Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. márc. 16. 9h:41' EZ A 607. JÁTÉKHETED, 443. FORDULÓD 608. játékheted kezdete: márc. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
kf 1322 560 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 560. tárggyal |
vv 209 71 72 | elmormolod a 209. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
vv 127 168 70 | elmormolod a 127. varázslatot a 168. varázslatot a 70. varázslatot |
vv 90 59 385 | elmormolod a 90. varázslatot az 59. varázslatot a 385. varázslatot |
vv 161 227 | elmormolod a 161. varázslatot a 227. varázslatot |
tno 1 3 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 3 2 | növeled a 3. tulajdonságodat |
ftv 266 43 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 43. szörnyet |
kb 2 35 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (35 darabot) |
hh 1253 1546 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {FM:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő fejét. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {FM:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 219 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével kilukasztod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
kt 190 15 | elkészíted a 190. tárgyat (15 darabot) |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 18 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Blounther apó jobb oldalát. (3 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével végigvágod a Blounther apó bal lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 3094 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 32, gyógyulás: 84, összesen: +52 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {FM:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 229 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az őrült varázsló testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
ff 1520 641 28 | felt. fegyverváltás: 1520 641 28 |
im 0 2 | imádkozol |
m 3 3 8 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {FM:} Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {HD:} Nitmák pengével alaposan megvágod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (19 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 12 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A 12 őrjáratozó katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 8400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 997, sebződés: 40, gyógyulás: 155, összesen: +115 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[295,31] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy tengeri parduan nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tengeri parduan redős testét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (80 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tengeri parduan redős testét. (8 támadással 858 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (75 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a tengeri parduan testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tengeri parduan világoszöld farkát. (8 támadással 881 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a tengeri parduan fejét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) A tengeri parduan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14670 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2798, sebződés: 698, gyógyulás: 429, összesen: -269 ÉP}
(Továbbmész...) [295,30] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy káoszdémon. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 632 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a káoszdémon porszerű végtagjait. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (254 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 13 jégkristály, sullár hólyag, 2 borkonyó bibe, vérvörös rózsa, 2 nyílvessző. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszdémon testét. (8 támadással 857 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a káoszdémon porszerű végtagjait. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 157 életpontot vesztettél. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 161 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszdémon testét. (6 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a káoszdémon testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 153 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 151 életpontot vesztettél.
Véres nyál csordul ki a káoszdémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20488 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3096, sebződés: 876, gyógyulás: 374, összesen: -502 ÉP}
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 174 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly jobb lábát. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (93 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly szürke hátát. (8 támadással 864 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a vérszomjas karvaly testét. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 63 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 78 életpontot vesztettél. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly bal lábát. (6 támadással 678 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 77 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 14668 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2691, sebződés: 1012, gyógyulás: 6, összesen: -1006 ÉP}
(Továbbmész...) [294,28] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Találsz egy ősi rúnatornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Emella a Bombázó lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy elemi pulzátor!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor bal lábát. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor egyik csápját. (6 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 7838 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1442, sebződés: 170, gyógyulás: 156, összesen: -14 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan házőrző testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan házőrző egyik csápját. (8 támadással 857 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a tleikan házőrző fejét. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a tleikan házőrző egyik csápját. (5 támadással 538 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a tleikan házőrző nyakát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző feléd harap, de sikertelenül. A tleikan házőrző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10776 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2313, sebződés: 498, gyógyulás: 345, összesen: -153 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 459 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr bal karját. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan hadúr jobb lábát. (6 támadással 643 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a tleikan hadúr bal lábát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Jobbra-balra szökkenve osztja a tleikan hadúr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11746 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1727, sebződés: 202, gyógyulás: 4, összesen: -198 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 451 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a kísértetvándor testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor testét. (7 támadással 776 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kísértetvándor ködös testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 44 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a kísértetvándor jobb első lábát. (5 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a kísértetvándor testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 24 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15761 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2453, sebződés: 399, gyógyulás: 329, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [294,27] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 174 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló testét. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az eszement trappoló nyakát. (8 támadással 854 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az eszement trappoló jobb karját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 108 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az eszement trappoló testét. (7 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 310 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 115 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 szürke briliáns. 14010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2372, sebződés: 770, gyógyulás: 348, összesen: -422 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 170 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szellemdarázs fejét. (8 támadással 872 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7917 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1583, sebződés: 225, gyógyulás: 196, összesen: -29 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 181 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 769 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (77 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével megvagdalod a kreiton bűvölő testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). A kreiton bűvölő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ezüstlevél (ld. enc.). 10345 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1668, sebződés: 55, gyógyulás: 203, összesen: +148 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 187 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az eszement trappoló bordás testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (11 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az eszement trappoló bal lábát. (6 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével megkarcolod az eszement trappoló bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 104 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az eszement trappoló testét. (8 támadással 874 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az eszement trappoló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 113 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szürke briliáns. 13153 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2316, sebződés: 837, gyógyulás: 325, összesen: -512 ÉP}
(Továbbmész...) [293,25] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Chardonnay előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérszomjas karvaly közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 182 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (91 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly nyakát. (6 támadással 672 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 47 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 77 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas karvaly bal oldalát. (8 támadással 863 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 76 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 14584 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2745, sebződés: 1041, gyógyulás: 6, összesen: -1035 ÉP}
(Továbbmész...) [293,24] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Észreveszel egy gránátkaktuszt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tengeri parduan közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tengeri parduan nyakát. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Nincs időd félrehajolni. (150 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: aranyló ugarhéj, 2 uzbány csőr, sziklozug comb. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan bal oldalát. (8 támadással 856 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tengeri parduan jobb oldalát. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tengeri parduan redős testét. (8 támadással 876 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a tengeri parduan fejét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14726 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2870, sebződés: 722, gyógyulás: 430, összesen: -292 ÉP}
ftv 353 985 | felt. tám/véd. varázslat a 353. varázslatot a 985. kalandozót |
v 198 185 121 | elmormolod a 198. varázslatot |
[185,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot".
szk 565 | keresed az 565. szörnyet |
ef 2 507 | energia fejlesztése 2 |
tk 41 2481 | többszemélyes kaland 41 2481 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
MÁGIKUS GYERTYA (1600. TÁRGY) A nagyobb hatalmú, bonyolultabb pentagrammák, idézőkörök, és egyéb mágikus rajzolatok működtetéséhez általában nem elegendő a rúnák megidézése, szükséges azok hatásának időleges stabilizálása is. Nos, erre való ez a gyertya. A hozzávalók: 3 nektoraf faggyú, 1 sáfránypor, 1 álompor, 1 Thargodan esszencia, a varázstárgykészítés varázslat és 50 TVP. Persze a gyertya önmagában, a varázsrúnák ismerete nélkül semmire sem jó, ezért nem kell (és mivel értelmetlenség lenne, ezért nem is fogod) a H paranccsal használni. Ne aggódj, amikor szükséged lesz erre az alkarnyi, vaskos, és nehéz mágia fókuszra, automatikusan elő fogod venni! |
BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY) Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548). |
EZÜSTLEVÉL (759. TÁRGY) A bo'adhunok sosem voltak híresek ékszerésztudásukról, azonban a szakértelmet ötletességgel pótolták. Egy élő levélre olvasztott ezüstöt öntöttek, így készült ez a szép csecsebecse. |
Erő: | 63 (81) | Szint: | 49 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 61 (69) | Támadás: | 116 (120) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 61 (73) | Védekezés: | 153 (162) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 37/46 év |
Egészség: | 58 (77) | Életpont: | 1698/1395 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 66 (82) | Varázspont: | 2763/1202 | Pénz: | 6778 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 24/2 | Pszi pont: | 194/267 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 37/83 (+12%) | szúrófegyverek: | 33/60 (+1%) |
vágófegyverek: | 35/7 (+7%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 38/62 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 51/92 | 2. nyomkövetés: | 103/25 (+23%) | 3. mászás: | 37/2 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 38/55 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 30/84 | 6. gyógyítás: | 39/67 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 24/78 | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 143/28 (-151%) | 11. taumaturgia: | 118/45 (+29%) | 12. szerencsejáték: | 3/85 |
13. versengés: | 17/54 | 14. harcművészetek: | 41/28 | 15. zene: | 7/12 |
16. szörnyismeret: | 52/38 | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 7/34 |
19. vadászat: | 8/49 | 20. vitalitás: | 4/78 | 21. bányászat: | 40/83 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 10/6 (-90%) | 24. csapatmunka: | 3/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 82 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) |
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
papi aura (#377) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs III (#127) | feltámadás (#168) |
agyburok (#90) | hadiszerencse III (#59) | varázsenergia (#161) | villámmágia (#227) |
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 43. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 407 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 10 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
13 | jégkristály (#593) | 3 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
11 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | sziklozug comb (#858) | |||
7 | szögletes kő (#17) | 10 | ugh méreg (#166) | 2 | uzbány csőr (#169) | |||
15 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | ezüstlevél (#759) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 22 | isteni könnycsepp (#260) | 25 | kaja (#2) | |||
15 | madártoll (#112) | 13 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | szürke briliáns (#908) | |||
49 | víz (#27) |