Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. máj. 5. 16h:07' EZ A 44. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD 45. játékheted kezdete: máj. 10. A következő fordulódat legkorábban a 45. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5828 SZÁMLA : XXXX |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a piromenyét testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a piromenyét testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-14] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gyíkember. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a gyíkember bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmaival a gyíkember megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
21 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-13] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy lápi hajlékot. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy szintszívó. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod az umor-pióca gumiszerű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az umor-pióca testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 5 életpontot vesztettél. Az umor-pióca most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-12] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szintszívó volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
be 6 | bemész a 6. titkos labirintusba |
lm 2 3 6 | mozogsz 2 3 6 |
lm 7 5 4 | mozogsz 7 5 4 |
lm 2 1 | mozogsz 2 1 |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [43,-13] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [42,-14] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 20 | keresed a 20. szörnyet |
* 1. BP: h 234 5 0 | használod a 234. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás patkány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd az óriás patkány farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
tf 1 21 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
YAURRI TITKOSÍRÁS VERSENY Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója, tovább küzd az élhető Yaurr birodalomért. Az elszaporodó szörnyek, a gyakori támadások akár más létsíkokról, mind-mind veszélyezteti a yaurri polgárok békés életét. Ráadásul szörnyek már a phua-kúpokba is betörtek. Éppen ezért Őfensége újabb szörnyvadászatot hirdet, csak ezúttal a phua-kúpok a szörnyirtás fő célpontjai. (Nem csak a királyság határain belül!) Az sem baj, ha a kúpok masszának nevezett förmedvényeit ritkítják a kalandozók, hátha egy-két kúpban kimerül az erőforrása annak, ami generálja őket. Ha ez megtörténne, akkor nem kellene több masszainváziótól tartani. A kalandozók és szörnyvadászok eredményeit számon tartják majd a gnóm kutatóállomások tudósai, így nincs szükség arra, hogy a királyi hivatalokban töltsék az értékes időt eredményeik lejelentésével. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket. (Játéktechnikai információk: - A phua kúpokba (normál, nagyobb és óriás) a program +3 szörnyet generál a karakter max. koordinátájának megfelelő területről. - A halálkúpokban +1 szörnyet generál a program ugyanígy. - Ezeken a helyeken a megölt szörnyeket (massza, Rabu thin főbiztos, fürkészek) beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az eseményszörnyek erősödésének megfelelően. - Minden phua- és halálkúpban jövő "normál" szörny 50%-kal több TP-t ér. - A síkokon is megjelentek az óriás phua-kúpok. Itt a masszákat új algoritmussal generáljuk, ami kb. az adott síkon található szörnyekkel egyező erősségű masszát generál, de a masszát a bemenő karakter szintje határozza meg, azaz egy Pozitív síkos karakter a Föld síkon erősebb masszákat fog kapni, mint egy Föld síkos karakter. - A síkokon az óriás phua-kúpokban a síknak megfelelő kincseket lehet találni. - 600 megölt szörny után nem jönnek plusz szörnyek a kúpokban, és nem jár a +50% TP sem. - Az esemény alatt lehetőség lesz fix 30 TVP-ért és feltételes parancsból phua-kúpba menni. |
PIRKIT (153. TÁRGY) A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni. |
SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY) A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.] |
UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY) A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is... |
Erő: | 18 | Szint: | 10 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/64 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 161/161 | Jellem: | jó (47) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 27/1 | Pénz: | 9 arany | Kép. pont: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 | vágófegyverek: | 9 (+1) | ütőfegyverek: | 8 |
dobófegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
42,31 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 729 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 (+1) | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 8 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 11 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. zene: | 2 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. vadászat: | 1 |
13. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
félelem-járó (#56) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
vízionár (#66), csontlepke (#746), púpos burástya (#92), manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
éber kakukk (#3) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod. városháza (Shaddar) (539): 6. labirintus (46,33). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) |
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 3 | csontszablya (#64) | 1 | csorba csatabárd (#1108) | |||
1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | mandibulakasza (#127) | |
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 2 | obszidián függő (#195) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | ||
19 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 9 csepp tinta (#101), fér még: 1] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24] | ||||||
2 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2] | |||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
17 | drótszőr (#37) | 1 | grákóbőr (#41) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
27 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
6 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 7 | rézdarab (#70) | |||
6 | sallank karom (#128) | 7 | smirglilevél (#29) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | vízionár szem (#102) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 47.82 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | |
-17 | |
|
|
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|