Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. márc. 29. 15h:09' EZ A 609. JÁTÉKHETED, 446. FORDULÓD 610. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
kf 1563 741 1322 | kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat a 741. tárggyal az 1322. tárgyat |
bb 1664 | beraksz a bankba az 1664. tárgyat |
hh 1133 1253 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő torát. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg királynő testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. {HD:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével végigmetszed a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védelmezte.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
vv 227 209 71 | elmormolod a 227. varázslatot a 209. varázslatot a 71. varázslatot |
vv 72 90 70 | elmormolod a 72. varázslatot a 90. varázslatot a 70. varázslatot |
vv 127 385 222 | elmormolod a 127. varázslatot a 385. varázslatot a 222. varázslatot |
kt 190 5 | elkészíted a 190. tárgyat (5 darabot) |
ek 143 | t. energia kisütése: 143 |
kno 14 1 | képesség-növelés 14 |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
be 193 | bemész a 193. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 15 | mozogsz 15 |
kpcs 3 15 | kapcsoló 3 |
lm 900 26 | mozogsz 900 26 |
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a mutáns patkány testét. (3 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével végigvágod a mutáns patkány jobb vállát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) A mutáns patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mutáns patkány feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mutáns patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1984 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 0, gyógyulás: 146, összesen: +146 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a mutáns patkány foltos szőrét. (3 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Nitmák pengével megcsapod a mutáns patkány farkát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) A mutáns patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mutáns patkány feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1984 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
kpcs 3 26 | kapcsoló 3 |
lm 21 | mozogsz 21 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem fejét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontgólem testét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével megvágod a csontgólem testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4035 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az acélkolosszus fejét. (4 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével megvágod az acélkolosszus bal oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (16 életpontot sebezve.) Elhajolsz az acélkolosszus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az acélkolosszus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4137 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 8, gyógyulás: 104, összesen: +96 ÉP}
kpcs 3 21 | kapcsoló 3 |
lm 39 905 41 | mozogsz 39 905 41 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 170 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az acélkolosszus mellkasát. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával megcsapod az acélkolosszus mellkasát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {HD:} Nitmák pengével felnyitod az acélkolosszus testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az acélkolosszus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6205 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1032, sebződés: 40, gyógyulás: 5, összesen: -35 ÉP}
Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az iszapfaló testét. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Nitmák pengével megcsapod az iszapfaló fejét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Az iszapfaló elhibázza az ütést csápjával. Az iszapfaló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 0, gyógyulás: 121, összesen: +121 ÉP}
lm 41 41 41 | mozogsz 41 41 41 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1676 1658 | kézbeveszed/felveszed az 1676. tárgyat az 1658. tárggyal |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 181 183 33 | elmormolod a 181. varázslatot |
[183,33] Lakott területre érkeztél. Utad pont a rémült takarmány-kereskedő raktára mellett visz el. Valóban iszonyatos bűz árad kifelé, de ez csak rothadó termény. Vagy mégsem? (20. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá.) A toborzóiroda előtt megtorpansz. Itt ajánlották fel, hogy elvisznek a varkaudarok városába. (42. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy nekrofunt.
be 762 | bemész a 762. épületbe |
m 4 1 1 | mozogsz délre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (5 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Nitmák pengével megcsapod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 0, gyógyulás: 127, összesen: +127 ÉP}
(Továbbmész...) [184,36] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel jobb vállát. (2 támadással 214 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével kilukasztod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. {FM:} Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével felnyitod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 0, gyógyulás: 127, összesen: +127 ÉP}
(Továbbmész...) [185,35] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tyrannoszaurusz rex. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (77 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Nitmák pengével felnyitod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 17, gyógyulás: 128, összesen: +111 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével felnyitod a tyrannoszaurusz rex farkát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 21, gyógyulás: 129, összesen: +108 ÉP}
(Továbbmész...) [187,33] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (5 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (23 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a purifikátor császár testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. {FM:} Bronz taiderrel eltalálod a purifikátor császár testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (72 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3623 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 0, gyógyulás: 94, összesen: +94 ÉP}
(Továbbmész...) [188,32] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a quwarg ősmágus bal első lábát. (2 támadással 218 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével alaposan megvágod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion testét. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod támad. (10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével kilukasztod az ekharion fejét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (16 életpontot sebezve.) Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 36 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 633 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Shengoroth karmával épp hogy eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (68 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 83 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 55 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10461 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1455, sebződés: 348, gyógyulás: 7, összesen: -341 ÉP}
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,61] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy talriai behemót közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 633 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével végigvagdosod a talriai behemót mérhetetlen testét. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a talriai behemót testét. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a talriai behemót fejét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 71 életpontot sebeztél. A talriai behemót fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 88 kaját. 15225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2092, sebződés: 124, gyógyulás: 251, összesen: +127 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. A messzeségben füstoszlopot látsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sziklaskorpió. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Nitmák pengével megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 0, gyógyulás: 91, összesen: +91 ÉP}
(Továbbmész...) [361,63] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Észreveszel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Ahogy a Thargodanok feléd fordulnak, kissé elbizonytalanodsz, de most már nincs visszaút. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.
A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2814 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (5 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Thargodan mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. 8299 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1167, sebződés: 4, gyógyulás: 133, összesen: +129 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 168 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan légiós fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. {GYD:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Thargodan légiós bal lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 142 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a Thargodan légiós karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan légiós szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8475 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1201, sebződés: 8, gyógyulás: 67, összesen: +59 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 168 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (82 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ezerszemű bestia bal szárnyát. (5 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az ezerszemű bestia nyakát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 38 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja.
Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 13650 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1425, sebződés: 315, gyógyulás: 131, összesen: -184 ÉP}
v 198 372 106 | elmormolod a 198. varázslatot |
[372,106] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei.
t 9098 1 | támadod a 9098. kalandozót |
kf 1669 2 | kézbeveszed/felveszed az 1669. tárgyat a bal kezedbe |
a 1158 3530 1 | átadod az 1158. tárgyat a 3530. kalandozónak (1 darabot) |
tk 7 2765 | többszemélyes kaland 7 2765 |
szk 285 | keresed a 285. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
MOA VARÁZSDOBOZ (1133. TÁRGY) A moa varázsdoboz díszítése egyedülálló Ghallán. Ha nem tudnád a moákról szerzett ismereteid alapján, hogy a mágiához nem igazán értettek, azt hihetnéd, rúnák sorakoznak körben a láda felületén. Pedig a jelek nagyon hasonlóak, itt van például ez a két helyen ismétlődő minta: "E=mc2". Megrázod a fejed, hogy elhessegesd a tudni akarás okozta fejfájást. Ha a napi 20 órában ezen dolgozó gnóm tudósoknak nem sikerült megfejteni a múlt moa rejtélyeit, neked miért sikerülne. Erre semmi esélyed. Ha viszont a piciny lakatot leakasztod a moa varázsdoboz fedeléről, és feltárod belsejét, még megtalálhatod a reményt. Ehhez a H 1133 parancsot kell kiadnod. |
KYORG KÖPENY (741. TÁRGY) A rejtélyes kyorgok számos varázstárgyat készítettek, amelyet az esthariak sosem voltak képesek utánozni. Ez az ezüstösen csillogó, vörös és kék szálakból szőtt köpeny védettségedet 6-tal, egészségedet, ügyességedet és MXTU-dat 3-mal, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Amikor magadra öltöd (HA magadra öltöd, mert 30.-nál alacsonyabb szintű kalandozónak ez nem fog sikerülni), lelki szemeid előtt életre kel a sötét labirintusrendszer, amelyet az egykor nagyhatalmú kyorgok népesítettek be. Csuklyás alakok sietnek mindenfelé, elővillan egy-egy zöld szemű, hosszú agyarú pofa. A zöld szemek mélyén különös intelligencia csillog... |
BOZONTFONAT (1563. TÁRGY) Ez a terjedelmes, gubancos, számtalan fonatból álló bozont komoly varázserőt áraszt magából, ezt már az első pillanatban érzékeled. Gyorsan rájössz arra is, hogy ez a tárgy nem is tartozik szervesen az imént legyőzött neves lény fejéhez, ő is csupán törzsi díszként, vagy varázsereje miatt hordta azt. Most, hogy megszerezted a bozontfonatot, saját hajadhoz, illetve sisakodhoz rögzítheted (KF 1563). Amennyiben ezt teszed, +3 erőt és -2 IQ-t kapsz. (Ha már van sisak a fejeden, a bozontfonatot mellé KFelheted.) |
SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY) Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
ISZAPFALÓ (667. SZÖRNY) Az iszapfalók hosszú és vastag csápokkal rendelkező, buta lények. Legalábbis a hiedelmek szerint. Manapság már nem sok létezik belőlük, talán csupán egy tucatnyian. Ott érzik legjobban magukat, ahol senki nem jár, így a város alatti csatornarendszert egyfajta búvóhelyként használják, hiszen itt biztosan nem találkozhatnak a civilizált társadalom megannyi vadászával. Hangos cuppanással közlekednek, ahogy csápjaikat a csatorna oldalára tapasztják, majd hirtelen mozdulatokkal előre lendítik vézna testüket. Harc közben részben ugyanezt a technikát követik, a lendület az erősségük, valamint az, hogy a csatorna bűzétől mocskos csápjuk szinte mindent keresztül tud roppantani. |
LAJSTROM MEDÁL (1753. TÁRGY) Egy királyi pecséttel készített ezüstmedált tartasz a kezedben. Azoknak a kalandozóknak jár, akik vész esetén hajlandóak és tudnak is az ország védelmére kelni. Büszkén viselheted, ráadásul hasznos képességei vannak, 2-vel növeli az MXTU-t, 10-zel pedig az élet illetve varázspontjaid számát. Másnak biztos hogy nem adod át, szerezzen mindenki magának egyet! |
Erő: | 63 (84) | Szint: | 49 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 61 (82) | Támadás: | 114 (118) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 61 (76) | Védekezés: | 194 (203) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 37/47 év |
Egészség: | 58 (80) | Életpont: | 1670/2311 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 66 (80) | Varázspont: | 2769/610 | Pénz: | 9484 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 28/5 | Pszi pont: | 194/261 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 38/1 (+1%) | szúrófegyverek: | 33/65 (+1%) |
vágófegyverek: | 35/47 (+23%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 38/75 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 52/24 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 104/66 (+52%) | 3. mászás: | 37/37 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 38/73 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 37/50 (+636%) | 6. gyógyítás: | 39/67 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 25/17 (+25%) | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 144/76 (-172%) | 11. taumaturgia: | 119/28 (+25%) | 12. szerencsejáték: | 3/85 |
13. versengés: | 17/70 (+8%) | 14. harcművészetek: | 42/28 (+100%) | 15. zene: | 7/12 |
16. szörnyismeret: | 52/83 (+20%) | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 7/35 (+1%) |
19. vadászat: | 8/49 | 20. vitalitás: | 4/84 (+6%) | 21. bányászat: | 40/97 (+11%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 10/26 (+10%) | 24. csapatmunka: | 3/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 108 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) |
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | villámmágia (#227) |
szürkeáll. aktiv (#71) | agyburok (#90) | erőpajzs III (#127) | csapdaészlelés (#222) |
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 43. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 40. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 14 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 390 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 3 | molluszk ház (#353) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | próbakő (#1664) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | |||
1 | sallank karom (#128) | 7 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | tüske (#22) | 5 | vas dobónyíl (#189) | 19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
530 | arany (#50) | 6 | drótszőr (#37) | 3 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | galachmit (#310) | 75 | kaja (#2) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | lajstrom medál (#1753) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 4 | sáfránypor (#211) | 2 | toxyl (#591) | |||
4 | tyrex csont (#280) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) |