
A protolisk lárva hörögve elterül. Támadod a xenó lárvát. Gyorsan felé
lendítesz jobb karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el
(+6%). Célozni próbálsz bal lábaddal.
(11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+5 ép). Szagodtól fuldoklik
(7 sebzés). A xenó lárva kileheli lelkét.
Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A xenó atka rád veti magát. Ocsmány csáprágójával harap.
(19 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a xenó atkát. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Célozni próbálsz bal
lábaddal. Nem találtál. Szagodtól fuldoklik
(13 sebzés). Regenerálsz (+5
ép)
*** 4. KÖR *** A xenó atka rád támad. A csáprágójával támad.
(15 ép-t sebzõdtél).
Támadod a xenó atkát. Lecsapsz jobb karmoddal.
(13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+6%). Elõrerúgsz bal lábaddal.
(14 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz
(+5 ép). Szagod látható benyomással van rá
(12 sebzés). A xenó atka halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 138 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 8/33.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+71%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos
nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +9 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 485 sebzést okoztál, és 231 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10 képességpontot kapsz.
Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen
237 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sagena, egy mosolyogva üdvözölõ, számtalan harcra kifejlesztett
végtagja egyikével integetõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint
(3. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 43. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 (7) / 2.50 |
[2] IQ: |
5 (8) / 4.22 |
[3] ügyesség: |
11 (13) / 1.01 |
[4] egészség: |
7 / 2.60 |
[5] mágia: |
6 (7) / 1.30 |
[6] gyorsaság: |
5 (2) / 1.74 |
[9] Méret/ép: |
72 (76) / 46 |
Min. méret: |
72 |
Barlangméret: |
72 |
|
|
Varázspont: |
72 / 72 |
Képességpont: |
17 / 68% |
Hõsi pont: |
18 (5) |
Tám.bónusz: |
4% |
Véd.bónusz: |
33% |
Galetki erõ: |
300 / 178 |
Hírnév : |
244 |
Jóllakottság: |
117% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
20 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
5 (0) |
Torzsz. csaták: |
271 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
223 (4) |
Leölt torzszülött: |
316 (5) |
Pszi csaták: |
2 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
20 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: fatty (17)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 27%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Legyen legalább három harci végtagod. 2.) Gyõzz le párviadalban egy
tudóst! 3.) Ölj öt agglomerátort, csak lehelettel! [számláló: 2] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
7 / 2.34 |
[15] regeneráció: |
7 (10) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (6) / 0.80 |
[19] hidegimmunitás: |
5 (6) / 0.40 |
[21] elkt.immunitás: |
6 (7) / 1 |
[24] rezisztencia: |
2 / 0 |
[25] bûz: |
12 / 0 |
[34] párbajozás: |
3 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 1.96 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.25 |
[48] mászás: |
5 / 1.39 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 1.05 |
[51] transzformáció: |
3 / 1.20 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.20 |
[54] kereskedelem: |
1 / 0.35 |
[55] szívósság: |
4 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.10 |
[57] gyógynövények: |
3 / 0.35 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 1.54 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.15 |
[60] pszi támadás: |
3 / 0 |
[61] pszi energia: |
3 / 1 |
[64] átokszórás: |
7 (9) / 1.10 |
[65] álcázás: |
8 / 0.59 |
[66] lopakodás: |
1 / 0.05 |
[69] tanulás: |
3 / 0.48 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
7 (8) / 0 |
[101] szakért.: |
10 (11) / 2.38 |
[102] energiaszívás: |
10
/ 0 |
|
bal láb |
[103] méret: |
7 / 0 |
[104] szakért.: |
10 / 2.07 |
[105] vámpirizáció: |
11
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[11] elektromos kéz: |
4 / 0.16 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0 |
[28] óriáserõ: |
4 / 1.08 |
[132] tudati méreg: |
4 / 0 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] protolisk lárva |
32/0 |
73% |
195% |
1 / 0.17 |
ájult |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 4 3 5 8 |
ism 3 |
p |
pv 5 4 3 8 |
|
2. Makró |
szl 90 |
ism 3 |
vd |
szl 20 |
|
5. Makró |
pv 1 |
ism 3 |
p |
pv 5 4 3 8 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savlehelet használata ha ellenfeled #41. |
2: elektromos kéz t.var. ha 4 vagy több ellenfél van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 30 50;
VI erõ:150% ép:30%;
PV 5 4 3 8;
PSZ 48 47 65;
HE 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb
10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (8. épület),
#362 (43. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a káosz bíbor pajzsa (#5574) |
* |
1 a káosz fehér öve (#7029) |
* |
1
a kobra mellvértje (#7345) |
|
1 az elefánt köpenye (#16435) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
* |
1 halotti
maszk (#1091) |
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
1 köpeny (#1135) |
|
2 pajzs (#1060) |
|
5 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 vándorcsizma (#1121)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a hatalom gyûrûje (#7075) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a tárgyalás
gyûrûje (#144) |
* |
1 a túlélés amulettje (#21445) |
|
588 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
45 drágakõ (#2) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
63 hamis arany (#809) |
|
2 karkötõ (#1240) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
2 sárgaréz nyaklánc
(#1181) |
* |
3 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 a bérmágus nyílpuskája (#17485) |
|
1 a harcos könnyû íja (#8021) |
*
|
1 a regenerálódás hosszú íja (#24672) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
3 harci fejsze (#12)
|
|
4 kerek kõ (#11) |
|
5 kés (#5) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
3 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
4 gyilkos boróka (#27)
|
|
4 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
3 mézfû (#29)
|
|
6 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
3 ragálygomba (#26)
|
|
6 sötét mák (#23) |
|
5 tejfonál (#28) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
7 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
6 elektronit
(#141) |
|
7 húsevõ bibe (#151) |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
8 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
4 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete (#480) |
|
17 õsi relikvia
(#17) |
|
8 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a védekezés
köntöse #4750 (4).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 36 arany (#1), 2 hamis arany (#809),
1 mátekel gomba (#21), 1 elektronit (#141), 15 drágakõ (#2), 1 hónakkupók
(#30), 1 óriási xenópete (#480).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 xenópete (#278).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PÁRBAJOZÁS SZAKÉRTELEM Ha egy már ismert torzszülöttel kerülsz szembe,
akkor általában tudod mire számíthatsz. Tudod, hogyan kell védekezned,
mi ellen kell felkészülj. Viszont egy másik galetkivel való harc sokkal
érdekesebb, és meglepetésekkel tarkítottabb szokott lenni. Persze ahogy
egyre több és több idõt töltesz a hegyben, egyre tapasztaltabb vagy abban
is, hogyan védekezhetsz a galetkik pusztító leheletei, óriási végtagjai,
és gyilkos varázslatai ellen. Ezt mutatja meg a párbajozás szakértelem,
mely a galetkiharcoktól fejlõdik, és természetesen KNO-ból is szabadon
növelhetõ. Másik galetki ellen a párbajozás szakértelmed minden szintje
eggyel növeli vastag bõr képességedet és minden elemi immunitásodat. A
szakértelem minden második szintje pedig rezisztenciádat és kontaktméreg
immunitásodat növeli eggyel.
KIS ORGLING SÁMÁN (102. LÉNY) Összeaszott, iszonyatosan csúnya orgling
nõstény, amely mágikus képességekkel (és ebbõl még nem következik, hogy
intelligenciával!) bír. Szerencsére, még nem annyira öreg és tapasztalt,
mint az igazi orgling sámánok. Az orgling sámán által birtokolt üvegszimbólumnak
köszönhetõen jelentõs varázserõvel bír, legalábbis orgling viszonylatban.
ZOMBI MESTER (80. LÉNY) Az elmúlt évszázadokban rengeteg csatát vívtak
már a Hegy fény nélküli járataiban. Az elesettek tetemeit gyakran animálják
gonosz nekromanták, hogy aztán ezeket a lélektelen gyilkológépeket, a zombikat
küldjék a harcba. Néha, különleges esetekben, sikerül még megkötni a halott
harcos a helyszínen kísértõ lelkét: ilyenkor a rothadó testhez visszaláncolják
a szellemet, és engedelmességre kényszerítik, ez a zombi mester. A dolog
elõnye, hogy a nekromanta ezzel egy intelligens szolgát kap, a hátránya,
hogy a zombi mesterben határtalan gyûlölet izzik gazdája iránt. Talán mondani
sem kell, a zombi mester rothadó húsa nem jelent táplálékot senki számára.
XENÓ LÁRVA (416. LÉNY) A xenó lárvák áttetszõ bõre alatt gusztustalan,
idegen szervek láthatók. A savas vér ismeretlen rendeltetésû részek közt
szállítja a pusztító anyagokat. A xenó lárvák a xenomorfok kísérõlényei
- a te szakavatatlan szemed sosem tudja megmondani, hogy egy idegen petébõl
mindössze egy lárva, vagy egy igazi xenomorf fog kikelni.