Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 25. 11h:38' EZ A 617. JÁTÉKHETED, 455. FORDULÓD 618. játékheted kezdete: máj. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. {FM:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 2, gyógyulás: 60, összesen: +58 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Kígyópengével alaposan megvágod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 159 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
hh 392 1607 392 | használod a 392. tárgyat az 1607. tárgyat a 392. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 105 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs fejét. (6 támadással 563 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a szellemdarázs testét. (6 támadással 949 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Transzformálsz! (+94 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1841, sebződés: 0, gyógyulás: 196, összesen: +196 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 105 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (6 támadással 948 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Transzformálsz! (+94 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. {GYD:} Kígyópengével súrolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. A kreiton bűvölő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11935 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2041, sebződés: 0, gyógyulás: 230, összesen: +230 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 568 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor jobb szárnyát. (5 támadással 785 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 8626 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1548, sebződés: 16, gyógyulás: 164, összesen: +148 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 86 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök testét. (6 támadással 559 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! Borzalmas fájdalmat érzel (-791 életerő). Reménytelenség lesz rajtad úrrá, a harcnak nincs értelme, hisz bűnös vagy!
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 791, gyógyulás: 4, összesen: -787 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [295,30] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [295,31] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Csak egy tengeri parduan. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 339 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tengeri parduan jobb oldalát. (6 támadással 598 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tengeri parduan világoszöld farkát. (8 támadással 1164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a tengeri parduan fejét. (6 támadással 857 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 parduanhályog. 16044 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3070, sebződés: 477, gyógyulás: 413, összesen: -64 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 605 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! A villámok csak csiklandoznak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly bal lábát. (8 támadással 1166 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 52 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 102 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (2 támadással 289 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 101 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 16411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2768, sebződés: 947, gyógyulás: 6, összesen: -941 ÉP}
v 198 183 99 | elmormolod a 198. varázslatot |
[183,99] A tengerpartot elhagyva, kisebb hegyeket kell megmásznod.
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Épületek tűnnek fel.
be 632 6 | bemész a 632. épületbe |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [186,106] Még mindig a városban vagy.
ve 41 1 | megveszed a 41. tárgyat 1 |
ve 352 4 | megveszed a 352. tárgyat 4 |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,99] A síkság után kisebb hegyek következnek.
be 184 | bemész a 184. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 5 900 10 | mozogsz 5 900 10 |
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével végigmetszed az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 147 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Kígyópengével végigmetszed az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Kígyópengével végigmetszed az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 147 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével végigmetszed az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 157 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (67 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. {GYD:} Kígyópengével kilukasztod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 11 14 16 | mozogsz 11 14 16 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy átok varázslat. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 68 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kígyópengével párszor kilyukasztod a profi bérgyilkos testét. (4 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) A profi bérgyilkos vágása nem talált el. A profi bérgyilkos vágása nem talált el. A profi bérgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 14 arany, 2 gyöngymangó, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fűszertartó. Szereztél 5 vas dobónyilat. 4820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 72, gyógyulás: 62, összesen: -10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Kígyópengével alaposan megvágod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 146 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kígyópengével kilukasztod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kígyópengével végigmetszed a bandita sunyi fejét. (1 támadással 165 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A bandita gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a bandita száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 14 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 20 | mozogsz 20 |
kpcs 3 20 | kapcsoló 3 |
lm 23 8 9 | mozogsz 23 8 9 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy átok. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. 73 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra rohansz. {FM:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a profi bérgyilkos bal lábát. (4 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A profi bérgyilkos vágása nem talált el. A profi bérgyilkos fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 6 vas dobónyilat. 4820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 79, gyógyulás: 64, összesen: -15 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a klánharcos testét. (6 támadással 567 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. 7 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Kígyópengével végigvágod a klánharcos bal lábát. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a klánharcos bal oldalát. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) A klánharcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a klánharcos testét. (6 támadással 580 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. A becsapódástól 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a klánharcos fejét. (2 támadással 322 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1131, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a klánharcos jobb oldalát. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (10 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével végigvágod a klánharcos testét. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (71 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadás sajnos hatástalan volt. A klánharcos vágása nem talált el. A klánharcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
lm 10 11 12 | mozogsz 10 11 12 |
lm 16 17 18 | mozogsz 16 17 18 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a klánharcos bal vállát. (6 támadással 572 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (85 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány vas dobónyilat. 14 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Kígyópengével felnyitod a klánharcos testét. (1 támadással 158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A klánharcos fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a klánharcos jobb oldalát. (6 támadással 579 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (74 életpontot sebezve.) A klánharcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a klánharcos jobb karját. (6 támadással 572 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány vas dobónyilat. 10 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a klánharcos testét. (2 támadással 310 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A klánharcos megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 952, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fegyvermester bal lábát. (6 támadással 577 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. 10 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a fegyvermester fejét. (2 támadással 309 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 varkaudar szablyát. [varkaudar szablya ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 5250 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1056, sebződés: 75, gyógyulás: 4, összesen: -71 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a klánharcos testét. (6 támadással 578 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. A becsapódástól 6 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Kígyópengével végigvágod a klánharcos testét. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a klánharcos vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a klánharcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 824, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az ellenfél néhány mérg. vas dobónyilat hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 42 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. {HD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a méregkeverő bal vállát. (2 támadással 304 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A méregkeverő feléd döf, de csak ijesztésképp. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
hu 232 226 632 | hulladék: 232 226 632 |
vv 109 161 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [185,99] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg nagymester. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 300 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [186,99] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Kígyópengével alaposan megvágod az élőholt tigris jobb oldalát. (1 támadással 158 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (30 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az élőholt tigris karmai majdnem eltalálnak! Az élőholt tigris megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
szk 749 | keresed a 749. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY) Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 1 TVP és 1 tinta szükséges. |
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY) Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt. |
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
PROFI BÉRGYILKOS (793. SZÖRNY) Roxat a tolvajok városa, hírhedt környék, melyről a Yaurr birodalom túlsó végében is hallottak már rosszakat. Itt képzik a legprofibb bérgyilkosokat. Elsősorban az élet viszontagságai edzik meg őket, a mindennapok Roxatban, ahol soha nem hagyhatod, hogy valaki a hátad mögé kerüljön, hiszen könnyen azon kaphatod magad, hogy már leütöttek, és megszabadítottak az összes értéktárgyadtól. Roxatban könnyen találni embert arra, hogy elégtételt vegyen másokon. Épp ezért tűnik valószínűnek, hogy a rád rontó profi bérgyilkos sem véletlenül akadt most a táborodra. Valaki küldte, valaki akinek az útjában vagy, és véredet akarja venni egy őt ért sérelemért. Abban, hogy kiszedheted belőle, ki volt az illető, ne is reménykedj. Megölheted ugyan, de beszélni soha nem fog. Csak úgy elmenekülni előle a harci körök lejárta előtt nem lehet. |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
LÁNCING (222. TÁRGY) Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból. |
KLÁNHARCOS (7114. LÉNY) A klánnak nem csak orgyilkosok a tagjai, hanem olyanok is, akik a hátbaszúrás helyett inkább a szemtő-szemben való küzdelmet és a párharcot részesítik előnyben. Ők a klán katonái, akik igen változatos képességekkel rendelkeznek, de többnyire kiváló fegyverforgatók. |
FEGYVERMESTER (7115. ELLENFÉL) Most rossz emberbe kötöttél bele. A klán fegyvermesterének tisztje kiképezni a család harcosait, és ez a feladat csak olyan valakinek juthat osztályrészül, aki nagyon képzett a fegyverforgatás terén és harcértéke jóval felülmúlja egy átlagos kardforgatóét. De nemcsak hogy gyakorlott küzdő, ráadásul fegyvere egy varkaudar szablya, amellyel nagyon komoly sebeket képes ejteni rajtad. |
CSATABÁRD (555. TÁRGY) A törpék klasszikus fegyvere, csoda, hogy csak most jutott valakinek az eszébe, hogy el kellene készíteni :) A csatabárdot kizárólag törpék készíthetik el és használhatják. Egy harci fejszére hasonlít, vágófegyvernek számít, de technikájában ütőfegyverként is használod. A törpék ráadásul igazi mesterei ennek a fegyvernek: használatakor a vágófegyver szakértelmed normális mértékben nő, de emellett pluszban ütőfegyver szakértelmed is fejlődik, úgy, mint egy balkezes fegyver! Nem csoda, hogy ideális fegyver törpék számára, még akkor is, ha csak 4D6 a sebzése, és használatához 12-es szintű vágó és ütőfegyver szakértelem szükséges. A csatabárd elkészítése egy vaskohónál történik, kőkalapáccsal, 6 vasérc, 12 pirkit és egy bot felhasználásával. Elkészítéséhez legalább 8-as bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges. A csatabárd használatakor +2 támadást kapsz. |
MÉREGKEVERŐ (7116. ELLENFÉL) A sötét kamrában, zavaros folyadékok és bűzös kemikáliák között matató árnymanó az orgyilkosságokhoz használt mérgeket kogyvasztja ideje nagy részében. Ezért nem a legjobb fegyverforgató, de attól még okozhat problémákat egy magadfajta betolakodónak. |
MÉREGTERMŐ ISZÁK (1666. TÁRGY) Első pillantásra csak egynek tűnik a kavadulebenyből készített számtalanból, ha azonban alaposabban megnézed, rögtön észreveszed a különbséget. Pl. hogy a tárgy bőrborítása csillog és érintésre langyos. Mágikus eredetre gyanakszol. Biztos valamelyik kalandor hagyta el e becses kincset, amikor hozzád hasonlóan próbát tett ebben a labirintusban. A kalandozás íratlan szabálya alapján a méregtermő iszák mostantól a tied, nem szükséges visszaszolgáltatnod eredeti tulajdonosának (amúgy sem tudnád, kit kell keresni). Amíg nálad van, a következőt fogod tapasztalni: az iszák minden forduló elején megtelik pár cseppel valamilyen méregből (hogy melyikből, azt sajnos nem tudod befolyásolni). Ha el tudod azt rakni (van tartód hozzá), jól jártál, ha azonban nem, kénytelen leszel az iszák tartalmát a földre önteni, hogy a tárgy újabb adag mérget termelhessen. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 64 (83) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 61 (80) | Támadás: | 129 (134) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 61 (77) | Védekezés: | 193 (203) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 58 (83) | Életpont: | 1615/1356 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 67 (92) | Varázspont: | 2867/2701 | Pénz: | 6504 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 30/29 | Pszi pont: | 194/278 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 38/9 (+2%) | szúrófegyverek: | 33/65 |
vágófegyverek: | 36/24 (+11%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 39/4 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kígyópenge (#955) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/37 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 106/21 (+14%) | 3. mászás: | 33/49 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 39/27 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 32/19 (+60%) | 6. gyógyítás: | 39/78 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 24/82 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 146/98 (+26%) | 11. taumaturgia: | 120/75 (+25%) | 12. szerencsejáték: | 4/18 |
13. versengés: | 18/98 | 14. harcművészetek: | 42/28 | 15. zene: | 7/23 |
16. szörnyismeret: | 54/25 | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 7/35 |
19. vadászat: | 8/60 | 20. vitalitás: | 4/95 | 21. bányászat: | 41/36 (+10%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 10/46 | 24. csapatmunka: | 7/71 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 17 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) |
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) |
agyburok (#90) | szürkeáll. aktiv (#71) | átok (#294) | varázsenergia (#161) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 41, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 43. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 40. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 41, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
3.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 13 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 306 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
5 | drótszőr (#37) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | kaja (#2) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
632 | arany (#50) | 1 | adamantit kesztyű (#306) | 1 | csatabárd (#555) | |||
7 | csontszablya (#64) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | grákóbőr (#41) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | láncing (#222) | 4 | madártoll (#112) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | méregtermő iszák (#1666) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 3 | mithril (#352) | |||
5 | ork csodaszer (#1228) | 1 | parduanhályog (#909) | 2 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 7 | szögletes kő (#17) | 8 | tigroszlán fog (#63) | |||
13 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |