Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 19. 15h:10' EZ A 856. JÁTÉKHETED, 473. FORDULÓD 857. játékheted kezdete: aug. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 69. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
fker 2381 | K.T. fel. kérése a 2381. kalandozót |
f 1281 | kísérletezel az 1281. tárggyal |
a 1281 5300 1 | átadod az 1281. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
a 210 5230 1 | átadod a 210. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
a 211 5230 20 | átadod a 211. tárgyat az 5230. kalandozónak (20 darabot) |
bb 1 1 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (1 darabot) |
a 1550 5188 1 | átadod az 1550. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
a 291 4784 1 | átadod a 291. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [71,-7] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy művészi porolit van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [71,-6] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (112 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a hegyi óriás testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás bal lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a hegyi óriás jobb lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 326, gyógyulás: 44, összesen: -282 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az umbatari bromag testét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az umbatari bromag testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel párszor keményen megütöd az umbatari bromag bal hátsó lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az umbatari bromag testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Az umbatari bromag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3640 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 226, gyógyulás: 38, összesen: -188 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-4] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex farkát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő sérült ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ősdentor bal oldalát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 1700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [71,-1] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku csapásvezető lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,0] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 99 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 14 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az orgoró sziklatestét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az orgoró testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az orgoró állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az orgoró ollója centiméterekre tőled záródik össze. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bávatag golombár fejét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bávatag golombár lendületes ütése célt téveszt. Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (58 életpontot vesztettél) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[71,2] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő vasalt bunkó. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán jobb lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával eltalálod a zoloboo sámán jobb karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a zoloboo sámán bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 62, gyógyulás: 4, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [25 pontot használtál fel, van még 440.]
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[69,3] Még mindig az erdőben vagy. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor lehet. {támadása: 23.} Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a purifikátor testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a spagulár bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a spagulár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A spagulár feléd rúg, de nem talál el. A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 143 311 | elmormolod a 143. varázslatot |
ef 35 506 | energia fejlesztése 35 |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
im 0 3 | imádkozol |
* 1. BP: | átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 324 |
* 5. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a tigroszlán jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a tigroszlán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tigroszlán karma a fejed mellett suhan el! A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. A tigroszlán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 7 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 4 23 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a gitonga tollas hátát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a gitonga tollas hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csőrével a gitonga nem tudott megsebezni. A gitonga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 madártollat. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG) Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.) |
TERIÁD HÁLÓ-CSAPDA (1280. TÁRGY) Gyakorolsz egy kicsit a teriád dobóhálóval. Eleinte esetlenül, nehézkesen megy a kiszemelt célpont (egy farönk) eltalálása az eszközzel. Furcsállod is, hogy a teriádoknak ennyire könnyedén megy. De aztán egyszercsak ráérzel a dobóháló használatának ízére, és egyre pontosabbak lesznek a dobásaid. Ha élesben is ki akarod próbálni, akkor a FOG <szörny száma> 1280 parancsot add ki, és amint megpillantod a keresett szörnyet, megpróbálod rádobni. Ez 20 TVP-be kerül. A borzasztóan nagy lények ellen persze esélyed sincs ezzel a hálóval. |
UMBATARI BROMAG (770. SZÖRNY) Az umbatari bromag nagyra nőtt, nyúlánk szörny, mely leginkább egy gyík és egy krokodil kereszteződésének tűnik. Már toxikus lehelete elég ahhoz, hogy elkábítsa ellenfeleit vagy áldozatait, attól függően, hogy épp élelmet szerezni indult, vagy csak a betolakodóktól próbálja megvédeni élőterületét. E szörnyek eredetileg Umbatarból származnak, ahol ugyan jódarabig házikedvencek voltak (a paloták őrzésére használták őket), de a megszaporodott belső balesetek, és a bromagok túlságos agresszivitása miatt a helyi mágusok végül elűzték őket. Egész idáig menekültek, és azóta a környező hegységek számítanak új élőhelyükül. |
Erő: | 71 (70) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 72 (73) | Támadás: | 28 (30) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 (30) kg |
Ügyesség: | 74 (77) | Védekezés: | 92 (97) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 43/43 év |
Egészség: | 72 (75) | Életpont: | 508/429 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (79) | Varázspont: | 1243/34 | Pénz: | 300 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 257/37 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 31/6 (+3%) | szúrófegyverek: | 24/31 (+8%) |
vágófegyverek: | 27/45 (+3%) | ütőfegyverek: | 13/47 (+12%) | lőfegyverek: | 31/26 (+3%) |
dobófegyverek: | 21/72 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 51/29 | 2. nyomkövetés: | 95/72 | 3. lopás: | 4/21 |
4. mászás: | 16/70 | 5. csapdakészítés: | 24/8 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/41 |
7. gyógyítás: | 44/49 | 8. titkosírás: | 12/22 | 9. felderítés: | 42/18 |
10. szörnyidomítás: | 11/88 | 11. teológia: | 69/22 (+56%) | 12. taumaturgia: | 47/14 (+36%) |
13. szerencsejáték: | 7/48 (+10%) | 14. harcművészetek: | 19/61 | 15. zene: | 16/18 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 9/23 | 17. pszi: | 13/74 (+25%) | 18. zárnyitás: | 14/59 |
19. vadászat: | 13/60 (+7%) | 20. bányászat: | 33/75 (+10%) | 21. úszás: | 15/16 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bakkurát (#52) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 33 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 536 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
55 | arany (#50) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 8 | drótszőr (#37) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 10 | sáfránypor (#211) | 1 | teriád dobóháló (#1281) | |||
1 | vasalt bunkó (#181) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 11 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | kristálygömb (#265) | 3 | madártoll (#112) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | purifikátor háj (#269) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 1 | vasérc (#152) |