4. forduló, 6. forduló, Sharin Aldor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. júl. 29. 20h:23'
EZ A 11. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD
12. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2795
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ALDOR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [9,3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 131.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[8,3] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy bávatag golombár közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy bibircsók-óriás közeledik feléd! {max. életpontja: 89-98.} Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.


(Továbbmész...) [7,3] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy bávatag golombár közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 113.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 105.]

fgy 50 40 felt. gyógyítás 50 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[6,4] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy bávatag golombár közeledik feléd! {támadása: 34.} Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy bibircsók-óriás közeledik feléd! {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!


(Továbbmész...) [5,5] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy szeppent rákfatty ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy templomot. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 87.]

kt 43 1 elkészíted a 43. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 tükröt. [5 pontot használtál fel, van még 82.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [8 pontot használtál fel, van még 74.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[4,4] A dombság átmegy hegységbe. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy bibircsók-óriás közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.


(Továbbmész...) [3,3] Még mindig hegyvidéken vagy. Észreveszel egy elhagyott bányát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Látsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy emberevő közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [2,3] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[27 pontot használtál fel, van még 47.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[1,4] Továbbra is dombság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mandibulakaszával végigvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [0,5] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy sullár. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 29.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 21.]

kt 32 elkészíted a 32. tárgyat
Legyártottál 1 szeksztánst. [15 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 5.]
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 133 pontot. A következő körben tehát 138 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sharin Aldor, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight híve vagy. Ez az 5. fordulód.

Erő: 14 Szint: 4 Merészség: 6/5 Magasság: 163 cm
IQ: 18 Támadás: 3 Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 12 (15) Védekezés: 24 Menekülés: 40 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 12 Életpont: 79/69 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 2
Szerencse: 17 (21) Varázspont: 0/0 Pénz: 999 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 9/3
Eddig összesen 4 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 392 TP-d van. A következő szinthez még 108 TP szükséges. Trófeád: sünmedve.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
107,100 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 120

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 1 12. harcművészetek: 1
13. zene: 1 14. szörnyismeret: 1 15. pszi: 1
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 4 18. vitalitás: 1
19. bányászat: 1 20. testépítés: 1 21. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * elit csatavért (#295) 1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 * kvatáns pajzs (#1829) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzpenge (#126) 1 * bumeráng (#249) 1 kőkalapács (#13)
1 * mandibulakasza (#127) 1 + vadászkés (#1264) 1 varkaudar szablya (#516)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * umbatari karkötő (#278)
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
8 áldott kő (#642) 1 ásó (#34) 1 furulya (#233)
100 kaja (#2) 1 szeksztáns (#32) 2 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
5 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 60]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 álompor (#396) 1 ilkin érc (#232) 9 kaktusztüske (#114)
1 lapockacsont (#33) 27 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148)
6 sünmedve tüske (#14) 4 szárnyas hernyó (#69)

Összsúly: 37.41 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 kaja (#2) 1 távcső (#42)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ilkin érc (#232) 1 szeksztáns (#32)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117
97
98
99
100
101
(107,100) sullár (#101), patak, oltár, régészeti lelőhely (#1208)
(108,99) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 48. jellempróba, mélységi grittangok (#103)
(109,98) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, 24. jellempróba
(110,98) elhagyott bánya (#1685), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), emberevő (#119)
(111,99) bibircsók-óriás (#120)
(112,100) szeppent rákfatty (#186), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, 22. jellempróba
(113,99) nekrofun (#173), 25. jellempróba, oltár, bávatag golombár (#165), bibircsók-óriás (#120)
(114,98) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 35. jellempróba, bávatag golombár (#165)
(115,98) vaskohó (#155), 47. jellempróba, bávatag golombár (#165), bibircsók-óriás (#120)

Üzenet küldése a karakternek