Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 12. 15h:06' EZ A 615. JÁTÉKHETED, 454. FORDULÓD 616. játékheted kezdete: máj. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Roméró elmormol egy ongóliant tombolás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod védelem tűz ellen varázslatot rak magára.
Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1334 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Roméró néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy bo'adhun csapás. A lény immúnis erre a varázslatra!
Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. Roméró vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz.
Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod a Ssszissszenő szárnyképződményét. (7 támadással 756 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Shengoroth karmával Roméró végigvagdossa a Ssszissszenő szárnyképződményét. (8 támadással 392 életpontot sebezve.) Roméró üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 114 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Otagi csáppal Roméró néhányszor megkarcolja a Ssszissszenő testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.)
A Ssszissszenő harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 352 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez.
Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megpöccinted a Ssszissszenő testét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Shengoroth karmával Roméró megkarcolja a Ssszissszenő szárnyképződményét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Roméró egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 136 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Otagi csáppal Roméró épp hogy eltalálja a Ssszissszenő testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Ssszissszenő újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (2 támadástól 541 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a Ssszissszenő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 2198, sebződés: 943, gyógyulás: 86, összesen: -857 ÉP, összes sebzés: 3123, összes sebződés: 943}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 469 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont).
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Iszonyat testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül.
{GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod az Iszonyat ködös testét. (6 támadással 922 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi eredménye! Az Iszonyat elhibázza az ütést csápjával. Az Iszonyat csápol, de mindhiába. Az Iszonyat elhibázza az ütést csápjával.
{HD:} Kígyópengével megvagdalod az Iszonyat testét. (2 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az Iszonyat meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az Iszonyat csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az Iszonyat elhibázza az ütést csápjával.
Az Iszonyat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13164 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1997, sebződés: 34, gyógyulás: 253, összesen: +219 ÉP}
Röpke számítás után konstatálod, hogy Toodrok Din van a legközelebb, őt támadod először. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [Toodrok Din:] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy életpajzs varázslatot.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégvihar. [Toodrok Din:] 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. [Buqqe:] 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. A szilánk működik (+2 életpont).
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Toodrok Din fejét. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) [Toodrok Din:] Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! [Buqqe:] Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz.
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Toodrok Din izmos karját. (8 támadással 920 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). [Toodrok Din:] A Toodrok Din vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). [Buqqe:] A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél. Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik!
A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a Toodrok Din fejét. (4 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). [Toodrok Din:] A Toodrok Din csapása csak a levegőt találja. [Buqqe:] A Buqqe néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 49 életpontot vesztettél. Megcsipkedi a Buqqe a bal válladat. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik!
[Toodrok Din:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. A következőkben Buqqe ellen indulsz.
A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Buqqe bal oldalát. (6 támadással 985 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). [Buqqe:] A Buqqe többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 50 életpontot vesztettél. Belecsipked a Buqqe a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik!
Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Buqqe testét. (8 támadással 1118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). [Buqqe:] A Buqqe néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 51 életpontot vesztettél. Megcsipkedi a Buqqe a jobb válladat. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik!
A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Buqqe vaskos nyakát. (6 támadással 942 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). [Buqqe:] A Buqqe néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 50 életpontot vesztettél. Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik!
Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Buqqe tollas ülepét. (2 támadással 274 életpontot sebezve.) Te 34 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+55 életerő). [Buqqe:] A Buqqe néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 49 életpontot vesztettél. Megcsipkedi a Buqqe a bal válladat. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) [Buqqe:] Véres nyál csordul ki a Buqqe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [Toodrok Din:] 14708 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} [Buqqe:] 21659 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 5534, sebződés: 2739, gyógyulás: 983, összesen: -1756 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstkarom mormolni kezd. Létrejött egy fizikai pajzs körülötte. Ezüstkarom egy hhaar burka II varázslattal készül a csatára.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ezüstkarom mélyen koncentrálva megidéz egy őstűz varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 52 életpontot sebzett. Ezüstkarom üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. Az ellenfél támadása csökkent.
Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (72 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz.
Kígyópengével végigvagdosod a Dranadáni Salamon bal oldalát. (6 támadással 846 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol, méghozzá méregfelhő II varázst. [Dranadáni Salamon:] A támadás sajnos hatástalan volt. [Ezüstkarom:] Semmi hatás! Biethlan lándzsával Ezüstkarom tökéletesen perforálja a Dranadáni Salamon bronzbarna bőrét. (9 támadással 1327 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 109 életpontot vesztettél.
{HD:} Kígyópengével végigvagdosod a Dranadáni Salamon bronzbarna bőrét. (6 támadással 879 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. [Dranadáni Salamon:] A támadás sajnos hatástalan volt.
[Ezüstkarom:] A támadása hatástalan volt. Biethlan lándzsával Ezüstkarom többször eltalálja a Dranadáni Salamon testét. (4 támadással 580 életpontot sebezve.) A Dranadáni Salamon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Dranadáni Salamon feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a Dranadáni Salamon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13146 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1725, sebződés: 497, gyógyulás: 354, összesen: -143 ÉP, összes sebzés: 3684, összes sebződés: 497}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Boldfellow, a lovag egy életpajzs varázslattal készül a csatára. Ezüstkarom mormolni kezd. Létrejött egy fizikai pajzs körülötte. Ezüstkarom védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka II varázst. Sir Basil a Bunkó egy védelem sav ellen védekező rúna felrakásával nyit. Roméró a biztonság kedvéért felrak egy ongóliant tombolás varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia...
Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Boldfellow, a lovag egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy istenítélet varázslatot. Ezüstkarom egy őstűz varázslattal köszönti a másikat. 35 életpontot sebzett. Ezüstkarom támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre Asylux csapdája varázslatot lő. Az ellenfél támadása csökkent. Sir Basil a Bunkó mélyen koncentrálva megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd az ellenfélre küldi. A támadás hatástalan volt. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Kronga hadúr jobb lábát. (6 támadással 555 életpontot sebezve.) Boldfellow, a lovag teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a Kronga hadúr jobb oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Sir Basil a Bunkó vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a Kronga hadúr fejét. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Roméró teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a Kronga hadúr lábát. (7 támadással 285 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját.
{FM:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Kronga hadúr bal oldalát. (2 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot idézel. [Kronga hadúr:] Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! [Boldfellow, a lovag:] Nem hatott rá. [Ezüstkarom:] A támadásnak semmi eredménye sem volt. [Sir Basil a Bunkó:] Nem hatott rá. [Roméró:] Nem hatott rá. Alkotó kalapáccsal Boldfellow, a lovag megpöccinti a Kronga hadúr zörgő csontjait. (1 támadással 134 életpontot sebezve.) Kyorgölő buzogánnyal Boldfellow, a lovag súrolja a Kronga hadúr testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Biethlan lándzsával Ezüstkarom megböki a Kronga hadúr fejét. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) Shengoroth karmával Sir Basil a Bunkó kicsit megvágja a Kronga hadúr testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Sir Basil a Bunkó néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Din cséphadarójával Sir Basil a Bunkó megpöccinti a Kronga hadúr testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Pásztorbottal Roméró meghorzsolja a Kronga hadúr testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Roméró egy lángcsóva varázslatot dob az ellenfélre. 264 életpontot sebzett. Otagi csáppal Roméró épp hogy eltalálja a Kronga hadúr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.)Roméró ellenfelére halálvarázslat varázslatot lő. Semmi eredménye! Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot hoz létre az ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. [Boldfellow, a lovag:] Semmi hatás! [Ezüstkarom:] A támadása hatástalan volt. [Sir Basil a Bunkó:] Semmi eredménye! [Roméró:] Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3676 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 72, gyógyulás: 68, összesen: -4 ÉP, összes sebzés: 2988, összes sebződés: 122}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Bon-less a biztonság kedvéért felrak egy agytaposás varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia...
Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1432 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Bon-less mélyen koncentrálva megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 354 életpontot sebzett. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye!
Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Lord Daramoula bal lábát. (6 támadással 590 életpontot sebezve.) Roméró teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a Lord Daramoula ébenfekete köpenyét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Bon-less teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a Lord Daramoula lábát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz.
{HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Lord Daramoula jobb oldalát. (3 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már létre is hoztál egy méregfelhő II varázslatot. [Lord Daramoula:] Semmi hatás! [Roméró:] Semmi hatás! [Bon-less:] Semmi hatás! Shengoroth karmával Roméró kissé megkarcolja a Lord Daramoula testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Roméró egy nekromanta csókja varázslattal köszönti a másikat. 137 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Otagi csáppal Roméró kissé megkarcolja a Lord Daramoula áttetsző testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpírölővel Bon-less kicsit megsebzi a Lord Daramoula ébenfekete köpenyét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Bon-less mélyen koncentrálva megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 88 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Kyorg tőrrel Bon-less megböki a Lord Daramoula ébenfekete köpenyét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A Lord Daramoula többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 285 életpontot vesztesz.) A Lord Daramoula belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Lord Daramoula összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8798 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 2474, sebződés: 415, gyógyulás: 99, összesen: -316 ÉP, összes sebzés: 3635, összes sebződés: 415}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Boldfellow, a lovag védekezésképp villámgyorsan felhúz egy életpajzs varázst. Roméró egy ongóliant tombolás védekező rúna felrakásával nyit. Crysania egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit. Bon-less védekezésképp villámgyorsan felhúz egy agytaposás varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1181 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Boldfellow, a lovag mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 1095 életpontot sebzett. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). [Boldfellow, a lovag:] Semmi eredménye! [Roméró:] 22 életpontot vesztett. Társadon iszonyú rosszullét lesz úrrá. [Crysania:] 40 életpontot vesztett. Társadon iszonyú rosszullét lesz úrrá. [Bon-less:] 35 életpontot vesztett. Társadon iszonyú rosszullét lesz úrrá.
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a P. Vlagyimir testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Boldfellow, a lovag vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedék. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz.
{FM:} Kígyópengével megkarcolod a P. Vlagyimir testét. (1 támadással 153 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz az ellenfél irányába. [P. Vlagyimir:] Sajnos nem hatott ellenfeledre. [Boldfellow, a lovag:] Nem hatott rá. [Roméró:] Nem hatott rá. [Crysania:] Nem hatott rá. [Bon-less:] A támadása hatástalan volt. Moa ravatalozóval Boldfellow, a lovag épp hogy megvágja a P. Vlagyimir testét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Kyorgölő buzogánnyal Boldfellow, a lovag meghorzsolja a P. Vlagyimir ködös testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) A P. Vlagyimir támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 478 életpontot vesztesz.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4645 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1509, sebződés: 603, gyógyulás: 6, összesen: -597 ÉP, összes sebzés: 2798, összes sebződés: 700}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 2, gyógyulás: 55, összesen: +53 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. {HD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 2835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 34, gyógyulás: 61, összesen: +27 ÉP}
f 385 239 | kísérletezel a 385. tárggyal a 239. tárggyal |
a 578 3530 10 | átadod az 578. tárgyat a 3530. kalandozónak (10 darabot) |
a 1669 3530 1 | átadod az 1669. tárgyat a 3530. kalandozónak (1 darabot) |
hu 731 366 1265 | hulladék: 731 366 1265 |
hh 504 473 1546 | használod az 504. tárgyat a 473. tárgyat az 1546. tárgyat |
bb 135 60 | beraksz a bankba a 135. tárgyat (60 darabot) |
bb 500 5 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (5 darabot) |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Kígyópengével egy hatalmas csapással felmetszed az átokmurgattyú testét. (1 támadással 143 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Az átokmurgattyú mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1856 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 68 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2188 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 179 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus ködlő lábát. (6 támadással 602 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kígyópengével kicsit megvágod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (68 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 167 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 fiatalság itala. 11122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1418, sebződés: 346, gyógyulás: 6, összesen: -340 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ősi szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel jobb oldalát. (2 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [184,47] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (15 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngymangó. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP]. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
kt 562 3 | elkészíted az 562. tárgyat (3 darabot) |
v 198 292 22 | elmormolod a 198. varázslatot |
[292,22] Bozótos terepre értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Besétálsz a drakolder csatamezőre. Szerencsére a dramoan talizmán megvéd az ősi mágiák permanens pusztító erejétől. Beljebb feketére szenesedett hullák tarkítják a megolvadt homoktenger világos felszínét. Egy kettétört drakolder pórázra bukkansz. Hoppá, minden bizonnyal az elszabadult szörnyeteg ölte le a csatamezőn felsorakozott seregeket. Egy szellemdarázs védelmezi a vadászterületét.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs jobb szárnyát. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a szellemdarázs testét. (6 támadással 852 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8410 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1749, sebződés: 180, gyógyulás: 177, összesen: -3 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt!
ftv 51 547 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot az 547. szörnyet |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [293,24] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
(Továbbmész...) [293,25] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Chardonnay vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg jobb oldalát. (6 támadással 555 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. {FM:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos zsokarg szőrös púpját. (3 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A púpos zsokarg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6331 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1288, sebződés: 0, gyógyulás: 95, összesen: +95 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 116 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő egyik csápját. (6 támadással 559 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton bűvölő bal oldalát. (7 támadással 958 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel megpöccinted a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). A kreiton bűvölő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1933, sebződés: 59, gyógyulás: 228, összesen: +169 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 466 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton idéző testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton idéző bal oldalát. (6 támadással 762 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A kreiton idéző csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton idéző testét. (2 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A kreiton idéző meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A kreiton idéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kreiton fókusz (ld. enc.). 12440 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2085, sebződés: 110, gyógyulás: 207, összesen: +97 ÉP}
(Továbbmész...) [294,27] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Továbbmész...) [294,28] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi rúnatornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Emella a Bombázó lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.
hh 1607 392 | használod az 1607. tárgyat a 392. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
ef 10 507 | energia fejlesztése 10 |
szk 565 | keresed az 565. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
SSSZISSSZENŐ (617. SZÖRNY) Először csak félelmetes sziszegés hatol füledig, majd ijesztő árny lebben feléd, melynek alkotóanyaga szinte egybeolvad a levegő részecskéivel. Igen, ez egy kocsonyakígyó, de nem is akármilyen. Ssszissszenő az egyetlen a faj tagjai közül, akinek tudása odáig terjed, hogy megérti a Ghalla-lakta fajok beszédét. Beszélni persze nem tud, bár lehetséges, hogy éppen ezzel próbálkozik, amikor azt mondja: Sssshhhhhssshhshsshshsshs. Márpedig ha valaki évezredek óta itt él, és érti, hogy Ghalla eddig ismert legértelmesebb fajai mit beszélnek, az csak rendkívül bölcs és érett lehet. Akit legyőzni sem könnyű... A kocsonyakígyók tulajdonságcsökkentő képessége miatt csak FT paranccsal fogod megtámadni (vagy ha tulajdonságpajzs védelme alatt állsz). |
ISZONYAT (499. SZÖRNY) T. Vlagyimir az Esthar császárság területén tett barangolásai alkalmával tett említést az általa csak Iszonyatként elnevezett hatalmas ködmedúzáról. A neves utazó arról bölcsen hallgatott, hogy milyen eredménnyel zárult találkozása a szörnnyel, csak a méreteit, és elképesztő képességeit ecsetelte hallgatóságának. Arról, hogy a lélektelen szörnyeteg csápjai milyen maradandó károk okozására képesek, csak találgatások léteznek, mindenesetre csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT parancsot adsz ki rá. |
TOODROK DIN (503. SZÖRNY) Állítólag a varkaudar remeték az elsők közt érkeztek a bo'adhun birodalom bukása után oly sokáig lakatlan területekre. Toodrok Din is egy volt ezek közül, de mielőtt még beleolvadt volna fajtársai szürke életébe, más tervek fogantak meg fejében: elképzelései azonban, mellyel népét közösséggé kovácsolta volna, kudarcot vallott. Néhány évtizednyi küszködés után Toodrok Din letett a birodalom alapításának reménytelen vállalkozásáról, és azóta az erdők visszavonult lakójaként tengeti mindennapjait. Neve azonban bátor és újító tervei kapcsán örök mementóként fennmaradt a megfakult tekercseken. |
DRANADÁNI SALAMON (616. SZÖRNY) Dranadáni Salamon sokáig villaszerű építmény tulajdonosa volt az árnybirodalom területén húzódó hegységek-dombságok valamelyikében. Aztán jöttek az árnytündérek, mindent begyaláztak az istenek szemében tüskének tekinthető tevékenységeikkel, és valahogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika (talán a legbutábbika is) elvesztette sziklákból és sziklákba vájt otthonát. Dranadáni Salamon bosszút esküdött, de nem egy konkrét személyt vagy fajt illetően, hanem a világ egészével szemben. Azóta nemcsak az árnytündérek, de Ghalla apraja-nagyja összerezdül, ha Dranadáni Salamon zengő baritonja, vagy lépteinek közeledő dübörgése felcsendül a távolban. |
HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY) Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel. |
GYÉMÁNT OKULÁRÉ (1270. TÁRGY) Gyakran éreztél már bosszúságot afelett, hogy muníciódat hiába kerested csata után? Igen? Nos, akkor a gyémánt okuláré egy igazán neked való találmány! Hosszadalmas munkával, 120 TVP elköltésével először is 20 vasércből, 40 pirkittel felfűtve a vaskohót csiszológépet készítesz. Ezen a rendkívüli hőfokon még az a 2 mithril is megolvad, amit a fehéren izzó vashoz hozzáadsz. Az ötvözet edzéséhez 100 korty vízre lesz szükséged. Mivel a vas elporladna a 2 moa gyémánton, amiből a lencsét csiszolod, szükséged lesz 2 pular kristályra is, de még így is el kell dobnod a folyamat végén a nagy munkával létrehozott gépezetet... Ami nem is baj, mert a végeredményként előálló kiváló lencséket a vas-mithril ötvözetből készült keretbe foglalva, a keret szárait 1 grákóbőrrel kényelmessé varázsolva egy igazi örökéletű szemüveget készíthetsz! Máris élvezheted a tűéles látás minden előnyét! A mithril tökéletes megmunkálása végett 21. szintnél alacsonyabb bányászat szakértelemmel ezt a tárgyat nem készítheted el. [Az okulárét nem kell KF-elni, hogy működjön, ha kell, automatikusan előveszed a hátizsákodból. Hatása: nem 24., hanem 34. szintig számít 1:1 arányban a felderítésed a távfegyver csata utáni keresésekor számolt bónuszba, efelett továbbra is csak minden 3. szint számít. 99% fölé így sem mehetsz, kivéve persze ha a fegyvered megtalálási esélye ennél nagyobb.] |
KREITON FÓKUSZ (853. TÁRGY) A kreiton fókusz leginkább egy 20 centi átmérőjű üveggömbre emlékeztet, de az anyaga egyáltalán nem hasonlít az üvegére: valamilyen idegen származású anyag lehet, képlékenynek tűnik, ha viszont megérinted, acélszilárddá keményedik. A fókuszgömb belsejében világoskék fellegek kavarognak őrjítő sebességgel, de egyszer sem hajlandóak felismerhető alakzattá összeállni. Ha a nyakadba akasztod, a fókusz mágikus kisugárzása következtében a következőket tapasztalhatod: taumaturgiád és teológiád eggyel, az IQ-d pedig kettővel nő. |
Erő: | 64 (83) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 61 (80) | Támadás: | 129 (134) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 61 (79) | Védekezés: | 197 (207) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 58 (83) | Életpont: | 1645/1675 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 67 (92) | Varázspont: | 2867/2501 | Pénz: | 5151 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 30/29 | Pszi pont: | 194/257 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 38/7 (+2%) | szúrófegyverek: | 33/65 |
vágófegyverek: | 36/13 (+5%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | *38/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: kígyópenge (#955) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/21 | 2. nyomkövetés: | 106/7 (+33%) | 3. mászás: | 33/31 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 39/21 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 31/59 | 6. gyógyítás: | 39/78 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 24/70 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 146/72 (+21%) | 11. taumaturgia: | 120/50 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 4/18 (+11%) |
13. versengés: | 18/98 (+32%) | 14. harcművészetek: | 42/28 | 15. zene: | 7/23 |
16. szörnyismeret: | 54/25 (+20%) | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 7/35 |
19. vadászat: | 8/60 | 20. vitalitás: | 4/95 | 21. bányászat: | 41/26 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 10/46 (+10%) | 24. csapatmunka: | 7/71 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 12 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) |
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) |
agyburok (#90) | szürkeáll. aktiv (#71) | ősi sorvasztás (#258) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 41, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 43. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 40. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 41, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
3.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 13 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 315 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 7 | ében toboz (#578) | |||
5 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüstveretes pajzs (#1669) | 1 | gyilkos méreg (#1265) | |||
54 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 34 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 5 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szerencsetalizmán (#366) | 7 | szögletes kő (#17) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | topáz erényöv (#731) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
426 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 3 | bűvös shuriken (#562) | |||
5 | drótszőr (#37) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 32 | víz (#27) |