Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. dec. 16. 15h:25' EZ A 766. JÁTÉKHETED, 490. FORDULÓD 767. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 116. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 184. varázslatot a 227. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
bb 299 300 601 | beraksz a bankba a 299. tárgyat (300 darabot) |
bb 301 418 1 | beraksz a bankba a 301. tárgyat (418 darabot) |
a 211 5230 10 | átadod a 211. tárgyat az 5230. kalandozónak (10 darabot) |
a 269 5300 10 | átadod a 269. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot) |
a 264 4718 1 | átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [180,25] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg támad rád. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+6.}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a Zinthurg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Végleg elfelejtette elektromos pajzs nevű varázslatát. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal súrolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 62, gyógyulás: 31, összesen: -31 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a Chara-din fattya testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 21, gyógyulás: 7, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő kvazár kesztyű. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan jobb lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Tguarkhan testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mancsával a Tguarkhan megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 24 arany, egy gyöngymangó és egy obszidián karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 54, gyógyulás: 17, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [179,25] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alanori csatamén előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ezoterikus mardel. {támadása: 29.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal súrolod az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 2, gyógyulás: 20, összesen: +18 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [177,25] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
(Továbbmész...) [176,25] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat qwarg rohamosztagos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A 4 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kultúrmasztodon jobb vállát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a kultúrmasztodon jobb első lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 85, gyógyulás: 57, összesen: -28 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír jobb vállát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 2, gyógyulás: 13, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [175,24] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy trikornis herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 321-360.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled gyóntatás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy becsületjel varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a trikornis herceg fehér hátát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a trikornis herceg jobb első lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A trikornis herceg sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-49 varázspont.) A trikornis herceg szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a trikornis herceg bal hátsó lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a trikornis herceg farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis herceg öklelő szarvai elől. A trikornis herceg szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 3009 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 38, gyógyulás: 13, összesen: -25 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a szutykos remák testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal súrolod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [175,23] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. {támadása: 60.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal karját. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 gyöngymangó és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 10, gyógyulás: 21, összesen: +11 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 2, gyógyulás: 14, összesen: +12 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a tetemember jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a zombi testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 2, gyógyulás: 13, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [36 pontot használtál fel, van még 307.]
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[182,26] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy purifikátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 23.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a purifikátor bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 13, gyógyulás: 19, összesen: +6 ÉP}
ef 30 518 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 239. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 14. varázslatot a 83. varázslatot |
* 9. BP: | imádkozol |
TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG) A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.] |
OLIMPIAI MEDÁLCSERE Az Alanori Olimpiai Bizottság mostantól lehetőséget biztosít arra, hogy az olimpiai nyereményeket a kalandozók más nyereményre cseréljék. A cseréhez a H <nyereményed száma> <kívánt nyeremény száma> parancsot kell kiadni. A parancs bárhol kiadható, és mindössze 20 TVP-t igényel. Azonban van egy megkötés: mindenki csak alacsonyabb rangú nyereményre cserélheti a díját. Ez általában alacsonyabb kategóriájú és/vagy helyezésű díjat jelent. Hogy pontosan mit mire válthatsz, azt neked kell kitapasztalnod. |
TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY) Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze. |
RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT) Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között. |
GYÉMÁNTSISAK (467. TÁRGY) A gyémántsisak egy legendás varázstárgy, amely a mesék szerint legyőzhetetlenné teszi viselőjét. Nos, ha ez esetleg nem is igaz, annyi bizonyos, hogy a gyémántsisak igencsak hathatós eszköz egy harcos számára. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, ad egyet az erődhöz, a szerencsédhez és a támadásodhoz. Emellett ad hármat a csapdaészlelés és felderítés szakértelmeidhez. Hátrányai? Nos, a teológia és taumaturgia szakértelmeidre kapsz -2 -t, IQ-d csökken egyet, és RENGETEGET kell enned, amíg viseled. A gyémántsisak viseletéhez min. 19. szintűnek kell lenned. Ha a gyémántsisakot magad akarod elkészíteni, szükséges a varázstárgy készítés, egy bev formázó minta, öt moa gyémánt, tíz smirglilevél, 150 arany és 260 TVP. |
Erő: | 54 (53) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 56 (57) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 56 (57) | Védekezés: | 95 (100) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 13/23 év |
Egészség: | 57 (60) | Életpont: | 557/565 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 66 (69) | Varázspont: | 928/365 | Pénz: | 5510 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 204/2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/27 | ökölvívás: | 2/92 | szúrófegyverek: | 26/66 (+17%) |
vágófegyverek: | 29/36 (+4%) | ütőfegyverek: | 26/1 | lőfegyverek: | 28/78 (+4%) |
dobófegyverek: | 18/24 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 182,26 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/94 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 87/2 (+10%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 18/62 | 5. csapdakészítés: | 38/3 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/67 |
7. gyógyítás: | 56/45 (+3%) | 8. titkosírás: | 27/89 | 9. felderítés: | 61/48 (-23%) |
10. szörnyidomítás: | 18/95 | 11. teológia: | 57/14 (+34%) | 12. taumaturgia: | 37/24 (+5%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 112/40 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 43/32 |
16. pszi: | *27/100 | 17. zárnyitás: | 6/96 | 18. vadászat: | 34/7 |
19. vitalitás: | 12/31 | 20. bányászat: | 37/24 (+4%) | 21. úszás: | 15/92 |
22. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 50) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | az elme fölénye (#116) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1100 TU szükséges.) tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 33 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | cru formázó minta (#300) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | din formázó minta (#301) | 4 | era formázó minta (#418) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | púderkő (#119) | 1 | purifikátor háj (#269) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 12 | spiritusz (#170) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
159 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
10 | gyógykenőcs (#313) | 9 | gyöngymangó (#135) | 13 | kaja (#2) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | zangrozi csizma (#451) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | ||||
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | grákó denevér (#25) | ||||
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | ||||
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | ||||
sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | görgőte (#41) | ||||
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | ||||
csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | ||||
százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | ||||
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | ||||
umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | ||||
móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | ||||
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | ||||
színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | ||||
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) | ||||
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | ||||
bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | ||||
téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | ||||
mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | óriás griff (#105) | griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | ||||
vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | ||||
süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | ||||
trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | ||||
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | ||||
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) | ||||
élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | ||||
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | ||||
pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | ||||
fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | ||||
nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | ||||
tyrannoszaurusz rex (#160) | velociraptor (#161) | hadroszaurusz (#162) | kétfejű troll (#163) | jégtroll (#164) | ||||
bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) | halálosztó kain (#168) | orgoró (#170) | óriásféreg (#171) | ||||
sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | dögkeselyű (#174) | élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | ||||
csontváz lord (#177) | élőholt ősmágus (#179) | Zinthurg (#180) | gnóm szolgáló (#181) | pöfögő kregon (#182) | ||||
ezoterikus mardel (#184) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) | varkaudar behemót (#189) | ||||
varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | trosnyogó szakóca (#192) | vércápa (#193) | hínárevő piranha (#194) | ||||
opati polip (#195) | elektromos angolna (#196) | étkezési homár (#197) | moszatrája (#198) | mélység fattya (#199) | ||||
magnetikus praglonc (#200) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | agyagelementál (#203) | bazaltelementál (#204) | ||||
gránitelementál (#205) | kacagó szépia (#206) | diuretikus kráken (#207) | drónkeselyű (#208) | kneopatikus mollusk (#209) | ||||
degradátor (#210) | joviális m.szockó (#211) | Tguarkhan (#212) | kisebb quwarg isten (#213) | quwarg nagymester (#214) | ||||
tűzfőnix (#215) | élőholt sullár (#216) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | északi tűzsárkány (#219) | ||||
pszi elementál (#221) | aurapollátor (#222) | szubreális vámpír (#223) | nanda (#224) | átokmurgattyú (#225) | ||||
norpadolótika (#226) | kultúrmasztodon (#227) | éjkornis (#228) | orbitális mackósajt (#229) | zoloboo sámán (#230) | ||||
woorgard (#231) | ekharion (#232) | alanori csatamén (#233) | adószedő (#234) | káoszteknőc (#235) | ||||
Chara-din fattya (#236) | Mnebolath (#237) | Orkhan Thai (#238) | Raia szent lovagja (#239) | sivatagi doareg (#240) | ||||
vadász quwarg (#241) | qwarg rohamosztagos (#242) | áeratikus hasnyák (#243) | hegyi góliát (#244) | Rughar familiárisa (#245) | ||||
nagyobb vércápa (#246) | kputtyintó csalán (#247) | quwarg parafenomén (#248) | taalru (#249) | noth szellem (#250) | ||||
zombi mester (#251) | lidércúr (#252) | pordémon (#253) | hordóagyú mameluk (#254) | őrült varázsló (#255) | ||||
tüskés gigaféreg (#256) | Notermanthi (#257) | pszi őselementál (#258) | holle anyó (#259) | trikornis herceg (#261) | ||||
zsoldoskatona (#262) | bérmágus (#263) | páncélos lovag (#264) | harci mágus (#265) | mestervarázsló (#267) | ||||
zoloboo törzsfő (#268) | quwarg anyakirálynő (#269) | pszi elementál lord (#272) | őrjáratozó katona (#274) | triklem drakolder (#275) | ||||
tűzelementál (#276) | jégelementál (#277) | viharóriás (#278) | halálelementál (#279) | Védőnővér (#280) | ||||
vércápa sámán (#281) | ősdentor (#282) | kronokukac (#285) | kronotapír (#286) | kronoelementál (#287) | ||||
manaelementál (#290) | káoszbajnok (#293) | ében hadúr (#294) | ében halálhajcsár (#295) | Thargodan csontváz (#297) | ||||
quwarg felderítő (#299) | ősquwarg (#300) | quwarg szabotőr (#301) | quwarg ősmágus (#302) | óriáspók (#303) | ||||
Banyapók (#305) | méregelementál (#306) | taalru herceg (#307) | mópat gigász (#309) | Thargodan zsoldos (#310) | ||||
Thargodan légiós (#311) | talriai behemót (#312) | mópat fatty (#317) | Thargodan mágus (#318) | lélekelementál (#319) | ||||
viharóriás sámán (#324) | smaragd sárkány (#326) | márvány sárkány (#328) | zafír sárkány (#329) | rubin sárkány (#330) | ||||
Raia angyala (#333) | áldott okerón (#336) | küklopsz (#337) | albinó küklopsz (#338) | sziklaskorpió (#339) | ||||
sárkányfajzat (#340) | dűnelord (#341) | árnylord (#342) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | ||||
varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | ||||
erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ||||
ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | fekete amőba (#364) | troll ritualista (#365) | ||||
dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | purifikátor császár (#393) | ryuku gólem (#394) | ||||
csápos otagi (#395) | bunthar (#396) | erdei rém (#399) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) | ||||
halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | pikkelyes ptog (#470) | tollaskígyó (#635) | ||||
jegesmedve (#637) | yeti poronty (#638) | fagyféreg (#640) | ulkor jéglény (#641) | hópárduc (#642) | ||||
rozmárember (#643) | fagyelementál (#644) | dermesztő lidérc (#645) | sarki óriásteknős (#646) | lábascet (#647) | ||||
mouthlan (#665) | varkaudar katona (#691) | magger (#747) | vezérfarkas (#748) | érző szívű dromedár (#753) | ||||
drakolich (#760) | bűbájlidérc (#761) | kentaurusz (#762) | darázsfelhő (#763) | ryuku futárbérenc (#765) | ||||
élőholt tigris (#766) | ekharion bébi (#768) | mantikór (#769) | umbatari bromag (#770) | proteinsólyom (#771) | ||||
hattyúkirály (#776) | Tyriel (#777) | ryuku csapásvezető (#778) | roguena (#779) | hidra (#780) | ||||
skarlátdémon (#790) | szánalmas pondró (#792) | teriád varázsló (#798) | Kitaszított (#962) | Lady Amélia (#966) | ||||
Tiestichlaq (#968) | Blounther apó (#972) | Krogan, a pusztító (#7001) | Napsörény (#7004) | királyi őrjáratos (#7006) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | $bot (#4) | $bunkó (#5) |
kőkés (#6) | $kőhegyű lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | $dárda (#10) |
$csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bőr (#15) |
$bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | $parittya (#18) | kerek kő (#19) | $fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | $tüske (#22) | $mérgezett tüske (#23) | $kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
$fáklya (#36) | $drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
$grákóbőr (#41) | távcső (#42) | $tükör (#43) | $királygyík bőr (#44) | $kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | $surranó kígyó bőr (#47) | $antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
$bőrpáncél (#51) | patak (#52) | tavacska (#53) | szökőkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) |
$mákrózsa virág (#56) | $bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) |
árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) |
$szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | $szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
$rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | $rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | $lapkorong (#80) |
$mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | $ragasztó (#83) | $díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | $bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) | $bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | $bakkura bőr (#95) |
$bakkura csizma (#96) | $rákpáncél (#97) | $rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | $aranyló ugarhéj (#100) |
$tinta (#101) | $vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | $evaporőr háj (#105) |
$fabontó (#106) | $rövid íj (#107) | $nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | $vapár ág (#110) |
hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | $kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
$móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) |
jellempróba (#121) | dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | $mandibulapenge (#125) |
$bronzpenge (#126) | $mandibulakasza (#127) | $sallank karom (#128) | $sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) |
$ubuk tüske (#131) | $hóhérbimbó (#132) | $csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | $mérg. ubuk tüske (#137) | $ubuk dobónyíl (#138) | $koponya szimbólum (#139) | $denevér szimbólum (#140) |
$nap szimbólum (#141) | $szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | $két kard szimbólum (#144) | $villám szimbólum (#145) |
oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | $mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | $szent jogar (#150) |
$szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | $nyu-shuriken (#157) | $ezüst karkötő (#158) | $kis vaspajzs (#159) | $vassisak (#160) |
$nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | $vasvért (#164) | mászókampó (#165) |
ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) |
$rövid kard (#171) | $téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | $harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) |
vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | $grifftojás (#179) | $ezüst gyűrű (#180) |
vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) |
nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | $mérg. ubuk dobónyíl (#188) | $vas dobónyíl (#189) | $mérg. vas dobónyíl (#190) |
$aranylánc (#191) | $gyöngysor (#192) | $aranygyűrű (#193) | $arany karperec (#194) | $obszidián függő (#195) |
$trófea nyaklánc (#196) | $igazgy. fülbevaló (#197) | $trikornis szarv (#198) | $karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) |
$gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | $amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) |
ovimon-bokor (#206) | $ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) |
sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) | $xirnox szív (#213) | $manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) |
ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | ketrec-csapda (#218) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) |
$dobóháló (#221) | $láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | $varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) |
ramit kő (#226) | $helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | $lánckesztyű (#230) | $acélpengőke (#231) |
$ilkin érc (#232) | $furulya (#233) | $tatu dob (#234) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) |
$tankány karom (#237) | $lant (#238) | pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) |
tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) |
$fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | kvazár páncél (#251) | smaragd koszorú (#252) |
$nekrofun medál (#253) | regeneráló gyűrű (#254) | $tatu ködmön (#255) | templom (#256) | szent kehely (#257) |
$nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) | friss csatamező (#262) |
ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) | $kristálygömb (#265) | kvazár sisak (#266) | fülemüle agyar (#267) |
$gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | $gromak páncél (#270) | $szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) |
szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | $ametiszt medál (#275) | $sárga erőöv (#276) | $rejtőköpeny (#277) |
$umbatari karkötő (#278) | Mágikus Koponya (#279) | $tyrex csont (#280) | $raptor karom (#281) | $jégszív (#282) |
Fekete Kehely (#283) | sötét ital (#284) | Szent Kulacs (#285) | Sheran főzete (#286) | $Tharr Keresztje (#287) |
zan indukátor (#288) | sárkányölő kard (#289) | energiapajzs (#290) | $bíbor erőöv (#291) | sárkánypikkely (#292) |
varkaudar páncél (#294) | elit csatavért (#295) | kvazár pajzs (#296) | kvazár kard (#297) | arx formázó minta (#298) |
bev formázó minta (#299) | cru formázó minta (#300) | din formázó minta (#301) | $Fairlight köpenye (#303) | $kőszem (#304) |
varázskő (#305) | adamantit kesztyű (#306) | $réz papi karkötő (#307) | $ezüst papi karkötő (#308) | arany papi karkötő (#309) |
galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) | roxati zárfaló (#314) |
optiri agysisak (#315) | Pusztítás Botja (#316) | varkaudar csizma (#317) | taposó tappancs (#318) | plazmacsillag (#321) |
ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) |
ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) | csontpálca (#329) | mirtuszkoszorú (#330) | $mutáns csont (#331) |
$huhogó bibe (#332) | $rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) | olló (#335) | $pukkanó tűcsapda (#336) |
$piranha zsákvédő (#337) | királyi korona (#338) | fagyöngy füzér (#342) | rézgolyó (#343) | viharfelhő (#345) |
$súlyzó (#347) | $shinai gömb (#348) | lovagi tabard (#349) | esszenciakristály (#350) | tolmokov-koktél (#351) |
mithril (#352) | $molluszk ház (#353) | degradátor váladék (#354) | $szockó hólyag (#355) | quwarg boly (#359) |
quwarg tojás (#360) | $káosz szimbólum (#361) | ezüsttollú nyíl (#363) | vámpírtőr (#364) | szerencsetalizmán (#366) |
kinemfogyó tegez (#368) | gránit őrszobor (#369) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fekete tű (#374) |
fény szentélye (#376) | moa smaragd (#377) | moa gyöngy (#378) | $moa rubin (#379) | moa obszidián (#380) |
moa zafír (#381) | moa jádekő (#382) | moa üveggömb (#383) | $moa burát (#384) | moa gyémánt (#385) |
moa katalizátor (#386) | natali kő (#388) | $szigony (#389) | halcsont (#390) | polip szívóka (#391) |
mászó-karperec (#392) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | $álompor (#396) | zafír erőöv (#397) |
városépítkezés (#398) | főutca (#399) | ház (#400) | kristálypalota (#401) | morgud hagymatő (#402) |
fokhagyma (#403) | $rájabőr (#404) | rájabőr úszógatya (#405) | $réz fejpánt (#406) | $bronz fejpánt (#407) |
$vas fejpánt (#408) | kígyóbőr öv (#410) | királyi emlékmű (#411) | vérvörös köpeny (#412) | $moa stuki (#413) |
stukilövedék (#414) | aranypikkely (#415) | $teknőcteknő (#416) | teknőcpajzs (#417) | era formázó minta (#418) |
fpi formázó minta (#419) | agyartőr (#420) | mágusölő (#422) | csontpozdorja (#424) | pengepajzs (#425) |
Raia pallosa (#426) | őstroll agyaló (#427) | gránátkaktusz (#428) | kaktuszbogyó (#429) | bogyógránát (#430) |
Thargodan csatamező (#432) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | $réz masszariasztó (#436) |
arany masszariasztó (#437) | ónix masszavadító (#438) | szent liget (#439) | gór formázó minta (#444) | kvazár kesztyű (#445) |
fekete lótusz (#446) | lótuszvirág (#447) | $lótuszfőzet (#448) | kristályfolyadék (#449) | zangrozi csizma (#451) |
térkapu (#452) | mágusköpeny (#453) | krapixlon fürdőruha (#454) | kampós acélszigony (#455) | arany pikkelyvért (#456) |
Rhatt páncélja (#458) | szellempajzs (#461) | Urgod kesztyűje (#462) | nehéz harci kesztyű (#464) | mithril sisak (#465) |
gyémántsisak (#467) | Dantor amulettje (#468) | Dantor vértje (#469) | kholden kulcs (#470) | norgat kulcs (#471) |
dizen kulcs (#472) | fiatalság itala (#473) | Tilnetor kardja (#474) | törpe bakancs (#475) | Fairlight botja (#476) |
$zafír fülbevaló (#477) | drakolder szem (#478) | cápaölő tőr (#480) | $obszidián tüske (#481) | $raptor szablya (#482) |
barátság szent tüze (#484) | Szent Pöröly (#485) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) |
sárkánytanya (#492) | manakristály (#500) | kdole (#501) | kihívás tornya (#502) | aranytermő ládikó (#504) |
Morgan szilánkja (#508) | $ostromlétra (#510) | Eldereth kristály (#511) | Eldereth szilánk (#512) | pásztorbot (#513) |
tudás gyöngye (#522) | drakolder kulcs (#524) | Luthius karkötője (#527) | óriásölő (#528) | angyalok gyűrűje (#529) |
zafír védőgyűrű (#532) | tűzúr csizmája (#533) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | mihlanil (#539) |
kisebb zan (#544) | $dentor bőr (#551) | $tünde íj (#553) | főnixtoll (#563) | biami kvazárlándzsa (#568) |
gejzír (#576) | fekete kaktusz (#577) | ében toboz (#578) | kátránygödör (#579) | kátrány (#580) |
gyilkos csalán (#581) | csalánvirág (#582) | mópat boly (#583) | áldozati oltár (#586) | ősvortex (#587) |
Thargodan tábor (#588) | ében sziklatorony (#589) | lávató (#595) | mihlanil sisak (#596) | hro formázó minta (#601) |
viharóriás barlang (#612) | életszikla (#621) | bíborcserje (#622) | tűzbimbó (#623) | adamantit (#627) |
adamantit páncél (#628) | adamantit sisak (#629) | adamantit pajzs (#630) | adamantit csizma (#631) | $arkog kő (#632) |
Fókuszpenge (#639) | áldott kő (#642) | Fortuna szentélye (#645) | sámán erszény (#650) | rinóbőr (#651) |
$darázsszárny (#652) | $varkaudar tekercs (#653) | $darázsfarok (#654) | $liumbe hajtás (#655) | $aurach fog (#657) |
$elkarog szőr (#665) | $nektoraf faggyú (#667) | $rakolits por (#669) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) |
$szulfin (#676) | $szulfagor agyar (#677) | hibátlan gyémánt (#680) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) |
elf tekercs (#683) | tímárkunyhó (#684) | $rinóbőr öv (#685) | tűzfény (#686) | ryuku karvédő (#687) |
ryuku csizma (#692) | Ezüstmágus kürt (#697) | sötét kámzsa (#699) | teknősesszencia (#702) | smaragd karkötő (#707) |
$rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | $smaragd orrkarika (#730) | $gyöngyberakásos öv (#732) | $bunthar bőr (#733) |
mágikus hátizsák (#735) | $gólem talizmán (#811) | $vortex talizmán (#812) | $halálhozó talizmán (#813) | $korinthai talizmán (#814) |
$szirén köpenye (#820) | tl'urlang erőkő (#825) | dlathog kőzet (#829) | nothar cserje (#922) | nothar bogyó (#923) |
kreommat-liliom (#924) | kreommat szirom (#925) | csillagbozótos (#928) | csillagbot (#929) | pézsmatök (#933) |
pézsmatökmag (#934) | raaba-fa (#935) | raaba-gumó (#936) | párducbőr (#1066) | bundás kabát (#1068) |
rozmárfog (#1069) | féregbél (#1071) | párducszem (#1073) | hósárkány szív (#1082) | csodák kútja (#1096) |
varkaudar csont (#1113) | bőrkantár (#1125) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | régészeti lelőhely (#1208) |
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | destabilizátor (#1275) |
$teriád féreg (#1276) | teriád háló-csapda (#1280) | ryuku vállvédő (#1323) | ryuku derékszíj (#1324) | hoarián nyereg (#1336) |
csodabazár (#1404) | sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) | trikornis nyereg (#1536) | térhajlító kavics (#1539) |
Amélia köpenye (#1542) | Blounther gyűrűje (#1548) | balkezes gyűrű (#1549) | Krogan buzogánya (#1561) | Napsörény szarva (#1569) |
tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | rubin koszorú (#1599) | vérvörös rózsa (#1622) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HH tárgy [tárgy] [tárgy] par*(?+1) gyors tárgyhasználat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TKB beállítás beállítás - többszemélyes kaland beállítása TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába USZ TVP TVP úszás V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől VV varázslat [varázsl] [varázsl] - gyors varázslás ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |