Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 14. 9h:09' EZ A 521. JÁTÉKHETED, 508. FORDULÓD 522. játékheted kezdete: nov. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
bb 261 3 | beraksz a bankba a 261. tárgyat (3 darabot) |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
ftv 219 999 | felt. tám/véd. varázslat a 219. varázslatot a nőket |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
ea 2 200 | eladod a 2. tárgyat 200 |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: lidércidézés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éjfattyak végzete. 3100 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a vg'axtol torzító testét. (7 támadással 710 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a vg'axtol torzító rezgő auráját. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 34 sebzést okozott.) A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a vg'axtol torzító testét. (3 támadással 313 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével meghorzsolod a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 44 sebzést okozott.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+33 ÉP). Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+34 ÉP). Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 dlathog kőzet. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 vg'axtol származékot. (ld. enc.) 27830 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4889, sebződés: 709, gyógyulás: 151, összesen: -558 ÉP}
kt 17 10 | elkészíted a 17. tárgyat (10 darabot) |
vv 79 167 385 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 385. varázslatot |
vv 277 112 | elmormolod a 277. varázslatot a 112. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 511 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 102 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (106 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány testét. (7 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 38 sebzést okozott.) A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (312,11)-> 125 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 20721 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1494, sebződés: 475, gyógyulás: 279, összesen: -196 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már lidércidézés vibrál körülötted. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 394 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia bal szárnyát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-32 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (73 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezerszemű bestia testét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (79 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 32 sebzést okozott.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 27 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Öregedtél 2 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mérg. vas dobónyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP], 3 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP] és 4 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 17709 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1395, sebződés: 362, gyógyulás: 261, összesen: -101 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 259 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (41 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón jobb oldalát. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Földelementálod támad. (78 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 8336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 111, gyógyulás: 189, összesen: +78 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 529 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 162 életpontot vesztettél. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rubin sárkány bal szárnyát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (95 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a rubin sárkány testét. (7 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a rubin sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) A rubin sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). A rubin sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A rubin sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). A rubin sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 160 arany, -2 ÉP] 22329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1514, sebződés: 498, gyógyulás: 283, összesen: -215 ÉP}
v 198 360 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél.
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy lidércidézés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 679 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a rothadó lián testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a rothadó lián tekergő szárát. (7 támadással 483 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 87 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével jól megszurkálod a rothadó lián testét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 48 sebzést okozott.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). A lény huhog! 63 életpontot vesztettél. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Vámpírölővel megbököd a rothadó lián fittyedt levelét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megérinted a rothadó lián testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 43 sebzést okozott.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A szörny önbizalmadból merítve huhog. 60 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 gyöngymangót. [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] 21117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2084, sebződés: 359, gyógyulás: 56, összesen: -303 ÉP}
(Továbbmész...) [362,64] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Thargodan tábor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rd'alv lélektipró került az utadba. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már lidércidézés vibrál körülötted. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy éjfattyak végzete varázslattal köszöntöd a másikat. 3100 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. 689 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 3100, sebződés: 689, gyógyulás: 8, összesen: -681 ÉP}
(Továbbmész...) [363,63] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zafír sárkány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy lidércidézés. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 526 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 95 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zafír sárkány fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (97 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány fejét. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a zafír sárkány testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 37 sebzést okozott.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 32 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 20721 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1555, sebződés: 461, gyógyulás: 294, összesen: -167 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 653 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a talriai behemót testét. (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a talriai behemót testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 42 sebzést okozott.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 47 kaját. 19755 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1790, sebződés: 119, gyógyulás: 320, összesen: +201 ÉP}
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
le 511 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 477 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat |
le 608 511 | leveszed/lerakod a 608. tárgyat az 511. tárgyat |
kf 1322 477 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 477. tárggyal |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat!
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy trikornis herceg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 59 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trikornis herceg bal hátsó lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a trikornis herceg fehér hátát. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (66 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis herceg öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a trikornis herceg rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3903 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 61, gyógyulás: 163, összesen: +102 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 198 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (79 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] 3496 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 22, gyógyulás: 91, összesen: +69 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
36 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét a másikra támadsz. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (80 életpontot sebezve.) A kacagó szépia csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 18, gyógyulás: 17, összesen: -1 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ellenfeled vámpirizál rajtad. 23 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Csiklandozó az érintés (+8 vp). Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ellenfeled vámpirizál belőled. 20 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Bizsergető érzésed van (+9 vp). Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 110, gyógyulás: 19, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [193,59] Még mindig az erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra támadsz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ellenfeled vámpirizál rajtad. 26 életpontot vesztettél. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Bizsergető érzésed van (+9 vp). Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 24 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 113, gyógyulás: 18, összesen: -95 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
v 96 184 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[184,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Elenios hívői építették. Kicsit megtornásztatod az ujjaidat és máris tied néhány zseb tartalma, 33 arany . magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
be 614 3 | bemész a 614. épületbe |
m 3 8 | mozogsz délkeletre, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 51 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és egy rókafarok. 2750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 51, gyógyulás: 108, összesen: +57 ÉP}
(Továbbmész...) [185,61] Folytatod sétádat a házak közt. Hogy is juthat egy zsebmetsző pénzhez? Nem gondolkodsz sokáig, inkább lopsz egy keveset (34 arany ). keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal oldalát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
szk 7006 | keresed a 7006. szörnyet |
be 622 30 7 | bemész a 622. épületbe |
ef 10 501 | energia fejlesztése 10 |
bpk 7 | bef. parancs kivétele: 7 |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 511 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 33 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ÁRNYTÜNDÉR CSONTVÁZ (629. SZÖRNY) Bár az árnytündérek többnyire kimaradtak a három ősi nemzet csatározásaiból, mégis elkerülhetetlen volt, hogy néhány háborút az ő földjükön vívjanak meg. Ezenkívül a végső felvonásban elszabadult triklem drakolderek teljes harci dühvel végigvonultak sötét földjeiken, mindenhol pusztítást és fertőt hagyva maguk után. Bár az árnytündéreket a még a halál mivoltát is megtagadó makacsság megölhetetlenné teszi, a triklem drakolderek megtalálták a módját, hogy megmutassák, az ő hatalmuk még ezt is képes keresztülhágni. Ennek következtében árnytündérek hada kényszerült hosszabb-rövidebb időre a túlvilág pokolszerű körülményei közé. De úgy néz ki, Leah befolyása nem volt elég az ott tartásukra, elgyötört testük előbb-utóbb visszatért az anyagi létsíkra. Kilátástalanná vált az életük, csak a bosszú- és gyilkolásvágy hajtja őket. A vámpirizációra immúnisak. |
FERTŐZÖTT DRAKOLDERLÁRVA (630. SZÖRNY) Ez a piciny drakolderporonty kb. négyszer akkora, mint a legmagasabb elf, és legalább hatszor erősebb, mint a legizmosabbra kigyúrt troll. A drakolderek nem képesek szaporodásra, kizárólag mágikus úton lehet őket létrehozni. Az ifjú lárvák néhány évvel megalkotásuk után már ravaszabbak a legokosabb humánoknál. Egy drakolder számára természetesen a legfontosabb tananyag a pusztítás művészete, ezért gyakran vitték őket "tanulni" a csataterekre. Amelyik lárva nem volt képes túlélni a háború mágikus viharát, az életképtelennek bizonyult. Persze az is relatív fogalom, hogy "nem volt képes túlélni..." A kristállyá olvadt csatamezőkön még éveken keresztül haldokoltak az elesett lárvák, és végül a halálos sebeket a fertőző sugárzással befoltozva, ocsmány szörnyekké váltak, amelyek ugyan kevéssé emlékeztetnek a nemes és hatalmas drakolderekre, és már soha nem fognak felcseperedni, azonban még így is képesek darabokra szaggatni akár a leghatalmasabb kalandozókat is. |
ESZEMENT TRAPPOLÓ (549. SZÖRNY) Az eszement trappolók a régen volt kyorg birodalom síkságainak nagytestű, növényevő állatai. Példányaik vagy már serdülőkorukban a környék félelmetes ragadozóinak zsákmányává válnak, vagy pedig szépen kifejlett, szinte legyőzhetetlen vadállatokká cseperednek. Bár szelíd állatoknak mondhatók, ha veszélyben érzik magukat - mondjuk, mert egy életunt kalandozó az utukban áll - patájuk jól irányzott rúgásaival képesek megvédeni szívós életüket. A testüket fedő kérges, vastag bőrrétegen szinte semmilyen vágófegyver nem tud sebet ejteni. Talán máshogy kellene közeledni feléjük... a megfelelő módszer alkalmazásával remek málhás állat válhatna belőlük. Egy apró megjegyzés: az eszement trappolóval való harc során (a szörny által okozott sokk miatt) a szörnyidomítás szakértelmed permanensen csökkenhet, ezt elkerülendő minden esetben el fogsz bújni e lény elől, kivéve, ha direkt FT parancsot adsz ki rá. |
ELEMI HIDEGÖRVÉNY (664. SZÖRNY) Talán még semmi rosszra nem gondoltál, amikor közvetlenül előtted a földet borító hópelyhek kavarogva életre kelnek, hogy egyre szélesedő körben örvényszerű táncba kezdjenek. Amikor azonban a hópelyhek kavargása már annyira sűrű, hogy a hidegörvény teste szinte egy tömény jégtömb anyagára hasonlít, kezdhetsz megijedni, hát még ha csápszerű végtagként kinyújtott szellemkezei aurádhoz érnek, és átjárja tested a minden földi borzalmon is túltevő elemi hideg. Hát annál borzasztóbban talán még nem is éltél át. Minden összegyűjtött információ, és az átélt tapasztalatok a következőket sugallják: az elemi hidegörvény bár a jég létsíkjának lakója, valójában azonban a kasztroplanáris energiákból táplálkozik. Ilyen jéglény sikeres elpusztításáról még nem számoltak be híradások. |
MÉLYTENGERI KRÁKEN (720. SZÖRNY) Az óriási kráken lomhán mozdul, kinyújtja gigantikus csápjait... Csekély erőfeszítésébe kerülhetett lerántani egy teljes ryuku hajót ennek az élő monstrumnak! Őrült dolog kihívni ezt a mélytengeri borzalmat, de kalandozói nyughatatlanságod nem hagy békén. El kell ejtened egyet ebből a félelmetes teremtményből! |
ENTITÁS MANIFESZTUM (7173. SZÖRNY) A tudati tér névtelen nagyragadozójának számtalan követője van. Egy ilyen kisebb hatalmú lény anyagiasult most előtted, számtalan formájának egyikét magára öltve pusztán azért, hogy a tudati térben érzett fenyegetettségéért az anyagi világban vegyen elégtételt. |
TUDATI ENTITÁS (7174. SZÖRNY) Igen, ez a félelmetes, a tudati teret elzáró entitás anyagi manifesztációja. Hogy mit is jelent ez pontosan? Egy sárkány nagyságú szörnyet, amelyből te már nagyon sokat legyőzhettél. Itt az ideje megnézni, van-e olyan nehéz ellenfél, mint a sárkányok voltak. |
ÁRNYÉKHARCOS GYŰRŰ (409. TÁRGY) Ezt a varázstárgyat a rákarcolt rúnák és a Két Kard Testvériségének szimbóluma, a földbeszúrt kard különböztetik meg egy értéktelen acélkarikától. A gyűrűt maga Tharr adományozta a Testvériségnek egy szent küldetés végrehajtásáért cserébe. Ereje a harcban nyilvánul meg: miután az ujjadra húztad a KF 409 paranccsal, a védelmed 3-al, a szerencséd pedig 2-vel lesz magasabb! (Ugyanis a varázsjelek segítségével egy régóta halott elit harcos tudását tudod részben felhasználni.) Természetesen csak a KT tagjai tudják ezt a tárgyat használni. Az árnyékharcos gyűrűt nem lophatják el tőled! |
SZENT PÖRÖLY (485. TÁRGY) A Szent Pöröly a Pöröly Rend szent tárgya, amelyet egy másik létsíkról sikerült visszaszerezni, a Gonosz ellen vívott harc során. A pörölyben egy nagyhatalmú szellem van bezárva, aki valaha maga is harcot vívott az elnyomásra törekvő gonosz ellen. A pöröly megvédi hordozóját a kasztroplanáris térben terjedő káros csapásoktól. Ehhez a pörölyt nem kell KF-elni. A Szent Pörölyt természetesen lehetetlen ellopni, és védő hatását kizárólag a KT tagjaira fejti ki. |
SZÉLKORONA (558. TÁRGY) Minden évben megrendezésre kerül a Ghalla Szépe verseny, mely azt hivatott eldönteni, hogy ki a legszebb a hölgyek között. A vetélkedés mindkét nembeli kalandorokat élénken foglalkoztatja, és állítólag maga Elenios is felfigyelt rá - az ő útmutatásai alapján készítették papjai ezt a gyönyörű mágikus fejdíszt, mely csillogó-villogó, és folyamatosan mozgásban lévő auraként ékesíti a legszebb ghallai leány fejét. A korona némi fizikai védettséget is nyújt (körülbelül, mint egy vassisak), de varázslatos tulajdonságai ennél sokkal nagyobb csodákra is képesek: olyan támadásokkal szemben is megóvhatják a bájos hölgyet, amelyek ellen a legjobb páncél sem ér semmit... |
KOPONYALÉKELŐ (574. TÁRGY) Az új kvazárkovácsolási technika az ütőfegyverek terén is meghozta a gyümölcsét. A koponyalékelő egy kvazár-mithril balkezes, ütőfegyver. Ez a hihetetlen kemény keményfejű, csákányszerű fegyver 3d4+4 sebzést képes okozni, tízzel megnöveli a maximális életpontodat, viszont a nehézkes használata miatt kettővel csökkenti a támadásodat. További hátránya, hogy csak ezüsttel és hagyományos módon sebezhető lényekben képes kárt okozni. Az elkészítésére csak képzett kvazárkovács képes, ha viszel neki egy era mintát, 3 kvazárt, 3 mithrilt és egy moa burátot. A kikovácsolás 50 TVP-be és 200 aranyba kerül, cserében viszont rajtad kívül senki más nem lesz képes használni a koponyalékelődet. A fegyver használatához min. 16-os ütőfegyver szakértelem szükséges. |
RUBIN FÜLBEVALÓ (673. TÁRGY) Különlegesen ritka és mesés varázstárgy a rubin fülbevaló - állítólag Folrang, az ősöreg rubinsárkány hihetetlen kincsgyűjteményének egy értékes darabja. Ha azon szerencsések közé tartozol, aki a fülébe akaszthatja ezt a gyönyörű ékszert, máris tapasztalhatod a hatását: max. ÉP-d megnő harminccal, védettséged hárommal, ha viseled. |
KORRISSH SISAKJA (1658. TÁRGY) Korrissh, az öreg troll annak idején azzal a nem titkolt szándékkal érkezett a Sötét Földre, hogy a sárkányok kincsére téve kezét meggazdagodik majd, s elismert nemesként, Thargodan szolgák hadával körbevéve tér vissza a Yaurr Birodalomba. Tervét módszeres eltökéltséggel kezdte végrehajtani, s nála több sárkányt ebben az időszakban talán senki sem ölt e létsíkon. A tetemes összeget, melyet a sárkánybarlangok kifosztása során összegyűjtött végül egy roxati mágus rábeszélésére, egyetlen varázstárgy létrehozására költötte, melyet most te is a kezedben tarthatsz. A tárgy persze nem ért annyit, amennyit fizetett érte, viszont tény, hogy komoly mágikus hatalmat oltottak a belsejébe. Onnantól, hogy Korrissh visszatért a Sötét Földre, folytatni a sárkányok ellen megkezdett hadjáratát, senki sem hallott róla többé. A varázssisakja sem volt képes megvédeni attól, hogy ebben a barlangban hagyja itt a fogát (nyilvánvalóan nem társakkal érkezett, ahogy te). A sisakot 35. tapasztalati szinttől húzhatod a fejedre, ilyenkor +12 védettséget, +6 támadást kapsz, illetve a Thargodanok és sárkányok ellen még +6 sebzést. |
KUDRAL OSTORA (1736. TÁRGY) A legyőzött elftől megszerezted félelmetes fegyverét, egy három méter hosszúságú ostort. A szívós bőr akár hatalmas sebzésre is képes, de lehet hogy csak megkarcolja a célpontot. 2D40-et sebez. Egy köznapi ostorral bármelyik kocsis képes csattogtatni, azonban ennek a durranása jóval veszedelmesebb, hangcsapás varázslat lőhető vele (50% eséllyel). Használatához minimum 38.szintű ütőfegyver szakértelem szükséges, különben véresre és süketre vernéd magad vele. |
VG'AXTOL SZÁRMAZÉK (793. TÁRGY) A vg'axtol torzítóból szerzett származék ocsmány, szürke pára. Tárolásakor a maximális elővigyázatossággal kell eljárnod. Természetesen nem átadható. |
IGAZLÁTÁS (190. PSZI KÉPESSÉG) Az igazlátás egy nagyhatalmú pszi képesség, segítségével átlátsz a különböző rejtővarázslatokon, mindig megtalálod a labirintusban a kapcsolókat, látod a láthatatlant, és a csapdaészlelés dobásoknál +3 -at kapsz. És ami az egészben a legkellemesebb, a képesség használata külön parancsot nem igényel, mindig automatikusan rajtad van, költsége csak annyi, hogy kör elején hárommal kevesebb pszi pontot regenerálsz. |
Erő: | 79 (117) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 61 (98) | Támadás: | 74 (77) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 60 (84) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/42 év |
Egészség: | 59 (73) | Életpont: | 1296/1255 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 71 (100) | Varázspont: | 2800/1213 | Pénz: | 14848 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 387/175 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/4 (+8%) | ökölvívás: | 1/89 | szúrófegyverek: | 46/3 (+3%) |
vágófegyverek: | 7/48 | ütőfegyverek: | 26/77 | dobófegyverek: | 38/41 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/23 | 2. nyomkövetés: | 95/12 (+22%) | 3. lopás: | 76/71 (+24%) |
4. mászás: | 19/15 | 5. csapdakészítés: | 32/40 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 82/23 (+3%) |
7. gyógyítás: | 109/43 | 8. titkosírás: | 6/66 | 9. felderítés: | 44/51 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 25/41 | 11. teológia: | 187/63 (+55%) | 12. taumaturgia: | 106/42 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 54/99 | 14. versengés: | 29/12 | 15. zene: | 4/48 |
16. szörnyismeret: | 45/25 | 17. pszi: | 38/2 (+47%) | 18. zárnyitás: | 32/14 |
19. vadászat: | 16/13 | 20. vitalitás: | 5/38 (+6%) | 21. bányászat: | 33/34 (+2%) |
22. úszás: | 16/27 (+18%) | 23. főzés: | 12/47 | 24. csapatmunka: | 9/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 81 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (5x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (2x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3676. karakternek |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), bűbájlidérc (#761), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), vg'axtol torzító (#416) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
varkaudar őslich (#402), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás III (#217) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (186,24,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) |
csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | férfiak (#998) | |
káosz szava (#207) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | menekülés (#212) | >> | Tb.gátló Vlagyimir (#6666) | |
fürgülés (#92) | >> | molgan (#284) | fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az esthar császárság területén szabad a mészárlás. Talán a vérszopók a legkevésbé ártalmasak, kezdd velük, ölj le tizet! (számláló: 0) |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
Olimpiai helyezéseid: első hely a tolvaj-versenyen a XXIX. olimpián. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 212 pontnyi fejlesztés szükséges. |
TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (499. FORDULÓD ÓTA) | ||||||||
0 arany | 98 | isteni könnycsepp (#260) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 3 | bájital (#261) | 21 | gyógykenőcs (#313) | |||
155 | kaja (#2) | 1 | sallank karom (#128) | 14 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tl'urlang fiola (#788) | 2 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2373 | arany (#50) | 1 | din formázó minta (#301) | 1 | dlathog kőzet (#829) | |||
1 | galachmit (#310) | 1 | gyenge méreg (#26) | 26 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | mocsári penke (#148) | 3 | polip szívóka (#391) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | sáfránypor (#211) | 4 | szögletes kő (#17) | 1 | vg'axtol származék (#793) | |||
50 | víz (#27) |