Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. dec. 3. 8h:56' EZ A 118. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD 119. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3346 SZÁMLA : XXXX |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az ork sámán testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval eltalálod az ork sámán testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 4 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges emberevő trófeát, és kinyersz egy alkalmas ork sámán trófeát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [44,15] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Eltaposod a tüzet, és szétrugdosod, szétütöd a bogyókat. Köhögsz és hánysz, de befejezed az akciót. Hamarosan szerencsére szellő kerekedik, és szétviszi a mérgező füst maradékát. (+4 jóság.)
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy gyilkos tetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos tetű jobb első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
im | imádkozol |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
kt 19 20 | elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot) |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a rájanyék bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [46,17] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gorombilla. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorombilla bal karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gorombilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [46,18] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Talán ha a woor-antilop nem ilyen kiszolgáltatott helyzetben lenne, megküzdenél vele - így azonban a becsület azt követeli, hogy szabadítsd ki! Amikor a hurkot leemeled a lény lábáról, egy pillanatig rád bámul - hála van a szemében, vagy értetlenség? Aztán eliramodik. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gátvakond. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
VAS FEJPÁNT (408. TÁRGY) Elegáns fejrevalót kovácsolhatsz vasból, amely ugyan nem véd annyira, mint a vassisak, de sokkal könnyebb és elegánsabb is. A vas fejpánt elkészítéséhez egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 3 vasércből és 6 pirkitből kovácsolj csinos, míves szegecseket és lapokat, és erősítsd őket egy tatubőrre. Mindez 30 TVP-be kerül. A vas fejpánt 3-al növeli a védettségedet. A vas fejpánt elkészítése némi szakértelmet is igényel: legalább 4-es bányászat szakértelmet! (Hölgyek: a pántot készíttessétek el szívetek törpéjével!) |
DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY) A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT) Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb). |
Erő: | 24 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 117 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 57/57 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 172/138 | Jellem: | jó (52) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 38/5 | Pénz: | 117 arany | Kép. pont: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 14 |
lőfegyverek: | 11 |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
46,30 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 647 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 9 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 2 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 1 | 14. bányászat: | 9 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 5 alkalommal) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 27. |
Összsúly: 57.18 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
15 | kerek kő (#19) | 1 | lapockacsont (#33) | 3 | óndarab (#85) | |||
1 | rézdarab (#70) | 2 | szárnyas hernyó (#69) |
43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|