Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 31. 9h:22' EZ A 618. JÁTÉKHETED, 456. FORDULÓD 619. játékheted kezdete: jún. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. {KCC:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő testét. (2 támadással 284 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (71 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {FM:} Kígyópengével alaposan megvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
hu 64 84 222 | hulladék: 64 84 222 |
hu 1171 63 | hulladék: 1171 63 |
kf 1676 | kézbeveszed/felveszed az 1676. tárgyat |
hh 504 1546 78 | használod az 504. tárgyat az 1546. tárgyat a 78. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {FM:} Kígyópengével kilukasztod a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (68 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
kb 500 5 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (5 darabot) |
bb 327 70 | beraksz a bankba a 327. tárgyat (70 darabot) |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon bal első lábát. (3 támadással 433 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+43 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A kultúrmasztodon feléd szúr agyarával, de nem talál. A kultúrmasztodon feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [188,98] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mammutóriás. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. {FM:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a mammutóriás testét. (6 támadással 926 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+92 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A mammutóriás feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a mammutóriás rúgása elől. A mammutóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mammutbőrt. [mammutbőr ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 5493 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 2, gyógyulás: 95, összesen: +93 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. {KCC:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az aurapollátor fejét. (2 támadással 310 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálosztó kain bal lábát. (2 támadással 266 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Karmaival a halálosztó kain megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálosztó kain állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A halálosztó kain melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra rohansz. {HD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 284 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [189,97] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével kilukasztod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 162 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra támadsz. {KCC:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 303 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [191,97] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis herceg. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
(Továbbmész...) [192,97] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronokukac. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a kronokukac testét. (2 támadással 286 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem nyakát. (6 támadással 612 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (71 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 10574 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1248, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra támadsz. {FM:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich bal oldalát. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. A drakolich feléd harap, de sikertelenül. A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [194,96] Fák, mindenütt csak fák. Oldalt pillantva, meglátsz egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rodger profi üstjét. (ld. enc.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő éjkornis nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed az éjkornis testét. (2 támadással 322 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (74 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Utolsó pillanatban ugrasz félre az éjkornis öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az éjkornis rúgása elől. Véres nyál csordul ki az éjkornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
kt 1168 | elkészíted az 1168. tárgyat |
v 198 294 28 | elmormolod a 198. varázslatot |
[294,28] Az erdőt síkság váltja fel.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg testét. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. {HD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos zsokarg jobb lábát. (3 támadással 471 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A púpos zsokarg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 6753 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1389, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök nyakát. (6 támadással 571 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (75 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a sötét ülnök farkát. (6 támadással 942 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A sötét ülnök gyenge döfése nem tudott megsebezni. Feléd sújt a sötét ülnök a farkával, de elhibázta! {HD:} Kígyópengével kicsit megvágod a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 168 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A sötét ülnök feléd döf, de csak ijesztésképp. A sötét ülnök farkával melletted a levegőbe suhint. A sötét ülnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2148, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan behemót termetes combját. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (49 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod a tleikan behemót bal első lábát. (6 támadással 699 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan behemót termetes combját. (8 támadással 922 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Földelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12390 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2381, sebződés: 49, gyógyulás: 168, összesen: +119 ÉP}
hh 1607 392 | használod az 1607. tárgyat a 392. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor jobb lábát. (6 támadással 569 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elemi pulzátor bal vállát. (5 támadással 810 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 8626 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1545, sebződés: 15, gyógyulás: 87, összesen: +72 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (80 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. {FM:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a kreiton bűvölő bal oldalát. (6 támadással 941 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11935 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1918, sebződés: 0, gyógyulás: 100, összesen: +100 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 463 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton idéző testét. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző szellemalakját. (8 támadással 978 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kreiton idéző csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12899 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2013, sebződés: 0, gyógyulás: 104, összesen: +104 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a káoszdémon jobb vállát. (6 támadással 575 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (254 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: skorpiókarom, aranyló ugarhéj, 2 gyöngymangó. Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszdémon testét. (8 támadással 1152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 238 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 297 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a káoszdémon porszerű végtagjait. (4 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 137 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 277 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a káoszdémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 22002 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3043, sebződés: 1205, gyógyulás: 181, összesen: -1024 ÉP}
(Továbbmész...) [295,30] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Hmm, csak egy káoszdémon. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a káoszdémon testét. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (277 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 5 kaja, 2 extra takarmány, 2 sötét tekercs, kaktusztüske, 5 sallank karom, főnixtoll. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel többször eltalálod a káoszdémon testét. (6 támadással 879 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 233 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 286 életpontot vesztettél. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszdémon masszaszerű alakját. (6 támadással 878 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 249 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 289 életpontot vesztettél. A káoszdémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 22002 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3006, sebződés: 1336, gyógyulás: 184, összesen: -1152 ÉP}
(Továbbmész...) [295,31] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. A feléd közeledő tengeri parduan mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 339 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tengeri parduan fejét. (6 támadással 602 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tengeri parduan testét. (7 támadással 1021 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tengeri parduan redős testét. (6 támadással 888 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) A tengeri parduan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16044 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2982, sebződés: 386, gyógyulás: 199, összesen: -187 ÉP}
ef 13 507 | energia fejlesztése 13 |
le 608 | leveszed/lerakod a 608. tárgyat |
kf 511 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
szk 565 | keresed az 565. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY) Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást. Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density! [Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.] |
ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY) Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!). - Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá. |
ORK SÖR (1701. TÁRGY) Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel: - Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele. - No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü! [A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg. |
RODGER ÜSTJE PROFIKNAK (1168. TÁRGY) A sarokba hajítva egy fényesre suvickolt üstöt pillantasz meg. Ez Rodger üstje lesz, a király volt szakácsáé! Huh, titkon talán te is főzőcskéznél kicsit, ehhez azonban meg kell előbb szerezned az elf kószától ezt a tárgyat. Ártatlan képpel szóba hozod neki az üstre vonatkozó üzleti ajánlatodat. Az elf felkacag. - Aranyért nem adom! Viszont mivel már többször láttalak erre, hajlandó vagyok neked adni. Én majd szerzek egy másik üstöt magamnak, hiszen Rodger közeli ismerősöm, nem fog gondot jelenteni. Tehát mit is hozz, hogy ezt neked adjam? Kellene pár konyhai alapanyag, várlak velük legközelebb: 12 gyöngymangó, 6 kék orchidea, 3 karbin plazma, 1 dorony tüdő, 5 tasak fűszerkeverék. Na meg 1 teknőcteknő is kellene, remek lesz tárolóedénynek a testesebb ételeknél. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1168 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik elf kósza háznál. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1168 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. Az üst nem átadható. |
Erő: | 64 (83) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 61 (80) | Támadás: | 129 (134) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 61 (79) | Védekezés: | 197 (207) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 58 (83) | Életpont: | 1646/1478 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 67 (92) | Varázspont: | 2867/2145 | Pénz: | 6602 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 30/16 | Pszi pont: | 194/299 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 38/14 (+5%) | szúrófegyverek: | 33/65 |
vágófegyverek: | 36/31 (+7%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 39/6 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: kígyópenge (#955) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/53 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 106/62 (+41%) | 3. mászás: | 33/72 (+23%) |
4. csapdakészítés: | 39/33 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 32/19 | 6. gyógyítás: | 39/78 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 24/82 | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 147/39 (+41%) | 11. taumaturgia: | 120/93 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 4/29 (+11%) |
13. versengés: | 19/30 (+32%) | 14. harcművészetek: | 42/28 | 15. zene: | 7/23 |
16. szörnyismeret: | 54/25 | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 7/35 |
19. vadászat: | 8/60 | 20. vitalitás: | 5/6 (+11%) | 21. bányászat: | 41/36 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 10/46 | 24. csapatmunka: | 7/71 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) |
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) |
agyburok (#90) | szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 41, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 43. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 40. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 41, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
3.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 283 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
7 | csontszablya (#64) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
5 | drótszőr (#37) | 2 | extra takarmány (#1360) | 70 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | főnixtoll (#563) | 5 | fűszerkeverék (#1170) | 14 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
6 | kék orchidea (#68) | 3 | láncing (#222) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 3 | rézdarab (#70) | 6 | sallank karom (#128) | |||
1 | skorpiókarom (#911) | 2 | sötét tekercs (#535) | 1 | spiritusz (#170) | |||
7 | szögletes kő (#17) | 1 | teknőcteknő (#416) | 8 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
50 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
448 | arany (#50) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
10 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | 7 | manakristály (#500) | |||
1 | Rodger profi üstje (#1168) | 2 | sáfránypor (#211) | 9 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varázskő (#305) |