Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 3. 12h:06' EZ A 1932. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD 1933. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2569 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 9 |
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
mak 1 1 8 | makró 1 1 8 |
v 453 230 1 | (makró mentése:) elmormolod a 453. varázslatot |
t 184 | támadod a 184. szörnyet |
Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. Elhajítod a vacak tüskés harci gromak trófeát, és kinyersz egy alkalmas ezoterikus mardel trófeát. 1 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
t 396 | támadod a 396. szörnyet |
Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar nyakát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bunthar fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a bunthar fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a bunthar nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bunthar szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}
h 201 | használod a 201. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
be 605 | bemész a 605. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 39: kijárat |
Néhány dolog megvilágosodik az agyadban a térképekkel kapcsolatban. (ld. enc.) Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 181.]
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 211 0 0 |
v 453 230 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [138,56] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az erszényes elkarog testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 211 0 0 |
v 453 230 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 20, gyógyulás: 6, összesen: -14 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lajhárlord testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a lajhárlord testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lajhárlord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 836 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [136,57] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+1.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
721 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A khór darázs melléd csap a farkával! Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 211 0 0 |
v 453 230 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [134,55] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bunthar jobb első lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bunthar patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 313 10 0 | használod a 313. tárgyat |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
h 248 0 0 | használod a 248. tárgyat |
h 1945 0 0 | használod az 1945. tárgyat |
h 211 0 0 |
v 453 230 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
m 4 6 | mozogsz délre, nyugatra |
Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [133,56] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Shingalana előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy barátság szent tüzét. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy tüskés harci gromak! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
gyk 6 1 | gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért |
gyk 1152 1 | gyakorolsz az 1152. tárggyal 1 pontért |
MOZGÁS LABIRINTUSOKBAN A földalatti labirintusok, barlangrendszerek, sötét mágustornyok bejárata általában igen alaposan el van rejtve. Egy kezdő kalandozó nem is tudja másképp megtalálni őket, csak ha térképet kap róla valakitől. Ilyenkor meg kell keresni a térkép adója által meghatározott koordinátákat, és ott a BE paranccsal belépni. A BE parancs paramétereként a labirintus sorszámát kell megadni (ez mindig a térkép alatt le van írva). Az ilyen helyeken általában sötét van, ezért nem árt, ha viszel magaddal valamilyen világítóeszközt (pl. fáklyát). A fáklyát nem kell kézbevenned, a labirintusba való belépéskor automatikusan használod. A labirintusban való mozgás igen egyszerű: a Labirintusban való Mozgás (LM) paranccsal történik. Használata hasonló az M parancséhoz, itt azonban nem irányokat kell megadnod, hanem referenciapontokat. A térképen minden hely, ahol lehet valami érdekes, egy számmal meg van jelölve. Ahhoz, hogy pl. a 2-es ponthoz eljuss, egyszerűen csak az LM 2 parancsot kell kiadnod. A számítógép kiszámítja, hogy hogyan juthatsz el oda a legrövidebb úton. Ha akarod, több pontot is megadhatsz az LM után, ilyenkor ezekre a pontokra ebben a sorrendben fogsz elmenni. Ha mondjuk a 2-es ponthoz a 3-as és 4-es érintésével akarsz eljutni, akkor az LM 3 4 2 parancsot add ki. A labirintusban való mozgás annyiszor 5 pontba kerül, ahány referenciapont mellett elmentél. Ha egy olyan ponthoz mész, amely egy le vagy felfelé vezető lépcsőre van írva, akkor automatikusan át is mész arra a szintre, ahová az vezet. A bejárat mindig az 1. szint 1. referenciapontja. Tehát ha ki akarsz menni a szabadba, csak az LM 1 parancsot kell kiadnod. EZ EGYBEN AZT IS JELENTI, HA A BE <lab.> PARANCS UTÁN LM 1 2 3 PARANCSOT ÍRSZ, AZONNAL KI IS FOGSZ JÖNNI, ANÉLKÜL, HOGY A 2-ES PONTHOZ MENNÉL! A labirintusban való mozgás nem számít bele a szabadban való mozgáshoz megadott 8 mezőnyi korlátozásba. LABIRINTUS INFOT NEM lehet más játékosnak átadni, ezt mindenkinek magának kell megszereznie! Mozgás közben persze különböző akadályokba ütközhetsz: pl. ajtókba és szörnyekbe, hogy csak a legalapvetőket említsük. Egy ajtón való átjutásra persze sokféle lehetőség kínálkozik, nyilván rá fogsz ezekre jönni. Néhol kincsesládákat is találhatsz, ezeket automatikusan megpróbálod kinyitni, és persze kifosztani. Utad során egyre nagyobb, egyre több szintű labirintusokat fogsz találni, ahol egyre nehezebb akadályok várnak rád (amelyek persze egyre értékesebb kincseket őriznek). Kezdetnek ennyit a térképekről. Itt a felfedezés lehetősége! |
Erő: | 13 (34) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 16 (49) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 16 (33) | Védekezés: | 55 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 (30) | Életpont: | 428/390 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 18 (42) | Varázspont: | 248/198 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 16 |
Pszi pont: | 18/18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11 (+1) | vágófegyverek: | 1 (+1) | dobófegyverek: | 11 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -8.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (9 -13.); ében dobónyíl (#849) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
133,56 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 100 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 3 (+1) | 3. gyógyítás: | 1 |
4. taumaturgia: | 2 | 5. pszi: | 2 | 6. vadászat: | 4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
1. sebzés bónusz: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
tüskés harci gromak (#156), vadászkutya (#143), sullár (#101), roguena (#779) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve) |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
HŐSTETTEID |
Részt vettél a kiégett földes II. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2908, pontszámod: 62969. |
A II. toronyháborúban összesen 392 győzelmet arattál, ezzel 13983 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1451, a megölt vezérek száma: 29, a pontszámod: 499 425. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 284, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 14, a pontszámod: 84 352. |
Részt vettél a kiégett földes III. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1442, pontszámod: 62 093. |
2017. I. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 313 10, h 1133, h 1269, h 248, h 1945, h 211, v 453 230 1, e 1, tf 1 10. |
Összsúly: 120.37 kg | Megterheltség: 59% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | célzóvíz (#1945) | 3 | galachmit (#310) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
4 | gyógykenőcs (#313) | 3 | sáfránypor (#211) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bunthar bőr (#733) | 9 | drótszőr (#37) | 4 | elkarog szőr (#665) | |||
3 | gromak bőr (#268) | 1 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 4 | pirkit (#153) | 1 | tankány karom (#237) |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|