Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 30. 9h:05' EZ A 48. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD 49. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4749 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 4 1 | növeled a 4. tulajdonságodat |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a surranó kígyó testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [49,-7] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Továbbmész...) [48,-8] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy húsevő magszim. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a húsevő magszim testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a húsevő magszim testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a húsevő magszim jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi az acéldarázs jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval eltalálod az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd az acéldarázs torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [45,-9] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén nyakát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-9] Még mindig füves síkságon vagy.
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [42,-9] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Találsz egy sörsátrat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tisztelt Leah hívő! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) "
be 539 | bemész az 539. épületbe |
ea 51 1 | eladod az 51. tárgyat 1 |
ea 57 1 | eladod az 57. tárgyat 1 |
ea 64 3 | eladod a 64. tárgyat 3 |
ea 131 7 | eladod a 131. tárgyat 7 |
ea 26 3 | eladod a 26. tárgyat 3 |
ea 47 1 | eladod a 47. tárgyat 1 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a sakál testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval megütöd a sakál bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sakál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sakál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sakál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sakál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 28 | keresed a 28. szörnyet |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
d 18 1 | eldobod a 18. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 16 | gyógyítás 16 pontért |
MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY) Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását! |
ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY) Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni. |
ERŐDÍTMÉNY (488. ÉPÍTMÉNY) Hatalmas fákat vágnak ki, gallyaznak le, és ásnak a földbe egymás mellé. Köveket faragnak le szögletesre, és illesztenek egymáshoz kaputornyot és egyéb épületeket alkotva. Nem vitás, itt egy erődítmény épül! Serény munkások ássák körülötte az árkot, egy sor ló pedig egy hatalmas katapultot vontat a készülő falak mögé. A kész erődítmény, falain többszázadnyi katonával, félelmetes látvány: mindenféle gyülevész inváziós hordát elriaszt, büszkén védelmezi városát és az uralkodó akaratát. Ha te is segíteni akarsz a munkában, használd az ÉP 488 <TVP> parancsot. Érdemes 20-al osztható TVP-t elkölteni, mert a munkának csak 20 TVP-nként van látszatja. Az erődbe csak a helyőrség katonái léphetnek be. Ha esetleg meg akarod támadni az erődöt, 10-es agresszióval adj ki BE 488 parancsot, ez a parancs 20 TVP-be kerül. |
HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY) A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná? |
RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY) A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért. |
Erő: | 16 | Szint: | 10 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 133/96 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 249 arany | Kép. pont: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 10 |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 25 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 2 (+1) | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. vadászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az árnymanóktól (4) bármit |
gyógyítasz 29% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
Összsúly: 45.22 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | 3 | csontszablya (#64) | |||
1 | parittya (#18) | 2 | tüske (#22) | 7 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
40 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | magszim bél (#103) | |||
6 | víz (#27) |