Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. febr. 22. 9h:27' EZ A 604. JÁTÉKHETED, 439. FORDULÓD 605. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Úgy döntesz, első Thargodan mágus lesz az első ellenfeled. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [első Thargodan mágus:] A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. [második Thargodan mágus:] Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. [harmadik Thargodan mágus:] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 438 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). [első Thargodan mágus:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. [második Thargodan mágus:] Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. [harmadik Thargodan mágus:] Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét.
{GYD:} Fókuszpengével megvágod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) [első Thargodan mágus:] Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. [második Thargodan mágus:] Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. [harmadik Thargodan mágus:] Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. [első Thargodan mágus:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Úgy döntesz, második Thargodan mágus lesz a következő áldozatod.
{GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan mágus bal oldalát. (5 támadással 596 életpontot sebezve.) [második Thargodan mágus:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. [harmadik Thargodan mágus:] Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Szerencsére nem hatott rád.
Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (3 támadással 354 életpontot sebezve.) [második Thargodan mágus:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. [harmadik Thargodan mágus:] Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! [második Thargodan mágus:] A második Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Újabb ellenfél után nézel, harmadik Thargodan mágus lesz az. Elszámoltad magad, az ellenfél erősebb, mint gondoltad. Futásnak indulsz az ellenkező irányba. {Csatastatisztika; sebzés: 1898, sebződés: 517, gyógyulás: 4, összesen: -513 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
hh 1546 1534 | használod az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {HD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (2 támadással 219 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (3 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 8 madártoll. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 16, gyógyulás: 71, összesen: +55 ÉP}
kf 837 2 | kézbeveszed/felveszed a 837. tárgyat a bal kezedbe |
vv 70 71 72 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
kb 2 40 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot) |
ftv 284 44 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 44. szörnyet |
t 330 1 | támadod a 330. szörnyet |
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 156 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rubin sárkány testét. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (90 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rubin sárkány testét. (8 támadással 816 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Transzformálsz! (+81 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a rubin sárkány testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rubin sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rubin sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany és egy aranytű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 387, gyógyulás: 185, összesen: -202 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a viharóriás testét. (5 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kicsit megvágod a viharóriás testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) A viharóriás meglök egy kicsit. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 76, gyógyulás: 123, összesen: +47 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány testét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány testét. (8 támadással 820 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Transzformálsz! (+82 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1405, sebződés: 179, gyógyulás: 188, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [360,64] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
pki 4000 | kiveszel a bankból 4000 aranyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
v 198 315 49 | elmormolod a 198. varázslatot |
[315,49] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ében sziklatornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Raia angyala. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében hadúr!
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr jobb lábát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében hadúr testét. (4 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod az ében hadúr testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6770 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 48, gyógyulás: 97, összesen: +49 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón farkát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével súrolod a márvány drakón testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A márvány drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 67, gyógyulás: 96, összesen: +29 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 188 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Sötétség Hercege testét. (4 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 8400 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 991, sebződés: 127, gyógyulás: 105, összesen: -22 ÉP}
m 6 7 1 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északkeletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Notermanthi jobb oldalát. (3 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével megcsapod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3780 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 18, gyógyulás: 81, összesen: +63 ÉP}
Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos izmos testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {FM:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan zsoldos jobb lábát. (5 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével megkarcolod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 0, gyógyulás: 123, összesen: +123 ÉP}
Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos izmos testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! {FM:} Nitmák pengével felnyitod a Thargodan zsoldos bal lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Thargodan zsoldos karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 7, gyógyulás: 124, összesen: +117 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 182 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Rém testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Rém sötét esszenciáját. (5 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével súrolod a Rém bal oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A Rém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12600 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1097, sebződés: 34, gyógyulás: 127, összesen: +93 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 188 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 772 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-96 életpont.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a drótszőrű mópat testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 62 életpontot sebeztél. Agyarával a drótszőrű mópat kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a drótszőrű mópat testét. (3 támadással 373 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-46 életpont.) Nitmák pengével megkarcolod a drótszőrű mópat bal első lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat megtaszít agyarával. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A drótszőrű mópat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 16800 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1991, sebződés: 442, gyógyulás: 2, összesen: -440 ÉP}
(Továbbmész...) [313,48] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy viharóriás barlangot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy ganüid masszakaptár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy rubin sárkány! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. 105 életpontot vesztettél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rubin sárkány testét. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (97 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rubin sárkány testét. (6 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a rubin sárkány testét. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A rubin sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel súrolod a rubin sárkány testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a rubin sárkány bal első lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 63 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a rubin sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], 3 vasérc, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 22 arany, egy gyöngymangó, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1503, sebződés: 605, gyógyulás: 210, összesen: -395 ÉP}
(Továbbmész...) [314,47] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Friedurgonoma. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 86 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Üdvözlésképpen egy jégvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 90 életpontot vesztettél. (-30 védekezés). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 79 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Friedurgonoma bal vállát. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (121 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Friedurgonoma jobb szárnyát. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). {FM:} Nitmák pengével végigvagdosod a Friedurgonoma bal oldalát. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. A Friedurgonoma fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A Friedurgonoma farkával megérint. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütöd a Friedurgonoma óriási karmát. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a Friedurgonoma pikkelyes testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. A Friedurgonoma fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A Friedurgonoma farkával megérint. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A Friedurgonoma többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A Friedurgonoma most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 34 arany, 8 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 jégrúna-tekercs. 19372 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1668, sebződés: 856, gyógyulás: 232, összesen: -624 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás villámló testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a viharóriás testét. (5 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a viharóriás testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 95, gyógyulás: 114, összesen: +19 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled armageddon varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rubin sárkány nyakát. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (84 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rubin sárkány gigászi testét. (6 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). {HD:} Nitmák pengével megvagdalod a rubin sárkány testét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A rubin sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a rubin sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel épp hogy eltalálod a rubin sárkány óriási karmát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a rubin sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rubin sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 23 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. 17209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1478, sebződés: 585, gyógyulás: 209, összesen: -376 ÉP}
(Továbbmész...) [312,45] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy!
(Továbbmész...) [311,44] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 9 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy sárkánybarlang van. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Északra egy ében sziklatorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 8 5 | mozogsz északra, délnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 35 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ében hadúr páncélozott testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {HD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az ében hadúr testét. (4 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod az ében hadúr testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6770 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 54, gyógyulás: 100, összesen: +46 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón nyakát. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a smaragd drakón testét. (5 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 54, gyógyulás: 96, összesen: +42 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg tigristestét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru herceg tigristestét. (3 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a taalru herceg jobb vállát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken, 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy gyöngymangó. 7560 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 32, gyógyulás: 82, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [310,44] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón jobb első lábát. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a smaragd drakón testét. (4 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a smaragd drakón testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 55, gyógyulás: 76, összesen: +21 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében sárkány jobb hátsó lábát. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (101 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében sárkány fejét. (7 támadással 720 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod az ében sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1353, sebződés: 350, gyógyulás: 182, összesen: -168 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
im | imádkozol |
be 493 | bemész a 493. épületbe |
vv 161 73 73 | elmormolod a 161. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
kf 511 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
DIMENZIÓRÉS (1773. TEREPTÁRGY) Ez a különös, mágikus anomália egy racionális gondolkodású lény számára, mint amilyen te is vagy, egyszerű szavakkal elég nehezen írható le, de megpróbálom: ez a jelenség nem más, mint mikor, és ahol a tér kifordul az időből. Az önmagából hurkot vető semmi villog előtted. Nagyjából kétembernyi magasságú, és ugyanilyen széles, nagyjából gömb alakú, de az alakját folyton változtató valami. Egyértelműen fenyegetést jelent, bár nehéz meghatározni, mifélét. Kicsit hasonlít a dimenziókapuhoz, de annak stabilitását örökérvényű mágikus törvények garantálják, míg ezt a rést mágikus viharok, talán maga a Káosz szülte, így egyszerűen kontrollálhatatlan. Minden értelmes lénynek, legyen az ghallai kalandozó, ryuku szamuráj, vagy Thargodan szörnyeteg, kutya kötelessége megakadályozni, hogy ezen a résen keresztül valami borzalom jusson a Sötét Világra. Talán olyasmi jön át, ami képes elszaporodni, és akkor már senki nem lesz többé, aki elpusztítsa. Ha a dimenziórés mezején táborozol, magad is Őrzővé válsz, és a táborozásod ideje alatt megpróbálod majd útját állni a túloldalról átlépő ismeretlen entitásoknak. Sok sikert hősies küzdelmedhez, kalandozó! |
HALADÓ TANÍTVÁNY A kolostorokban élő szerzetesek szigorú napirend, és kőbe vésett szabályok szerint élnek. A mesterek minden tanítványra pontosan ugyanannyi időt szánnak, vallásra, fajra, nemre, és hovatartozásra való tekintet nélkül. Tanítvány és tanítvány között, bizony nincs különbség! Ha azonban kiérdemled a "haladó tanítvány" titulust, a státuszod menten megváltozik. Mostantól a Túlélők Földje kolostorainak bármelyik mestere sokkal több figyelmet hajlandó rád fordítani, komolyan veszi a kérdéseidet, és akár még odáig is eljuthatsz, hogy talán meghallgatja a javaslataid! [Eztán, a BE <kolostor> parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, amiben meghatározhatod, hogy egymás után hányszor kívánod ismételni a BE parancsot. Ez nem vonatkozik a rejtett kolostorra, csupáán azokra az épületekre, ahol harcművészet szakértelmed fejlesztheted.] |
Erő: | 60 (76) | Szint: | 48 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 61 (67) | Támadás: | 112 (116) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 59 (69) | Védekezés: | 148 (157) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 36/48 év |
Egészség: | 58 (75) | Életpont: | 1731/1401 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 66 (78) | Varázspont: | 2706/2171 | Pénz: | 5205 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 24/10 | Pszi pont: | 194/185 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 37/56 (+2%) | szúrófegyverek: | 33/59 |
vágófegyverek: | 34/60 (+17%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 38/46 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 51/92 | 2. nyomkövetés: | 101/87 (+21%) | 3. mászás: | 36/31 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 38/31 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 30/84 | 6. gyógyítás: | 39/67 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 25/11 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 141/89 (+28%) | 11. taumaturgia: | 117/49 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 3/85 |
13. versengés: | 17/46 | 14. harcművészetek: | 41/28 | 15. zene: | 7/12 |
16. szörnyismeret: | 52/18 | 17. pszi: | *22/100 (+8%) | 18. zárnyitás: | 7/34 |
19. vadászat: | 8/49 | 20. vitalitás: | 4/78 | 21. bányászat: | 40/47 (+24%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 9/76 | 24. csapatmunka: | 2/86 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | feltámadás (#168) |
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
istenítélet (#284) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 27 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 452 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
11 | spiritusz (#170) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4514 | arany (#50) | 1 | angyalok kesztyűje (#609) | 2 | aranytű (#272) | |||
10 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 30 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | jégkristály (#593) | |||
1 | jégrúna-tekercs (#1575) | 30 | kaja (#2) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 32 | sárkánypikkely (#292) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | törpe őskő (#633) | 13 | ugh méreg (#166) | 4 | vasérc (#152) |