434. forduló, 436. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 29. 9h:18'
EZ A 600. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD
601. játékheted kezdete: jan. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [279,99] koordinátán.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Gandar, Aranyszem, Reskator és Gabrielle. Gabrielle meg te még sosem találkoztatok, gyorsan bemutatkoztok egymásnak. Han Vellsing alaposan végigméri a felszereléseteket, és néhány tárgyatokra fitymáló megjegyzést tesz, egészen addig folytatja ezt a gúnyos hangnemet, amíg fel nem hívod a figyelmét, hogy itt te vagy a főnök, és ne kekeckedjen, ha jót akar. Szerencsére érti a célzást, így nem kerül sor komolyabb ütközésre.
- Jól van! Most szedjétek elő a fokhagymát, és kenjétek szét magatokon! A ruhátokat, a hajatokat, és a fegyvereket se hagyjátok ki! - mondja Vellsing, és máris jó példával jár elől. Hamarosan olyan átható fokhagyma-szagot áraszt a fickó, hogy elfintorodsz.
Egyesével bontod ki a fokhagyma ragacsos gerezdjeit, és szorgalmasan kenegeted vele a ruhádat, miközben azon jár az eszed, hogy vajon hány nap, vagy netán hét kell majd ahhoz, hogy kiszellőzzön belőled ez a bűz. Pár perc múlva, mind a 24 gumó elhasználása után, már úgy illatozol, mint egy szelet frissen kent kétszersült.
- És most lássuk az elméleti vizsgát! - szónokol a vámpírvadász, akárha az oskolában tenné, és a vámpírölővel egyenest feléd mutat. - Ki ismeri Lord Daramoulát, minden idők legerősebb smaragdvámpírját? Aki nem ismeri őt, nem is méltó ehhez a küldetéshez!
Szerencsére mindenki töménytelen regét hallott már Lord Daramouláról, így Vellsingnek semmi oka az elégedetlenségre. Mikor végül útnak indultok, Vellsing megy elől, óvatosan vezetve a kis felderítőcsapatot. Észak-nyugatnak tartotok, a mocsár szíve felé. A vámpírvadász egyszer csak fülelni kezd, aztán se szó, se beszéd felordít, és fegyvert szegezve futásnak ered. Alig tudsz a nyomában maradni!
Szinte kirobbantok egy kicsiny tisztásra, ahol szörnyű vérontásnak leszel tanúja. Vámpírok hadakoznak néhány óriási farkassal. Vagy várjunk csak! Ezek nem is közönséges farkasok! Pillanatokon belül a forgatag közepében találjátok magatokat. Már előtted is áll következő ellenfeled, egy vámpír őrszem, egy veszett vérfarkas és egy gnorrathi vérfarkas . (ld. enc.)

Ellenfelet választasz, vámpír őrszem lesz az. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 680 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [vámpír őrszem:] Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a vámpír őrszem jobb karját. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) [vámpír őrszem:] Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! [veszett vérfarkas:] A teremtmény elvonyítja magát. Az iszonyatos hang mintha bejárná agyad leghátsó zugait is, hamar elérve a fájdalomérzet-központot. 148 életpontot vesztettél! [gnorrathi vérfarkas:] A szörny fejét az égnek veti, és vonyítani kezd. A kellemetlen hang ellen nem tudsz védekezni. 105 életpontot vesztettél! A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz.
Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpír őrszem testét. (8 támadással 744 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vámpír őrszem testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) [vámpír őrszem:] A vámpír őrszem megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 314 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! [veszett vérfarkas:] Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A veszett vérfarkas karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! [gnorrathi vérfarkas:] A gnorrathi vérfarkas karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A gnorrathi vérfarkas átharapja a torkodat! (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik!
Neked annyi! Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 1877, sebződés: 1303, gyógyulás: 4, összesen: -1299 ÉP}

Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. Megmentett a halálkapu (+1547 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). [45 pontot használtál fel, van még 730. Kapsz 27 VP-t.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 Élet gyűrűjét (19999 arany), 1 Shengoroth karmát (370 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Különös információkat szült meg elméd, míg aludtál: Ha minden nap hosszasan meditálsz rajta és rendszeresen táplálod véreddel, a vérvörös rózsa át fog változni fegyverré: tövisei az ellenfeled szúrják, szirmai felfogják vérét, zöldje halálos méreg lesz számára.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 4 pirkitet. Az aranytermő erszény 96 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+407 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+880 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kronokukac nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. {FM:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ököllel megütöd a kronokukac bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}

És mintha ez nem volna elég, a táborozás alatt újabb lényre bukkantál a keresettből. A csata úgy néz ki elkerülhetetlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kronokukac testét. (3 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ököllel megcsapod a kronokukac testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 0, gyógyulás: 66, összesen: +66 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 733. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 731. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 729. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 727. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 717. Kapsz 6 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 715. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 713. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 956. tárgyat a 254. tárgyat az 511. tárgyat
Leveszed a Xanathal karkötőjét.
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt.
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat
A csuklódra húzod a teriádbőr karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 713.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod az agori szegecscsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 713.]
Lecsatolod a regeneráló övet, majd felcsatolod a tradicionális övet. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 713.]
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 713.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

* 7. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 711. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 711.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 711.]

* 8. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 710.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 709.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 708.]

* 9. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 706. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 704. Kapsz 1 VP-t.]

* 10. KP: t. energia kisütése: 37 39
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

kpk 6 kezd. parancs kivétele: 6
KF 1322 722 560 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

vv 209 168 161 elmormolod a 209. varázslatot a 168. varázslatot a 161. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 702. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 700. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 698. Kapsz 1 VP-t.]

vv 70 71 72 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 697.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 695. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 693. Kapsz 1 VP-t.]

le 722 leveszed/lerakod a 722. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

kf 1166 kézbeveszed/felveszed az 1166. tárgyat
Az ujjadra húzod az Élet gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

kb 360 15 kiveszel a bankból a 360. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

kb 564 1 kiveszel a bankból az 564. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 dalebg.kristályvértet. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

h 341 564 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [0 pontot használtál fel, van még 693.]

hh 1253 1546 1534 használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 687. Kapsz 3 VP-t.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 685. Kapsz 1 VP-t.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy kisebb quwarg isten!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (62 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {KCC:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Több marást ejt rajtad a kisebb quwarg isten csáprágójával. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], 18 arany, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 11550 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 266, gyógyulás: 97, összesen: -169 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg ősmágus!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. {FM:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 218 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 644. Kapsz 24 VP-t.]

h 1271 403 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 644.]

v 75 258 elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

v 181 186 60 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(279,99) kronokukac (#285), kisebb quwarg isten (#213), quwarg ősmágus (#302)

[186,60] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy megrongált királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 300 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Vlagyimir szobrát. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy királyi palota (651. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 634. Kapsz 6 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[187,60] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (3 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Ököllel megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz. 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 14, gyógyulás: 76, összesen: +62 ÉP}

Felfedeztél egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight felszentelt papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy Blounther apó trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Aldhyr. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[7 pontot használtál fel, van még 627. Kapsz 4 VP-t.]

be 631 3 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 170 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 577. Kapsz 30 VP-t.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[188,61] Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


Összeakadsz Celebornnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy díszes tunikát, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy lajstrom medált, egy Lucius szerencsep.ét, egy Mesterek érmet, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy troglodita gyűrűt, egy tünde tegezt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy Zu'lit fülkarikáját és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy északi tűzsárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Málhásállata egy eszement trappoló. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy hurokcsapda (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[279,99] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy morgud hagymatövet. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sötét kaszás. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fokhagymát. Erőd TF-elődött.
[24 pontot használtál fel, van még 553. Kapsz 14 VP-t.]

v 198 182 67 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(279,99) kronokukac (#285), kisebb quwarg isten (#213), quwarg ősmágus (#302), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), sötét kaszás (#591)

[182,67] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy morgud hagymatövet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fokhagymát. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 533. Kapsz 12 VP-t.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[181,68] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronokukac. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. {FM:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel eltalálod a kronokukac bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fokhagymát. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [180,68] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy sérült tüskés gigaféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés gigaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tüskés gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 3, gyógyulás: 72, összesen: +69 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kronokukac. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kronokukac nyakát. (3 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel megütöd a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}


Találkozol egy szőke, tüsi hajú, kék szemű elf férfival. Fekete a bőre. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy mithril sisakot, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. A Pöröly Olimpia réz emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy kék rakolits trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Büntető. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [179,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Találsz egy morgud hagymatövet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Véres Holló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült tüskés gigaféreg került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés gigaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tüskés gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 3, gyógyulás: 73, összesen: +70 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fokhagymát. Erőd TF-elődött. [41 pontot használtál fel, van még 492. Kapsz 24 VP-t.]

m 1 7 6 mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra
[180,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sivatagi doareg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. {HD:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a sivatagi doareg testét. (4 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel megütöd a sivatagi doareg jobb hátsó lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sivatagi doareg feléd rúg, de nem talál el. A sivatagi doareg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2374 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 0, gyógyulás: 99, összesen: +99 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy morgud hagymatövet. Látsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fokhagymát. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [179,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy oázis van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés gigaféreg közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ököllel súrolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-4 életpont.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tüskés gigaféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 22, gyógyulás: 92, összesen: +70 ÉP}


(Továbbmész...) [178,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kronokukac közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kronokukac bal oldalát. (3 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel megütöd a kronokukac testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 73, összesen: +73 ÉP}

Felfedeztél egy oázist. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy égig érő pálmát. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. [31 pontot használtál fel, van még 461. Kapsz 18 VP-t.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

m 1 6 mozogsz északkeletre, nyugatra
[179,64] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy tüskés gigaféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg ízelt testét. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a tüskés gigaféreg farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-4 életpont.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tüskés gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tüskés gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 24, gyógyulás: 111, összesen: +87 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fokhagymát. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [178,64] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy oázist. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bunthar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. {FM:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bunthar nyakát. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bunthar testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bunthar feléd rúg, de nem talál el. A bunthar megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kronokukac. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac fejét. (3 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ököllel megütöd a kronokukac testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 437. Kapsz 14 VP-t.]

bpk 7 bef. parancs kivétele: 7
KF 882 1158 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

bpk 6 bef. parancs kivétele: 6
KF 254 511 533 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
LE 1322 722 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
KF 309 956 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
LE 1297 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

le 1322 leveszed/lerakod az 1322. tárgyat
Kiveszed a füledből a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 437.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

kf 511 882 1158 kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 882. tárggyal az 1158. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 437.]
Lecsatolod a tradicionális övet, majd felcsatolod a regeneráló övet. [0 pontot használtál fel, van még 437.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 437.]
[A parancs tárolásra került.]

im 284 imádkozol
Sikeresen elsajátítottad a istenítélet varázslatot, 30 regeneráció pont árán, még 10 pontod maradt. (ld. enc.) [50 pontot használtál fel, van még 387. Kapsz 30 VP-t.]

ef 5 507 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 366. Kapsz 12 VP-t.]

szk 396 keresed a 396. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 365.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [6 pontot használtál fel, van még 359. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 359.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 358.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 282 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 318. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 242 TVP-t kell elköltened.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 278. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 202 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 238. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 38 fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 164 TVP-t kell elköltened.] [38 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 22 VP-t.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 14, 2.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-6 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. Egy kaját bezabál a roguena. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 576 pontot. A következő körben tehát 776 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁMPIR ŐRSZEM (7057. SZÖRNY)
A vámpírcsaládok mindig a legifjabb, leggyengébb tagjaikat állítják őrszemnek az Ős nyughelye mellé. Nem sok dolguk van, mindössze folyton, soha nem lankadó figyelemmel őrizni a Legelsőt. Mindezt azért elég hatékonyan teszik, főleg, ha sikerül meglepniük a gyanútlan, és pechjére rossz helyre tévedő vándort. Ha nem akarod a karmaik közt végezni, szerezz be egy ezüst (vagy mágikus) sebzésű fegyvert (bármelyik típus egyaránt megteszi). Az őrszem nem túl erős ellenfél, de azért jobb, ha tudod: bármikor eggyé válhat az árnyakkal, és így képes meglepetésből támadni.

VESZETT VÉRFARKAS (7048. SZÖRNY)
Van egy betegségek, ami még az ilyen szörnyű kór által sújtott lényt sem kíméli, mint amilyen a vérfarkas. Ha egy vérfarkas valamiképp megvész, fékevesztett, őrjöngő fenevaddá változik. Bárkinek, bárminek nekitámad, légyen az akár kétszer, háromszor erősebb, mint ő maga, neki mit se számít. Taktika, és gondolkodás nélkül, a védekezéssel nem törődve, acsarogva támad, és egyetlen célja, hogy megmarja, megsebesítse, és lehetőleg végleg elpusztítsa az ellenfelét. Nem csoda, hogy a megveszett társaikat, még a vérfarkasok is elkerülik, és kiközösítik.

GNORRATHI VÉRFARKAS (7047. SZÖRNY)
A gnorrathi mészárlás, és a falu vérfarkassá változott teljes lakosságának története Ghalla szerte közismert legenda. Talán igaz, talán nem, ezt ugyan ki tudná eldönteni? Az elátkozott faluról az efféle, "közönséges" vérfarkasokat a "gnorrathi" jelzővel illetik az értők, és ezzel úgy nagyjából el is árulják, hogyan néz ki ez a szörnyeteg. Egy hatalmas testű farkasnak látszik, de a szeme olyan izzó vörös, hogy szinte pászmát vetve világít. Rendkívül agresszív, és általában falkában vadászik. Gyakorlatilag mindent megöl, és szétmarcangol, ami csak az útjába kerül. A sebei nagyon gyorsan beforrnak, hacsak nem mágikus, vagy ezüst fegyverrel támadod.

AZ ÉLET GYŰRŰJE (1166. TÁRGY)
Ez egy ősi relikvia a Moák előtti mágikus korszakból. Egy díszes aranygyűrű, közepén egy hatalmas smaragddal. Állítólag maga Földanya készítette Nitlúvineknek, bajnokának, aki a Második Időtörést megállította. Az élet gyűrűje életpontodat és varázspontodat 100-zal, támadásodat 8-cal, sebzésedet 5-tel növeli meg. A gyűrű azonban egyúttal sebezhetővé is tesz - védettséged 5-tel csökken. Az Élet Gyűrűjének viseletéhez szükséges minimális szint 40.

SHENGOROTH KARMA (1520. TÁRGY)
Shengoroth jobb első lábának középső "ujja" irreálisan nagyra nőtt, ráadásul feketébb is a többinél. Nem beszélve arról, hogy a vén dög rúnákat karcolt rá. Talán épp ebben az apró testrészben koncentrálódik Shengoroth összes mágikus hatalma? Kézbefogva rájössz, hogy tökéletes fegyver válhat belőle, a karom kiváló egyensúlyban van, a vége is pont ideális markolatnak (keresztvasa viszont sajnos nincs), belső éle pedig borotvaéles. Picit talán szokatlan a görbülete, olyan, mintha egy kasza pengéjével harcolnál. 35-ös vágófegyver szakértelemmel mégis tökéletesen tudod uralni ezt a 6D7 sebzésű fegyvert, amely minden harci körben nekromanta csókját lő, valamint a rád lőtt sav alapú varázslatok sebzését felezi.

HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA)
A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül.

OÁZIS (1682. TEREPTÁRGY)
A tudatlan népek meggyőződése, miszerint minden sivatag egyforma, körülbelül csak annyira helytálló, mintha azt mondanánk: minden kő szögletes. Nagyon sokféle sivatag létezik szerte a világon, a kősivatagtól kezdve, a különleges, kékes árnyalatban tündöklő, kvarc-sivatagon át, egészen az őrjítő-égető viszketést okozó, vöröspor-sivatagig bezárólag. Ezek mindössze egyvalamiben hasonlítanak egymáshoz: nem található bennük természetes vízforrás. Az oázis sem természetes úton jött létre. Egy titokzatos druida szervezet - akik magukat egyszerűen csak Teremtők-nek titulálják - alkotta meg őket, hosszas rituáléval, és nem kevés áldozat árán, hogy a kitikkadt vándor árnyat és enyhülést leljen a pálmafák lombja alatt. Ha útba ejted, bízhatsz benne, hogy itt itatót, és kutat is találsz majd, ahol magad, és a jószágaid szomját olthatod.

ÉGIG ÉRŐ PÁLMA (1689. TÁRGY)
Ez a pálmafaj nem tekinthető őshonos növénynek Ghalla sivatagjaiban, hiszen ugyanúgy a Teremtők szektájának mesterséges alkotása, akár maga az oázis, ahol megterem. A nevét vékony törzséről, és hihetetlen magasságáról kapta, mivel a harminc méteres példány egyáltalán nem számít ritkaságnak! Sajnos a gyümölcs, ami a pálmán terem, csak komoly mászás jártasság árán szerezhető meg, de megéri a fáradozást. A Földanya Gyümölcsének elnevezett különleges termés elfogyasztása ugyanis szinte teljesen megújítja a szervezeted!
[A termés begyűjtéséhez egy mászókaromra, 10 TVP-re és legalább 30-as szintű mászásra lesz szükséged. Sajnos a tyrkiai mászógép túl komplex ahhoz, hogy itt hasznád vehesd. Egy fordulóban ugyanarról a pálmáról maximum egy gyümölcsöt gyűjthetsz. Ha a H paranccsal 1 TVP-ért elfogyasztod, max. életkorod eggyel nő. Ha túl sok ilyen gyümölcsöt fogyasztasz, egy idő után már hatástalan lesz szervezetedre. Nem átadható, nem szaporítható.]

ISTENÍTÉLET (284. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az istenítélet egy energia alapú varázslat, amely isteni döntést hoz a célpont felett - ez általában az jelenti, hogy elveszíti életpontja 45%-kát, hacsak nem dobja meg a mentődobását. A varázslat elmondása kimeríti használóját, ilyenkor ő is elveszít 50 Ép-t. A varázslat 50 varázspontba kerül, anyagi komponense egy purifikátor háj. Az istenítélet 30, isteni küldetés teljesítéséért kapott regeneráció pontért vásárolható meg, az IM 284 paranccsal.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 435. fordulód.

Erő: 59 (77) Szint: 48 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 61 (66) Támadás: 107 (111) Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 59 (68) Védekezés: 136 (145) Menekülés: 20 % Életkor: 36/49 év
Egészség: 58 (74) Életpont: 1807/2317 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 4
Szerencse: 66 (83) Varázspont: 2635/2040 Pénz: 112 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 24/0 Pszi pont: 194/186 Halhatatlanság: 12 %
Eddig összesen 4995 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 42562 TP-t kaptál. Jelenleg 16760918 TP-d van. A következő szinthez még 1239082 TP szükséges. Trófeáid: árnygólem, varkaudar őslich, triklem drakolder. A 435. fordulódban 9694 arany került a bankszámládra. 9694 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 37/49 (+9%) szúrófegyverek: 33/58 (+19%)
vágófegyverek: 34/0 ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 38/29

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/60 (+16%) 2. nyomkövetés: 101/18 (+5%) 3. mászás: 35/85
4. csapdakészítés: 38/7 (+6%) 5. csapdaészlelés: 30/84 6. gyógyítás: 39/67
7. titkosírás: 4/31 8. felderítés: 24/92 9. szörnyidomítás: 21/61
10. teológia: 137/32 (+20%) 11. taumaturgia: 109/9 (-792%) 12. szerencsejáték: 3/85
13. versengés: 17/22 14. harcművészetek: 41/28 15. zene: 7/12
16. szörnyismeret: 53/59 (+52%) 17. pszi: 22/83 (+3%) 18. zárnyitás: 7/34
19. vadászat: 10/49 20. vitalitás: 4/78 21. bányászat: 40/8
22. úszás: 9/42 23. főzés: 9/76 24. csapatmunka: 2/17

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50
1. sebzés bónusz: 3 5. varázslat sebzés: 1 10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), sullár (#101) (csak egyszer), Rém (#315), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP) meditáció (#250, 0 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) istenítélet (#284, 50 VP)
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) vámpirizáció (#1) áldomás II (#169) méregsemlegesítés (#14)
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182)
hatalomvarázs (#220) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178)
hadiszerencse II (#24) papi aura (#377) feltámadás (#168) varázsenergia (#161)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
32. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
méregfelhő II (#193) >> taalru (#249) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786) izomernyesztés (#33) >> lidérckirály (#316)
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) jégoszlop (#231) >> Eruol (#378)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) jégoszlop (#231) >> ro'galhal gyóntató (#524)
jégoszlop (#231) >> Harmarghal (#525) jégoszlop (#231) >> zztrissh harcos (#526)
jégoszlop (#231) >> zztrissh veterán (#527) bo'adhun csapás (#266) >> albinó féreg (#529)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> Thargodan raktfőnök (#701) bo'adhun csapás (#266) >> 39. szintű lényekre
jégoszlop (#231) >> zafír sárkány (#329) bo'adhun csapás (#266) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
bo'adhun csapás (#266) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> Techiulan (#400) fehér glóbusz (#47) >> ében tigris (#488)
fehér glóbusz (#47) >> Éjvadász (#502) pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378)
pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot!
3.) Felkészültél a nagy kihívásra? Győzz le egy rubin sárkányt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 27 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 522 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 nyílvessző (#108) 1 szögletes kő (#17) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
112 arany (#50) 1 bunthar bőr (#733) 7 fokhagyma (#403)
5 gyöngymangó (#135) 10 kaja (#2) 4 pirkit (#153)
14 quwarg tojás (#360) 1 rézdarab (#70) 26 sáfránypor (#211)
7 spiritusz (#170) 214 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(178,64) művészi porolit (#720), buntharok (#396), kronokukac (#285)
(178,65) kronokukac (#285), oázis (#1682), égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690)
(179,64) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), tüskés gigaféreg (#256)
(179,65) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tüskés gigaféreg (#256)
(179,67) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), művészi porolit (#720), tüskés gigaféreg (#256)
(180,66) sivatagi doareg (#240), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Chara-din monolitja (#534)
(180,68) tüskés gigaféreg (#256), kronokukac (#285), Büntető (4007. kalandozó)
(181,68) kronokukac (#285), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)
(182,67) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)

Üzenet küldése a karakternek