Karakterszám: |
4660 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
47 |
Játékhét: |
60 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
1539 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2018. máj. 8. 15h:02' |
A következõ
fordulód táplálható: 2018. máj. 9. |
|
E-mail!
SOL INVICTUS KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Snick beleegyezett, hogy a szövetség tagjává válj. Ezzel eddig
33 szavazatot gyûjtöttél.
Ez elegendõ ahhoz, hogy belépj a szövetségbe! Mostantól a 15031. szövetség
tagja vagy.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Jószerencse 1 legenda pont árán
megvásárolta a rubin relikformázót a szövetségi kincstárból, mivel az övé
volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kicsi Cheetah, a huncut 2 legenda
pont árán megvásárolta az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból.
Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá
került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Snick 2 legenda pont árán megvásárolta
az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt
a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Agresszivi 1 legenda pont árán
megvásárolta az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból, mivel
az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében
égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3828.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*máj. 8.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Gommarion
felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Elmondod, hogy az átkot szeretnéd magadról
eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot mondanak. Megszûnt a rajtad
levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
be 14 |
meglátogatod a 14. épületet |
Elmész a Tisztogatók Klánjának épületébe. [Ölj öt kisebb agyszívót.] Ezt
a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.)
Nemrégiben, a Mélyedésben egy, már kihaltnak hitt torzszülött fajt fedeztünk
fel. Szeretnénk, ha ez a faj kihalt is maradna, ellenkezõ esetben a munkánk
hiábavaló. Gondoskodj róla, hogy az ember nevû torzszülöttnek írmagja se
maradjon! (27-es Klánkaland.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
121.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
kno 9 8 49 10 |
9. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 8 képességpontot a méreted növelésére (+4 méret). Elköltesz 10
képességpontot a rugalmasság szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a rugalmasság szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
t 6 32 |
6. szakértelem tanulása 32 TVP-ért |
Felállítasz egy nagy zsákot - õ jelképezi az ellenséget - és igyekszel minél
többször, minél gyorsabban és pontosabban lesújtani rá.
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg
gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra
sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Módszeresen kutatsz más galetkik
barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nem telik
sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzések alapján látod,
hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Godzilla, egy nyakában cápafog nyakéket viselõ,
pikkelyes férfi. A Tolvajok klánjának segédtolvaj rangú tagja. Felszerelése:
ében nyílpuska, a tûz kõamulettje, roxati üvegszem, az egyensúly gyûrûje,
a tûz fogazott kardja, suhanó csizma, a tûz malachit karkötõje, a hatalom
halotti maszkja, Xantin ezüstöve, ezüst lárvaköpeny, a tökéletesség malachit
karkötõje, a tökéletesség vaspajzsa, a sün kõamulettje, ozin fülkarika,
a bûz sárgaréz nyaklánca. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A
barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal.
Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá
gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Godzilla már
ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Egy találomra választott irányba
indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve.
Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Haarald, egy hatalmat sugárzó tekintetû,
tüsi hajú, kék szemû, rozsdabarna bõrû férfi. [aura: 4-es csábmosoly.]
A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
fekete csizma, csillogó fejpánt, az angyalok utazóköpenye, bronzmedál,
ében láncing, az egyensúly gyûrûje, az egészség malachit karkötõje. Így
üdvözlöd: "Örök vesztes vagy, apafej." Õ rögvest kontrázik: "Te moszatfaló
vegetáriánus!" Jól odamondasz neki: "Na, ilyen is csak egy szellemi fogyatékosnak
juthat eszébe!" Õ rögvest kontrázik: "A szagod mellett parfümnek lehetne
használni a száznapos tojást." Jól odamondasz neki: "Mindenki szerint te
vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb galetkije." Nem késik a válasszal:
"A hátralevõ életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ
béka!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Lehajtott
fejjel elismered, Haarald volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe
áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Fixxer, egy erõteljes testalkatú, kissé
büdös, de jóvágású, sunyi tekintetû férfi. A Halhatatlanok klánjának a
rend híve rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az elefánt nehéz nyílpuskája,
a gyõzelem díszes fejpántja, szivárvány karkötõ, bronzmedál, a sólyom csepp
fülbevalója, a szellemek fekete csizmája, a túlélés rövid tõre, az elfek
kõamulettje, az egészség gyûrûje, a tûz zöld köntöse, a tárgyalás gyûrûje,
a Kõ Kardja, a ragadozó csontamulettje, Rogan karkötõje, Xantin ezüstöve,
kék gömb, a bérmágus díszes karkötõje, ozin fülkarika, a ragadozó vas lemezpáncélja,
a sün vaspajzsa, a hatalom rubinja. Elsõ mondatod: "Piszkos a körmöd!"
Nem késik a válasszal: "Te göthös hernyó!" Nagy levegõ után ezt kiáltod:
"Olyan csúnya vagy, hogy alig látszik mellette a borzalmas kancsalságod."
Azonnal visszavág: "Ennél a nevetséges átoknál még egy orling disznó is
jobbat talál ki!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan csúf vagy, hogy
még egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled." Azonnal visszavág:
"Ha ez a legjobb visszavágás, amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen,
akkor inkább meg se mukkanj!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz.
Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan nézed
az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
m 8 4 3332 2214 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,4) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8,5) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy kerek, simára csiszolt
oltárt veszel észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy
fajod õsét ábrázolja. Letérdelsz, és halkan imádkozol az õsök szelleméhez.
Meghallgattak! (+1 méret.)
(M 8,6) A folyosó délre visz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe
lépsz be.
(M 8,7) A délre vezetõ folyosót követed. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 9,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,6) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Üres szobába érkezel.
(M 7,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
k 14 221 361 |
kaland elvállalása |
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
(14. kaland:) - Megkezded
hosszú utad a csatornában. Már olyan helyeken nyomulsz, amit a nyomok tanulsága
szerint a torzszülöttek is elkerülnek. Végül megpillantod azt a jellegzetes
repedést, amin át kéne préselned magad.
[Rugalmasság próba 9-es küszöbre:
sikeres]
Ilyen szûk résen még az akadémiai besurranó olimpián sem kellett átkúsznod.
Amikor átérsz, úgy döntesz, hogy olimpiai csúcsot állítottál fel. A járat
szépen kiszélesedik, már teljesen kiegyenesedve is tudsz járni. Misztikus
környezetbe érsz. A falak furcsa, vörös fénnyel világítanak. Folyamatosan
olyan érzésed van, mintha a következõ pillanatban egy dézsa vér önlene
a nyakadba. Ahogy haladsz elõre, egyre hangosabban hallod azt a furcsa
ütemes zajt, amire már a belépésedkor felfigyeltél. A következõ kanyar
után aztán meglátod a zaj forrását. A plafonból tucatnyi hatalmas bárd
lóg le. Ami igazán szörnyûvé teszi a dolgot, az az, hogy ezek a bárdok
ütemesen lengenek, iszonyatos nagy ügyességre van szükség ahhoz, hogy élve
átjuss.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: sikeres]
Pár percig figyeled a bárdok lengését. Rájössz, hogy minden bárd mindig
pontosan ugyannyi idõ alatt leng egyet. Miután kezded érezni a ritmust,
lendületet veszel és átrohansz a bárdok között. Ügyes voltál, alig néhány
karcolást szereztél. A falon egy kis bemélyedést látsz. Benyúlsz, és egy
kis kapcsolót tapintasz ki. Megnyomod. A bárdok azonnal megállnak, a kezedben
viszont iszonyatos fájdalmat érzel. A következõ pillanatban mintha egy
savköpõ sárkánnyal állnál szemközt, úgy terít be a zöldes folyadék. [22
életpontot sebzõdsz.]
Döbbenten állsz, de szerencséd van, megúsztad kisebb sebekkel. Tovább lopakszol
a folyosón, amely hamarosan egy hatalmas terembe torkollik. Azonnal megpillantod
a kincsek õrét. Ellenfeled egy vérszívó arloth (#129).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a vérszívó arloth létrehoz egy dermesztést.
(-99 ügyesség.) Megdermedsz. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A vérszívó arloth közelebb jön, hogy támadhasson. A vérszívó
arloth rád támad. Beléd próbál marni fogával.
(15 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+11 ép)
*** 3. KÖR *** A vérszívó arloth rád veti magát. Kitátja száját, harapni
próbál fogával.
(17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+11 ép)
*** 4. KÖR *** A vérszívó arloth rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával.
(13 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni!
(221. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted
a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba,
nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. A
falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod,
de sajnos zárva van. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat,
és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség
pont árán sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 9 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(361. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted
a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba,
nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. A
helyszín, ahová érkezel, bûzlik a mágiától. Egy meghatározhatatlan alakú,
szürkés ködként lebegõ entitást pillantasz meg. Hamarosan ráébredsz, hogy
ez a lény, akinek valószínûleg egyetlen feladata, hogy megakadályozza a
továbbjutásodat, immúnis szinte mindenfajta támadásra. Egyetlen sebezhetõ
dolog, amivel biztosan rendelkezik, a tudata. Esetleg egokínzással kellene
próbálkoznod! (min. 4-es szinten.) A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot.
Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
[Kõzúzó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A déli
kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek
nyomorúságos csatornaszintjére. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok
sokasága indul. Nocsak, mit találtál! 2
winropu moha ! Óvatosan begyûjtöd.
Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött
fészek van! Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** A rovarsámán elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. A
rovarsámán elmond egy jégpajzs varázslatot. Megrohamozod az óriáscsótányt.
Az óriáscsótány odajön hozzád. Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Tüzet
lehelsz ellenfeledre.
(41 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány halálos sebet
kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gigaöklöt.
A varázslat nem hatott rád. Megrohamozod a rovarsámánt. Támadod a rovarsámánt.
Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(41 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
gigaököl! Ezt most megúsztad. Megtámadod a rovarsámánt. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(42 ép-t sebeztél).
A rovarsámán hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 124 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+68%). Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami a mágia köpenye, egy drágakõ, 28 arany és egy
hamis arany.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]
[Kõzúzó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz
portyázni. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen
a sötét alsó szintekre vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és
körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. A szemed
sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted
magad. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68) [aura: 2-es méretû 12-es szintû
jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a csontváz harcost. A csontváz harcos feléd
mozog. A csontváz harcost próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(44 ép-t sebeztél). A csontváz harcos téged támad. Egy nevetséges rozsdás
karddal próbál lecsapni rád.
(6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a csontváz harcost. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(41 ép-t sebeztél). A csontváz harcos
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+50%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard, 35
arany és 2 hamis arany.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]
[Kõzúzó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Rövid keresés
után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Idelent valamiért
sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb
legyen. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz.
Ellenfeled egy kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a kõzúzót. A kõzúzó odajön hozzád. A kõzúzót
próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(44 ép-t sebeztél). A
kõzúzó hörögve elterül.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+42%). Elrakod a zsákmányt, ami 25 arany és egy hamis arany.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
[Kõzúzó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz,
hogy most vadászni indulsz. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A
fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre".
Tétovázás nélkül leereszkedsz. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést.
Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Szimatot fogva,
elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled
egy quwarg katona (#69).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a quwarg katona felé. Már ott is vagy! A quwarg
katona odajön hozzád. Támadod a quwarg katonát. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(47 ép-t sebeztél). Bûzöd
zavarja
(1 sebzés). A quwarg katona rád veti magát. Elõrehajolva marni
próbál.
(6 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Elõre
szúr bal karmával.
(2 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A quwarg katona téged támad. Csáprágójával mar.
(7 ép-t sebzõdtél).
Odacsap neked bal karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** A quwarg katonát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(41 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(1 sebzés). A quwarg katona kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+55%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +9 galetki
erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 343 sebzést okoztál, és
89 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
12 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 13 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
263 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sol Invictus, egy fehéren izzó szemû, szigorú tekintetû férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád.
Ez a 47. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (12) / 4.61 |
[2] IQ: |
8 / 3.02 |
[3] ügyesség: |
7 (9) / 0.65 |
[4] egészség: |
8 / 2.38 |
[5] mágia: |
6 / 2.35 |
[6] gyorsaság: |
12 / 6.06 |
[9] Méret/ép: |
121 / 121 |
Min. méret: |
113 |
Barlangméret: |
121 |
|
|
Varázspont: |
73 / 73 |
Képességpont: |
16 / 26% |
Hõsi pont: |
39 (3) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
9% |
Galetki erõ: |
349 / 229 |
Hírnév : |
524 |
Jóllakottság: |
137% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
351 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
326 (4) |
Leölt torzszülött: |
417 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: felderítõ (11)
Speciális
képességeid:
+4 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Arass pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]
2.) Hajtsd végre a 27-es Klánkalandot (KK 27)! (összesen 30 TVP-t igényel)
3.) Ölj meg öt kõzúzót! [számláló: 1] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
21 (25) / 4.20 |
[15] regeneráció: |
21 (23) / 0 |
[17] vastag bõr: |
8 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (4) / 0.60 |
[19] hidegimmunitás: |
1 (2) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
1 (2) / 0.72 |
[21] elkt.immunitás: |
1 (2) / 0.20 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
4 / 0 |
[25] bûz: |
5 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.50 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.84 |
[48] mászás: |
6 / 1.21 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.05 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 1.30 |
[52] auraészlelés: |
2 / 0.57 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
3 / 1.69 |
[55] szívósság: |
3 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.05 |
[57] gyógynövények: |
3 / 1.75 |
[58] nyomkeresés: |
6 (8) / 2.23 |
[59] vezetõkészség: |
1 (2) / 0.05 |
[64] átokszórás: |
6 (8) / 2.85 |
[65] álcázás: |
5 / 0.30 |
[66] lopakodás: |
5 / 0.35 |
[68] zene: |
6 / 2.70 |
[69] tanulás: |
8 / 1.69 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
6 / 1.20 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
7 (8) / 0 |
[101] szakért.: |
6 (7) / 1.94 |
[102] energiaszívás: |
4
/ 0 |
|
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
5 / 2 |
|
|
Trollagyar |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[22] villámsújtás: |
4 / 0 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
22 villá |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 25;
VI erõ:140% ép:35%;
PV 4 3 5 8;
PSZ 69 65 54 48 47 68;
HE 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (9. épület), #361 (46. forduló), #350 (42.
forduló), #267 (44. forduló), #400 (44. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 4660.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bölcsesség köntöse (#17800) |
|
1 a mágia köpenye (#3385) |
* |
1 a
nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a sün halotti maszkja (#24941) |
* |
1 a tûz csizmája (#22270) |
|
1 az
angyalok csatos öve (#28166) |
|
1 az erõ utazóköpenye (#1586) |
|
2 csizma (#1120) |
|
1 maszk (#1090)
|
|
1 pikkelyvért (#1015) |
|
18 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 vassisak (#1076)
|
|
1 Xantin bõröve (#169) |
* |
1 Xantin ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a jég kõamulettje (#22796) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a pontosság
márványgyûrûje (#4376) |
|
1 a sólyom csontamulettje (#29547) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a villám márványgyûrûje (#23726) |
|
1 amulett (#1195) |
|
1643 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213)
|
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
57 drágakõ (#2) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
83 hamis arany (#809) |
|
2 kék gömb (#143) |
|
1 ozin fülkarika (#211)
|
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szimbólum (#1210) |
* |
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
4 kötél (#128)
|
|
17 Krónika (#783) |
|
1 Krugrog mama terítõje (#517) |
|
1 mandolin (#19)
|
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a tûz csonttõre (#22451) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
2 csonttõr
(#1301) |
|
5 fogazott tõr (#6) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
10 harci fejsze (#12) |
|
1 kard (#1315) |
|
16 kerek kõ (#11) |
|
4 kés (#5) |
|
8 rozsdás kard (#131) |
|
6 sziklarepesz (#13) |
* |
1 Trollagyar (#214)
|
Varázsitalok és füvek |
|
4 csótányláb (#25) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
4 fehér gyógyital (#50)
|
|
3 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hónakkupók (#30) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
9 mátekel gomba (#21) |
|
4 mézfû (#29) |
|
9 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
5 ragálygomba (#26) |
|
8 sötét mák (#23)
|
|
5 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
11 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
12 bolhedor szárny (#15) |
|
3 ekinda haj (#147) |
|
2 elektronit (#141)
|
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
4 mandibula (#157) |
|
3 molad púp (#16) |
|
5 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
7 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a ragadozó
díszes fejpántja #20006 (9), a tûz bõr mellvértje #22196 (8), a sün fülbevalója
#25105 (2).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 38 arany (#1), 2 winropu moha
(#22), 4 hamis arany (#809), 10 drágakõ (#2), 1 a mágia köpenye (#3385),
1 törpe pikkelyvért (#4), 1 rozsdás kard (#131).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VÉRSZÍVÓ ARLOTH (129. LÉNY) A vérszívó arloth egy legendákbeli szörny,
még a bölcsek is csodálkoznának, ha elmesélnéd nekik, hogy találkoztál
vele. Jó két méter magas, négylábú, bivalytestû szörny, feje egy kutyaszerû
ragadozóra emlékeztet, állkapcsából hatalmas agyarak meredeznek. Harcban
általában elõször mágikus képességeivel próbálja ellenfelét harcképtelenné
tenni, majd kiszívja az összes vérét a magatehetetlen áldozatnak. A szörny
mindenkinek kemény dió, a különbözõ leheletek nehezen sebzik, fegyverrel,
csáppal stb. nehéz igazán jól megütni. Általában csak igazán komoly kincsek
õrzését bízzák rá.