Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 19. 9h:09' EZ A 50. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD 51. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4749 SZÁMLA : XXXX |
kf 276 | kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat |
kf 436 | kézbeveszed/felveszed a 436. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
ep 146 80 | építed a 146. tárgyat 80 pontért |
h 143 10 | használod a 143. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az evaporőr testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az evaporőr meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [50,-6] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
(Továbbmész...) [51,-5] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bombagoly lehet. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bombagoly bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csőrével a bombagoly nem tudott megsebezni. A bombagoly még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár hatalmas testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sullár jobb első lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált orgyilkos trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő sullár trófeát. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [53,-4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 139 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [54,-4] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woor-antilop lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a woor-antilop testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a woor-antilop fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a királygyík farkát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval megpöccinted a királygyík testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a királygyík testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
(Továbbmész...) [56,-4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
f 130 | kísérletezel a 130. tárggyal |
VARÁZSLÁS Végre, a karaktered megtanult varázsolni! Mielőtt azonban két kézzel nyúlnál a könnyen megszerezhető hatalom után, nem árt, ha tudod - a mágia tudása sok-sok veszélyt is rejt magában. Komoly különbség van az istenektől kapott papi mágia és a varázslóktól tanult rúnamágia között. Az előbbihez az istened hűséges szolgálata, a tőle kapott feladatok teljesítése, a jellemedhez való hűség szükséges. Ha a vallásodnak nem megfelelően cselekszel, rövid időre vagy akár véglegesen elveszíthetsz bizonyos varázslatokat. Ha pedig megváltozik a jellemed, az összes, istenedtől kapott varázslatot elveszíted. A rúnavarázslatok használata ugyan nem követel ehhez hasonló megkötöttséget, bárki használhatja őket - legtöbbjükhöz viszont szükség van bizonyos anyagi komponensekre (különböző szörnyek alkatrészei, egzotikus növények). Varázsolni a V paranccsal tudsz. Első paraméternek meg kell adni a varázslat sorszámát. Ha egy új varázslatot megtanulsz, kapsz róla E.F-et, amelyben ez a sorszám szerepel, a varázslat részletes leírásával együtt. Előfordulhat, hogy egy varázslathoz meg kell adni 2. vagy 3. paramétert is, akkor ez el lesz magyarázva a leírásban. Egy varázslat elmondása 5 TVP-be kerül (néha többe, ilyenkor ez meg lesz említve a leírásban). Ezenkívül minden varázslatnak van bizonyos varázspont (VP) értéke - ennyi VP-be kerül a varázslat elmondása. Azzal, hogy megtanultál varázsolni, kaptál bizonyos számú VP-t, és minden újabb varázslattal, valamint szintlépéskor ez nő. Minél erősebb egy varázslat, annál több VP-be kerül. Minden forduló elején visszakapsz valamennyit az elhasznált VP-kből, ha az aktuális VP érték kevesebb a maximálisnál (az életpontokhoz hasonlóan). A kapott és visszanyert VP-k száma nagy mértékben függ az IQ-tól. Egy varázslat tarthat 1.) egy teljes fordulón keresztül, a forduló végén megszűnik; 2.) két forduló között, táborozás ideje alatt; 3.) egy adott feltétel teljesüléséig, addig a varázslat inaktívan lapul 4.) a legközelebbi csata végéig (ilyenkor általában a 2. paraméternél beállíthatjuk, hogy csata után újból elmondjuk a varázslatot, és hányszor). Vannak persze azonnal lezajló varázslatok, mint például a gyógyító és a harci varázslatok. Egy játékoson egyszerre 10 inaktív/táborozó/csata végéig érvényes és 10 forduló végéig érvényes varázslat lehet. 11. varázslat felrakása esetén a legrégebben felrakott megszűnik. Ha valakin van egy varázslat, és azt még egyszer rámondják, akkor az új változat felülbírálja az előzőt. A harci varázslatokat kicsit másként kell használni, ezekről részletesebb leírást majd akkor kapsz, ha szerzel egy ilyet. |
GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT) Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot. |
BOMBAGOLY (79. SZÖRNY) Bár ez a lény a bagolyra hasonlít leginkább, annál jóval nagyobb és veszedelmesebb. A harcban nem annyira a gyorsaságra, hanem félelmetes súlyfölényére alapoz: Egy faágról leveti magát, egyenesen az ellenfelére, és megpróbálja a földre teríteni. Éles csőrével ezután szétszaggatja áldozatát. A húsdarabokat, amelyeket nem bír elfogyasztani, magával hurcolja a fészkébe. Bombaglyot csak erdőben találhatsz. |
SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY) Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.) |
MANIPULÁCIÓK VARÁZSPONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Varázspont Spórolása: VPS <VP> és Varázspont Felszabadítása: VPF <VP> parancsokat. A VPS-el letárolt varázspontjaidat a következő VPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet VP-t tartalékolni egy kör végi városi teleportra vagy más fontos varázslatra. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy VPF az összes, még fel nem szabadított varázspontodra. Vigyázat: a VPF-el kinyert vp-vel sem mehet a varázspontod a maximális lehetséges fölé! Ha túl sok vp-t szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a vp-d maxba kerüljön (ill. kör végén elvész). |
Erő: | 17 (18) | Szint: | 10 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 136/61 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 16/16 | Pénz: | 1027 arany | Kép. pont: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 11 (+1) |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 25 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. vadászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az árnymanóktól (4) bármit |
gyógyítasz 29% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
Összsúly: 52.30 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | sullár hólyag (#168) | 10 | tüske (#22) |