Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 18. 9h:09' EZ A 501. JÁTÉKHETED, 499. FORDULÓD 502. játékheted kezdete: aug. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1057 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
flh 997 189 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 189. tárggyal |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 67 | elmormolod a 67. varázslatot |
v 67 | elmormolod a 67. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {FM:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi bal vállát. (8 támadással 633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a csápos otagi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [190,59] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alanori csatamén előtt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. (9 támadással 1026 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+102 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 43 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (2 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1443, sebződés: 240, gyógyulás: 54, összesen: -186 ÉP}
(Továbbmész...) [190,60] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Felfedeztél egy ripityára tört barátság szent tüzét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ripityára tört tündöklő szobrot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő Hoxxurton mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Hoxxurton bal lábát. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Hoxxurton testét. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Hoxxurton még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 pszi követ. 3345 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
h 500 | használod az 500. tárgyat |
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy ében sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 68 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében sárkány bal oldalát. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (92 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 902 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Transzformálsz! (+90 varázspont.) Az ében sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod az ében sárkány óriási karmát. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 50 arany, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1315, sebződés: 424, gyógyulás: 203, összesen: -221 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [366,64] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
(Továbbmész...) [367,65] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
kt 580 20 | elkészíted az 580. tárgyat (20 darabot) |
v 198 333 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
[333,10] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan.
be 493 | bemész a 493. épületbe |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát óriási talpát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősöreg góliát testét. (10 támadással 819 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősöreg góliát bal oldalát. (5 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Az ősöreg góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 nehezéket. 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1416, sebződés: 289, gyógyulás: 253, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [332,8] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Találsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy zafír sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány bal szárnyát. (10 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a zafír sárkány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a zafír sárkány nyakát. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 222, gyógyulás: 251, összesen: +29 ÉP}
p 105 | használod a 105. pszi képességet |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 431. tárgyat |
* 2. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
JÉGMÁGIA (279. VARÁZSLAT) Bár a Nagy Hóvihar időszaka többnyire negatív élményekkel gazdagította Ghalla lakosságát, azért most, hogy véget ért, egyre több építő jellegű változást fedezhetünk fel. Például a mágustornyok varázslói megértettek valamit a jég alapú mágiával kapcsolatban. Először ezt a varázslatot a tűz elleni védekezésre szánták, viszont kiderült, hogy az elmondása után körülötted vibráló jégburok nem képes megóvni a tested semmilyen ismert varázslattól - azok a burkon keresztül akadálytalanul képesek sebezni téged. Persze a varázslattal való kísérletezésnek eredménye is lett, ha a jégmágiát elmondod, hideg alapú varázslataid hatékonyabbak lesznek - vagyis a következő köröd elejéig annyival sebeznek többet, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). A jégmágia elmondása 25 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy jégszilánk. |
JÉGOSZLOP (231. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A varázslat elmondásakor irtózatos hideg keletkezik a célpont körül, egy bizonyos sugarú környezetében szinte a szó szoros értelmében megfagy a levegő. Amellett, hogy a jégoszlop szintenként D8 sebzést okoz, az ellenfél védettsége is csökken a harc időtartamára 20-szal, akkor is, ha megdobja a mentődobást. A jégoszlop anyagi komponense egy jégkristály, és elmondása 24 VP-be kerül. |
HOXXURTON (979. SZÖRNY) Hoxxurton a valaha élt leghíresebb mentát volt, manapság csupán egy, a pusztákat járó pszi őselementálok közül. Vagy több azoknál? Hoxxurton többezer évvel ezelőtt odáig jutott mentális energiái kiaknázásában, hogy megnyíltak előtte az anyagiatlan lét rejtelmei. Képes volt elhagyni testét, s csupán mentális energiájából test illúzióját vonni maga köré. Sajnos egyik tanítványa, aki régóta volt irigy a mesterét körülvevő dicsfényre, megölte az anyagi síkon maradt testet, mikor annak szelleme szabadon szárnyalt. A mester persze bosszút állt, ám örök életére - amit képes meglepően hosszúra nyújtani - testtelen formába kényszerült. Azóta nincsenek barátai az anyagi lények között. Végleg megölni lehetetlen, Hoxxurton esetleges "halálának" pillanatában megszökik az általad érzékelt világból, hogy később új mentális burokban térjen vissza. (Hoxxurton elől BA paranccsal sem tudsz elbújni.) |
LOVAGI TÁBOR (624. TEREPTÁRGY) Raia nem csak angyalai, hanem legnemesebb pap-lovagjai számára is kitűzte feladatul a Sötét Föld megtisztítását. Így aztán a dimenziókapu közelében megtalálod a lovagi tábort, ahonnét Sir Rasolphius vezetésével a csapásokat vezetik a Thargodan hordák és még sötétebb teremtmények ellen. A lovagrend meleg szívvel látja a Sötét Földre érkező Raia és Elenios hívőket, és feladatokkal látja el őket. A lovagi tábor meglátogatásához 5 TVP árán a BE 624 parancsot add ki. És vigyázz, nehogy 10-es agresszióval lépj be! Mivel Sir Rasolphius eléggé elfoglalt, ezért egy körben legfeljebb egyszer tud fogadni téged. |
MEGELŐZŐ ÜTÉS Mindeddig meg voltál győződve róla, hogy képtelenség egyszerre mindkét kézzel harcművész technikát alkalmazni, de természetesen tévedtél. Pusztán fokozott koncentráció, hatalmas tapasztalat, kellő jártasság és egy avatott mester segítsége szükséges ehhez. Ez a villámgyors ütés az ellenfél visszatámadáskor kinyíló védtelenül maradt testrészét célozza. Ha elsajátítod ezt a remek technikát, biztosabban látod majd meg ezeket a jól támadható testtájékokat, és precízen le is csaphatsz azokra, még az ellenfél riposztja előtt. Ez azt jelenti, hogy ezentúl minden harci körben 25% eséllyel megduplázódik a balkezes sebzésed! A képesség permanens. |
Erő: | 78 (98) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 75 (84) | Támadás: | 62 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 76 (96) | Védekezés: | 121 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/56 év |
Egészség: | 75 (83) | Életpont: | 1045/1426 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 81 (95) | Varázspont: | 2748/2316 | Pénz: | 16647 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 35/11 | Pszi pont: | 308/102 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/32 | ökölvívás: | 41/1 | szúrófegyverek: | 20/0 |
vágófegyverek: | 27/15 (+2%) | ütőfegyverek: | 12/7 | lőfegyverek: | 9/22 |
dobófegyverek: | 38/11 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); vas dobónyíl (#189) (997 .); vas dobónyíl (#189) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/80 | 2. nyomkövetés: | 126/95 (+31%) | 3. mászás: | 25/34 |
4. csapdakészítés: | 32/44 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 33/26 | 6. gyógyítás: | 76/62 |
7. titkosírás: | 4/14 | 8. felderítés: | 27/9 | 9. szörnyidomítás: | 10/6 |
10. teológia: | 123/33 (+49%) | 11. taumaturgia: | 104/44 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 6/90 (+11%) |
13. versengés: | 9/67 (+27%) | 14. harcművészetek: | 45/13 | 15. zene: | 6/36 |
16. szörnyismeret: | 35/55 | 17. pszi: | 28/94 (+9%) | 18. zárnyitás: | 3/15 |
19. vadászat: | 10/55 (+11%) | 20. vitalitás: | 3/42 | 21. bányászat: | 37/19 (+5%) |
22. úszás: | 12/90 | 23. főzés: | 8/46 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ) |
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
noth szellem (#250), lidércúr (#252), átokosztó (#372), bolyongó lidérc (#388), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), rubin sárkány (#330), Rém (#315), mantikór (#769), purifikátor császár (#393), Nateilena úrnő (#404), halálmadár (#351), láplidérc (#352), fekete amőba (#364), rőtmanó berzerker (#369) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), Minas Sul (#5194), mutáns bunthar (#398), magnetikus praglonc (#200), ezerszemű bestia (#288), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) |
papi aura (#377) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
puha ütés (#60) | >> | nagyobb vércápa (#246) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
izomernyesztés (#33) | >> | zombi mester (#251) | méregfelhő III (#229) | >> | férfiak (#998) | |
méregfelhő III (#229) | >> | nők (#999) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | varázsvédelem (#34) | >> | áeratikus hasnyák (#243) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotőr, 7 harcos, 13 királynő, 12 élőholt, 7 vadász, 7 nagymester, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2618 | arany (#50) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | jégrúna-tekercs (#1575) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 8 | tinta (#101) | 9 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 3 | ében toboz (#578) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 5 | kaja (#2) | 8 | kátrány (#580) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 15 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | nehezék (#258) | 2 | pszi kő (#248) | 4 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |