Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 7. 9h:07' EZ A 606. JÁTÉKHETED, 541. FORDULÓD 607. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1131 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 86. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot a 112. varázslatot |
* 7. KP: | kreálsz a 239. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 522. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály bal karját. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály jobb lábát. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a lidérckirály köpenyét. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 40, gyógyulás: 93, összesen: +53 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós gigászi testét. Kritikus ütés! (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós nyakát. (4 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 182 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a Thargodan légiós fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 66, gyógyulás: 100, összesen: +34 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a sötét ölész ködös testét. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a sötét ölész elmosódó alakját. (7 támadással 691 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a sötét ölész jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +13 ÉP.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) A sötét ölész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1154, sebződés: 121, gyógyulás: 182, összesen: +61 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kb 292 150 | kiveszel a bankból a 292. tárgyat (150 darabot) |
h 341 292 149 | használod a 341. tárgyat |
fa 189 1952 100 | feladod a 189. tárgyat az 1952. kalandozónak (100 darabot) |
pbe 1200 | beraksz a bankba 1200 aranyat |
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány fejét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (101 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány bal oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 833 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Transzformálsz! (+83 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a zafír sárkány testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +19 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1366, sebződés: 432, gyógyulás: 252, összesen: -180 ÉP}
h 578 30 | használod az 578. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősöreg góliát testét. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az ősöreg góliát óriási talpát. Kritikus ütés! (7 támadással 833 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Transzformálsz! (+83 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az ősöreg góliát bal oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +32 ÉP.) Az ősöreg góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1250, sebződés: 166, gyógyulás: 216, összesen: +50 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Öregedett 2 évet. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Hosszú íjjal lő Rád ellenfeled. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod McNewast testét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Feléd repül 10 vashegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a fejedet. (10 támadástól 995 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +199 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. {Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 995, gyógyulás: 203, összesen: -792 ÉP}
(Továbbmész...) [360,67] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. A távolból robbanások hangját hallod.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 11 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 56 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (98 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a zafír sárkány testét. (7 támadással 668 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a zafír sárkány bal oldalát. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +16 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +16 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, egy arany, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 414, gyógyulás: 309, összesen: -105 ÉP}
kt 580 15 | elkészíted az 580. tárgyat (15 darabot) |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 683 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Shengoroth karmával megvagdalod a manaelementál testét. (7 támadással 677 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2103, sebződés: 8, gyógyulás: 538, összesen: +530 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 346 71 | elmormolod a 198. varázslatot |
[346,71] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával megcsapod az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 172 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod az ében halálhajcsár testét. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 11, gyógyulás: 36, összesen: +25 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón fejét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány drakón farkát. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 169 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a márvány drakón jobb hátsó lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A márvány drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 67, gyógyulás: 66, összesen: -1 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ősöreg góliát testét. Kritikus ütés! (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +31 ÉP.) Az ősöreg góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngymangó, 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1317, sebződés: 161, gyógyulás: 249, összesen: +88 ÉP}
(Továbbmész...) [348,73] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezerszemű bestia nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia jobb oldalát. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-31 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. Kritikus ütés! (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmezte.) Pengepajzzsal végigvagdosod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 30 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-28 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1003, sebződés: 259, gyógyulás: 118, összesen: -141 ÉP}
(Továbbmész...) [349,74] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Észreveszel egy sárkánybarlangot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy White Nor Wacak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy morgud hagymatövet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy sárkánybarlangot. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Nyugatra egy lávató van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy lidércóriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a lidércóriás testét. Kritikus ütés! (7 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a lidércóriás testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +17 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1109, sebződés: 114, gyógyulás: 247, összesen: +133 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón bal szárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a smaragd drakón testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 189 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a smaragd drakón jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 72, gyógyulás: 73, összesen: +1 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (94 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. {KCC:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 76 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +18 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +21 ÉP.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 339, gyógyulás: 266, összesen: -73 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc jobb lábát. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a magnetikus praglonc plazmáját. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 190 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A magnetikus praglonc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 praglonc hártyát. 7355 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón fejét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír drakón bal vállát. (6 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a zafír drakón bal hátsó lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A zafír drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 28, gyógyulás: 141, összesen: +113 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány fejét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (83 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a márvány sárkány óriási karmát. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a márvány sárkány testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +17 ÉP.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +24 ÉP.) A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1176, sebződés: 382, gyógyulás: 214, összesen: -168 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [350,76] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Ahogy a Thargodanok feléd fordulnak, kissé elbizonytalanodsz, de most már nincs visszaút. Egy taalru védelmezi a vadászterületét.
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 78 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1129, sebződés: 4, gyógyulás: 91, összesen: +87 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 171 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a Thargodan mágus nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 69 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1134, sebződés: 131, gyógyulás: 89, összesen: -42 ÉP}
szk 326 330 327 | keresed a 326. szörnyet a 330. szörnyet a 327. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 6. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 9 214 |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
Erő: | 73 (102) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 74 (81) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 66 (74) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 119/387 év |
Egészség: | 75 (83) | Életpont: | 1193/1105 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (87) | Varázspont: | 4299/1210 | Pénz: | 4736 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 558/3 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/65 | ökölvívás: | 23/32 | szúrófegyverek: | 24/4 |
vágófegyverek: | *51/100 (+10%) | ütőfegyverek: | *26/100 (+14%) | lőfegyverek: | 40/45 (+6%) |
dobófegyverek: | 27/64 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/86 | 2. nyomkövetés: | 145/5 (+42%) | 3. lopás: | 7/98 |
4. mászás: | 36/77 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 36/14 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/57 |
7. gyógyítás: | 88/15 | 8. titkosírás: | 16/81 | 9. felderítés: | 32/54 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 13/42 | 11. teológia: | 277/72 (+58%) | 12. taumaturgia: | 233/22 (+48%) |
13. szerencsejáték: | 5/74 | 14. versengés: | 16/16 | 15. harcművészetek: | 19/70 |
16. zene: | 8/21 | 17. szörnyismeret: | 59/24 | 18. pszi: | 49/52 (+15%) |
19. zárnyitás: | 26/54 | 20. vadászat: | 11/94 | 21. vitalitás: | 7/34 (+6%) |
22. bányászat: | 46/51 (+18%) | 23. úszás: | 8/62 | 24. főzés: | 11/12 (+10%) |
25. ősteológia: | 8/35 (+21%) | 26. őstaumaturgia: | 7/44 (+35%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 116 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), gh'raiton ölész (#412), vg'axtol torzító (#416), manaelementál (#290), animált korall (#445), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), Vashegyek Nemzete (#9122), Acél Öklök (#9123), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (98,13,2) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) | tűzmágia (#157) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | jégoszlop (#231) | >> | tűzelementál (#276) | |
háló (#186) | >> | viharóriás (#278) | jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
jégoszlop (#231) | >> | ongóliant hadúr (#178) | jégoszlop (#231) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
jégoszlop (#231) | >> | rubin sárkány (#330) | jégoszlop (#231) | >> | tollaskígyó (#635) | |
méregfelhő (#37) | >> | rothadó lián (#427) | jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | |
jégvihar (#353) | >> | talriai behemót (#312) | őstűz (#310) | >> | 40. szintű lényekre | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | jégoszlop (#231) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | az agy kifacsarása (#197) | >> | 10. szintű lényekre | |
tűzgolyó (#155) | >> | 34. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | varázsvédelem II (#108) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elemi pulzátor legyőzése igazi kihívás. Hát még tízé! (számláló: 8) |
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | ében toboz (#578) | 16 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | jégkristály (#593) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 13 | nyílpuska lövedék (#547) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 16 | spiritusz (#170) | |||
1 | varázskő (#305) | 100 | vas dobónyíl (#189) | 6 | vashegyű nyíl (#176) | |||
15 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2824 | arany (#50) | 2 | arkog kő (#632) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | csalánvirág (#582) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | iknegurin (#541) | 2 | karbin plazma (#199) | 15 | kátrány (#580) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 25 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | praglonc hártya (#215) | 1 | pular kristály (#239) | |||
21 | sárkánypikkely (#292) | 2 | szent jogar (#150) | 13 | szent nyílp.lövedék (#549) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | törpe őskő (#633) | 1 | tudás gyöngye (#522) |