Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. ápr. 7. 12h:14' EZ A 889. JÁTÉKHETED, 485. FORDULÓD 890. játékheted kezdete: ápr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 227. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 69. varázslatot a 165. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 10. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. (A balkezes gyűrű védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír nyakát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 88) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
kb 135 10 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (10 darabot) |
a 135 3070 3 | átadod a 135. tárgyat a 3070. kalandozónak (3 darabot) |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 1549 4718 1 | átadod az 1549. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról gyóntatás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy becsületjel varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a trikornis herceg testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a trikornis herceg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A trikornis herceg szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A trikornis herceg feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 63) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [76,3] Fák, mindenütt csak fák.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [77,2] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették.
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [79,1] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Nyüzsög az élet körülötted: békák brekegnek, madarak csivitelnek. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 4x 2d10+7.}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 61 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod a Mnebolath testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Mnebolath karma a fejed mellett suhan el! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany, egy fekete gyöngy és egy vas dobónyíl. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 35) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 59) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megvágod a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápol, de mindhiába. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Hoppálé! 6 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 59) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) (-1 TU.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a magnetikus praglonc nyakát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) (-1 TU.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 24) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a káoszteknőc bal első lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a káoszteknőc farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a káoszteknőc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a káoszteknőc, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 teknőcteknőt. (ld. enc.) 2163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [80,1] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
be 76 | bemész a 76. titkos labirintusba |
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
lm 3 8 17 | mozogsz 3 8 17 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a velociraptor fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a velociraptor fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A velociraptor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmaival a velociraptor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 7 4 21 | mozogsz 7 4 21 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 73 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával megdöföd a nanda jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a nanda jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nanda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; (rnd: 10) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; (rnd: 63) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 22 27 26 | mozogsz 22 27 26 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az óriásféreg testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az óriásféreg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya nyakát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
lm 18 5 31 | mozogsz 18 5 31 |
lm 36 32 38 | mozogsz 36 32 38 |
lm 42 33 40 | mozogsz 42 33 40 |
lm 42 34 44 | mozogsz 42 34 44 |
* 1. BP: | átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 93 pontért |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
TUDATKINÉZIS II.(511. TUDATI KÉPESSÉG) Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.) |
TEKNŐCTEKNŐ (416. TÁRGY) Leölve szerencsétlen káoszteknőcöt, lefeszegetheted-lemetszheted teknőjét, és úgy ahogy ki is pucolhatod belőle a hús és egyéb belsőség-maradványokat. Persze az alaposabb megmunkálás, kiszárítás későbbre marad. Mire jó ezt az irdatlan nagy és irdatlan nehéz teknőcteknő? Találd ki magad! |
A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY) A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. |
Erő: | 70 (69) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 72 (73) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 60 (30) kg |
Ügyesség: | 74 (78) | Védekezés: | 104 (109) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/45 év |
Egészség: | 74 (77) | Életpont: | 534/509 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 80 (84) | Varázspont: | 1318/351 | Pénz: | 2644 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 30/4 | Pszi pont: | 339/-4 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 31/11 | szúrófegyverek: | 25/20 (+12%) |
vágófegyverek: | 27/97 (+6%) | ütőfegyverek: | 13/56 | lőfegyverek: | 31/49 (+3%) |
dobófegyverek: | 21/74 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 52/30 | 2. nyomkövetés: | 96/60 (+18%) | 3. lopás: | 4/38 (+8%) |
4. mászás: | 16/70 | 5. csapdakészítés: | 24/80 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/65 (+18%) |
7. gyógyítás: | 44/49 | 8. titkosírás: | 12/60 | 9. felderítés: | 44/76 (+40%) |
10. szörnyidomítás: | 12/9 (+7%) | 11. teológia: | 74/43 (+88%) | 12. taumaturgia: | 49/48 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 7/57 | 14. harcművészetek: | 19/61 | 15. zene: | 20/26 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 9/30 | 17. pszi: | 17/40 (+32%) | 18. zárnyitás: | 14/59 |
19. vadászat: | 13/67 | 20. bányászat: | 34/3 | 21. úszás: | 15/16 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bakkurát (#52) szuper hálócsapdával (#274), tyrannoszaurusz rexet (#160) teriád háló-csapdával (#1280), trikornist (#104) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | mentális pajzs (#72) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | villámmágia (#227) | pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) |
esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (teljesítve) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 18 | kaja (#2) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | spiritusz (#170) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
130 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 3 | bájital (#261) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 9 | gyöngymangó (#135) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
7 | madártoll (#112) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | raptor karom (#281) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | teknőcteknő (#416) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 5 | ubuk tüske (#131) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) |