Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. márc. 26. 9h:29' EZ A 608. JÁTÉKHETED, 445. FORDULÓD 609. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tengeri parduan testét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a tengeri parduan testét. (6 támadással 803 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tengeri parduan világoszöld farkát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tengeri parduan farkát. (8 támadással 840 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tengeri parduan testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2574, sebződés: 634, gyógyulás: 427, összesen: -207 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
hh 1253 1546 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. {GYD:} Nitmák pengével megvágod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 2, gyógyulás: 158, összesen: +156 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. {FM:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kilukasztod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 56, gyógyulás: 79, összesen: +23 ÉP}
kf 1322 820 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 820. tárggyal |
kt 190 5 | elkészíted a 190. tárgyat (5 darabot) |
ftv 266 40 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 40. szörnyet |
kb 2 35 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (35 darabot) |
h 341 893 1 | használod a 341. tárgyat |
vv 227 209 71 | elmormolod a 227. varázslatot a 209. varázslatot a 71. varázslatot |
vv 72 90 70 | elmormolod a 72. varázslatot a 90. varázslatot a 70. varázslatot |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 633 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a káoszdémon porszerű végtagjait. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Füstöl és szikrázik még a hajad is! (252 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 aranytű, drótszőr, 13 madártoll, 5 mérg. vas dobónyíl. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszdémon bal oldalát. (8 támadással 868 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Transzformálsz! (+86 varázspont.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a káoszdémon testét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 239 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 282 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszdémon masszaszerű alakját. (6 támadással 646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével súrolod a káoszdémon testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 245 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 257 életpontot vesztettél. A káoszdémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20331 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2845, sebződés: 1275, gyógyulás: 372, összesen: -903 ÉP}
(Továbbmész...) [295,29] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas karvaly. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 633 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly bal oldalát. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (6 támadással 668 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a vérszomjas karvaly bal oldalát. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 44 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 76 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly jobb oldalát. (6 támadással 820 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 72 életpontot sebeztél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 78 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 14746 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2727, sebződés: 905, gyógyulás: 6, összesen: -899 ÉP}
(Továbbmész...) [294,28] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas karvaly. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 633 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! A villámok csak csiklandoznak. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly nyakát. (8 támadással 864 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a vérszomjas karvaly szürke hátát. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 58 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 78 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly jobb lábát. (6 támadással 657 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 77 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 14960 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2780, sebződés: 930, gyógyulás: 6, összesen: -924 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 90 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg jobb vállát. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a púpos zsokarg jobb oldalát. (5 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A púpos zsokarg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 csavart smaragd (ld. enc.) és 1 áldott kő. 6059 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 28, gyógyulás: 233, összesen: +205 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 168 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő nyakát. (6 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megvagdalod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a kreiton bűvölő testét. (3 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a kreiton bűvölő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10713 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1891, sebződés: 0, gyógyulás: 285, összesen: +285 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót nyakát. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan behemót bal első lábát. (8 támadással 700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tleikan behemót testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. A tleikan behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (6 támadással 654 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan behemót jobb vállát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A tleikan behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11491 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2326, sebződés: 517, gyógyulás: 350, összesen: -167 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. {GYD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi hatás! {FM:} Nitmák pengével megvagdalod a purifikátor császár testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. {HD:} Bronz taiderrel többször eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 61 életpontot sebeztél. A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 0, gyógyulás: 163, összesen: +163 ÉP}
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 633 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elfajzott enkala testét. (8 támadással 870 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az elfajzott enkala jobb oldalát. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Az elfajzott enkala mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elfajzott enkala testét. (8 támadással 851 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). {HD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az elfajzott enkala bordás testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, az elfajzott enkala megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az elfajzott enkala megcsapja a fejedet. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Az elfajzott enkala szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16726 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2721, sebződés: 667, gyógyulás: 413, összesen: -254 ÉP}
(Továbbmész...) [293,26] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy pszionikus entitás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 1867 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 120 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Nem találtad el. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre rontasz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor keményen megütöd a pszionikus entitás bal oldalát. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a pszionikus entitás testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 132 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A pszionikus entitás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15900 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2267, sebződés: 252, gyógyulás: 88, összesen: -164 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 157 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor jobb lábát. (6 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). {FM:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor farkát. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Az elemi pulzátor csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütöd az elemi pulzátor jobb oldalát. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az elemi pulzátor bal szárnyát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 7889 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1623, sebződés: 149, gyógyulás: 219, összesen: +70 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan házőrző jobb oldalát. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan házőrző testét. (8 támadással 815 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a tleikan házőrző testét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A tleikan házőrző csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan házőrző jobb oldalát. (8 támadással 837 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A tleikan házőrző csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11247 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2359, sebződés: 609, gyógyulás: 397, összesen: -212 ÉP}
(Továbbmész...) [293,25] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Hmm, csak egy vérszomjas karvaly. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 633 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 634 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 47 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 76 életpontot vesztettél. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (6 támadással 651 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a vérszomjas karvaly szürke hátát. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 73 életpontot sebeztél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 78 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 14650 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2606, sebződés: 894, gyógyulás: 6, összesen: -888 ÉP}
v 198 183 33 | elmormolod a 198. varázslatot |
[183,33] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 762 | bemész a 762. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 418. Kapsz 3 VP-t.]
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [182,35] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével megvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 144 életpontot sebeztél. Agyarával a kultúrmasztodon kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon kissé megtaszít. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 640, sebződés: 14, gyógyulás: 170, összesen: +156 ÉP}
(Továbbmész...) [182,36] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ongóliant. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. {FM:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megcsapod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Az ongóliant egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 27 arany, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 39, gyógyulás: 225, összesen: +186 ÉP}
kt 17 24 | elkészíted a 17. tárgyat (24 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 ezüstshuriken. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Becsapódva, megdöfi az ősdentor jobb karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor testét. (5 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Nitmák pengével végigvágod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az ősdentor karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3570 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 8, gyógyulás: 120, összesen: +112 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. {FM:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {HD:} Nitmák pengével megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 842, sebződés: 19, gyógyulás: 172, összesen: +153 ÉP}
be 193 | bemész a 193. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 3 905 8 | mozogsz 3 905 8 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {HD:} Nitmák pengével megcsapod a csontgólem testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mancsával a csontgólem megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4035 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 20, gyógyulás: 65, összesen: +45 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a csontgólem testét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a csontgólem testét. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {KCC:} Nitmák pengével végigvágod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A csontgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4035 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 17, gyógyulás: 62, összesen: +45 ÉP}
lm 15 900 26 | mozogsz 15 900 26 |
lm 21 39 905 | mozogsz 21 39 905 |
lm 41 41 41 | mozogsz 41 41 41 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
le 1322 | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat |
kf 511 1676 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat az 1676. tárggyal |
szk 287 | keresed a 287. szörnyet |
a 578 3530 11 | átadod az 578. tárgyat a 3530. kalandozónak (11 darabot) |
a 179 3530 2 | átadod a 179. tárgyat a 3530. kalandozónak (2 darabot) |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
CSAVART SMARAGD (754. TÁRGY) Döbbenten bámulod ezt a furcsaságot: egy smaragd kő, amely meg van csavarodva, akár egy nedves ruhadarab. Nem, nem faragott mintát látsz. Ez a követ gyönyörűen megcsiszolták, és utána valami hihetetlen hatalom segítségével egyszerűen megcsavarták. Halvány mágiát érzékelsz belőle. |
TOPÁZ ERÉNYÖV (731. TÁRGY) Még egy erényöv is lehet esztétikus viselet - ha kényelmes nem is - ha képzett ékszerész dolgozik együtt a kováccsal. A vaspántokat ezüstözik, és gyönyörű topázkövekkel rakják ki. A topáz erényöv nadrágként KF-elhető, és eggyel növeli a védettségedet, már ha van képed viselni - a legtöbben inkább elpasszolják a boltosnak. |
Erő: | 63 (80) | Szint: | 49 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 61 (70) | Támadás: | 119 (123) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 61 (72) | Védekezés: | 154 (163) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 37/45 év |
Egészség: | 58 (76) | Életpont: | 1699/1486 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 66 (79) | Varázspont: | 2769/413 | Pénz: | 8678 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 24/4 | Pszi pont: | 194/262 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | *37/100 (+6%) | szúrófegyverek: | 33/64 (+2%) |
vágófegyverek: | 35/24 (+11%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 38/72 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 51/92 | 2. nyomkövetés: | 104/12 (+35%) | 3. mászás: | 37/34 (+16%) |
4. csapdakészítés: | 38/67 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 31/14 (+30%) | 6. gyógyítás: | 39/67 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 24/92 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 146/48 (+246%) | 11. taumaturgia: | 119/3 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 3/85 |
13. versengés: | 17/62 | 14. harcművészetek: | 41/28 | 15. zene: | 7/12 |
16. szörnyismeret: | 52/63 (-175%) | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 7/34 |
19. vadászat: | 8/49 (-200%) | 20. vitalitás: | 4/78 | 21. bányászat: | 40/86 (+3%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 10/16 (+10%) | 24. csapatmunka: | 3/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 108 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) |
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) |
villámmágia (#227) | szürkeáll. aktiv (#71) | agyburok (#90) | éber kakukk (#3) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 43. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 40. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 14 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 397 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | aranytű (#272) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
7 | drótszőr (#37) | 11 | ében toboz (#578) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | grifftojás (#179) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | madártoll (#112) | |||
3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
5 | rézdarab (#70) | 1 | tleikan kesztyű (#893) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
5 | vas dobónyíl (#189) | 41 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
292 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | csavart smaragd (#754) | |||
33 | kaja (#2) | 4 | purifikátor háj (#269) | 1 | sallank karom (#128) | |||
38 | szögletes kő (#17) | 1 | topáz erényöv (#731) | 1 | vasérc (#152) | |||
1 | vörös zselé (#862) |