Karakterszám: |
8523 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
53 |
Játékhét: |
527 |
E
forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
1191 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2020. szept. 18. 2h:23' |
A következõ
fordulód táplálható: 2020. szept. 19. |
|
E-mail!
SPIRIT KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Storm, egy nagy tudású tudálékos tudós
férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Az üdvözlés után pszionikus
csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Storm |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)0 |
(-10)5 |
Spirit |
Mentális robbanás |
-10
PE |
(-5)10 |
(-15)0 |
Ez bizony siralmas vereség volt. (-35 életpont.)
**
1. NAP ** Storm kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 2795 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 2795 9 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû,
sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1952.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
dk 200 |
dobása 200. kalandnak |
Rendben, 200. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
kf 22407 |
bekészíted a 22407. tárgyat |
Felveszed a tûz ezüst fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
tk 53 9229 2795 |
53. többszemélyes kaland |
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 53. többszemélyes kalandot! Csatlakozik
hozzád Frost, Storm.
Izgatottan várjátok, hogy benevezhessetek a lehelõk olimpiájára. A remete
rejtett járatokon keresztül egy nagy barlangstadionba vezet benneteket,
amely már tömve van versenyzõkkel. Gyorsan beneveztek, szerencsére nincs
nevezési díj, csak a neveteket írják fel. A csapatok egymás mellett állnak
fel, körbe a porondon, középen egy nagy emelvényen helyezkedik el a zsüri.
Adott jelre kezdõdik a verseny. Elõször a csapat legjobb tûzlehelõjét szólítják.
Egy hatalmas papír- és rongyfigura emelkedik fel minden csapat elõtt, ezt
kell hamuvá égetni.
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Tûzlehelet próba 20-as
küszöbre: 12 hõsiesség pont árán sikeres] Beborítod lángnyelvekkel a rongyfigurát.
A többiek hátrahõkölnek az irtózatos hõség elõl, te azonban csak mosolyogsz
Mindenfelé pernye száll, és hamarosan csak elszenesedett csonk marad a
figurából.
Van ugyan, aki még nálatok is elõbb végzett, de azért jól álltok. A következõ
szám: egy hordó felforralt vizet kell teljesen befagyasztani. Ideális feladat
a csapat jéglehelõjének!
Mindenki egyetért abban, hogy ez a te területed.
[Jéglehelet próba 20-as
küszöbre: 14 hõsiesség pont árán sikeres] Nagy levegõt veszel, társaid
ámulva figyelik, ahogy a levegõ megdermed körülötted.
A gõzölgés megszûnik, és néhány perc múlva már vékony jégréteg van a hordó
felszínén. Újabb néhány perc, és a víz megfagyott! A szomszéd csapatok
irigykedve néznek rátok. Semmi kétség, továbbjutók vagytok! Harmadik feladatként
óriási sziklatömböt görgetnek minden csapat elé. Nem kell sokat gondolkodnotok,
itt az ideje a savlehelõnek!
Storm ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Savlehelet
próba 20-as küszöbre: 10 hõsiesség pont árán sikeres] Storm butyogó, fortyogó
savval borítja be a sziklakövet. Gyorsan elhátrálsz, nehogy rádfröccsenjen!
Néhány perc, és a kõtömb egyszerûen szétfolyik. Alig van idõtök kifújni
magatokat, máris jön a negyedik próba! Egy hatalmas gnóm szerkezetet tolnak
elõ, amelybõl egy vastag fémdrót vezet minden csapathoz. Minden csapat
felé egy másik dróttal egy nagy gömböt vezetnek. Érdekes! A zsüri vezetõje
elmagyarázza, hogy ha kellõen erõs elektromos lehelettel borítja el valaki
a drótot, akkor a gömb világítani kezd. Furcsán hangzik, de most nem az
elmélkedés a dolgotok.
Storm a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Elektr.lehelet próba
20-as küszöbre: 18 hõsiesség pont árán sikeres] Storm körül szikrák kezdenek
táncolni, ahogy beborítja leheletével a drótot. Kéken vibráló elektromosság
fut végig a dróton, és a gömb vakító fénnyel kezd világítani! Storm tovább
lehel, és a gömb tovább világít.
Végül a zsüri int, hogy elég volt. Már csak alig néhány csapat van versenyben!
A zsüri egyik tagja, egy megtermett, gyíkszerû lény lesétál az emelvényrõl,
és int a mellettetek álló csapat gázlehelõjének, fújjon rá! A zsüritagot
zöldes gáz borítja be, de õ csak kacag. A csapat kiesett! Rettegni kezdtek,
mert a zsüritag máris elõttetek áll, és int, hogy kéri az arcába az adagot.
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Mérg. lehelet próba
20-as küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres] Irtózatos erejû gázfelhõvel
borítod be a zsüritagot. Társaid messzebb állnak, mégis elkábulnak!
A gyíklény egy pillanatig ott áll, aztán elkezd köhögni, köhög, és köhög.
A közönség tapsolni kezd. Amikor a gyík magához tért, bólint, és továbbmegy
a következõ csapathoz. Mint kiderül, összesen három csapat jutott el idáig!
A zsüri elnöke gratulál mindhárom csapatnak, és azt mondja, nem igazán
tudják eldönteni, ki lett a legjobb, úgyhogy mindnyájan jutalomban részesültök.
Ujjongva borultok egymás nyakába, és a többi csapat tagjainak is gratuláltok.
A zsüri tagjai egyenként kezet ráznak mindenkivel, ahogy átnyújtanak egy
gázlehelet italát, egy fekete dukátot, egy emlékplakettet [ez nem jelenik
meg a karakterlapodon, majd kiragasztod a barlangod falára], és egy varázskövet.
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
kf 21776 7511 24146 3970 |
bekészíted a 21776. tárgyat |
Leveszed a méreg halotti maszkját. Felveszed a tökéletesség vassisakját.
Leveszed a méreg kõamulettjét. Felveszed a kobra karikaszimbólumát. Bekészíted
a gyorsaság íját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
gy 40 0 10 50 |
felt. gyógyítás 40%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 40 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
i 20 0 10 |
idézés 20 TVP-ért |
Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 20 van. (De csak akkor, ha
legalább 10 TVP-d marad az idézés után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
Leveszed a következõ tárgyakat: gargantua pókcsatos öv, a kalmár nyaklánca,
a szellemek szimbóluma, a gepárd vándorcsizmája, a tökéletesség vassisakja,
az egyensúly gyûrûje, a gyorsaság íja, a törpék láncinge, az erõ köpenye,
a tûz ezüst fülbevalója, a kobra karikaszimbóluma.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy
döntesz, hogy most vadászni indulsz. A változatosság kedvéért most egy
nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás
folyosón ereszkedsz alá. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen,
a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Utad során megpillantasz egy
furcsa halmot, amelyen fehér, páfrányszerû növények nõnek. A halom teteje
olyan magasan van, hogy nem látod, de esetleg érdemes lenne megpróbálni
felmászni rá, hátha van odafent valami érdekes.
(370. kaland, összköltsége
20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
ragálygomba ! Leszedsz
4 adagot. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled
egy kyeni vadász (#45).
*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Mágikus erõd felhasználásával
elõidézel egy életszívást. A koreni sün
29 sebzést kap. (-5 vp.) A koreni
sün hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A kyeni vadász
29 sebzést
kap. (-5 vp.) A kyeni vadász feléd rohan. A kyeni vadász rád támad. Feléd
suhint jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A kyeni vadász
sebzõdik 29 ép-t. 4 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kyeni
vadász halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+182%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. A gyomrod korog egyet. Tömni kezded magadba
a finomságokat. (+67% jóllakottság.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén,
így hát odamész. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek
minden irányba. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad
belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely!
Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).
*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Ellõsz egy életszívás
varázslatot. A koreni sün
29 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A koreni sün halálhörgés
közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A
kyeni vadász
29 sebzést kap. (-5 vp.) A kyeni vadász odajön hozzád. A kyeni
vadász rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél).
Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.)
*** 3. KÖR *** A kyeni vadász téged támad. Lecsap rád jobb karmával.
(6
ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A kyeni vadász
29 sebzést kap. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kyeni
vadász holtan terül el.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+182%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy xenópete és 19 arany. Piknik idõ!
Mohón zabálni kezdesz. (+67% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]
[Kyeni vadász torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy
több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Megpillantasz egy
másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos
szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Útközben
észreveszel egy
mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és
sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet.
Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond!
Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).
*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Rúnákat rajzolsz a
levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A koreni sün
29 sebzést kap. (-5
vp.) A koreni sün kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A kyeni vadász
sebzõdik 29 ép-t. (-5 vp.) A kyeni vadász feléd rohan. A
kyeni vadász téged támad. Elõre szúr jobb karmával.
(4 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A kyeni vadász
29 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 4 ép-t. (-5
vp.) A kyeni vadász holtan terül el.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+182%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Hmm, talán enni kéne. Az ételre veted magad. (+67% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
pv 7 2 1 3 4 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs
kedve, sima harcot javasolsz. Ha ez sem lehetséges, szakértelem próbára
hívod ki a másik galetkit. Végül átokszórást javasolsz. Legutolsó esetben
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
pta 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. Bolond. 4. Bolond. 5. Bolond.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
Elfogadod Storm kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlók alapján,
a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik
Storm, egy nagy tudású tudálékos tudós férfi. A
Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Tárgyai: az energia csontmaszkja,
a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, az áttörés szöges öve, a titán karkötõje,
az egyensúly gyûrûje, a sebesség vándorcsizmája, ezüst nadrág, a kalmár
nyaklánca, az enyészet nyaklánca.
Kör |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás
|
Hatás |
PP / |
PE |
1. |
Spirit |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)0 |
(-10)5 |
Storm |
Mentális robbanás |
-10
PE |
(-5)10 |
(-15)0 |
Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+30% pszi támadás,
+30% pszi energia.)
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 pszi támadás;
+1 pszi energia; [0
TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
Elküldesz egy kihívást Storm részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
pta 129 129 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás.
3. Bolond. 4. Bolond. 5. Bolond.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
kf |
bekészíted a 0. tárgyat |
Felveszed a gargantua pókcsatos övet. Felveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed
a szellemek szimbólumát. Felveszed a gepárd vándorcsizmáját. Felveszed
a tökéletesség vassisakját. Felveszed az egyensúly gyûrûjét. Bekészíted
a gyorsaság íját. Felveszed a törpék láncingét. Felveszed az erõ köpenyét.
Felveszed a tûz ezüst fülbevalóját. Felveszed a kobra karikaszimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
mak 3 1 5 |
3. makró definiálása/hívása |
3. makró 1 sorának módosítása, az 5. sortól:
[Parancs 3. makróba tárolva.] Sajnos nincs nálad 100 arany.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
Megszabadulsz egy gyengédtõl. Az új specializációd: A klán kedvence. (12
forduló múlva változtasd meg a specializációt, ekkor a 3. klánküldetésed
teljesülni fog, ha közben nem teljesítetted.) Ez 2 képességpontba került.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
tps 30 |
30 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 30 TVP-t késõbbi használatra.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
ism 20 |
a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal |
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Micsoda
furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon
mire használhatták? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Vésett kõdarabokat találsz.
Talán valamilyen fajta régi pénz lehet? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
sötét mák nõ! 1
darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a lelet feltárását. Találtál valamit
- régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos
a legtöbb darabokra van törve. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 109.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A tûzgyík
sebzõdik 29
ép-t. (-5 vp.) A tûzgyík odajön hozzád. A tûzgyík rád veti magát. Nagy
levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(12 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A tûzgyík
sebzõdik 29 ép-t. Gyógyulsz 12 életpontot. (-5 vp.) A tûzgyík halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+96%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami egy pirgamit. Uzsonnaidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+44%
jóllakottság.) Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni
korábbi koncentrációdat. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz:
az elektromosság köpenye.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Zümmögést hallasz.
Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen
mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál
rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre
más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez.
(427. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1
tejfonál !
Óvatosan begyûjtöd. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az
igazi régészkedéshez. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl:
egy könnyû íj.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Észreveszel 1
liánvirágot. Szakértõ módon leszeded.
Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez.
Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
Az elektraton
29 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az elektraton hörögve elterül.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+112%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit, 27 arany és egy hamis arany.
Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Megfeketedett,
ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+3
õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek.
Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog
számodra. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Nocsak, mit találtál! 1
hónakkupók
! Óvatosan begyûjtöd. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az
igazi régészkedéshez. És nicsak, végre találtál valamit: a gyõzelem köpenye.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Épen maradt
csontokra bukkansz valamilyen humanoidtól. Lehet, hogy egy õsi galetki
maradványai? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit!
Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már
elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy
ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak
a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt
valami a hobbit kincsekbõl?
(464. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem:
a kaland során követõt szerezhetsz!] Útközben észreveszel egy
mátekel gombát.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz.
Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
Az agglomerátor
29 sebzést kap. (-5 vp.) Az agglomerátor feléd mozog. Az
agglomerátor rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
Félrehajoltál. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
(3 ép-t
sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. Az agglomerátor
29 sebzést kap. 8 ép-t gyógyított rajtad.
(-5 vp.) Az agglomerátor téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(4 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap fogával. Ez mellément.
Elõrehajolva harapni próbál fogával. Mellé!
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az agglomerátor
29 ép-t sebzõdik. 4 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az agglomerátor halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+92%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább
dolgozol. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy könnyû
nyílpuska.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Néhány szót mormolsz, és megidézed a környéken
rejtõzõ manát. A varázsenergia máris a testedbe áramlik. (+60 varázspont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Sajnálatos
találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A förtelemféreg
29 sebzést kap. (-5 vp.) A förtelemféreg hörögve elterül.
A tetem nagy durranással szétrobban.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+56%). Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. A hosszú munka
meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy nyaklánc.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz
1
mitulen füvet. Folytatod a régészkedést. Furcsa csontokat találsz - csökevényes
végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli,
hihetetlen dolog számodra. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 9.]
tpf 30 |
30 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 30 TVP-t a korábban félrerakottból. [-30 TVP-t használtál
fel, maradt még 39.]
Sajnos nincs nálad 100 arany.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
ee 13329 24146 24041 188 12025 2 |
sok-sok eladás |
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed
a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél
(#3) 28 ap, törpe pikkelyvért (#4) 35 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, parittya
(#10) 8 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 14 ap, sziklarepesz
(#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, bolhedor szárny (#15) 7 ap, molad púp (#16)
11 ap, mandolin (#19) 56 ap, mitulen fû (#20) 28 ap, mátekel gomba (#21)
28 ap, winropu moha (#22) 28 ap, sötét mák (#23) 28 ap, liánvirág (#24)
28 ap, csótányláb (#25) 28 ap, ragálygomba (#26) 28 ap, gyilkos boróka
(#27) 28 ap, tejfonál (#28) 28 ap, mézfû (#29) 56 ap, hónakkupók (#30)
56 ap, elonotichlan (#31) 56 ap, kötél (#128) 14 ap, ében tündekard (#132)
28 ap, ében nyílpuska (#133) 42 ap, ében láncing (#134) 56 ap, sárga gömb
(#136) 42 ap, khaldoran öv (#137) 42 ap, elektronit (#141) 14 ap, Rogan
karkötõje (#145) 168 ap, nordkristály (#146) 8 ap, húsevõ bibe (#151) 14
ap, pirgamit (#152) 11 ap, mandibula (#157) 5 ap, yeti csont (#160) 15
ap, lemúr hártya (#161) 4 ap, molitár háj (#165) 16 ap, villámöv (#172)
56 ap, pókcsatos öv (#173) 56 ap, Xantin ezüstöve (#174) 98 ap, platina
villámöv (#187) 182 ap, a füvész köpenye (#193) 56 ap, nohnetár gumó (#212)
14 ap, lelakatolt ládikó (#310) 420 ap, pikkelyvért (#1015) 28 ap, pajzs
(#1060) 14 ap, kerek pajzs (#1061) 31 ap, vassisak (#1076) 31 ap, maszk
(#1090) 7 ap, fejpánt (#1105) 7 ap, díszes fejpánt (#1106) 20 ap, csizma
(#1120) 7 ap, vándorcsizma (#1121) 20 ap, köntös (#1150) 7 ap, nyílpuska
(#1285) 28 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 53 ap, tõr (#1300) 7 ap, csonttõr
(#1301) 20 ap, kard (#1315) 14 ap, görbekard (#1316) 31 ap, lándzsa (#1330)
14 ap, barbár lándzsa (#1331) 31 ap, a gladiátor lemezpáncélja (#5950)
140 ap, a törpék sisakja (#6475) 84 ap, a gólem gyalogos lándzsája (#8532)
327 ap, az óriás pikkelyvértje (#8665) 98 ap, a tolvaj köpenye (#9235)
74 ap, a tolvaj görbekardja (#9416) 213 ap, az entek könnyû láncinge (#9581)
280 ap, az entek fejpántja (#9655) 77 ap, a tudós szimbóluma (#11560) 81
ap, a tudós karikaszimbóluma (#11561) 208 ap, a gepárd köpenye (#15535)
74 ap, a sas lemezpáncélja (#15850) 140 ap, az elefánt köpenye (#16435)
74 ap, a természet amulettje (#16945) 77 ap, a bölcsesség sisakja (#17725)
84 ap, a sebezhetetlenség köpenye (#19585) 74 ap, a ragadozó köpenye (#20035)
74 ap, a ragadozó köntöse (#20050) 77 ap, a küzdelem könnyû íja (#20621)
213 ap, a túlélés köpenye (#21385) 74 ap, a tûz fejpántja (#22255) 42 ap,
a tûz sárga öve (#22317) 204 ap, a tûz lándzsája (#22480) 49 ap, a villám
vassisakja (#23576) 122 ap, a villám csizmája (#23620) 42 ap, a villám
karkötõje (#23740) 42 ap, a méreg sisakja (#24025) 49 ap, a méreg vassisakja
(#24026) 122 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 110 ap, a regenerálódás
hosszú íja (#24672) 223 ap, a sün hosszúkardja (#25167) 223 ap, a teknõs
nyílpuskája (#25585) 63 ap, a szalamandra fejpántja (#25855) 42 ap, a szalamandra
köpenye (#25885) 39 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 110 ap, a yeti
köpenye (#26335) 39 ap, a yeti gyûrûje (#26425) 42 ap, a sav maszkja (#26740)
42 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 122 ap, az elektromosság ezüst
fejpántja (#27207) 210 ap, a légzés köpenye (#27685) 39 ap, az ellenállás
tõre (#28750) 42 ap, a sólyom amulettje (#29545) 42 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 íjat 8 aranyért. Eladsz 1 bõr mellvértet 42
aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 könnyû íjat 15 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany
lapul!
Eladsz 1 könnyû nyílpuskát 26 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis
arany lapul!
Eladsz 1 nyakláncot 6 aranyért. Eladod a káosz híveinek övét 70 aranyért.
Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladod a méreg kõamulettjét 54 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis
arany lapul!
Eladod a méreg halotti maszkját 54 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt
3 hamis arany lapul!
Eladsz 1 gargantua pókcsatos övet 106 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt
5 hamis arany lapul!
Eladod a lich gyûrûjét 45 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany
lapul!
Eladsz 1 drágakövet 27 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]
Eladsz 1 sziklarepeszt 2 aranyért. Eladsz 15 õsi relikviát 348 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
be 29 100 |
meglátogatod a 29. épületet |
Visszamész a barlangodba. Felkeresed a kaszinót. Összesen 800 aranyat kívánsz
eljátszani, 8 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével
zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Olyan brutálisan
gyõztél, hogy ellenfeleid lélekenergiát vesztenek, amit magadba szívhatsz
(+2 képességpont).
[6. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1100 arany.
[7. kör:] Az õsök sugallatára ebbõl a körbõl inkább kimaradsz. És igazad
is volt, mindenki veszít!
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
Felkeresed a spekulánst. Sajnálom, de nincs nálad elegendõ a 763. tárgyból.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
hh 764 0 765 0 766 |
több tárgyat használ |
[H 764 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 764. tárgy.
[H 765 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 765. tárgy.
[H 766 0:] Sajnálom, de nincs a birtokodban 766. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira
nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami
fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó atka (#415).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A xenó atka
29 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A xenó atka máris elõtted terem!
A xenó atka téged támad. Marni próbál.
(17 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A xenó atka
29 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 17 életpontot. (-5 vp.) A xenó
atka holtan terül el.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+102%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy sárga öv és egy drágakõ. Fényes gyõzelmed
után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 522 sebzést okoztál, és
96 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
10 képességpontot
kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért.
Errõl a fordulóról 26 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen
279 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Spirit, egy meglehetõsen jóindulatú, Frost-ért mindenre hajlandó
nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád.
Ez az 53. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 (9) / 0.75 |
[2] IQ: |
6 (7) / 5.14 |
[3] ügyesség: |
3 (6) / 0.80 |
[4] egészség: |
5 (10) / 4.34 |
[5] mágia: |
8 (10) / 0.80 |
[6] gyorsaság: |
4 (8) / 1.43 |
[9] Méret/ép: |
61 / 61 |
Min. méret: |
28 |
Barlangméret: |
61 |
|
|
Varázspont: |
89 / 52 |
Képességpont: |
47 / 99% |
Hõsi pont: |
62 (20) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
22% |
Galetki erõ: |
278 / 58 |
Hírnév : |
551 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
48 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
7 (0) |
Torzsz. csaták: |
349 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
335 (8) |
Leölt torzszülött: |
424 (11) |
Pszi csaták: |
19 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
10
(1) |
Ájulások száma: |
45 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (20)
Speciális
képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +20% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg öt
méregférget. 2.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 3.) Hozz tíz barna
manakövet. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
1 (4) / 0 |
[11] jéglehelet: |
1 / 0 |
[14] mérg. lehelet: |
1 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
6 / 0.06 |
[47] zárnyitás: |
6 / 1.15 |
[48] mászás: |
6 / 1.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 / 0.35 |
[51] transzformáció: |
3 / 1.80 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.25 |
[53] ékszerészet: |
5 / 0.46 |
[54] kereskedelem: |
12 (15) / 0.53 |
[55] szívósság: |
10 / 0.20 |
[56] varázsitalfõzés: |
1 (4) / 0.95 |
[57] gyógynövények: |
5 (9) / 4.72 |
[58] nyomkeresés: |
12 / 1.35 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0.25 |
[60] pszi támadás: |
4 / 0 |
[61] pszi energia: |
4 / 0 |
[62] lopás: |
5 / 4.27 |
[63] éberség: |
2 / 0.15 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.40 |
[65] álcázás: |
25 / 0.19 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.60 |
[67] régészet: |
18 / 6.68 |
[68] zene: |
4 / 0.15 |
[69] tanulás: |
6 / 1.42 |
[70] idézés: |
8 / 1.73 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
1 / 0.80 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
25 / 13.35 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.72 |
[129] mentális robbanás: |
1 / 0.04 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.18 |
MAKRÓID |
1. Makró |
gy 40 0 10 50 |
i 20 0 10 |
le |
ism 3 |
vd 45 |
mak 5 |
|
2. Makró |
be 29 100 |
tcs 763 10 |
hh 764 0 765 0 766 |
|
3. Makró |
tps 30 |
ism 20 |
x 10 |
tpf 30 |
k 99 |
|
4. Makró |
pv 6 8 |
ism 20 |
p |
pv 7 2 1 3 4 5 |
|
5. Makró |
pv 7 2 1 3 4 5 |
pta 131 131 |
p 2795 |
p 2795 |
pta 129 129 |
kf |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200. |
2: életszívás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 150. |
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 180. |
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 190. |
9: életszívás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 220. |
5: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 185, és ha ellenfeled
#1902. |
7: Közelharc támadás ha a harc 4. köre van, Prioritás: 185, és ha ellenfeled
#1902. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: koreni sün (#13), ichinedar (#75), 77, 79, vérfarkas
(#94), kyeni vadász (#45), zombi mester (#80).
1902: 78.
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 0 10 50;
VI erõ:500% ép:1%;
PV 7 2 1 3
4 5;
PSZ 67 65 48;
BA 9229;
L 50 165 58 17 2 1;
TT 15;
PTA 129 129;
I 20 0 10;
HU 7;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 9229 22407 1; A 9229 22255 1;
SPECIALIZÁCIÓD: A klán kedvence. (12 forduló múlva változtasd meg a specializációt,
hogy a küldetés teljesüljön.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #20 (8. épület),
#370 (53. forduló), #427 (53. forduló), #464 (53. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a gepárd vándorcsizmája (#15521) |
|
1 a gyõzelem köpenye (#20935)
|
* |
1 a tökéletesség vassisakja (#21776) |
* |
1 a törpék láncinge (#6430) |
|
1 az elektromosság köpenye (#27235) |
* |
1 az erõ köpenye (#1585) |
|
1 sárga öv (#1167) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a kobra karikaszimbóluma (#7511) |
* |
1 a szellemek szimbóluma (#15160) |
|
1 a szívósság nyaklánca (#14680) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407) |
|
1144 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az élet kõamulettje
(#5246) |
|
1 drágakõ (#2) |
|
404 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 elsõsegély csomag (#619) |
|
2 ezüst tóken
(#763) |
|
4 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
12 Krónika (#783) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a gepárd görbekardja (#15716) |
* |
1 a gyorsaság íja (#3970) |
Varázsitalok
és füvek |
|
10 csótányláb (#25) |
|
10 elonotichlan (#31) |
|
21 fehér gyógyital (#50)
|
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
3 gyilkos boróka (#27) |
|
14 hónakkupók (#30)
|
|
8 liánvirág (#24) |
|
10 mátekel gomba (#21) |
|
9 mézfû (#29) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
10 ragálygomba (#26) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
13 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
3 elektronit (#141) |
|
2 húsevõ bibe (#151)
|
|
2 mandibula (#157) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete (#480) |
|
5 pirgamit (#152) |
|
2 xenópete (#278) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 sárga öv (#1167), 1129 arany
(#1), 4 ragálygomba (#26), 1 sötét mák (#23), 21 hamis arany (#809),
1 hónakkupók (#30), 1 liánvirág (#24), 1 fekete dukát (#218), 2 mátekel
gomba (#21), 1 varázskõ (#210), 2 mitulen fû (#20), 1 xenópete (#278),
1 gázlehelet itala (#57), 1 pirgamit (#152), 1 az elektromosság köpenye
(#27235), 1 tejfonál (#28), 1 a gyõzelem köpenye (#20935), 1 elektronit
(#141).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 1
gargantua pókcsatos öv (#188), 1 a lich gyûrûje (#12025), 1 a méreg halotti
maszkja (#24041), 1 sziklarepesz (#13), 1 íj (#1270), 1 a káosz híveinek
öve (#13329), 1 bõr mellvért (#1046), 1 a méreg kõamulettje (#24146).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |