Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 31. 14h:30' EZ A 461. JÁTÉKHETED, 454. FORDULÓD 462. játékheted kezdete: ápr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2801 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 853. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 466. tárggyal az 527. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 90. varázslatot a 161. varázslatot |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 134 152 2 |
* 10. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat az 1133. tárgyat |
hh 892 1546 473 | használod a 892. tárgyat az 1546. tárgyat a 473. tárgyat |
bb 56 179 567 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (179 darabot) |
hu 875 451 847 | hulladék: 875 451 847 |
vv 135 57 209 | elmormolod a 135. varázslatot az 57. varázslatot a 209. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
lm 3 5 5 | mozogsz 3 5 5 |
vv 205 109 184 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 184. varázslatot |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az őrült varázsló bal karját. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg és egy kék orchidea. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az őrült varázsló testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 70 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és 2 púderkő. 2413 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
ve 101 50 | megveszed a 101. tárgyat 50 |
ve 232 1 | megveszed a 232. tárgyat 1 |
ee 166 26 764 | eladod a 166. tárgyat a 26. tárgyat a 764. tárgyat |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, |
mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, |
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, |
rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 6 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, |
kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, | vasvért (#164) 120 ap /db, |
rövid kard (#171) 32 ap /db, | harci kalapács (#174) 40 ap /db, | vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, |
vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, |
mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, |
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, |
kvazár páncél (#251) 500 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | kvazár sisak (#266) 140 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, |
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, | kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, |
kvazár kard (#297) 280 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, | Pusztítás Botja (#316) 2700 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, |
ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, |
csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 250 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, |
vámpírkard (#358) 5000 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, | vámpírtőr (#364) 1600 ap /db, | szigony (#389) 28 ap /db, |
moa stuki (#413) 20 ap /db, | stukilövedék (#414) 2 ap /db, | teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, | agyartőr (#420) 1500 ap /db, |
tyrex bunkó (#421) 4000 ap /db, | mágusölő (#422) 3600 ap /db, | szívkereső (#423) 3500 ap /db, | csontpozdorja (#424) 5000 ap /db, |
pengepajzs (#425) 1800 ap /db, | Raia pallosa (#426) 6000 ap /db, | őstroll agyaló (#427) 6250 ap /db, | Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, |
kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, | zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, | krapixlon fürdőruha (#454) 80 ap /db, | kampós acélszigony (#455) 90 ap /db, |
arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, | mithril láncing (#457) 5920 ap /db, | Rhatt páncélja (#458) 8800 ap /db, | Tharr pajzsa (#459) 6720 ap /db, |
mithril pajzs (#460) 4200 ap /db, | szellempajzs (#461) 8000 ap /db, | Urgod kesztyűje (#462) 8800 ap /db, | mithril kesztyű (#463) 4000 ap /db, |
nehéz harci kesztyű (#464) 5550 ap /db, | mithril sisak (#465) 4640 ap /db, | Morgan sipkája (#466) 8800 ap /db, | gyémántsisak (#467) 8320 ap /db, |
Tilnetor kardja (#474) 2250 ap /db, | törpe bakancs (#475) 5985 ap /db, | cápaölő tőr (#480) 48 ap /db, | obszidián tüske (#481) 120 ap /db, |
pásztorbot (#513) 1200 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, | Mjölborg kalapácsa (#523) 7200 ap /db, |
óriásölő (#528) 6000 ap /db, | lidérckorona (#531) 12000 ap /db, | Thargodan korona (#543) 750 ap /db, | troll dorong (#550) 100 ap /db, |
tünde nyíl (#554) 12 ap /db, | jing-jang fejpánt (#556) 40 ap /db, | bűvös shuriken (#562) 40 ap /db, | angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, |
sárkánytőr (#626) 3000 ap /db, | Halálpöröly (#635) 17500 ap /db, | Végítélet (#636) 12000 ap /db, | Fényhozó (#637) 12000 ap /db, |
Káoszkígyó (#638) 20000 ap /db, | Fókuszpenge (#639) 12000 ap /db, | Thór pörölye (#640) 10000 ap /db, | bronz taider (#641) 10000 ap /db, |
Huddens kesztyűje (#649) 15000 ap /db, | ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | Zinthurg pallos (#716) 30 ap /db, |
Zombilapító (#721) 1500 ap /db, | császári kesztyű (#723) 400 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, | bo'adhun tiara (#744) 4000 ap /db, |
Batharak vállemeze (#831) 1230 ap /db, | krathan szablya (#854) 100 ap /db, | krathan pallos (#855) 300 ap /db, | nitmák kard (#856) 40 ap /db, |
sziklazúzó (#857) 750 ap /db, | drag'kór bökő (#873) 40 ap /db, | törp sisak (#897) 1350 ap /db, | kyorg vállpánt (#901) 1440 ap /db, |
kyorg tőr (#902) 7840 ap /db, | Kabol irhája (#903) 1560 ap /db, | kyorg hosszúpenge (#917) 60 ap /db, | Daramoula pálcája (#950) 2400 ap /db, |
angyali sisak (#971) 14000 ap /db, | Olimpikon (#973) 20000 ap /db, | Olimposz (#974) 20000 ap /db, | törpe szekerce (#1105) 400 ap /db, |
csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, | varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, | che-vállszalag (#1114) 1600 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, |
ryuku evező (#1152) 60 ap /db, | energialándzsa (#1227) 1280 ap /db, | Halatir kalapja (#1262) 75 ap /db, | teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, |
teriád íj (#1288) 1800 ap /db, | ryuku menetpajzs (#1320) 375 ap /db, | hoarián vállkendő (#1448) 20 ap /db, | díszes tunika (#1488) 1500 ap /db, |
ryuku tűvető (#1521) 2300 ap /db, | precíziós vetőtű (#1522) 46 ap /db, | méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, | Ek'Hor pajzsa (#1556) 2500 ap /db, |
ekharion dárda (#1557) 80 ap /db, | Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db. |
angyalok kesztyűje (#609) 70 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, | bányászcsákány (#434) 10 ap /db, | Batharak vállemeze (#831) 410 ap /db, |
Daramoula pálcája (#950) 600 ap /db, | Din cséphadarója (#840) 1000 ap /db, | ében dobónyíl (#849) 100 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db, |
ezüsttollú nyíl (#363) 60 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, | hakama (#1369) 400 ap /db, | Kaldor varázspora (#1272) 1 ap /db, |
kyorg köpeny (#741) 960 ap /db, | lidérckorona (#531) 800 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ap /db, |
mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, | Morgan sipkája (#466) 550 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, | pszi katalizátor (#610) 300 ap /db, |
tankány karom (#237) 10 ap /db, | törpe bakancs (#475) 399 ap /db, | törpe szekerce (#1105) 200 ap /db, | tűzúr csizmája (#533) 555 ap /db, |
vadászkés (#1264) 12 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 7 ap /db, | Zarknod szeme (#740) 940 ap /db, | Zombilapító (#721) 100 ap /db áron. |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A következő kincseket találtad: 2 púderkő és 2 mocsári penke. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[238,94] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy leviathán lárva. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a leviathán lárva testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. A leviathán lárva feléd harap, de sikertelenül. A leviathán lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva ráncos bőrét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. A leviathán lárva feléd harap, de sikertelenül. A leviathán lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 878, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a harcos hárpia testét. (7 támadással 532 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a harcos hárpia bal vállát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. A harcos hárpia karma a fejed mellett suhan el! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 519 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a harcos hárpia jobb vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. A harcos hárpia karmai majdnem eltalálnak! A harcos hárpia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 19 madártollat. 12476 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1955, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [238,92] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy ősi rúnatorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pikkelyes ptog. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog fejét. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 577 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 113 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog fejét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Feléd sújt a pikkelyes ptog a farkával, de elhibázta! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Feléd sújt a pikkelyes ptog a farkával, de elhibázta! A pikkelyes ptog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11175 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1962, sebződés: 47, gyógyulás: 47, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [238,91] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett hájas okerón. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón testét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a hájas okerón testét. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Törpe szekercével végigvagdosod a hájas okerón testét. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 88 életpontot sebeztél. A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1144, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg bamba pofáját. (7 támadással 586 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 127 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a púpos zsokarg bal lábát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 7686 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1209, sebződés: 130, gyógyulás: 9, összesen: -121 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök jobb lábát. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-352 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 352, gyógyulás: 8, összesen: -344 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia jobb lábát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a harcos hárpia jobb karját. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 121 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a harcos hárpia testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Karmaival a harcos hárpia megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a harcos hárpia fejét. (7 támadással 513 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 132 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a harcos hárpia bal lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Karmait végighúzza a harcos hárpia a bal oldaladon. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 65 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 19 madártollat. 12476 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1948, sebződés: 165, gyógyulás: 74, összesen: -91 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 251 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a fekélyes hernyó jobb vállát. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 112 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-21 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 117 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a fekélyes hernyó nyakát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a fekélyes hernyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 adamantit érme [adamantit érme ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 12036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2170, sebződés: 50, gyógyulás: 60, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [240,89] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy fekélyes hernyó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 594 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó széles száját. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 599 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. 12 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 74 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2147, sebződés: 47, gyógyulás: 46, összesen: -1 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az aurapollátor testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az aurapollátor testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az aurapollátor pöthedő háját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. Az aurapollátor karma a fejed mellett suhan el! Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a nanda farkát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a nanda testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a nanda farkát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nanda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a varkaudar varázsló nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 45 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [240,88] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő harcos hárpia mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a harcos hárpia bal lábát. (7 támadással 530 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a harcos hárpia szélfútta haját. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. A harcos hárpia karmai majdnem eltalálnak! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a harcos hárpia jobb vállát. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a harcos hárpia testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 77 életpontot sebeztél. A harcos hárpia karma a fejed mellett suhan el! A harcos hárpia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 19 madártollat. 12476 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1954, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aurapollátor jobb szárnyát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod az aurapollátor farkát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 71 életpontot sebeztél. Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 67 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló bal oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar varázsló fejét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
v 198 228 76 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,76] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rhiannon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.
im | imádkozol |
be 692 | bemész a 692. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 28 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hamuelementál jobb karját. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a hamuelementál testét. (7 támadással 590 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a hamuelementál fejét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 29 életpontot vesztettél. A hamuelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a hamuelementál testét. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a hamuelementál testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 62 életpontot vesztettél. A hamuelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13272 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1832, sebződés: 119, gyógyulás: 98, összesen: -21 ÉP}
szk 287 472 290 | keresed a 287. szörnyet a 472. szörnyet a 290. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1269. tárgyat az 522. tárgyat a 449. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester nyakát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fokhagyma. 3225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 3. BP: | energia fejlesztése 1 |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat az 531. tárggyal a 309. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 10. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a fekélyes hernyó nyakát. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó széles száját. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-22 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a fekélyes hernyó széles száját. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-28 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hernyópete (ld. enc.). 12036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2191, sebződés: 89, gyógyulás: 105, összesen: +16 ÉP}
HOLTAK AKARATA (1604. TÁRGY) Ezt a miniatűr kristálykoponyát a feljegyzések szerint maga Kaszás Ubaron, a világuralmi terveket dédelgető nekromanta alkotta meg. Nem tudni miből készült, mert semmilyen általad ismert anyagra nem hasonlít ez a némileg áttetsző, szürkés színű, jéghideg tapintású kő. Sajnos fogalmad sincs, Ubaron hogyan volt képes a segítségével sereget alkotni a holtak testéből, te ezt nem tudod megcselekedni, viszont egyéb hatásait azért te is tapasztalni fogod! Ezentúl, ha bármikor megölsz egy nem élőholt lényt, a normál Tapasztalati Pont helyett +3%-ot kapsz majd! Ráadásul minden elfogott és beidomított, élőholt szörnyedre varázslatos hatással van a kristály. A hátasod +1 védettséget ad, és -1 TVP-ért lép (de a költség nem csökken 6 TVP alá); a málhás +10 kg-nyi tárgyat cipel helyetted; az őrző +8-at ad a próbálkozó tolvajok ellen; a vadászó +2 kajával lát el; az építő +10%-kal hatékonyabban dolgozik; és az ásó szörny -2 TVP segítséget nyújt neked a bányászatban. A Holtak Akaratát nem kell KF-elned, és nem adhatod át másnak. |
SÖTÉT ÜLNÖK (508. SZÖRNY) A tleikanok hierarchiájában nagy hatalom jutott a döntéshozó rétegnek. A nagyobb ügyekben a határozatot mindig a főbírák szava és véleménye jelentette, az apróbb intézkedésekben azonban a sötét ülnökök voltak azok, akik teljes jogkörrel rendelkeztek. Közel négy méteres, robosztus termetük pedig arról gondoskodott, hogy az ítélet meghozatala után az be is legyen tartva. A sötét ülnökök öt végtaggal rendelkeznek, karjaik és lábaik mellett egy hosszúra nőtt farkuk van, melyet idegességük jeleként le-föl mozgatnak a hátuk mögött. Masszív termetüket valamiféle rejtélyes védőaura lengi körül, amely felfogja az ártó varázslatok nagy részét. A vámpirizációra teljesen immúnisak. |
HERNYÓPETE (878. TÁRGY) Néha előfordul, hogy a fekélyes hernyók belsejében - az egészben elfogyasztott kalandozók holttestén kívül - ilyen, leginkább a madarak tojásaira emlékeztető petéket találsz. Ha sokat késlekedsz, mielőtt felhasználnád valamire, és hosszú ideig őrizgeted ezt a fél méter magas, ovális tárgyat, kellemetlen meglepetésben lehet részed: mégpedig amikor megpillantod, milyen ocsmányságot rejt a hernyópete belseje. A hernyópete nem átadható. |
Erő: | 66 (95) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 69 (105) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 64 (79) | Védekezés: | 128 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/244 év |
Egészség: | 59 (84) | Életpont: | 1143/1115 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 70 (86) | Varázspont: | 2901/912 | Pénz: | 14371 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 21/8 | Pszi pont: | 325/97 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 104 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 20 |
vágófegyverek: | 28 | ütőfegyverek: | 48 | lőfegyverek: | * 21 |
dobófegyverek: | 39 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (250%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) << Thór pörölye (#640) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -8.); tüske (#22) (9 -12.); tüske (#22) (13 -14.); tüske (#22) (15 -17.); mérgezett tüske (#23) (18 .); mérgezett tüske (#23) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18 | 2. nyomkövetés: | 118 (+1) | 3. mászás: | 27 (+1) |
4. csapdakészítés: | 29 | 5. csapdaészlelés: | 17 | 6. gyógyítás: | 75 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 29 | 9. szörnyidomítás: | 10 |
10. teológia: | 169 | 11. taumaturgia: | 113 (+1) | 12. szerencsejáték: | 6 |
13. versengés: | 22 | 14. harcművészetek: | 4 | 15. zene: | 16 |
16. szörnyismeret: | 37 | 17. pszi: | 27 | 18. zárnyitás: | 3 |
19. vadászat: | 22 | 20. vitalitás: | 6 | 21. bányászat: | 46 |
22. úszás: | 12 | 23. főzés: | 14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 78 | |||
11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5424. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), kátrányt (#580) (max. 40 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bűbájlidérc (#761), sötét ölész (#314), Raia angyala (#333), Rém (#315), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), manaelementál (#290), rubin sárkány (#330), kronoelementál (#287) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
törpe (#3), Tharr hívők (#996), Thandarilla (#5424), éjfattyak (#9096), homokcápa (#448), vastagbőrű mutak (#442), elemi pulzátor (#440), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | agyburok (#90) |
varázsenergia (#161) | Pörhemór köre (#205) (171,5,2) | varázsszem (#184) | planetáris őrdémon (#172) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), háló (#186), élőholt pozdorja (#134), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | halált okozó lények (#9098) | pusztító végzet (#106) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
pusztító végzet (#106) | >> | purifikátor császár (#393) | pusztító végzet (#106) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Nateilena úrnő (#404) | pusztító végzet (#106) | >> | vámpírféreg (#782) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
villámcsapás (#50) | >> | Thargodan berzerker (#377) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Eruol (#378) | pusztító végzet (#106) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kronoelementál (#287) | pusztító végzet (#106) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
pusztító végzet (#106) | >> | greén örvény (#443) | pusztító végzet (#106) | >> | lidérctűz (#457) | |
pusztító végzet (#106) | >> | verg elmeszaggató (#430) | pusztító végzet (#106) | >> | táncoló ogre (#435) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | pusztító végzet (#106) | >> | vadkos (#461) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | pusztító végzet (#106) | >> | kristálynyálka (#632) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | rubin sárkány (#330) | Asylux csapdája (#233) | >> | gothag döglidérc (#429) | |
pusztító végzet (#106) | >> | ezeréves lélek (#634) | pusztító végzet (#106) | >> | elemi pulzátor (#440) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | manaelementál (#290) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 2) |
3.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 szabotőr, 17 harcos, 8 királynő, 11 élőholt, 9 vadász, 2 nagymester, 1 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | fiatalság itala (#473) | 3 | grifftojás (#179) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | Huddens kesztyűje (#649) | |||
1 | Káoszkígyó (#638) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 14 | mérgezett tüske (#23) | 1 | Muezli aranykeze (#442) | |||
1 | Olimposz (#974) | 1 | óndarab (#85) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | Tudás Könyve (#567) | 1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | |||
27 | ugh méreg (#166) | 1 | varányszem (#30) | 2 | varázskő (#305) | |||
6 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | 1 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2676 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | hernyópete (#878) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | 27 | kaja (#2) | |||
2 | kék orchidea (#68) | 3 | lidércesszencia (#1074) | 56 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 4 | púderkő (#119) | 2 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | remák szív (#264) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | tinta (#101) |