Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 29. 9h:18' EZ A 600. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD 601. játékheted kezdete: jan. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfelet választasz, vámpír őrszem lesz az. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 680 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [vámpír őrszem:] Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a vámpír őrszem jobb karját. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) [vámpír őrszem:] Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! [veszett vérfarkas:] A teremtmény elvonyítja magát. Az iszonyatos hang mintha bejárná agyad leghátsó zugait is, hamar elérve a fájdalomérzet-központot. 148 életpontot vesztettél! [gnorrathi vérfarkas:] A szörny fejét az égnek veti, és vonyítani kezd. A kellemetlen hang ellen nem tudsz védekezni. 105 életpontot vesztettél! A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz.
Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpír őrszem testét. (8 támadással 744 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vámpír őrszem testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) [vámpír őrszem:] A vámpír őrszem megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 314 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! [veszett vérfarkas:] Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A veszett vérfarkas karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! [gnorrathi vérfarkas:] A gnorrathi vérfarkas karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A gnorrathi vérfarkas átharapja a torkodat! (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik!
Neked annyi! Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 1877, sebződés: 1303, gyógyulás: 4, összesen: -1299 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. {FM:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ököllel megütöd a kronokukac bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kronokukac testét. (3 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ököllel megcsapod a kronokukac testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 0, gyógyulás: 66, összesen: +66 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
vv 209 168 161 | elmormolod a 209. varázslatot a 168. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 70 71 72 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
le 722 | leveszed/lerakod a 722. tárgyat |
kf 1166 | kézbeveszed/felveszed az 1166. tárgyat |
kb 360 15 | kiveszel a bankból a 360. tárgyat (15 darabot) |
kb 564 1 | kiveszel a bankból az 564. tárgyat (1 darabot) |
h 341 564 1 | használod a 341. tárgyat |
hh 1253 1546 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (62 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {KCC:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Több marást ejt rajtad a kisebb quwarg isten csáprágójával. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], 18 arany, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 11550 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 266, gyógyulás: 97, összesen: -169 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. {FM:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 218 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
h 1271 403 | használod az 1271. tárgyat |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
v 181 186 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,60] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy megrongált királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 300 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Vlagyimir szobrát. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (3 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Ököllel megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz. 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 14, gyógyulás: 76, összesen: +62 ÉP}
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[279,99] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy morgud hagymatövet. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sötét kaszás. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
v 198 182 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
[182,67] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz.
m 5 6 7 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. {FM:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel eltalálod a kronokukac bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [180,68] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy sérült tüskés gigaféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés gigaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tüskés gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 3, gyógyulás: 72, összesen: +69 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kronokukac nyakát. (3 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel megütöd a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}
(Továbbmész...) [179,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Találsz egy morgud hagymatövet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Véres Holló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült tüskés gigaféreg került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés gigaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tüskés gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 3, gyógyulás: 73, összesen: +70 ÉP}
m 1 7 6 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. {HD:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a sivatagi doareg testét. (4 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel megütöd a sivatagi doareg jobb hátsó lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sivatagi doareg feléd rúg, de nem talál el. A sivatagi doareg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2374 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 0, gyógyulás: 99, összesen: +99 ÉP}
(Továbbmész...) [179,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy oázis van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés gigaféreg közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ököllel súrolod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-4 életpont.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tüskés gigaféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 2934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 22, gyógyulás: 92, összesen: +70 ÉP}
(Továbbmész...) [178,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kronokukac közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kronokukac bal oldalát. (3 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel megütöd a kronokukac testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 73, összesen: +73 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg ízelt testét. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a tüskés gigaféreg farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-4 életpont.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tüskés gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tüskés gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 24, gyógyulás: 111, összesen: +87 ÉP}
(Továbbmész...) [178,64] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy oázist. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bunthar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. {FM:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bunthar nyakát. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bunthar testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bunthar feléd rúg, de nem talál el. A bunthar megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac fejét. (3 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ököllel megütöd a kronokukac testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
bpk 7 | bef. parancs kivétele: 7 |
bpk 6 | bef. parancs kivétele: 6 |
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
le 1322 | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat |
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
kf 511 882 1158 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 882. tárggyal az 1158. tárgyat |
im 284 | imádkozol |
ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
szk 396 | keresed a 396. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 38 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért |
VÁMPIR ŐRSZEM (7057. SZÖRNY) A vámpírcsaládok mindig a legifjabb, leggyengébb tagjaikat állítják őrszemnek az Ős nyughelye mellé. Nem sok dolguk van, mindössze folyton, soha nem lankadó figyelemmel őrizni a Legelsőt. Mindezt azért elég hatékonyan teszik, főleg, ha sikerül meglepniük a gyanútlan, és pechjére rossz helyre tévedő vándort. Ha nem akarod a karmaik közt végezni, szerezz be egy ezüst (vagy mágikus) sebzésű fegyvert (bármelyik típus egyaránt megteszi). Az őrszem nem túl erős ellenfél, de azért jobb, ha tudod: bármikor eggyé válhat az árnyakkal, és így képes meglepetésből támadni. |
VESZETT VÉRFARKAS (7048. SZÖRNY) Van egy betegségek, ami még az ilyen szörnyű kór által sújtott lényt sem kíméli, mint amilyen a vérfarkas. Ha egy vérfarkas valamiképp megvész, fékevesztett, őrjöngő fenevaddá változik. Bárkinek, bárminek nekitámad, légyen az akár kétszer, háromszor erősebb, mint ő maga, neki mit se számít. Taktika, és gondolkodás nélkül, a védekezéssel nem törődve, acsarogva támad, és egyetlen célja, hogy megmarja, megsebesítse, és lehetőleg végleg elpusztítsa az ellenfelét. Nem csoda, hogy a megveszett társaikat, még a vérfarkasok is elkerülik, és kiközösítik. |
GNORRATHI VÉRFARKAS (7047. SZÖRNY) A gnorrathi mészárlás, és a falu vérfarkassá változott teljes lakosságának története Ghalla szerte közismert legenda. Talán igaz, talán nem, ezt ugyan ki tudná eldönteni? Az elátkozott faluról az efféle, "közönséges" vérfarkasokat a "gnorrathi" jelzővel illetik az értők, és ezzel úgy nagyjából el is árulják, hogyan néz ki ez a szörnyeteg. Egy hatalmas testű farkasnak látszik, de a szeme olyan izzó vörös, hogy szinte pászmát vetve világít. Rendkívül agresszív, és általában falkában vadászik. Gyakorlatilag mindent megöl, és szétmarcangol, ami csak az útjába kerül. A sebei nagyon gyorsan beforrnak, hacsak nem mágikus, vagy ezüst fegyverrel támadod. |
AZ ÉLET GYŰRŰJE (1166. TÁRGY) Ez egy ősi relikvia a Moák előtti mágikus korszakból. Egy díszes aranygyűrű, közepén egy hatalmas smaragddal. Állítólag maga Földanya készítette Nitlúvineknek, bajnokának, aki a Második Időtörést megállította. Az élet gyűrűje életpontodat és varázspontodat 100-zal, támadásodat 8-cal, sebzésedet 5-tel növeli meg. A gyűrű azonban egyúttal sebezhetővé is tesz - védettséged 5-tel csökken. Az Élet Gyűrűjének viseletéhez szükséges minimális szint 40. |
SHENGOROTH KARMA (1520. TÁRGY) Shengoroth jobb első lábának középső "ujja" irreálisan nagyra nőtt, ráadásul feketébb is a többinél. Nem beszélve arról, hogy a vén dög rúnákat karcolt rá. Talán épp ebben az apró testrészben koncentrálódik Shengoroth összes mágikus hatalma? Kézbefogva rájössz, hogy tökéletes fegyver válhat belőle, a karom kiváló egyensúlyban van, a vége is pont ideális markolatnak (keresztvasa viszont sajnos nincs), belső éle pedig borotvaéles. Picit talán szokatlan a görbülete, olyan, mintha egy kasza pengéjével harcolnál. 35-ös vágófegyver szakértelemmel mégis tökéletesen tudod uralni ezt a 6D7 sebzésű fegyvert, amely minden harci körben nekromanta csókját lő, valamint a rád lőtt sav alapú varázslatok sebzését felezi. |
HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA) A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül. |
OÁZIS (1682. TEREPTÁRGY) A tudatlan népek meggyőződése, miszerint minden sivatag egyforma, körülbelül csak annyira helytálló, mintha azt mondanánk: minden kő szögletes. Nagyon sokféle sivatag létezik szerte a világon, a kősivatagtól kezdve, a különleges, kékes árnyalatban tündöklő, kvarc-sivatagon át, egészen az őrjítő-égető viszketést okozó, vöröspor-sivatagig bezárólag. Ezek mindössze egyvalamiben hasonlítanak egymáshoz: nem található bennük természetes vízforrás. Az oázis sem természetes úton jött létre. Egy titokzatos druida szervezet - akik magukat egyszerűen csak Teremtők-nek titulálják - alkotta meg őket, hosszas rituáléval, és nem kevés áldozat árán, hogy a kitikkadt vándor árnyat és enyhülést leljen a pálmafák lombja alatt. Ha útba ejted, bízhatsz benne, hogy itt itatót, és kutat is találsz majd, ahol magad, és a jószágaid szomját olthatod. |
ÉGIG ÉRŐ PÁLMA (1689. TÁRGY) Ez a pálmafaj nem tekinthető őshonos növénynek Ghalla sivatagjaiban, hiszen ugyanúgy a Teremtők szektájának mesterséges alkotása, akár maga az oázis, ahol megterem. A nevét vékony törzséről, és hihetetlen magasságáról kapta, mivel a harminc méteres példány egyáltalán nem számít ritkaságnak! Sajnos a gyümölcs, ami a pálmán terem, csak komoly mászás jártasság árán szerezhető meg, de megéri a fáradozást. A Földanya Gyümölcsének elnevezett különleges termés elfogyasztása ugyanis szinte teljesen megújítja a szervezeted! [A termés begyűjtéséhez egy mászókaromra, 10 TVP-re és legalább 30-as szintű mászásra lesz szükséged. Sajnos a tyrkiai mászógép túl komplex ahhoz, hogy itt hasznád vehesd. Egy fordulóban ugyanarról a pálmáról maximum egy gyümölcsöt gyűjthetsz. Ha a H paranccsal 1 TVP-ért elfogyasztod, max. életkorod eggyel nő. Ha túl sok ilyen gyümölcsöt fogyasztasz, egy idő után már hatástalan lesz szervezetedre. Nem átadható, nem szaporítható.] |
ISTENÍTÉLET (284. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az istenítélet egy energia alapú varázslat, amely isteni döntést hoz a célpont felett - ez általában az jelenti, hogy elveszíti életpontja 45%-kát, hacsak nem dobja meg a mentődobását. A varázslat elmondása kimeríti használóját, ilyenkor ő is elveszít 50 Ép-t. A varázslat 50 varázspontba kerül, anyagi komponense egy purifikátor háj. Az istenítélet 30, isteni küldetés teljesítéséért kapott regeneráció pontért vásárolható meg, az IM 284 paranccsal. |
Erő: | 59 (77) | Szint: | 48 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 61 (66) | Támadás: | 107 (111) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 59 (68) | Védekezés: | 136 (145) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 36/49 év |
Egészség: | 58 (74) | Életpont: | 1807/2317 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 66 (83) | Varázspont: | 2635/2040 | Pénz: | 112 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 24/0 | Pszi pont: | 194/186 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 37/49 (+9%) | szúrófegyverek: | 33/58 (+19%) |
vágófegyverek: | 34/0 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 38/29 |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 51/60 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 101/18 (+5%) | 3. mászás: | 35/85 |
4. csapdakészítés: | 38/7 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 30/84 | 6. gyógyítás: | 39/67 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 24/92 | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 137/32 (+20%) | 11. taumaturgia: | 109/9 (-792%) | 12. szerencsejáték: | 3/85 |
13. versengés: | 17/22 | 14. harcművészetek: | 41/28 | 15. zene: | 7/12 |
16. szörnyismeret: | 53/59 (+52%) | 17. pszi: | 22/83 (+3%) | 18. zárnyitás: | 7/34 |
19. vadászat: | 10/49 | 20. vitalitás: | 4/78 | 21. bányászat: | 40/8 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 9/76 | 24. csapatmunka: | 2/17 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), sullár (#101) (csak egyszer), Rém (#315), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | méregsemlegesítés (#14) |
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | feltámadás (#168) | varázsenergia (#161) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
3.) Felkészültél a nagy kihívásra? Győzz le egy rubin sárkányt! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 27 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 522 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
112 | arany (#50) | 1 | bunthar bőr (#733) | 7 | fokhagyma (#403) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaja (#2) | 4 | pirkit (#153) | |||
14 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | 26 | sáfránypor (#211) | |||
7 | spiritusz (#170) | 214 | víz (#27) |