Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. okt. 18. 12h:06' EZ A 688. JÁTÉKHETED, 432. FORDULÓD 689. játékheted kezdete: okt. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1987 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot |
kf 13 2 | kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe |
ek 500 15 | t. energia kisütése: 500 15 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével megvagdalod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Fókuszpengével végigvagdosod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 64 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal gyengén megütöd az ősdentor bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 102 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 256, gyógyulás: 13, összesen: -243 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger éles mandibuláját. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a magger bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal súrolod a magger bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 73 életpontot sebződik. Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [159,102] Továbbra is síkságon vagy. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [160,103] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 4 fabontót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (6 támadással 91 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal meghorzsolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 30 életpontot vesztettél. Fókuszpengével megvagdalod a korinthai amőba testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 27 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal gyengén megütöd a korinthai amőba testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 3759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 132, gyógyulás: 21, összesen: -111 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 107 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével felnyitod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal megpöccinted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}
m 2 8 1 | mozogsz keletre, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [161,102] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin! Sikoltozva ugrasz ki, és rettegve kapaszkodsz le a kötélen. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [162,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet.
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (6 támadással 31 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével megvagdalod a woorgard testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Kőkalapáccsal csak érinted a woorgard testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 79 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 25 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal súrolod a woorgard testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [164,99] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger nyakát. (6 támadással 47 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével épp hogy eltalálod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal megpöccinted a magger jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (6 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath fejét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 14 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 78, gyógyulás: 5, összesen: -73 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb vállát. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével megvagdalod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 72 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 27 életpontot sebződik. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal gyengén megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (6 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal súrolod a Mnebolath testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 14 életpontot sebződik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 72, gyógyulás: 5, összesen: -67 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő tünde íj. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 72 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal megpöccinted a Tguarkhan bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 1751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 64, gyógyulás: 6, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [166,98] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A távolban felsejlik egy oázis délibábja.
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 183 életpontot sebeztél. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sivatagi doareg oszlopos lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal súrolod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 77 életpontot sebződik. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A sivatagi doareg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sivatagi doareg testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A sivatagi doareg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 179 életpontot sebeztél. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sivatagi doareg testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal megpöccinted a sivatagi doareg bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (10 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A sivatagi doareg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 109 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal meghorzsolod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (82 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
szk 171 | keresed a 171. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: | keresed a 687. szörnyet |
* 4. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 949. tárgyat |
Erő: | 31 (45) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 45 (51) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 30 (33) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/157 év |
Egészség: | 55 (64) | Életpont: | 484/421 | Jellem: | semleges (-10) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 25 (30) | Varázspont: | 1007/246 | Pénz: | 10657 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 166/41 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 2/28 | szúrófegyverek: | 6/22 |
vágófegyverek: | 27/75 (+17%) | ütőfegyverek: | 17/97 (+5%) | lőfegyverek: | 29/97 (+9%) |
dobófegyverek: | 4/3 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/95 | 2. nyomkövetés: | 101/54 | 3. lopás: | 3/33 |
4. mászás: | 8/77 (+16%) | 5. csapdakészítés: | 41/79 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 13/8 |
7. gyógyítás: | 61/98 | 8. titkosírás: | 20/18 | 9. felderítés: | 26/94 (+23%) |
10. szörnyidomítás: | 14/73 | 11. teológia: | 76/21 (+13%) | 12. taumaturgia: | 81/31 (+22%) |
13. versengés: | 9/13 (+8%) | 14. zene: | 253/73 (+255%) | 15. szörnyismeret: | 10/58 |
16. pszi: | 23/22 (+10%) | 17. zárnyitás: | 1/56 | 18. vadászat: | 21/35 |
19. bányászat: | 17/18 (+10%) | 20. úszás: | 2/77 | 21. csapatmunka: | 3/72 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot ) |
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg harcos (#201) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | szintszívó (#96) | banshee-sikoly (#373) | >> | nómenklatúra (#158) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | banshee-sikoly (#373) | >> | taalru (#249) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (teljesítve) |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28974. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 969. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | drótszőr (#37) | 12 | spiritusz (#170) | 1 | tünde íj (#553) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
116 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 4 | fabontó (#106) | |||
2 | fáklya (#36) | 43 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | púderkő (#119) | 4 | rézgolyó (#343) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
2 | tünde nyíl (#554) |