Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. márc. 11. 9h:24' EZ A 621. JÁTÉKHETED, 443. FORDULÓD 622. játékheted kezdete: márc. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 28 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5811 SZÁMLA : XXXX |
Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Chara-din fattya testét. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ököllel csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megkarcolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 3822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1912. tárgyat |
* 2. KP: | makró 1 |
vv 71 224 147 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 147. varázslatot |
vv 12 19 165 | elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
vv 182 57 279 | elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 279. varázslatot |
vv 220 209 188 | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 385 214 53 | elmormolod a 385. varázslatot a 214. varázslatot az 53. varázslatot |
h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1629 1269 1618 | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat |
hh 841 1133 745 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat a 745. tárgyat |
hh 1097 1253 1546 | használod az 1097. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
tf 5 11 0 | fejleszted az 5. tulajdonságodat 11 pontért |
* 3. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 363 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] 3236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 2094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 331 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4857 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
hu 1229 331 | hulladék: 1229 331 |
hu 724 908 584 | hulladék: 724 908 584 |
v 453 272 10 | elmormolod a 453. varázslatot |
v 453 186 5 | elmormolod a 453. varázslatot |
v 453 185 5 | elmormolod a 453. varázslatot |
v 453 152 20 | elmormolod a 453. varázslatot |
v 453 153 20 | elmormolod a 453. varázslatot |
bb 606 135 292 | beraksz a bankba a 606. tárgyat (135 darabot) |
bb 269 40 | beraksz a bankba a 269. tárgyat (40 darabot) |
bb 148 60 | beraksz a bankba a 148. tárgyat (60 darabot) |
bb 1314 1 | beraksz a bankba az 1314. tárgyat (1 darabot) |
vv 67 67 67 | elmormolod a 67. varázslatot a 67. varázslatot a 67. varázslatot |
hh 522 1107 1107 | használod az 522. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
bb 150 248 211 | beraksz a bankba a 150. tárgyat (248 darabot) |
kb 2 25 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (25 darabot) |
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
313 | 314 | 315 | |
47 | |
|
|
48 | |
|
|
49 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
fa 615 4346 1 | feladod a 615. tárgyat a 4346. kalandozónak (1 darabot) |
be 497 8 2 | bemész a 497. épületbe |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal karját. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (67 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
(Továbbmész...) [314,49] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy ganüid mágiafaló ijesztett meg. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (43 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor súrolod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megkarcolod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és 5 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 336 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós jobb karját. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Thargodan légiós testét. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megkarcolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a Thargodan légiós meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1009, sebződés: 41, gyógyulás: 13, összesen: -28 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 349 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus bal lábát. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor súrolod a Thargodan mágus jobb lábát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megérinted a Thargodan mágus fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. 60 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom és 2 sáfránypor. 11069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1002, sebződés: 119, gyógyulás: 4, összesen: -115 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3050 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% tau] Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. 613 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rd'alv lélektipró testét. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A szörny elemi tüzet lehel! Iszonyatos forróság áraszt el. (346 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 kötél, aranyló ugarhéj, 2 csillezsályalevél, 17 pirkit, artikula bélhólyag. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3367, sebződés: 959, gyógyulás: 4, összesen: -955 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 328 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 168 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 670 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a drótszőrű mópat testét. (3 támadással 292 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a drótszőrű mópat ocsmány testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A drótszőrű mópat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 drótszőrt. 22411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1998, sebződés: 249, gyógyulás: 15, összesen: -234 ÉP}
(Továbbmész...) [315,49] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy vg'axtol torzító közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 328 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel néhányszor súrolod a káoszbajnok fejét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel meghorzsolod a káoszbajnok jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a káoszbajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. 8246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 38, gyógyulás: 12, összesen: -26 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 24 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a márvány drakón fejét. (7 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a márvány drakón csontos pofáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 8572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 79, gyógyulás: 206, összesen: +127 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 362 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a Notermanthi báró testét. (7 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi báró kosfejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 67 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy arany és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 15407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1273, sebződés: 116, gyógyulás: 167, összesen: +51 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 317 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a Notermanthi báró testét. (7 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 80 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) A Notermanthi báró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 5 gyöngymangó, 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 15407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1235, sebződés: 120, gyógyulás: 166, összesen: +46 ÉP}
h 1755 1000 | használod az 1755. tárgyat |
v 198 359 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
313 | 314 | 315 | 316 | |
47 | |
|
|
|
48 | |
|
|
|
49 | |
|
|
|
50 | |
|
|
|
[359,27] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön.
kt 580 5 | elkészíted az 580. tárgyat (5 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
f 539 | kísérletezel az 539. tárggyal |
f 539 | kísérletezel az 539. tárggyal |
kt 603 1 | elkészíted a 603. tárgyat (1 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 336 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 129 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (110 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a zafír sárkány bal oldalát. (7 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a zafír sárkány testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 18 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> 7 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 21303 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1412, sebződés: 467, gyógyulás: 292, összesen: -175 ÉP}
(Továbbmész...) [362,28] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Nyugatra nézve látsz egy áldozati oltárt. Jól kivehetőek a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy kr'uagon pusztító közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
(Továbbmész...) [363,29] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy káoszbajnok!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 365 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel párszor megpöccinted a káoszbajnok bal lábát. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (70 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megérinted a káoszbajnok testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a káoszbajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 8246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 27, gyógyulás: 10, összesen: -17 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a márvány drakón csontos pofáját. (7 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a márvány drakón jobb első lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) A márvány drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 8572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 78, gyógyulás: 123, összesen: +45 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 339 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor megpöccinted a taalru herceg póklábát. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (17 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a taalru herceg bal oldalát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP]. 10084 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a taalru herceg testét. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (76 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a taalru herceg jobb oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP]. 10084 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 955, sebződés: 52, gyógyulás: 166, összesen: +114 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [361,30] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit.
(Továbbmész...) [360,30] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 307 | keresed a 307. szörnyet |
* 1. BP: | TVP elővétele: 15 pontért |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1602. tárgyat |
JÉGVIHAR (353. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Harc elején elmondva a jégvihart, ellenfeled körül olyan hideget teremthetsz, hogy könnyedén halálra fagyhat. Ha valamilyen isteni csoda folytán túl is élné ezt a szintenként D10+1 sebzésű varázslatot, a harc további részét akkor is jelentősen kevesebb védelem birtokában kell megvívja. A varázslat a sebzzési maximumát 50-es szinten éri el, 70D10+70 sebzésnél, a védelem csökkenés 75-ös taumaturgiánál maxolódik -35 védelemnél. A jégvihar varázslat anyagi komponense egy jégkristály és egy sárkánypikkely, elmondása pedig 45 varázspontba kerül. |
LÉGELEM-IDÉZÉS (384. VARÁZSLAT) Bizony, ehhez már komoly mágikus hatalom kell... Elementálokat idézni meg az őselemi síkokról! Most felvillant ez a lehetőség előtted is, képessé váltál arra, hogy egy időre szolgálatodba állíts egy elementált. Jelen esetben egy légelementált. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 12 madártollat igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy szinte láthatatlan légelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból áradó friss levegő miatt a méreg alapú varázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon. |
GANÜID MÁGIAFALÓ (7165. SZÖRNY) Ha ezzel az irtóztató ganüid szörnnyel találkozol, egy dolog nagyon fontos: Ne próbálj varázsolni. Egyrészt mert ez szinte hatástalan ellene, másrészt mert mágiával táplálkozik, így aztán csak még erősebb lesz tőle. |
MIHLANIL KESZTYŰ (603. TÁRGY) Egy lávatónál eléggé meleg van ahhoz, hogy ki tudj kovácsolni bármilyen mihlanil tárgyat. A mihlanil kesztyű elkészítéséhez az öt mihlanil rögön kívül szükséged van egy Gór formázó mintára és öt csepp kátrányra, amellyel a kesztyűt kívülről bekened. Bár nem a legkényelmesebb viselet, viszont hattal növeli a védettségedet, ad +10-et a max. életpontodhoz is. Harcművészek a mihlanil kesztyű viselésekor ütésenként D6+1 mágikus sebzést kapnak a normál ütésen felül. A kesztyű elkészítése 40 TVP-be kerül, feltétele legalább 15-ös bányászat, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Megjegyzés: a mihlanillal kapcsolatban létezik még egy legenda, miszerint ha mihlanil tárgyak megfelelő kombinációját viseled, akkor a mihlanil hihetetlen mágikus hatalommal ruház fel, minden alkalommal, amikor elég hatalmas ellenféllel küzdesz, gyógyító energiák szabadulnak fel. Hogy ez igaz-e vagy sem, próbáld ki magad! |
ÁLDOZATI OLTÁR (586. TEREPTÁRGY) Ocsmány szertartások helyei ezek, ahol a Sötét Földre utazó gonosz papok áldozatokat mutatnak be istenüknek. A Sötét Föld egyesek szerint sokkal közelebb van az istenek létsíkjához, mint Ghalla - nem véletlen, hogy sokkal könnyebb innét kapcsolatot teremteni a gonosz istenekkel, mint a lenti világból. Az áldozati oltárok természetesen több ezer éves, ősi mágikus építmények, te nem építhetsz ilyet, és persze oltár eltörlésével sem semmisíthető meg. Ha te magad akarod az oltárt használni, AL <tárgy> paranccsal, 5 TVP árán áldozz fel egy birtokodban levő, szörnyből kinyerhető tárgyat (de tartóban tartandó tárgyak, pl. ragasztó, tinta nem jók!), és reménykedj, hogy istened meghallgat. Megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert is. Minél értékesebb a tárgy, és minél többet áldoztál, annál nagyobb az esély a sikerre. Csakis legalább korlátlan hatalmú főpap rangúak próbálkozzanak! |
Erő: | 61 (79) | Szint: | 50 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 61 (88) | Támadás: | 96 (101) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 61 (81) | Védekezés: | 128 (138) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/64 év |
Egészség: | 63 (91) | Életpont: | 1182/1303 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 61 (98) | Varázspont: | 3475/74 | Pénz: | 1016 arany | Kép. pont: | 58 |
Tudatpont: | 49/49 | Pszi pont: | 383/371 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/0 | ökölvívás: | *27/100 (+16%) | szúrófegyverek: | 48/34 (+7%) |
vágófegyverek: | 10/65 | ütőfegyverek: | 32/80 | lőfegyverek: | 35/85 (+2%) |
dobófegyverek: | 3/70 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (130%) << mandibulakasza (#127) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
360,30 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 142,64 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 1. hónapban. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/36 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 94/48 (+9%) | 3. lopás: | 6/10 |
4. mászás: | 27/93 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 27/32 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 16/49 |
7. gyógyítás: | 86/75 | 8. titkosírás: | 13/53 | 9. felderítés: | 31/0 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 20/33 | 11. teológia: | 100/80 (+24%) | 12. taumaturgia: | 169/90 (+82%) |
13. szerencsejáték: | 8/5 | 14. versengés: | 16/4 | 15. zene: | 7/56 |
16. szörnyismeret: | 30/59 (+25%) | 17. pszi: | 43/7 (+3%) | 18. zárnyitás: | 2/87 |
19. vadászat: | 25/35 | 20. vitalitás: | 3/68 | 21. bányászat: | 35/90 (+7%) |
22. úszás: | 11/48 | 23. főzés: | 23/55 | 24. csapatmunka: | 12/51 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 21 | |||
9. gyors fejlődés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 9999 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
elfogod alpesi tehenet (#91) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 30, max: 50) |
quwarg harcos (#201), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), láncravert quwarg (#744), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), quwarg szellem (#676), Quwargamanga (#963), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), zafír sárkány (#329), trikornis herceg (#261), trikornis (#104), bávatag golombár (#165), manaelementál (#290), triklem drakolder (#275), vércápa sámán (#281), ősdentor (#282), tesh alligátor (#353), rd'alv lélektipró (#413), ml'othag szürcsölő (#415) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +35 vp 16 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,17,3) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | mágikus ütés (#147) |
erőpajzs I (#12) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) |
jégmágia (#279) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
jellemrejtés (#23) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), izomernyesztés (#33), gömbvillám (#176), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szintszívó (#96) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámsújtás (#89) | >> | varkaudar katona (#691) | gömbvillám (#176) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
gömbvillám (#176) | >> | zafír sárkány (#329) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
agykorbács (#97) | >> | pszionikus entitás (#553) | agykorbács (#97) | >> | fertőzött entitás (#7074) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | fertőzött entitás (#7074) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
varázsvédelem (#34) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +18 védettség; +4 támadás;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha már a villám istene vagyok, látni akarom, ahogy a gömbvillámot használod, legalább 15 alkalommal! (teljesítve) |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2355, pontszámod: 36801. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVII. olimpián. |
Részt vettél a keleti quwarg rajzás végső bezárásában. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 22. Legjobb pontszámod: 119. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 224 147, vv 12 19 165, vv 182 57 279, vv 220 209 188, vv 385 214 53, h 1271 1253, hh 1629 1269 1618, hh 841 1133 745, hh 1097 1253 1546, tf 5 11. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1562 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | artikula bélhólyag (#927) | 1 | Aurgir lándzsája (#1314) | |||
1 | gór formázó minta (#444) | 9 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | jégrúna-tekercs (#1575) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
2 | kötél (#92) | 5 | mihlanil (#539) | 61 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | Ovgun nyaklánca (#615) | 17 | pirkit (#153) | |||
2 | pszi kő (#248) | 41 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
13 | sáfránypor (#211) | 110 | sárkánypikkely (#292) | 1 | spiritusz (#170) | |||
4 | szent jogar (#150) | 1 | telerótt rúnalap (#1661) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) | 6 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 21 | víz (#27) | 1 | vörös zyel (#606) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1016 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
12 | drótszőr (#37) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
1 | halcsont (#390) | 3 | jégkristály (#593) | 9 | kaja (#2) | |||
5 | kátrány (#580) | 1 | mihlanil kesztyű (#603) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | toxyl üvegcse (#592) |
358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | |
25 | |
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|