Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. máj. 12. 22h:21' EZ A 45. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD 46. játékheted kezdete: máj. 17. A következő fordulódat legkorábban a 46. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5828 SZÁMLA : XXXX |
m 2 | mozogsz keletre |
Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-10 életpont)! A trollfa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (ld. enc.) 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-13] A sík vidék mocsarassá válik. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyíkember. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gyíkember testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyíkember karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyíkember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-12] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A feléd közeledő téfea magoflux mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a téfea magoflux testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a téfea magoflux testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A téfea magoflux ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-6 varázspont.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a téfea magoflux bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 257 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 6 | bemész a 6. titkos labirintusba |
lm 2 3 6 | mozogsz 2 3 6 |
Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz jobb karját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
lm 7 5 4 | mozogsz 7 5 4 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a zombi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 2 1 | mozogsz 2 1 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-12] A terep változik, dombok közt vagy. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Találsz egy olvasztókemencét. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy tazunkaróka nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a tazunkaróka fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tazunkaróka feléd harap, de sikertelenül. A tazunkaróka összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-12] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a topránypolip testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a topránypolip testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a topránypolip testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
szk 54 | keresed az 54. szörnyet |
* 1. BP: h 234 5 0 | használod a 234. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
TROLLFA (80. SZÖRNY) Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ. |
GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY) A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver. |
TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY) A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik. |
ZOMBI (49. SZÖRNY) A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük. |
CSONTVÁZ (48. SZÖRNY) Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik. |
Erő: | 18 | Szint: | 11 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/64 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 168/164 | Jellem: | jó (47) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 30/3 | Pénz: | 9 arany | Kép. pont: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 | vágófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | 9 (+1) |
dobófegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
42,33 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 729 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 9 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 11 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. zene: | 2 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. vadászat: | 1 |
13. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
félelem-járó (#56) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
vízionár (#66), csontlepke (#746), púpos burástya (#92), manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) |
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 3 | csontszablya (#64) | 1 | csorba csatabárd (#1108) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | * | mandibulakasza (#127) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | szöges bunkó (#8) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 2 | obszidián függő (#195) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | ||
25 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 9 csepp tinta (#101), fér még: 1] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24] | ||||||
2 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4] | |||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 17 | drótszőr (#37) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | lapockacsont (#33) | 27 | madártoll (#112) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
6 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 7 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | 7 | smirglilevél (#29) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | vízionár szem (#102) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 54.50 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | rókafarok (#124) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
-15 | |
|
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|