Karakterszám: |
9978 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
50 |
Játékhét: |
50 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
1105 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. nov. 18. 8h:08' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. nov. 21. |
|
E-mail!
SIR GROTTI KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.)
A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 8418.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 14.* Rogen a Kalandor csatában legyõzte Rhandavrt.
*nov. 15.* Hajnalszárny
rangja a Tisztogatók Klánjában "nyomkeresõ" lett.
*nov. 15.* Hajnalszárny
teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott.
*nov. 15.* Hajnalszárny
teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott.
*nov. 15.* Hajnalszárny
teljesítette a 19. küldetést, amit a boltban kapott.
*nov. 15.* Rogen
a Kalandor csatában legyõzte Bika Ida, a dúvadot.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*nov. 14.* Örök Lázadó és Hószakáll Arnond pszi párbajt vívtak. Örök Lázadó
került ki gyõztesen.
*nov. 14.* A Fény Apostolai szövetség fényes gyõzelmet
aratott Monokonstrumatik Abarrun felett!
*nov. 14.* Kronxot legyõzte harcban
egy omrif élõsködõ.
*nov. 15.* A Kalandférgek szövetség fényes gyõzelmet
aratott Monokonstrumatik Abarrun felett!
*nov. 15.* Lord Khalel pszionikus
párviadalban legyõzte FloMo Belaxust.
*nov. 15.* Kronx és Kacér Krédó
megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött.
*nov. 15.* Féreg Artist majdnem
felfalta egy lávaelementál.
*nov. 15.* Lord Khalel pszionikus párviadalban
legyõzte Ádázt.
*nov. 15.* Fortiant legyõzte harcban egy arachnid sámán.
*nov. 15.* Fire Raptor és Cheryl Asylum megküzdöttek egymással, és Fire
Raptor gyõzött.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 209.]
kf 7406 |
bekészíted a 7406. tárgyat |
Leveszed a szarvas sisakot. Felveszed a kobra díszes fejpántját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 209.]
kno 1 1 105 7 |
1. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 13! Elköltesz 7 képességpontot
a fog végtagodhoz tartozó vámpirizáció szakértelem növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen fog végtagod speciális támadási módja 4. szintre nõtt. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
ism 6 |
a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti.
Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé.
A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Figyelsz az esetleges csapdákra. Megnyugszol, itt nincs semmi. Azért még
mindig óvatosan, de bemész.
A barlang lakója
Peti't Da Novn, egy minden hájjal megkent, sötét aurájú,
angyalszárnyú férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. A következõket
látod nála: az egyensúly gyûrûje, a villám sárgaréz nyaklánca, bronzmedál,
a majom malachit karkötõje, az Örökkévalóság Rubinja, bíbor láncing, nagy
pajzs, rövid tõr, szivárvány karkötõ, csontmaszk, a gepárd vándorcsizmája,
csonttõr, díszes villámöv, az ügyesség köpenye, a villám ezüst fülbevalója.
Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a púpos moladot. Peti't Da Novn feléd rohan.
A púpos molad máris elõtted terem! Megtámadod a púpos moladot. Benyomsz
egyet jobb mancsoddal.
(24 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Megpróbálod megmarni.
(12 ép-t sebeztél). A púpos molad hörögve elterül. Peti't Da Novn téged
támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni
feléd.
(36 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Peti't Da Novn téged támad. Peti't Da Novn villámokat köp
feléd.
(40 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 76 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg
elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+64 életpont.) [29
TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A közelben
van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd
van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt,
ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte.
Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz
meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt.
(348. kaland, összköltsége 15 TVP.)
Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján,
itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda.
Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Odabent fogad
Arquin von Trukh, egy kopasz, sárga szemû, fekete bõrû, sebhelyes
arcú férfi. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe
tartozik. Felszerelése: pókcsatos öv, csillogó fejpánt, fekete csizma,
vívótõr, törpe pikkelyvért, az elefánt utazóköpenye. Kezdõdjék hát a csata!
*** 1. KÖR *** Arquin von Trukh varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt.
Arquin von Trukh irányába mozogsz. Arquin von Trukh-ot próbálod megsebezni.
Odakensz neki jobb mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Vastag
bõrét szaggatod. Harapni próbálsz. Hátraugrott a támadás elõl. Bûzöd fojtogatja
(5 sebzés). Arquin von Trukh regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Arquin von Trukh elvarázsol
egy jégcsóvát.
Sebzõdsz 43 ép-t. Megtámadod Arquin von Trukh-ot. Odacsapsz
jobb mancsoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni
próbálsz.
(22 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Nehezen bírja a szagodat
(4 sebzés). Arquin von Trukh regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Arquin von Trukh rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy jégcsóva.
Sebzõdsz 38 ép-t. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg
elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó
ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+60 életpont.) [39 TVP-t használtál
fel, maradt még 141.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A szomszédos sziklaperem
fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nem telik sok
idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A kirakott zászlók alapján, itt
egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy
buta csapda áldozata legyél. Megnyugszol, itt nincs semmi. Átléped a küszöböt.
A barlang lakója
Lady Emese, egy karcsú, hosszú, ébenfekete hajú, szeretetet
sugárzó, mélykék szemû, vonzó nõ. A Pszionicisták klánjának tanítvány rangú
tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Felszerelése: a Tél ezüstlánca,
hosszúkard, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a hatalom
utazóköpenye, fogazott tõr, a nyomkeresés fejpántja, suhanó csizma. - Gyõzzön
a jobb! - mondod, és támadsz.
*** 1. KÖR *** Lady Emese felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Lady Emese odajön
hozzád. Lady Emesét próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(27 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+2 ép). Lady Emese téged támad. Kitátja száját, és beborít
jeges leheletével!
(27 ép-t sebzõdtél). Csodás illata hatással van rád
(-7 ép.)
*** 2. KÖR *** Lady Emese rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
dermesztõ hideget köp rád.
(25 ép-t sebzõdtél). Csodás illata hatással
van rád
(-7 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+67 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Nincs más dolgod,
mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy
közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre!
Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének
közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva
áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor
kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál.
(411.
kaland, összköltsége 20 TVP.) Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot.
A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Csapdát keresel. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Megindulsz elõre.
Vendéglátód
Ballentines, egy fekete, varkocsba font hajú, szúrós tekintetû,
sápadt bõrû, vértelen ajkú férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja.
Tárgyai: kristályamulett, a küzdelem karikaszimbóluma, Xantin bõröve, könnyû
láncing, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, csontmaszk, a füvész
köpenye, fekete csizma, az Örökkévalóság Rubinja. Melledet verve, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Megindulsz Ballentines felé. Már ott is vagy! Ballentines
feléd mozog. Támadod Ballentinest. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(28 ép-t sebeztél).
A fogaiddal támadsz.
(25 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Ballentines
rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(25 ép-t sebzõdtél). Bõröd
megsérült. Feléd döf bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Ballentines regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod Ballentinest. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(31
ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(23 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2
ép). Ballentines maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+76%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+23 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott
is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket
rejtve! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
elonotichlant.
Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A kirakott
zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Körbevizsgálódsz,
nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Megkönnyebbülsz, nincs
semmi. Belépsz.
Odabent fogad
Szivató, egy szemüveges, hosszúhajú, gyámoltalan kinézetû,
állandóan szívó férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Viselt tárgyai:
az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, Xantin bõröve, szivárvány karkötõ, az
ügyesség nyaklánca, a sav márványgyûrûje, a nyomkeresés fejpántja. Kezdõdjék
hát a csata!
*** 1. KÖR *** Megindulsz Szivató felé. Már ott is vagy! Szivató közelebb
jön, hogy támadhasson. Szivatót próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb
mancsoddal.
(31 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Acsarogva harapni próbálsz.
(18 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd kellemetlen számára
(4
sebzés). Szivató rád támad. Odaken neked jobb mancsával. Félrehajoltál.
Elõrehajolva harapni próbál. El sem talált, haha. Szivató regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Szivató téged támad. Lesújt rád jobb mancsával.
(16 ép-t
sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-13%). Megpróbálja beléd mélyeszteni
fogait.
(24 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-2%). Támadod Szivatót.
Odaütsz jobb mancsoddal.
(30 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(19 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Bûzöd zavarja
(4 sebzés). Szivató
ájultan a földre zuhan.
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+62%). Visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Barlangokat keresel, amelyeken
a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Valamiben megakad a szemed. Nocsak,
itt
hónakkupók nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan,
amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog
sor kerülni. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy
csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Belépsz. Szisszenést
hallasz, és valami nagyon éles dolog vág a lábadba. (-20 ép).
A barlang lakója
Le Henger Elek, egy kondipadon heverõ, súlyzókkal álmodó,
kigyúrt agyú, izomállat férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag
rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a hatalom
díszes pikkelyvértje, a kígyó halotti maszkja, a titán utazóköpenye, bronzmedál,
khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a tudás nyaklánca, suhanó csizma, ezüstmedál,
a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje. Kezdõdjék hát a csata!
*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány feléd rohan. Megrohamozod a kétfejû patkányt.
Le Henger Elek odajön hozzád. A kétfejû patkány téged támad. Megpróbálja
beléd mélyeszteni fogait.
(10 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A kétfejû patkányt próbálod megsebezni.
Odacsapsz jobb mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(20 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A kétfejû patkány hörögve elterül.
Le Henger Elek téged támad. Lecsap rád bal karmával.
(24 ép-t sebzõdtél).
Roncsoló sebzés! Lecsap rád farkával. Félrehajoltál. Bûze zavar.
(-5 ép.)
Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg.
[-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
fel |
felköltözés a következõ szintre |
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb
kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg
semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél!
Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas
központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ
van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek
között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben
izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása
kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik.
Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében
találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ,
apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy
ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik
fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz
az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a
lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs.
Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret,
+10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a porontyszint! A továbbvezetõ
feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik.
Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek
irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek:
gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni!
Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ
galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot,
amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd
az új szint felderítését. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
bb 1 1 2 3 4 5 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed
a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél
(#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6)
3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap,
harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap,
mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében
tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134)
70 ap, pirgamit (#152) 14 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 70 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 525 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 197 ap, láncing (#1030)
70 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, mellvért (#1045) 61 ap, bõr mellvért
(#1046) 109 ap, bronz mellvért (#1047) 172 ap, pajzs (#1060) 17 ap, kerek
pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vaspajzs (#1063) 155 ap,
sisak (#1075) 17 ap, szárnyas sisak (#1077) 84 ap, maszk (#1090) 8 ap,
halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, fejpánt (#1105)
8 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, csillogó
fejpánt (#1108) 134 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122)
67 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137)
60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, köntös (#1150) 8 ap, zöld köntös (#1151)
25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, íj (#1270) 17 ap, könnyû íj (#1271)
39 ap, hosszú íj (#1272) 84 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, nehéz nyílpuska
(#1287) 119 ap, harci nyílpuska (#1288) 197 ap, görbekard (#1316) 39 ap,
fogazott kard (#1318) 155 ap, lándzsa (#1330) 17 ap, gyalogos lándzsa (#1332)
84 ap, a titán vándorcsizmája (#5621) 252 ap, a harcos bõr mellvértje (#7796)
336 ap, a tudós fejpántja (#11455) 96 ap, a remete vas lemezpáncélja (#12251)
378 ap, a remete átlátszó köntöse (#12402) 392 ap, a remete gyalogos lándzsája
(#12582) 409 ap, a majom halotti maszkja (#14141) 252 ap, a szívósság vándorcsizmája
(#14621) 252 ap, a gepárd lovagi lemezpáncélja (#15402) 550 ap, a sas csizmája
(#15970) 96 ap, a sas zöld köntöse (#16001) 252 ap, a torony vassisakja
(#18176) 266 ap, a torony fejpántja (#18205) 96 ap, a torony hosszú íja
(#18372) 409 ap, a kígyó barbár lándzsája (#19331) 266 ap, a sebezhetetlenség
bõr mellvértje (#19496) 336 ap, a sebezhetetlenség könnyû nyílpuskája (#19736)
294 ap, a ragadozó barbár lándzsája (#20231) 266 ap, a gyõzelem könnyû
nyílpuskája (#21086) 294 ap, a gyõzelem görbekardja (#21116) 266 ap, a
tûz sisakja (#22225) 61 ap, a tûz nyílpuskája (#22435) 78 ap, a tûz lándzsája
(#22480) 61 ap, a jég zöld köntöse (#22751) 138 ap, a villám vassisakja
(#23576) 153 ap, a villám könnyû íja (#23771) 153 ap, a villám könnyû nyílpuskája
(#23786) 180 ap, a méreg kerek pajzsa (#24011) 153 ap, a méreg maszkja
(#24040) 52 ap, a regenerálódás fülbevalója (#24655) 49 ap, a regenerálódás
lándzsája (#24730) 61 ap, a sün kerek pajzsa (#24911) 153 ap, a sün fejpántja
(#24955) 52 ap, a sün kõamulettje (#25046) 138 ap, a sün karikaszimbóluma
(#25061) 147 ap, a teknõs karkötõje (#25540) 52 ap, a sav vándorcsizmája
(#26771) 138 ap, a légzés pikkelyvértje (#27565) 78 ap, a légzés vassisakja
(#27626) 153 ap, a légzés fejpántja (#27655) 52 ap, a légzés kék köpenye
(#27687) 256 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 138 ap, a légzés karikaszimbóluma
(#27761) 147 ap, az angyalok ezüst nyaklánca (#28182) 273 ap, az angyalok
karikaszimbóluma (#28211) 147 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961) 153 ap, a
bûz díszes fejpántja (#29006) 138 ap, a bûz zöld köntöse (#29051) 138 ap,
a sólyom halotti maszkja (#29441) 138 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Lebattyogsz a boltba. A boltos odalép
hozzád.
- Sir Grotti, a múltkor fültanúja voltam egy ízléses átkozódásodnak.
Ilyen talpraesett galetkikre van szükségem! Feltételezem, hogy amilyen
fürgén jár a nyelved, olyan fürgén jár a kezed is. - meg sem várva a válaszodat,
folytatja. - Tegnap éjjel tolvajok törtek be a boltomba, és elvittek egy
nagyobb molitár háj készletet. Sajnos nincs bizonyítékom, ezért kénytelen
vagyok saját igazságszolgáltatáshoz folyamodni! A feladatot egyszerû lenne:
lopd vissza a tolvajtól a molitár hájakat, és törj össze mindent. Fizetségképp
felajánlok 100 aranyat és négy molitár hájat. Ha úgy döntöttél, hogy elvállalod
a feladatot, keress meg, hogy megbeszélhessük a részleteket!
(5. kaland,
összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 2:] Visszamész a barlangodba. Elmész a szint középpontjában épült aukciósházba.
Elkéred a jelenlegi aukciós listát.
no# név db ár/db vevõ dátum no#
név db ár/db vevõ dátum
23623 a villám zangrozi csizmája 1 3000 4491 11. 6. 8442
a gólem díszes karkötõje 1 2500 4491 11. 6.
21027 a gyõzelem malachitgyûrûje 1 4150 8104 11. 7. 15729
a káosz rémületes kardja 1 1899 8506 11.15.
22408 a tûz aranyozott fülbevalója 1 1100 8104 11.15.
[be 3:] Elhagyod az aukciós házat. Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz.
Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ12, 180ap)
villámsújtás (#22, IQ15, 180ap) féreg érintése (#31, IQ12, 200ap) méregfelhõ
(#34, IQ15, 260ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs (#38, IQ13, 120ap)
tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ16, 200ap) elektromos
fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13, 320ap) tárgyvédelem
(#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap) sebezhetetlenség
(#161, IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12, 250ap) pengefal (#166,
IQ12, 180ap) Egy kék hajú, piros szemû, piszkos ruhájú alkímista siet eléd.
- Barátom! Egy kék gömb! Micsoda megtiszteltetés! A kék gömböt viselõk
lehetõséget kapnak nálunk, hogy szert tegyenek egy teljes varázsital elemzõ
felszerelésre! Ha szükséged van ilyen apparátusra, jelentkezz nálam - az
én nevem Hektor Urogtar - és a kék gömbödet azonnal becseréljük. Persze,
elõször ki kell állnod néhány, a rátermettségedet bizonyító próbát.
(15.
kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél
érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a
BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új
végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán.
A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten
2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség}
{végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben
ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. - Ha már erre jársz, testvér, kérlek
segíts egy kicsit - lép oda hozzád egy írnok kinézetû galetki. Egy szerencsétlen
szolga figyelmetlenségbõl összeöntötte négy zsák tartalmát. Ezekben egymáshoz
rendkívül módon hasonlító gyógyfüvek voltak. Megtennéd, hogy szétválogatod
õket?
(8. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 5:] Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél
- így nincs értelme harcolni! [25 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
bb 7 8 9 |
több épület meglátogatása |
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 8:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 9:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
gy 70 10 10 |
felt. gyógyítás 70%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. Egy körben
max. 10 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad
a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
gy 70 10 10 |
felt. gyógyítás 70%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. Egy körben
max. 10 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad
a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +14 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen
385 sebzést okoztál, és 347 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
212 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sir Grotti, egy magas, robosztus kinézetû, kissé gúnyos mosolyú
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez az 50. fordulód.
|
[1] erõ: |
13 (16) / 0.28 |
[2] IQ: |
8 / 4.70 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 1.05 |
[4] egészség: |
8 (9) / 1.30 |
[5] mágia: |
4 / 2.50 |
[6] gyorsaság: |
5 (7) / 2.74 |
[9] Méret/ép: |
83 / 11 |
Min. méret: |
69 |
Barlangméret: |
83 |
|
|
Varázspont: |
64 / 64 |
Képességpont: |
17 / 90% |
Hõsi pont: |
28 (0) |
Tám.bónusz: |
10% |
Véd.bónusz: |
19% |
Galetki erõ: |
270 / 192 |
Hírnév : |
408 |
Jóllakottság: |
83% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
22 (6) |
Galetki gyõzelmek: |
8 (2) |
Torzsz. csaták: |
250 (0) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
219 (0) |
Leölt torzszülött: |
275 (0) |
Pszi csaták: |
11 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
2
(0) |
Ájulások száma: |
12 (4) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: apród (10)
Speciális képességeid:
+2 éberség, +5% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább
20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Ölj öt óriás skorpiót, kizárólag
végtagjaiddal. [számláló: 4] 3.) Teljesíts sikeresen három küldetést, amelyet
a palotában kaptál. [számláló: 2] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
3 / 1.70 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[25] bûz: |
5 / 0 |
[26] lõfegyver: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.07 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 1.30 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.47 |
[48] mászás: |
5 / 0.23 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.10 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 0.75 |
[52] auraészlelés: |
2 / 0.60 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 1.74 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.05 |
[57] gyógynövények: |
3 / 2.55 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.10 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.15 |
[60] pszi támadás: |
6 / 1.64 |
[61] pszi energia: |
6 / 0.79 |
[63] éberség: |
5 (7) / 0.42 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 2.50 |
[65] álcázás: |
1 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.55 |
[67] régészet: |
2 / 0.72 |
[68] zene: |
2 / 0.15 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
12 (13) / 0 |
[101] szakért.: |
12 (13) / 5.55 |
[102] roncsolás: |
8
/ 0 |
fog |
[103] méret: |
7 / 0 |
[104] szakért.: |
10 / 2.96 |
[105] vámpirizáció: |
4 / 1 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[128] pszi csáp: |
4 / 0.36 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.06 |
[132] tudati méreg: |
2 / 0.10 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
vd |
gy |
vd |
vd |
gy 70 10 10 |
|
2. Makró |
pv 6 |
ism 6 |
p |
pv 3 4 5 8 |
|
3. Makró |
ism 3 |
p |
gy |
p |
p |
gy 70 10 10 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #45. Prioritás: 100. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 10 10;
VI erõ:100% ép:30%;
PV 1;
PSZ 47
48 67 45;
L 1 212 128;
PT 2;
PTA 131 131 132 2 2;
PTB 2 2 2 2 2;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (1. épület), #8 (4. épület), #15 (3. épület).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 könnyû láncing (#1031)
|
* |
1 a kobra díszes fejpántja (#7406) |
|
1 a Tél ezüstlánca (#170) |
|
1
suhanó csizma (#195) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 az egészség köntöse (#2950) |
|
1 a füvész
köpenye (#193) |
* |
1 a harcos köpenye (#7885) |
|
1 szarvas sisak (#1078) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 bronzmedál
(#207) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
27
drágakõ (#2) |
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
619 arany (#1) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 fekete dukát (#218) |
Fegyverek |
|
1 a szalamandra könnyû íja (#26021) |
|
1 a bérmágus görbekardja (#17516)
|
|
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
|
1 a jég kardja (#22915) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 fehér gyógyital (#50) |
|
7 csótányláb (#25) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
8 tejfonál (#28) |
|
5 sötét mák (#23) |
|
6 mátekel gomba (#21) |
|
9 winropu moha (#22) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
1 mitulen fû (#20)
|
|
1 védelem itala (#59) |
|
1 jéglehelet itala (#54) |
|
1 óriásnövés itala
(#60) |
|
2 gyilkos boróka (#27) |
|
3 ragálygomba (#26) |
|
1 hatalom kék itala
(#58) |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
2 hónakkupók (#30) |
Egyéb kacatok |
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
5 molad púp (#16) |
|
4 nohnetár gumó (#212) |
|
7 pirgamit (#152) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
9 elektronit (#141) |
|
4 molitár háj (#165) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
6 mandibula (#157) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FELDERÍTÉS SZAKÉRTELEM A Hegy negyedik szintjétõl szabadon elsajátítható
a felderítés szakértelem (sorszáma 73) az akadémián. A felderítés szakértelmet
bizonyos kalandokban használhatod, amikor valamilyen rejtett dolgot kell
észrevenned, de legfontosabb elõnyét a VD, P és X parancsok során fogod
látni - a felderítés szakértelem függvényében ugyanis valamivel nagyobb
eséllyel találsz véletlenszerû kalandot. A VD, P és X során van alapesélyed
arra, hogy kalandot találj. Ha ez az esély nem jön be, a gép újra dob,
ha van felderítésed. Ha egyáltalán nincs aktív véletlen kalandod, az esély
5% x felderítés, ha 1 kalandod van, az esély 4% x felderítés, ha 2-5 kalandod
van, 3% x felderítés, egyéb esetben 2% x felderítés. Például, ha van 3
aktív véletlen kalandod, és 7-es felderítéssel rendelkezel, akkor az alapesélyen
túl minden egyes P és VD parancs esetén van még 21% esélyed, hogy kapsz
egy új kalandot.
CSAPAT ARÉNA Az aréna egy új szolgáltatással várja a kalandos kedvû galetkiket,
amelyet a Teron Hegy negyedik szintjétõl lehet igénybe venni: mostantól
lehetõség van arra, hogy háromfõs csapatok mérkõzzenek egymással! Ehhez
a BE 21 {galeti} {galetki} parancsot kell kiadnod, ahol a 2. és 3. paraméter
a veled együtt küzdõ galetkik sorszámai. Ez egy többszemélyes parancs,
tehát ugyanúgy mûködik, mint pl. a TK, de lehet egyidejûleg érvényben TK
és BE 21 parancsod is. Amikor a harmadik galetki is kiadta a parancsot,
akkor kerül végrehajtásra, és akkor vonjuk le a parancs költségét, 10 TVP-t.
Figyelem: a csapat aréna belépti díja fejenként 50 arany! A fair play érdekében,
meg van határozva, hogy maximum mennyi lehet a három résztvevõ harci erejének
összege, ha ezt meghaladja, nem indulhattok. A harci erõ limit a szinttõl
függ, a 4. szinten 750, az 5. szinten 880, a 6. szinten 980, a további
szintekrõl késõbb lesz tájékoztatás. Ezek a számok a jelenlegi átlagos
harci erõk alapján lettek számítva. Ez az érték változhat, a parancs végrehajtásákor
megtudjátok, hogy mennyi, és ha kicsit túllépitek, legfeljebb levesztek
néhány tárgyat magatokról. A csapat arénába való belépéssel csak akkor
próbálkozhattok újból, ha mindhárman léptetek közben, de az új próbálkozáshoz
nem kell mindnekinek újra kiadnia a parancsot, a TK-hoz hasonlóan.
Mi
a gyõzelem jutalma? Persze a dicsõségen kívül... A gyõztes csapat minden
tagja eggyel kevesebb kno-t kap, mint ahányadik szinten vannak, azonban
ez a jutalom csak az adott szinten szerzett elsõ gyõzelem után jár. Ha
másodszor, harmadszor veritek ki az aktuális bajnokot, kno már nem jár.
Még valami - ha az arénában levõ galetkik A, B, és C, akkor egy A, D, E
felállású csapat nem nevezhet, hiszen A-nak a klónja már bent van az arénában.