47. forduló, 49. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 2. 4h:21'
EZ A 1076. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
1077. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

CALEN RANDIR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,102] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy epokitféreg nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 199.]

* 1. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 194.]

* 2. KP: ef 2 505 0 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 180.]

* 3. KP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 170.]

* 4. KP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 170.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 165.]

p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 155.]

p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
15 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 155.]

tv 98 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ero 50 minieseményben max. szörnyerősség 50
Nem adhatsz meg nagyobb számot, mint az eddig megölt szörnyek fele (40), de legfeljebb 300. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 255.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

id 74 100 idomítod a 74. szörnyet 100 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a tintacsiga idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 11 TVP-be kerül egy lépés, 2 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 62 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 210.]

szm 74 megölöd a 74. szörnyet
Unod már, hogy ez a tintacsiga állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a tintacsiga jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 210.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

fog 73 elfogod a 73. szörnyet
Nem adtad meg a második paramétert (egy csapdát). [0 pontot használtál fel, van még 210.]

fog 117 elfogod a 117. szörnyet
Nem adtad meg a második paramétert (egy csapdát). [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[44,101] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bíborgörény. Itt csata lesz.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bíborgörény nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a bíborgörény testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bíborgörény állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bíborgörény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
23 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. {támadása: 8.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [44,100] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 13.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [44,99] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az útonálló nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A Homály Dalnokai KT valahol máshol alakult meg. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fejvadászház (757. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 180.]

m 8 mozogsz északra
[44,98] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nagyobb monolitot. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Van itt egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 5 bruhatagnyelvet 35 aranyért, 1 evaporőr hájat 5 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 grákóbőrt 3 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 2 magszim belet 10 aranyért, 3 mandibulapengét 9 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 óndarabot 2 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért, 7 rézgolyót 7 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 2 sallank nyilat 8 aranyért, 1 surranó kígyó bőrt 2 aranyért, 2 tankány karmot 20 aranyért, 1 vassisakot 22 aranyért.
Összefutsz Vidám Gorkával. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd.
Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {max. varázspontja: 33; max. pszije: 0.} Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Bár nem Rajtad múlik, de a másik viselkedéséből úgy tűnik, hogy a harc elkerülhetetlen.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kobudera testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kobudera fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a kobudera testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel a kobudera néhány helyen meghorzsolja a testedet. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontkéssel a kobudera megkarcolja a testedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 875 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


Összefutsz Karamonnal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart.
Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [10 pontot használtál fel, van még 170.]

ea 1578 1 eladod az 1578. tárgyat 1
Eladtál 1 grifftoll kesztyűt. 165 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

ve 108 100 megveszed a 108. tárgyat 100
Mindössze 80 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 80 nyílvesszőt. 160 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[45,97] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bo-skorpió. {max. életpontja: 16-19.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a bo-skorpió testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A bo-skorpió melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [46,96] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " McFly's Ker. és Szolg. KFT, a határtalan lehetőségek boltja itt. Érd:2122-nél. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos sallank. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+1.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank jobb első lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 sallank karmot. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 150.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 120.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[47,95] Síkság, továbbra is csak síkság.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [48,94] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [48,93] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen garokk nyomokra bukkansz! Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a garokk köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[38 pontot használtál fel, van még 82.]

m 8 mozogsz északra
[48,92] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manifesztátor. {max. életpontja: 47-54.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a manifesztátor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). [10 pontot használtál fel, van még 72.]

szk 147 keresed a 147. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy epokitférget. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 67.]

* 2. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.]
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy sünmedve jelenlétét jelzi. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sünmedve. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-2 életpont.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a sünmedve bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 sünmedve tüskét. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 57.]

* 3. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 17 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 47.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 17 fejleszted a 4. tulajdonságodat 17 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [17 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 14, 22.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a garokk. 2 kaját töm magába a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 217 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran elsőáldozója vagy. Papi hited: 55. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 11 (21) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 (27) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 13 (19) Életpont: 303/274 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 268/121 Pénz: 275 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 24/9 Pszi pont: 79/15
Eddig összesen 468 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 993 TP-t kaptál. Jelenleg 190 895 TP-d van. A következő szinthez még 69 105 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, vérfürdető magszim, ryuku légiós. A 46. fordulódban 31119 arany került a bankszámládra. 31119 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/32 (+32%) vágófegyverek: 19/19 (+10%) lőfegyverek: 14/87 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); nyílvessző (#108) (12 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
48,92 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/57 (+12%) 2. nyomkövetés: 14/22 (+18%) 3. mászás: 4/0
4. csapdakészítés: 19/83 (+33%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 1/69
7. titkosírás: 5/40 8. felderítés: 2/61 9. szörnyidomítás: 6/52 (+50%)
10. teológia: 13/25 (+22%) 11. zene: 2/20 12. szörnyismeret: 9/91 (+22%)
13. pszi: 11/35 (+20%) 14. vadászat: 4/69 15. bányászat: 2/56
16. főzés: 1/90

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
11. kincskeresés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), púpos burástyát (#92) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pikoló (#7010), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) óriáserő (#53) éber kakukk (#3) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> Pszinapszis (#974) szárazság (#48) >> 7. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
sullár (#101) státusz: OK
garokk (#73) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 28, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 81. Szerzett pont: 9600. Beállított erő: 30 Összpont: 9600

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 73, p 70.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5661 TU szükséges.)

Összsúly: 118.61 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura csizma (#96) 5 bruhatagnyelv (#1230) 1 evaporőr háj (#105)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 grákóbőr (#41) 1 grifftoll kesztyű (#1578)
2 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33) 2 magszim bél (#103)
3 mandibulapenge (#125) 1 nyu-shuriken (#157) 1 óndarab (#85)
1 rézdarab (#70) 7 rézgolyó (#343) 1 rézpáncél (#71)
1 sáfránykő (#979) 2 sallank nyíl (#129) 1 surranó kígyó bőr (#47)
2 tankány karom (#237) 1 varázskő (#305) 1 vassisak (#160)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
188 arany (#50) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 81 nyílvessző (#108)
5 sallank karom (#128) 6 sünmedve tüske (#14) 58 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48 49
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
(44,98) útonálló (#130), városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), nagyobb monolit (#2783), Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, Karamon (6115. kalandozó)
(44,99) útonálló (#130), fejvadászház (#757)
(44,100) oltár, Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(44,101) bíborgörények (#84), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), tetemember (#123)
(45,97) oltár, Chara-din monolitja (#534), 17. jellempróba, bo-skorpió (#54)
(45,102) tintacsiga (#74)
(46,96) Sheran oltár, 24. jellempróba, gyilkos sallank (#85)
(48,92) manifesztátor (#124), 1. jellempróba, sünmedve (#33)
(48,93) oltár, garokkok (#73)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az FVE parancsokat kivettük a feltételes parancsok közül, külön helyet kaptak. Egyelőre 30 FVE parancs lehet kiadva.

Üzenet küldése a karakternek