Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 29. 9h:11' EZ A 11. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD 12. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5134 |
fse 2 | felt. segítség 2 pontért |
kno 11 3 | képesség-növelés 11 |
gy 15 | gyógyítás 15 pontért |
d 15 8 | eldobod a 15. tárgyat (8 darabot) |
im | imádkozol |
kf 188 | kézbeveszed/felveszed a 188. tárgyat |
t 73 | támadod a 73. szörnyet |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [-97,17] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy manaelementál. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [-96,18] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Visszaugrasz a sarok mögé. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy manaelementál. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 3 | mozogsz délkeletre |
vi 5 3 30 | viselkedésed: 5 3 30 |
be 579 | bemész az 579. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 47.]
pki 120 | kiveszel a bankból 120 aranyat |
m 8 | mozogsz északra |
vtn 285 | varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
szk 130 | keresed a 130. szörnyet |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
BŰVÖLÉS (20. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal annyira el tudsz bűvölni egy másik kalandozót, hogy szíves-örömest átadja neked egy tárgyát. A varázslat elmondása után (ami 10 VP-be kerül) inaktívan lapul. Ha egy olyan kalandozó táborára bukkansz, akinek birtokában van a keresett tárgy, ezt a varázslat jelzi, és mielőtt odamész hozzá, működésbe hozhatod. Azt, hogy melyik tárgyat szeretnéd elkérni, 2. paraméterként, hogy hány darabot, harmadikként kell megadnod. Maximum 20-at írhatsz 3. paraméternek. Példa: V 20 2 3 paranccsal maximum 3 kaját fogsz kérni attól, akivel legközelebb találkozol, és akinek a birtokában van. Könnyen előfordulhat, hogy a varázslatnak az áldozat mentálisan ellenáll, vagy a tárgy átadása után rájön, hogy mi történt. Ebből pedig csata származhat! KF-elt tárgyat és aranyat nem kérhetsz el - az arany az egyetlen tárgy, amitől még varázslat hatására sem hajlandó egy kalandozó megválni. A bűvölést nem fogod olyan kalandozókra használni, akikre (akár fajukra, vallásukra, stb) BA parancsot adtál ki. Az ellenfél a bűvölés elleni szerencse dobására mínuszokat kap a papi rangodtól függően, és pluszokat a bűvölt érték függvényében. Ez a plusz (tárgyérték X mennyiség)/3 - 2. Azaz, ha 10 db 1 arany értékű tárgyat próbálsz bűvölni, ellenfeled +1 mentődobást kap, 1 db 20 arany értékű tárgy esetén +4 mentődobást, és 20 db 0 arany értékű tárgy esetén -2 mentődobást. A "mennyiség" az általad kiadott parancs paraméterét jelenti, nem a célzott karakter birtokában levő mennyiséget. |
IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t. |
Erő: | 17 (20) | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 90/15 | Jellem: | jó (3) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 16 (20) | Varázspont: | 33/33 | Pénz: | 110 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 9/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 2 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 1 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. taumaturgia: | 4 (+3) | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 1 | 14. harcművészetek: | 1 | 15. zene: | 1 |
16. szörnyismeret: | 1 | 17. pszi: | 1 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 4 | 20. vitalitás: | 1 | 21. bányászat: | 1 |
22. testépítés: | 1 | 23. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
segítesz max. 2 TVP-ért |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd az orkokat, a gonosz szolgái! Bizonyításképp pedig áldozz fel nekem öt csontszablyát. |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! |
3.) Hozz nekem két mocsári penkét! Nem bukkanhatsz rá másként, csak ha alaposan keresed [adj ki KUT parancsot a mocsárban.] |
HŐSTETTEID |
Összsúly: 44.94 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kék orchidea (#68) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | 8 | vadász tatu bőr (#15) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 20 | víz (#27) |