Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 18. 15h:04' EZ A 1085. JÁTÉKHETED, 439. FORDULÓD 1086. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1200 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3414 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: kf 1373 560 0 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 560. tárggyal |
* 2. KP: vv 28 127 161 | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 161. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 26 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: vv 182 165 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: kb 211 5 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (5 darabot) |
* 6. KP: tps 10 0 0 | TVP spórolása: 10 pontért |
* 7. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 8. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
* 9. KP: vv 377 178 220 | elmormolod a 377. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 10. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 169 999 33 | elmormolod a 169. varázslatot |
le 865 | leveszed/lerakod a 865. tárgyat |
kf 823 | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat |
hu 873 | hulladék: 873 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
vv 147 209 | elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
ef 8 521 | energia fejlesztése 8 |
h 1387 143 61 | használod az 1387. tárgyat |
232 | 233 | 234 | |
9 | |
|
|
10 | |
|
|
11 | |
|
|
[143,61] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat.
ve 189 10 | megveszed a 189. tárgyat 10 |
ve 190 10 | megveszed a 190. tárgyat 10 |
ve 1418 4 | megveszed az 1418. tárgyat 4 |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szárnyaló halál testét. (7 támadással 339 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Elszántan a másikra rohansz. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a szárnyaló halál testét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a szárnyaló halál rugyanos testét. (8 támadással 477 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. A szárnyaló halál feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a szárnyaló halál a farkával, de elhibázta! Nitmák pengével megvagdalod a szárnyaló halál bőrszárnyát. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a szárnyaló halál fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A szárnyaló halál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szárnyaló halál farkával melletted a levegőbe suhint. A szárnyaló halál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 291 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1884, sebződés: 64, gyógyulás: 12, összesen: -52 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Borzalmas rosszullét fog el. (181 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a testzabáló farkát. (8 támadással 952 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a testzabáló farkát. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 133 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-19 támadás). A testzabáló állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a testzabáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 346 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1559, sebződés: 314, gyógyulás: 268, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [234,12] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gothag döglidérc. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Meglengetve a nitmák pengét ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a gothag döglidérc testét. (8 támadással 483 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 13 593 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1849, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [234,13] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy márványtornyot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!
Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 2, gyógyulás: 36, összesen: +34 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 4 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Nitmák pengével végigmetszed a sötét főgnóm testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 108 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 809 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 11, gyógyulás: 34, összesen: +23 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Megmarkolva a nitmák pengét ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével alaposan megvágod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 6, gyógyulás: 32, összesen: +26 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra ugrasz. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb jobb első lábát. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb testét. (8 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Karmaival a chaktra vadászeb megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a chaktra vadászeb nyakát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 125 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. Karmaival a chaktra vadászeb megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1880, sebződés: 0, gyógyulás: 248, összesen: +248 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mennydörgő titán jobb lábát. (7 támadással 436 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a mennydörgő titán talpát. (8 támadással 1199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+240 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a mennydörgő titán testét. (8 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A mennydörgő titán inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a mennydörgő titán talpát. (3 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 114 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a mennydörgő titán talpát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mennydörgő titán inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A mennydörgő titán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 949 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3364, sebződés: 39, gyógyulás: 341, összesen: +302 ÉP}
(Továbbmész...) [235,11] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kreommat-liliomot. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy veszett gorilla közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a veszett gorilla bal lábát. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a veszett gorilla testét. (8 támadással 952 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a veszett gorilla testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a veszett gorilla, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A veszett gorilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 252 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1853, sebződés: 137, gyógyulás: 51, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [235,10] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy testzabáló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Nem találtad el. A szörny mérgező gázt lehel! A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (175 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a testzabáló fejét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a testzabáló jobb karját. (8 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 125 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-19 támadás). A testzabáló megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a testzabáló bal oldalát. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a testzabáló bal vállát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 142 életpontot vesztettél. A testzabáló állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A testzabáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 346 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1601, sebződés: 442, gyógyulás: 305, összesen: -137 ÉP}
m 6 7 4 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra ugrasz. Nitmák pengével végigvagdosod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (8 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A chaktra vadászeb karmai majdnem eltalálnak! A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Nitmák pengével épp hogy megvágod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A chaktra vadászeb karma a fejed mellett suhan el! A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a chaktra vadászeb száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1703, sebződés: 0, gyógyulás: 222, összesen: +222 ÉP}
(Továbbmész...) [233,9] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nothar cserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy tükörtornyot. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy krathan csontváz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz jobb oldalát. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz fejét. (8 támadással 902 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a krathan csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 123 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1883, sebződés: 91, gyógyulás: 37, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [233,10] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy homogén artikula. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a homogén artikula testét. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a homogén artikula fejét. (8 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A homogén artikula csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A homogén artikula nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a homogén artikula bamba madárfejét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 130 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted a homogén artikula bamba madárfejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A homogén artikula csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A homogén artikula nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 13 227 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1810, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
f 717 619 | kísérletezel a 717. tárggyal a 619. tárggyal |
kt 718 | elkészíted a 718. tárgyat |
be 106 | bemész a 106. titkos labirintusba |
lm 32 25 | mozogsz 32 25 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg szőrös púpját. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a púpos zsokarg testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1111, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drag'kór sámánúr bal lábát. (7 támadással 325 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Elszántan a másikra ugrasz. Nitmák pengével megvagdalod a drag'kór sámánúr testét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával többször eltalálod a drag'kór sámánúr testét. (8 támadással 476 életpontot sebezve.) A drag'kór sámánúr feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Nitmák pengével végigvagdosod a drag'kór sámánúr jobb karját. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a drag'kór sámánúr testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A drag'kór sámánúr gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 017 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1983, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
lm 12 27 27 | mozogsz 12 27 27 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 341 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb bal első lábát. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (8 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. A chaktra vadászeb karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Nitmák pengével megkarcolod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Din cséphadarójával súrolod a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A chaktra vadászeb éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1704, sebződés: 190, gyógyulás: 87, összesen: -103 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór féregűző jobb oldalát. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a drag'kór féregűző fejét. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a drag'kór féregűző bal lábát. (8 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A drag'kór féregűző feléd döf, de csak ijesztésképp. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a drag'kór féregűző bal oldalát. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a drag'kór féregűző testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A drag'kór féregűző feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 047 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1956, sebződés: 0, gyógyulás: 179, összesen: +179 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór kolosszus testét. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a drag'kór kolosszus jobb lábát. (8 támadással 942 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a drag'kór kolosszus bal lábát. (7 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 112 életpontot sebeztél. A drag'kór kolosszus gyenge döfése nem tudott megsebezni. A drag'kór kolosszus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 705 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2147, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drag'kór sámánúr bal vállát. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét a másikra ugrasz. Nitmák pengével végigvagdosod a drag'kór sámánúr testét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a drag'kór sámánúr jobb lábát. (8 támadással 494 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A drag'kór sámánúr feléd döf, de csak ijesztésképp. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Nitmák pengével végigvagdosod a drag'kór sámánúr bal oldalát. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A drag'kór sámánúr feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 28 életpontot vesztettél. A drag'kór sámánúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 017 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1976, sebződés: 102, gyógyulás: 12, összesen: -90 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszönt csatapartnered. 300 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Dreighatran délceg alakját. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Dreighatran jobb lábát. (8 támadással 935 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a Dreighatran nyakát. (8 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). A Dreighatran gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 53 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ent pásztorbottal néhányszor épp csak megérinted a Dreighatran délceg alakját. (2 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 122 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod a Dreighatran testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 645 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2681, sebződés: 405, gyógyulás: 368, összesen: -37 ÉP}
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 227 51 | elmormolod a 198. varázslatot |
232 | 233 | 234 | 235 | 236 | |
8 | |
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
[227,51] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
* 1. BP: kf 453 821 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: bb 211 999 0 | beraksz a bankba a 211. tárgyat (999 darabot) |
* 4. BP: vpf 15 0 0 | VP elővétele: 15 |
* 5. BP: szk 287 274 767 | keresed a 287. szörnyet a 274. szörnyet a 767. szörnyet |
* 6. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 7. BP: kb 211 1 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz bal karját. (7 támadással 320 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a krathan csontváz testét. (8 támadással 909 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a krathan csontváz testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A krathan csontváz fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. A krathan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 123 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 143, gyógyulás: 89, összesen: -54 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 106 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (8 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmaival a chaktra vadászeb megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A chaktra vadászeb állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a chaktra vadászeb nyakát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A chaktra vadászeb karmai majdnem eltalálnak! A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1753, sebződés: 0, gyógyulás: 83, összesen: +83 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 11 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
LÉLEKKULCS (718. TÁRGY) A Sötét Föld legősibb, leghatalmasabb citadelláiban találkozni fogsz olyan ajtókkal, amelyeken csak mágikus rítussal létrehozott kulccsal juthatsz át. A lélekkulcs megalkotása nem egyszerű dolog - a Kij mintán kívül egy lélekesszenciára is szükséged van! Szerencsére azért varázstárgy készítés nem kell hozzá, elég egy KT 718 parancs, 10 TVP-ért. |
DREIGHATRAN (523. SZÖRNY) Amikor a föld alatt élő drag'kórok vezért választottak maguknak sok ezer évvel ezelőtt, nem is sejtették, hogy az ilyen hosszú ideig fog uralkodni fölöttük. Dreighatran a törzs sámánurainak mesterkedései folytán egy évet sem öregedett, mióta hatalomra került, viszont a fejlődésben nem állt meg: így jelenleg egy sokezer éves ember összes tapasztalatával rendelkezik. Miközben viadalokon bizonyította harcedzettségét, meglepő varázslatokat is tanult tanítóitól. Hogy mi halhatatlanságának a titka, minden bizonnyal örökre a drag'kórok titka marad. |
DRAG'KÓR VÉRT (872. TÁRGY) A drag'kórok páncélöltözékének kulcsfontosságú darabja. Anyaga különös, fekete és titanitkeménységű, érintése borzongató érzéseket kelt lelkedben. Viselése 25-tel növeli a védettségedet, 250-nel pedig a max. ÉP-det. Ehhez képest csupán csekélység, hogy a szerencsédet 3-mal csökkenti. A drag'kór vértet nem adhatod át másik kalandozónak. |
DRAG'KÓR VARÁZSKÖNYV (869. TÁRGY) Izgatottan bontogatod a keményfedeles, arany szegecses könyvborítót, hogy mielőbb felfedhesd a drag'kórok idegen kultúrájának egy szeletjét. Alig tudod palástolni csalódottságodat, amikor rájössz, a varázskönyv lapjai üresek. Vagy csak egy halandó szemével olvashatatlanok, és valamilyen segédeszköz kell a betűk megjelenítéséhez? Biztos vagy benne, hogy a kezedben tartott csecsebecse sokkal több titkot és tudást rejt magában, mint ami az első pillantásra látszik: amíg nálad van (nem kell hozzá KF-elni), eggyel több nyakláncot viselhetsz. Nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 80 (104) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 72 (80) | Támadás: | 80 (85) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 71 (79) | Védekezés: | 135 (145) | Menekülés: | 28 % | Életkor: | 27/33 év |
Egészség: | 71 (90) | Életpont: | 1202/1813 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (96) | Varázspont: | 2725/2060 | Pénz: | 26236 arany | Kép. pont: | 92 |
Tudatpont: | 37/0 | Pszi pont: | 296/332 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 | ökölvívás: | 7/82 | szúrófegyverek: | 11/56 |
vágófegyverek: | 29/14 (+14%) | ütőfegyverek: | 48/88 (+2%) | lőfegyverek: | 21/22 |
dobófegyverek: | 38/64 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: nitmák penge (#837) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
227,51 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2007. évben 5. hónapban. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 91, 92, 86, 89, 82, 83, 84, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 398 359 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/49 | 2. nyomkövetés: | 109/57 (+20%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 24/61 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 30/39 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 18/15 (-776%) |
7. gyógyítás: | 62/10 | 8. titkosírás: | 7/10 | 9. felderítés: | 31/33 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 14/26 | 11. teológia: | 191/33 (+156%) | 12. taumaturgia: | 98/37 (+36%) |
13. szerencsejáték: | 3/39 | 14. versengés: | 22/49 | 15. harcművészetek: | 4/68 |
16. zene: | 21/5 | 17. szörnyismeret: | 54/72 | 18. pszi: | 29/63 (+4%) |
19. zárnyitás: | 20/16 (+26%) | 20. vadászat: | 7/79 | 21. vitalitás: | 4/73 |
22. bányászat: | 34/36 (+3%) | 23. testépítés: | 88/92 (+52%) | 24. úszás: | 10/45 |
25. főzés: | 16/91 (+11%) | 26. csapatmunka: | 6/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 248 | |||
4. max. életpont: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 71% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), ében hadúr (#294), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), Eruol (#378) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), ősquwarg (#300) (csak egyszer), quwarg tűzköpő (#678) (csak egyszer), vadász quwarg (#241) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), triklem drakolder (#275), pszi elementál lord (#272), magnetikus praglonc (#200), rothadó lián (#427), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), elmeszonda (#487), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 14 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,11,3) | csupasz izom (#28) |
erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) |
papi aura (#377) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | vámpirizáció (#1) (997,0) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) (980,33) |
mágikus ütés (#147) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
háló (#186), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | smaragdgólem (#417) | |
puha ütés (#60) | >> | magger (#747) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | istenítélet (#284) | >> | ősi szellem (#422) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan berzerker (#377) | méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
méregfelhő II (#193) | >> | purifikátor császár (#393) | istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar remete (#465) | istenítélet (#284) | >> | hájas okerón (#462) | |
istenítélet (#284) | >> | leviathán lárva (#476) | istenítélet (#284) | >> | Harmarghal (#525) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | sötét kaszás (#591) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vadkos (#461) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | verg elmeszaggató (#430) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Ébenuszonyú Tekla (#497) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +9 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 1) |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 216 (limit: 2233), pontszámod: 2 430. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 72 TU. szükséges még: 38 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2068 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amul kulcs (#565) | 20 | drag'kór bökő (#873) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kij formázó minta (#717) | 1 | lélekesszencia (#619) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
19 | ugh méreg (#166) | 21 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
799 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | artikula bélhólyag (#927) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | daleb.kristálykulcs (#980) | |||
1 | drag'kór var.könyv (#869) | 1 | drag'kór vért (#872) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | halgar kulcs (#877) | 18 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
4 | ryuku rövidkard (#1418) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | tüske (#22) | |||
10 | vas dobónyíl (#189) |
226 | 227 | 228 | |
50 | |
|
|
51 | |
|
|
52 | |
|
|